Oct 10 2011

اختلاس 2+

نوشته:     :::       6 پیام

یکی نیست به ملت بگویید بابا بی خیال اختلاس سه هزار میلیاردی باشید! این اختلاس‌های کوچک را بچسبید ببینید چگونه توی روز روشن جیب مردم را می‌برند! باور بفرمایید این اختلاس‌های کوچک را وقتی جمع کنید می‌بینید که سر جمع مبلغ آن ده‌ها برابر اختلاس 3 هزار میلیاردی می‌شود.

اول توضیح بدهم ای‌دی‌اس‌ال 2+ (+ADSL 2) چیست، بعد برویم سر اختلاس گرهای وطنی!
ای‌دی‌اس‌ال 2+ تکنولوژی جدیدی است (بیش از 3 چهار سال عمر دارد ها! چندان هم جدید نیست) تا با استفاده از همان کابل‌های مسی تلفن، بتوان با نسب یک مودم نسل جدید سرعت اینترنت را تا 20 مگا بیت در ثانیه افزایش داد. قیمت آن هم معمولا مثل همان ای‌دی‌اس‌ال معمولی است و اینروزها حتی کمتر هم شده، مثلا این شرکت که یکی از شرکت‌های معروف نروژی است ای‌دی‌اس‌ال 2+ را به نرخ 269 کرون در ماه به فروش می‌رساند. تازه این روزها همین شرکت وی‌دی‌اس‌ال (VDSL) ارائه می‌دهد که دو برابر پر سرعت تر از ای‌دی‌اس‌ال 2+ (+ADSL 2) می‌باشد(40 مگا بیت بر ثانیه داون لود و 10 مگا بیت بر ثانیه اَپ لود). همین جا توضیح بدهم که این مبلغ برای مملکتی که حتی یک کارگر ساده هم ماهیانه بیش از 25 هزار کرون حقوق می‌گیرد واقعا مبلغ ناچیزی است!

حالا شرکت‌های ایرانی تبلیغ می‌کنند و ای‌دی‌اس‌ال +2 را به نرخ خون پدر آسید علی آقا می‌فروشند، آن هم با سرعت 512 کیلو بیت در ثانیه، یعنی سرعتی چهل برابر کمتر از سرعت ارائه شده در کشورهای دیگر!
اصلا معلوم نیست به چه جهت در ایران +ADSL2 ارائه می‌شود، وقتی که می‌دانیم سرعت ای‌دی‌اس‌ال معمولی برای دادن سرعت 512 کیلو بیت در ثانیه کفایت می‌کند! برادر من این ای‌دی‌اس‌ال 2+ را باید اختلاس 2+ نامید نه ای‌دی‌اس‌ال 2+ .

نوشته: در ساعت: 10:59 pm در بخش: دزدی های رژیم,سانسور,سیاسی,کامپیوتر و اینترنت

6 پیام  |           

6 پیام به “اختلاس 2+”

  1. بی چاره says:

    خسن جان ترو خدا از این چیزا ننویس چون عصاب برای ما نمانده با این مملکت ( خیلی ببخشید ) تخمی !
    خودم را میگم که به کسی بر نخوره من بشخصه با این وضعیت معیشت اگه یک ماه کار نکنم بیچاره میشم خب من هیچ وقت نمی رم مثلا تظاهرات یا … چون اگه یک روز بازداشت بشم فرداش باید هزارتا سوال جواب کارفرما را بدم .

    باور کن دارم دیوانه میشم از بدبختی و …….

  2. خشایار says:

    http://news.blogs.cnn.com/2011/10/11/official-fbi-dea-disrupt-terror-plot-in-u-s-involving-iran/

    خسن اقای عزیز گویا مزدوران برون مرزی رژیم از اعضای نیروی قدس سپاه قصد ترور سفیر عربستان را داشته اند که توطئه انها توسط استکبار جهانی!!!!!!!! نقش بر اب شده .یاد ترور دهها تن از مخالفین در اروپا افتادم که کشور های اروپایی به خاطر ملاحظات اقتصادی راه سکوت و مماشات را در پیش گرفتند

  3. خُسن آقا says:

    خشایار گرام بی دلیل نیست که! آخه دیگه پولی برای خرید از اروپایی ها باقی نمانده و به همین خاطر دیگه رژیم برای آنها بی ارزش شده. درضمن اگر مراوده ای هم رژیم انجام بدهد با چین و روسیه است و دیگر اروپایی ها امید به حتی یک ریال تجارت را هم ندارند به همین خاطر رژیم باید برود!

  4. arezo says:

    درود
    گل گفتی

  5. سباستین says:

    یکبار گفته ام باز هم می کویم انشاءالله که خداوند تو فیقشان دهد و با فاطمه بنت نمی دانم کی محشورشان کند.مگر شما حالیتان نمی شود؟

  6. مهرابیان says:

    ای وای… ای وای… حقیقتاً چه بر سر این مردم آورده اند که هرجا را نگاه می کنی از این دست اختلاس های کوچولو دیده می شود. الان وضع طوری ده که ملت با آرامش خاطر کلاه می گذارد و بر می دارد. ای کاش آن روز زودتر برسد که بدانیم خودمان داریم زندگی را بر خودمان حرام می کنیم. وضعیت سیاسی به کنار الان خودمان به جان خودمان افتاده ایم.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی