May 30 2011

کعبه آمال خُسن آقا

نوشته:     :::       22 پیام

اگر این روزها کم‌تر می‌نویسم به این دلیل است که شدیدا گرفتار هستم. تازه دیدم حکومتیان خودشان تیشه برداشته‌اند افتاده‌اند به ریشه حکومت آخوندی و دیگر نیازی به ما ندارند، کافی است ما همراهی شان کنیم!
در این مدت در عوض گرفتار ساخت و ساز هستم به قول سعدی به کار گل گماشته شده‌ام! از نجاری گرفته تا کاشی کاری و نقاشی. دوتا اتاق کوچک توی زیر زمینی داشتم، که یکی انباری بود و یکی هم شراب سازی و شراب دانی. مدت زیادی بود می‌خواستم کعبه‌ای برای خودم بنا کنم وقت نمی‌کردم. این روزها شدیدا مشغول ساخت و ساز هستم.
هر دو اتاق را زده‌ام سر هم تا کعبه‌ای بسازم برای شراب انداختن. کعبه آمال خُسن آقا!
این هم عکس اگر روزی روزگاری گذارتان افتاد به اسلو، بیایید اینجا یکی دوتا پیاله با هم بخوریم!

meykade.jpg

نوشته: در ساعت: 12:07 am در بخش: فرهنگ و هنر

22 پیام  |           

22 پیام به “کعبه آمال خُسن آقا”

  1. unknown says:

    شکایت بازرسان آژانس بین المللی از سرقت لب تاب شان در ایران

    در خبرها امده که عده ای از بازرسان آژانس نظارت بر فعالیتهای هسته ای بعد از سفر به ایران شکایت کرده اند که وقتی به دست به آب رفته بودند برادران اطلاعاتی و سپاهی از فرصت استفاده کرده و لب تاب آنها را دزدیده اند و داخل جیب کت آنها را نیز به جالباسی آویزان بوده خالی کرده اند و خودکار و مقداری پول خرد و یک دستمال اندماغی را به سرقت برده اند.
    امروز رئیس آژانس به ایران اعتراض کرده که این چه وضعش است؟ ما جرات نداریم از دست شما یک مستراح برویم. از این به بعد بازرسان مان را پن پرز می پوشانیم که دیگر مجبور نباشند در طول مدت سفرشان به دست به آب بروند.

  2. samadagha says:

    چند جُک درباره بسیجی ها و یک مرغ!
    بسیجیه شلوارشو برعكس می ‌پوشه، ننه‌اش بهش ميگه: الهی قربونت برم، وقتی ميری انگار داری ميای!

    بسیجیه ميره دستشوئی زنونه مي گيرنش ميگن: مگه کوری نمی بينی زنونه است؟ ميگه من چه کار کنم اينجا نوشته: زنا، نه! اون طرف هم نوشته: مردا، نه!

    بسیجیه شب عروسيش پشت به عروس می خوابه عروس ميگه چرا اين جوری مي کنی؟ ميگه: ازدواج کردم که اين کثافت کاری هارو بذارم کنار!

    تست ازدواج بسیجیه از زنش: از ازدواج با من مثل سگ پشيمونی يا مثل خر کيف می کنی؟

    بسیجیه زنش دو قلو می زاد به دکتره ميگه: دکتر ارزون حساب کن جفتشو ببرم!

    بسیجیه قبل از مرگ وصيت مي کنه که روی قبرم آب صابون بريزيد هرکس رد ميشه ليز بخوره بيفته تا من بخندم و روحم شاد بشه!

    مرغه به شوهرش ميگه: سر کوچه بهم ميگن رونتو بخورم سينه تو بخورم. خروسه ميگه ناراحت نباش، يارانه ها که بياد ديگه بسيجي ها تخمتم نميتونن بخورن!

  3. samadagha says:

    آيت الله جوادی آملي: استفاده از نوشابه های گازدار، خطر ابطال وضو را افزايش ميدهد

    حضرت آيت الله جوادی آملی در ادامه سلسله درس های اسلام و بهداشت كه چندی است در حوزه علميه قم برگزار ميشود با اشاره به خطرات و مضرات استفاده از نوشابه های گازدار گفت: «استفاده از نوشابه های گازدار علاوه بر اين كه براي سلامتی انسان مضر است باعث افزايش خطر ابطال وضو نيز ميشود زيرا نوشيدن نوشابه های گازدار سبب ايجاد فعل و انفعالات شيميايي و در نتيجه توليد گاز در بدن ميشود.»

    معظم له ضمن دعوت نمازگزاران به تحريم انواع نوشابه های گازدار فرمودند: «امت مسلمان و نمازگزاران عزيز مي توانند به جاي استفاده از نوشابه های گازدار، دوغ محلي بنوشند زيرا هم بدون گاز است، هم برای بدن مفيد است و هم اين كه ريسک ابطال وضو را تقريبن به صفر درصد تقليل ميدهد.»

  4. samadagha says:

    نماينده قم در مجلس: نام نقی زيبنده ی امام دهم نيست، اين نام بايستی تغيير كند

    نماينده قم در مجلس شورای اسلامي خواستار تغيير نام امام دهم شد.
    ، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی نماينده مردم قم در مجلس ضمن اشاره به نامانوس بودن نام نقی در ميان قشر جوان گفت: «شايد در برهه ای از زمان، نام نقی زيبا بوده باشد اما در وضعيت كنونی، قطعن چنين نيست زيرا اين نام آنقدر ضايع است كه مستمسكي شده در دست دشمنان تشيع كه آن امام گرانقدر را دست بيندازند.

    ايشان در پايان افزودند: «بنده عاجزانه از نمايندگان مجلس و هيئت رئيسه محترم تقاضا ميكنم ترتيبی اتخاذ كنند تا به جای نام نقی كه اين روزها در فرهنگ لغت دشمنان نظام و اسلام و تشيع مترادف با خل وضع است، نامي نيكو كه برازنده ی شخصيت امام دهم باشد، انتخاب شود.»

    • پرویز says:

      من میگم اسمشو بزارن لیونل مسی علیه السلام ( بازیکن شماره ده تیمِ بارسلون اسپانیا ) چون هم خیلی‌ پرطرفداره و هم شماره اش دهِ .

  5. khoramdin says:

    noshe jon va salamatiye vojodet.payande bashid

  6. والد بمانعلی says:

    خُسن آقا جان
    نمی دانم عکس خانم نسرین ستوده را با دست بندش دیدی. من یکی که با دیدن چهره خندانش در میان بوزینگان چوب به دست چهبر وقیح و عاشقانه دست بسته به گردن مردی انداختن که دوست می دارد احساس غرور کردم. چه بد فرجام اند اوهام پرستانی که می پندارند چنین دلاورانی را می توان به زانو در آورد.

  7. پیرو خط رهبر says:

    بسمه تعالی
    در روایات است که خانه ای که در آن می و شراب باشد محل اسکان اجنه خواهد شد.

  8. پیرو خط رهبر says:

    پیکر مطهر عالم ربانی مرحوم آیت الله سید
    محمد کاظم قزوینی داماد مرحوم آیت الله العظمی سید میرزا مهدی حسینی
    شیرازی قدس سره، مولف موسوعه الامام صادق علیه السلام و کتاب من المهد الی
    اللحد به کربلای معلی منتقل شد.

    این عالم جلیل القدر در تاریخ 12 شوال سال 1348هـ در کربلای معلی به دنیا
    آمد و در 15 جمادی الثانی سال 1415هـ در شهر مقدس قم از دنیا رفت و بدن
    مطهرشان نیز به صورت امانت درحسینیه ای در شهر مقدس قم مدفون گشت.

    مسئله بسیار مهم این است که پس از مدت 17سال از ارتحال آن عالم ربانی و
    پیرغلام ابا عبدالله الحسین علیه السلام در جریان انتقال پیکرش به کربلای
    معلی بدن او را سالم و تازه می یابند و این در حالی بود که حتی کفنش هم
    سالم و از بین نرفته بود.

    حضرت آیت الله
    العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی بر بالین پیکر پاک ایشان
    حاضر شدند و فرمودند: این مساله، نتیجه محاسبه روزانه نفس است و جا دارد از
    این امر عبرت بگیریم و در راه خدا و ائمه اطهار علیهم السلام قرار گرفته،
    تا در دنیا و آخرت جاودانه بمانیم.

    قابل ذکر است که پیکر پاک این عالم ربانی روز پنج شنبه 8 جمادی الثانی
    1432ق (22/2/90) در شهر مقدس کربلا تشییع و در مقبره خاندان آیت الله
    العظمی شیرازی در حرم مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دفن می شود.
    http://shirazi.ir/php/shownews.php?Code=2913

  9. kia says:

    خسن اقا ی گرامی
    خوب شد نوشتید و گفتید که گرفتار هستید چون من تقریبا هر دو روزی یک بار به اینچا سر میزد و میدیدم خبری از پست جدید نیست گفتم خسن اقا چه کم کار شده تو نگو مشغول ساخت و پاخت بوده اید اما در رابظه با سالن شرابخواری باید یک احسنت به شما گفت که اینقدر سلیقه بخرج داده اید و همچین اتاق زیبایی را درست کردید امیدوارم بزودی زود در ان اتاق با دوستانتان جشن نابودی اسلام و حکومت اسلامی در ایران را برگذار کنید و خمره خمره شراب بنوشید و با لعنت گفتن بر اسلام گیلاسها را بهم بزنید و گورای جان کنید بهشت از این بهتر کجا میشود پیدا کرد چون در اسمانها بهشتی نیست

  10. samadagha says:

    احکام گوزیدن در اسلام
    برگرفته از رساله حضرت آیت اله حسین موسوی تبریزی

    سوال : آیا گوزیدن با صدای بلند اشکال دارد؟ جواب: اگر گوزنده قصد اعلام مطلبی به شنونده را داشته باشد شرعا اشکال ندارد ولی مستحب است که با صدای آهسته و در خفا بگوزد تا محلی برای ریا نباشد

    سوال: آیا شنیدن صدای گوز دیگران اشکال دارد؟ جواب: شنیدن صدای گوز مرد برای مرد و شنیدن صدای گوز زن برای زن اگر به قصد غنا نباشد جایز است اما احوط آن است که بطور غیر مستقیم شنیده شود شنیدن صدای گوز زن توسط شوهر و یا تمام انواع محارمش اشکال ندارد اما بهتر است که هنگام گوزش دست خود را طوری میان باسن بگذارد که صدای آن کلفت و شبیه صدای گوز مردانه بنظر برسد تا جلب توجه نکند

    سوال: آیا گوزیدن در میان رهنمودهای مقام عظمی رهبری اشکال ندارد؟ جواب: در صورتی که برای تصدیق فرمایشات معظم اله باشد ثواب اخروی نیز دارد

    سوال: ارتباط گوز با شقیقه چیست؟ جواب: ارتباط از نوع ثبوتی است پس کسانی که کمتر میگوزند کمتر به عارضه سردرد دچار میشوند و این مسئله به شدت صدای آن نیز بستگی دارد که نباید بیشتر از 120 دسی بل باشد

    سوال: حکم افرادی که در توالتهای عمومی با صدای بلند میگوزند چیست؟ جواب: اگر بقصد ارعاب دیگران باشد باید دیه بدهد که در این مورد باید به احکام دیه مراجعه شود اما اگر بی اختیار باشد باید شدت آنرا سنجید که اگر بیش از 120 دسیبل بود مستوجب قصاص نفس است وگرنه باید دو شب در کنار رئیس جمهور محبوب بخوابد

    سوال: اخیرا عده ای همراه با گوزیدن ، می چسند . چه حکمی متوجه این افراد است؟ جواب: جایز نیست موجب آلودگی هوا میشود سوال: اگر گوزنده هنگام گوزیدن متوجه شود که اسهال بوده است چه باید بکند؟ جواب: شورت خود را تعویض کند

    سوال: گوزیدن عروس در مراسم خواستگاری چه حکمی دارد؟ جواب: اگر به قصد خودنمائی باشد حرام است اما اگر میخواهد با این عمل خواسته ای را به گوش مادر خویش برساند اشکال ندارد اما احوط آن است که آهسته بگوزد.

  11. aq says:

    تو قیامت با معامله اسب رستم آویزونی.

  12. دفترها says:

    عجب واینری زدید حسن آقا!! عالی٬ بیست و نوش جان قطره قطره اش!

    این بیت هم حافظ اگه بود برای شما حتما میخواند:

    بنده پیــر خــــراباتم کــــه لطـــفش دایــــم است

    ور نه لطف شیـخ و زاهد گاه هست و گاه نیست

  13. samadagha says:

    فرق ميان حوري بهشتي و صيغه چيست ؟

    اولي در استخدام خداست و دومي در استخدام بنده خدا !!!!!!

  14. samadagha says:

    خاک بر سر رژیمی که حتا از تشییع جنازه یک پیرمرد 81 ساله هم می ترسد
    جمهوری اسلامی ترسوترین و بزدل ترین حکومت در تمام جهان است . این رژیم حتا از مرده مخالفانش هم هراس دارد . در خبرها آمده است که مأموران اطلاعاتی ولایت فقیه از خانواده شادروان سحابی خواسته اند که مراسم تشییع را یک ساعت زودتر و در لواسان – و نه حسینیه ارشاد ! – برگزار کنند . این آخرین پرده از نمایشهای بزدلانه جمهوری اسلامی است . رژیمی که از مراسم تشییع ورزشکاران و سیاستمداران مخالف می ترسد ادعا دارد که نقش ژاندارم منطقه را ایفا می کند در حالی که توان برقراری یک امنیت توأم با آرامش را حتا در خیابانهای پایتخت خود هم ندارد !
    برای همین است که باید گفت : خاک بر سر رژیمی که حتا از تشییع جنازه یک پیرمرد هم هراس دارد .

  15. مريم says:

    در پیدا کردن واژه برای توصیف علت مرگ هاله بمن کمک کنید …

    می‌خواهم بگویم جنایت ، می‌بینم کم است . خیلی کم است برای وصف این ماجرا . بگویم فاجعه ، باز می‌بینم حرفم را درست حسابی نزده‌ام . نمی‌دانم ، شاید هم از بس در تمام این روزها درباره جنایت و فاجعه و قتل حرف زده‌ایم دیگر معنی‌هایشان برایمان کمرنگ شده . واژه‌هائی که یکروز بکار بردنش مو به تن هر بنی بشری راست می‌کرد حالا امروز اینقدر عادی و راحت و هر روزه ، جا و بی‌جا از دهنمان درمی‌آید که نه انگار به معنائی که پشتش خوابیده . شاید هم بعد از شنیدن خبر مرگ دختر در تشییع پدر هنوز آنقدر شوکه‌ام که ذهنم واژه‌ای پیدا نمی‌کند برای وصف ماجرا …

    گاهی اتفاقی می‌افتد که از قبل توی ذهنت زمینه‌اش را داری . مثلاً حداقل یکسال هر روز در ضمیر ناخودآگاهمان انتظار دستگیری موسوی را داشتیم . وقتی که دستگیر شد اتفاقی بود که مدتها قبل توی ذهنمان رخ داده بود . چیز جدیدی نبود . شاید برای همین هم از واژه‌ها و عبارتها راحت استفاده کردیم . دستگیری‌اش برای جنبشمان یک اتفاق روزمره بود . ده روز بعد از شکل گیری جنبش وقتی در تجمعات شهید می‌دادیم هم همینطور شد . شهید دادن هم برایمان روزمره شد . و استفاده از واژه‌ها راحت . اما امروز یک دفعه پا می‌شوی می‌بینی دختر را در مراسم تشییع پدر کشته‌اند . چه فرقی می‌کند که با چی ؟ با مشت ، با لگد ، با پنجه بوکس ، با هرچی ؛ کشته‌اند . سی سال ات که همه می‌گویند از این جمهوری اسلامی هر کاری برمی‌آید ها ، ولی انگار نمی‌توانیم باور کنیم . واقعاً همه کار ؟ هر کاری و فقط برای بقا ؟

    من نمی‌دانم اسم این ماجرا را چه بگذارم . نمی‌دانم از چه صفتی برای وصفش استفاده کنم . ولی ماجرائی که بر هاله گذشت همانی نبود و نیست که به سیاق معمولمان فقط گوشه‌ی عکسش را روبان سیاه یا سبز بزنیم و بگذاریم در صفحاتمان . نمی‌دانم ، شاید برویم قدری نفس بکشیم بعد دوباره به ماجرا نگاه کنیم بهتر باشد . نفس‌های عصبانی . دیروز برای مطلبم دنبال عکس سحابی می‌گشتم ، امروز برای دخترش ، فردا برای … ؟؟؟ و بمن می‌گویند فحش نده . حالم بد است …

  16. طاها says:

    خُسن آقای عزیز… من اگر زمانی کارت پایان خدمت گرفتم و بعد پاسپورت گرفتم و بعد هم خارج شدم از کشور و بعد هم نروژ راهم دادند و من هم آمدم… بعد همه‌ی این‌ها حتما می‌آیم آن‌جا

    اما همه‌ی این‌ها مشروط به این‌ست که تا آن وقت زنده باشم

  17. nima says:

    ba dorood be hasanagha

  18. از اون‌همه شراب، فقط «يکی‌دو پياله»، خسن‌جان؟! دست شما درد نکنه!
    پس لطف کنین يک‌دو پياله‌ی هفت‌هشت‌ده ليتری دست و پا بفرمايين که مهمونا مثل ميمون رديف به رديف، ريسه شده‌ن، دارن ميان اسلو!!
    امضاء:
    سردشته‌ی اراذل و اوباش؛
    عاشق دلخسته‌ی عرقيّات گلوکزی!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی