Jul 22 2011

انفجار عظیمی اسلو را لرزاند

نوشته:     :::       5 پیام

انفجار بزرگی مرکز اسلو را لرزاند. ساعت 15:30 امروز صدای انفجار اسلو را از خواب تابستانی بیدار کرد.
انفجار در میدان اینار گرهاردسن (Einar Gerhardsens plass) اتفاق افتاده که چند ده متر بیشتر با دفتر نخست وزیر نروژ فاصله ندارد!
تا این لحظه کشته شدن دو نفر گزارش شده، ولی از تصاویری که تا این لحظه منتشر شده نشان از این دارد که تلفات جانی یقینا بیشتر از این خواهد بود.
از شواهد چنین به نظر می رسد که مواد منفجر در یک اتومبیل جاسازی شده بوده.
بی بی سی انگلیسی زبان از رسانه های نروژی سریع تر اخبار را منتشر می کند

پ.ن.:
حادثه‌ای دیگری در اطراف اسلو در حال اتفاق است. در یک همایش شعبه جوانان حزب کارگر نروژ، شخصی که لباس پلیس به تن دارد به طرف شرکت کنندگان این همایش تیراندازی کرده، باعث کشته شدن 4 نفر شده است. گفته می‌شود این حادثه با انفجار اسلو رابطه دارد!

پ.ن دوم:
وقتی که یک بیمار روانی مسیحی دست راستی می‌خواهد با آموزش از اسلام ناب محمدی و روش‌های شناخته شده آن تمرین ترور بکند، مثل گاو پیشانی سفید می‌زند به کاه دان!
واقعه از این قرار است یک بیمار روانی که گرایش به مسیحیت و راست افراطی دارد مسئول خونریزی عظیم دیروز نروژ معرفی شده، آدم تازه می‌فهمد که اسلام آقایان چه بلایی سر جهان امروز ما آورده! آره برادر! اگر آن گانگستر بازی‌های مسلمین نبود، یقینا این جوان نروژی هم امروز به کشتار به این سبک روی نمی‌آورد، اینها همه آموزه‌های مشعشع اسلام ناب محمدی است که به دیگر مذاهب سرایت کرده و گرنه مذهب مسیحیت رو به انقراض بود. بخش خنده و طعنه آمیز این داستان آنجاست که این آدم بیمار دو روز پس از وقوع انقلاب اسلامی متولد شده! تو گویی در روزهای اول انقلاب اسلامی متولد شده تا افکار پوسیده خمینی و اسلامیون ایران را در ردای مسیحیت به خورد مردم نروژ بدهد!

نوشته: در ساعت: 8:03 pm در بخش: اسلام و مسلمین,تروریزم,سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “انفجار عظیمی اسلو را لرزاند”

  1. kia says:

    خسن اقا وقتی اینها منظور غربی ها ان زمان خمینی حرام زداه را کمک کردند تا بر ایران مسلط شود اسلامگرایی شروع شد و سیل اسلامگریان به اروپا هم سرازیر شد این اقای ادمکش نروژیی در واقع علیه نفوذ اسلام در نروژ دست به این جنایت وحشتناک زد حالا چه کارش میکنند زندانهای نروژ فکر کنم از زندگی بسیاری در ایران بهتر است راحت تر و تمیز تر و 3 وحده خوراک خوب است

  2. dr.john says:

    متهم حملات اخیر نروژ «حسن آقا» است

    شنبه، ۱ امرداد ۱۳۹۰، اورمزد روز اصولا توی وبلاگستان هرکس نماد یک شهر یا کشوری است. مثلا هر وقت اسم دانمارک می آید یاد «اسد و بیلی» می افتم. هر وقت اسم نروژ می آید آدم ناخودآگاه یاد حسن آقا می افتد. باوجودیکه توی نروژ چند تا دوست و آشنای قدیمی هم دارم ولی نمیدانم چرا در ذهن من «حسن آقا» سمبل نروژ و نروژیان شده.
    البته این قضیه به همین جا هم ختم نمیشود. مثلا شما اسم کرج را که می شنوید و مخصوصا صف شیر و تخم مرغ و روغن نباتی و جر و بحث های توی تاکسی یاد چه کسی می افتید؟ فکر نکنم به غیر از «زیتون» اسم دیگری در ذهن تان بیفتد. مثلا اگر سد کرج بشکند و سیل همه جا را با خود ببرد ابتدا زیتون را تصور میکنم که توی صف شیر ایستاده و با بقال محل دارد بگو مگو میکند درحالیکه سیلاب تا بالای زانویش بالا آمده.
    استرالیا و آلمان و سوئد و اسرائیل و مشهد و ونکوور و ساحل عاج و شاخ افریقا و جامائیکا و بورکینافاسو هم هر یک یادآور اسم و شخص خاصی است.
    خلاصه هروقت اتفاقی در جایی می افتد ذهن آدمب وجود آن شخص را در آن حوادث جستجو می کند. امیدوارم «حسن آقا» توی این حوادث طوریش نشده باشه تا سالها از وجودش به اسلام و اسلامیان همچنان بهرهمند باشند. ملا حسني

  3. پیرو خط رهبر says:

    بسم الله قاصم الجبارین
    این حمله تروریستی ثابت کرد که عمال و غلامان حلقه به گوش دموکراسی تنها تروریسم را میشناسند و از انسانیت بویی نبرده اند در عوض اسلام دین رحمت و شفقت است.
    انشالله با ظهور آقا امام زمان تمامی کفار را گردن می زنیم و زنانشان را به کنیزی میبریم تا بدینوسیله در دنیا صلح و صفا برقرار شده و تنها یک دین در دنیا باقی مانده بدین ترتیب مسلمین بطور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد.
    نصر من الله و فتح قریب

  4. ناشناس says:

    فرا رسیدن ماه نا مبارک رمضان، بر تمام مسلمانان جهان، تسلیت باد…!

    فرارسیدین غذا خوردن در خفا، سیگار کشیدن بی سر و صدا، افطاری های زورکی، سحری خوردن های الکی، بوی گند دهان، گرسنگی بی امان، اعصاب داغون دیگران، معده ی خراب این و آن، فرار از دست کلان، ماه نا مبارک رمضان، بر تمام مسلمانان جهان، تسلیت باد!

  5. دقيقاً همين‌طور است که می‌گوييد:
    آدم تازه می‌فهمد که اسلام آقایان چه بلایی سر جهان امروز ما آورده!
    امّا -با کمال تأسّف- بايد بيفزايم که:
    ما طبسی‌ها مثلی داريم که می‌فرمايد: سر کلفت‌اش درِ خانه‌ی ميرزای ناظر است!
    که يعنی هنوز کجاشو ديدين!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی