May 06 2011

دولت جن گیر و رمال

نوشته:     :::       10 پیام

در خبرها آمده است که حکومتیان برای چسبیدن به قدرت، جن گیر و رمال استخدام کرده‌اند! جلل الخالق مگر تا امروز حکومت از این شگردها برای تحمیق استفاده نمی‌کرده، که امروز اتفاق خارق‌العاده‌ای افتاده باشد!؟

یادتان رفته قبل از انقلاب به کمک جن گیر و رمال‌های مقیم لندن عکس امام را در ماه نشانتان دادند!؟ دوران جنگ را چه!؟ آن دوران را هم فراموش کرده‌اید!؟ یادتان رفته در دوران جنگ امام زمان سوار بر اسب سفید به کمک رزمندگان غیور اسلام می‌آمد!؟ آن هم نه یکی و نه دوتا، بلکه ده‌ها از این امام زمانهای قلابی را صدام دستگیر کرد تا اینکه این شامورتی بازی متوقف شد!
چرا راه دور برویم مگر در همین دوران خودمان، چاه مستراح را تبدیل نکرده‌اند به چاه جادویی! همان چاه جمکران را می‌گویم همان که تبدیل شده با ماشین پول سازی و تحمیق برای حکومت، و ملت از همه جا بی خبر هم بازیچه این بازی رمالی و جن‌گیری.
باور کنید گمان می‌کردم که دوران جن گیری و رمالی دیگر سپری شده! عجب ملت عقب افتاده‌ای هستیم ما که شارلاتان‌هایی مثل احمدی نژاد و مشایی امروز در قرن بیست و یکم هم می‌توانند با این ابزار بچه گانه ملتی را سرکار بگذارند!
باور بفرمایید با این وضعی که من می‌بینم لیاقت ملت ایران نه تنها دموکراسی نیست که حتی این حکومت هم از سر آن ملت زیاد است.
برای رسیدن به دموکراسی اول باید ملت را چنان آگاه کرد که با طناب جن گیر و رمال درون چاه نرود! آنگاه می‌توان امید داشت که دموکراسی نصیب ما هم بشود تا آن زمان فعلا به همین حکومت جن گیر و رمال دل خوش کنید بهتر است!
خنده دار نیست می‌بینیم همان ها که با هزار شامورتی بازی، تقلب و کلک، یکی یک عدد مدرک دکترا برای خود دست و پا کرده‌اند، همان‌ها امروز هم برای اینکه جایگاه قدرت خود را مستحکم تر کنند در جامه رمال و جن گیر هم ظاهر می‌شوند. شاید بد نباشد دانشگاه‌های ایران در کنار علوم جدیده علوم قدیمه از آن جمله جن گیری و رمالی را هم در دوره‌های دکترای خود بگنجانند تا این دکتر رمال‌های ما مجبور نشوند به هند و چین و ماچین برای بدست آوردن دکترای جن‌گیری سفر کنند.

نوشته: در ساعت: 11:08 am در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی,ملای حیله‌گر,نقد اسلام

10 پیام  |           

10 پیام به “دولت جن گیر و رمال”

  1. kia says:

    خسن اقای گرامی
    این بهترین حرفی بود که میتوانستی بگویی [باور بفرمایید با این وضعی که من می‌بینم لیاقت ملت ایران نه تنها دموکراسی نیست که حتی این حکومت هم از سر آن ملت زیاد است.] مردم ایران متاسفانه در این 32 سال از قافله تمدن بسیار عقب افتاده اند و بشدت خرافاتی و اندیشه ستیز شده اند انهایی که تحمل این جامعه عقب مانده را نداشته اند از این کشور فرار کردند و یا دارند فرار میکنند نتیجه 32 سال فرار مغزها را داریم الان میبینیم که چه بر سر این جامعه اورده است جنگیر و اچنه زیارات و صف های طولانی برای نامه انداختند در مسراح امام زمان یا همان چاه چمکران بیش از 8 هزار امام زاده و حتی امام زاده سیار هم اختراع کردند ووو. که خوده شما بهتر از من میدانید داریم روی دست قبایل اقریقایی بلند میشویم باور کن خسن اقای گرامی احساسی چند وقتی است در من بوجود امده که از ایرانی بودن خود نتنها شرم دارم بلکه متنفر هم شده ام و هر روز با شنیدن این خبرها این احساس بزرگتر و بزرگتر میشود خسن اقا گرامی این کشور و مردمش به یک شوک بزرگ نیاز دارند که از خواب قفلت بیدار بشوند وگرنه من اینده خوبی برای ایران و این مردم نمیبینم

  2. حاجی says:

    بدبختانه در تایید سخنان کیا فقر فرهنگی و مادی در ایران بیداد میکند تصاویر یکی از کنگره هایی که شب قبل توسط سپاه در شیراز برگزار شد گویایی همه چیز است جمعیت عظیم به عشق ساندیس چه ها که نکردند

    در ضمن زاد و ولد در میان اقشار خرافاتی و سنتی و عقب مانده به شدت در حال افزایش است و افراد هیچ تصوری از تنظیم خانواده ندارند و فقط برای لذت بچه درست میکنند البته گفتنی است در کشوری که نان و کار نیست و جمعیت هم در تولید مثل ترمز بریده چاره ای جز مزدور و نوچه شدن وجود ندارد

  3. قاصدک says:

    جانا سخن از زبان ما می گویی. سی ال تبلیغ و ترویج خرافه به اسم اعتقاد و دین کاری نیست که بشه با یک روز توی خیابون ریختن پاکش کرد. بچه هایی که توی این خرافات پرورش پیدا کردند الان برای خودشون مردها و زنهای 30-40 ساله ای شدند که خودشون دارند بچه تربیت می کنند و خیلی هاشون هم معلم و دبیر و استاد دانشگاه هستند. از بین بردن این خرافه ها 200 سال وقت می گیره.
    دمت گرم خوب می نویسی. دوست دارم تبادل لینک کنیم
    http://ghasederoozaneabri.blogspot.com/

  4. hamid says:

    شباهت ها و تفاوت های حضرت محمد (ص) و حضرت بن لادن (ع)
    حضرت محمد (ص) و سیف السلام شهید بن لادن، شباهت های بیشماری داشته اند،

    – هر دو باعث به گند کشیده شدن دنیا بوده اند.
    – هر دو علاقه مفرطی به غار داشته اند
    – هر دو به زنان جوان و دختران خردسال علاقه بسیار داشته اند(همراه با بن لادن ، همسر او که زن بسیار جوانی بوده نیز کشته شده است)
    – هر دو به ریش گذاشتن علاقه بسیار داشته اند
    – هر از روش نامردی و غیر اخلاقی در مبارزه استفاده می کرده اند.
    – مردم بلاد اسلام، خصوصا پاکستان و عربستان، به هر دو نفر علاقه عجیبی دارند و هر دو نفر را بشدت دوست دارند.
    – انسان های آزاده ، از هر دو نفر و اعمال کثیف آنها متنفر هستند، اما مسلمانان عزیز، آنها را چون بت می پرستند.
    – بسیاری از مسلمانان عزیز حاضر نیستند چشم مبارک را باز کنند و جنایات آنها را ببیند و به هر بهانه ای سعی در توجیه اعمال آنها دارند.
    – هر دوی آن بزرگواران ، به شکل عجیبی به عدالت اعتقاد داشتند. مثلا حضرت محمد دستور داد نهصد نفر را به جرم اینکه یهودی بوده اند ، سر ببرند (جرمشان دین آنها بود) و کودکان آنها نیز برده مسلمانان شدند. از نظر سیف السلام بن لادن نیز ،مثلا زندگی در آمریکا ؛ یک جرم است و ایشان مایل بودند افراد را به این جرم بکشند.
    – هر دو آنها هدیه ملت و فرهنگ صحرا نشینی عربستان ، به دنیا بوده اند!

    و اما تفاوت این دو بزرگوار :
    – محمد با الاغ به آسمان رفت ؛ اما بن لادن با چرخبال ارتش آمریکا هنگام حمل جنازه
    – محمد موفق به فتح مکه شد و اسلام را مانند ویروس پخش کرد، اما بن لادن چندان موفق نبود.
    – محمد مبتلا به اسکیزوفرنی و صرع بود ، اما بن لادن از ناراحتی کلیه رنج می برد.

  5. hamid says:

    محمد (ص):جزشمشیر چیزی دیگری مردم را اصلاح نمی کند!

    امام صادق از پدرانش روایت می نماید که رسول خدا فرمودند:همه خیرها در شمشیروسایه آن است و جز شمشیرچیز دیگری مردم را اصلاح نمی نماید.وشمشیرکلید بهشت و جهنم است ((ثواب الاعمال وعقاب الاعمال م.لف عالم ربانی شیخ صدوق چاپ دوم تابستان 1378 مترجم >ابراهیم محدث بندریگی ص: 409)
    …………………………………………………
    درهای بهشت زیر سایه شمشیرهاست ! (( نهج الفصاحه مجموعه کلمات حضرت رسول .ترجمه ابوالقاسم پاینده .انتشارات جاویدان 576))
    ……………………………………………….
    شمشیرها کلیدهای بهشت هستند.((نهج الفصاحه مجموعه کلمات حضرت رسول .ترجمه ابوالقاسم پاینده .انتشارات جاویدان 1

  6. پرویز says:

    حسین آقا مثل اینکه فاضلاب قم وصل شده به چاه جمکران و آقا گازگیر شده، به همین خاطر به این زودیا خیال ظهور نداره، در ضمن مواد ظهور و چاپ مجدد الان دیگه همش چینی‌ شده،( به اجناس بنجل چینی‌ هم که اعتمادی نیست ) به همین خاطر ترس از این هم هست که موقع ظهور یک وقت حضرت به جای اینکه شبیه زورو در بیاد شبیه گروهبان گارسیا در بیاد و آبروریزی بشه، یه چیز دیگه اینکه چه اشکالی‌ داره ما یه خورده با دیگران فرق داشته باشیم، همه پیغمبرشون از کون آسمون میافته ولی‌ مال ما از ته چاه فاضلاب در میاد، رئیس جمهورمون که شپشو باشه، منجی مون حتما باید بوی فاضلاب بده.

  7. پیرو خط رهبر says:

    اطلاعیه مهم
    بسمه تعالی
    نظر به حوادث اخیر که باعث شده است عوامل استکباری جشن تفرقه در پیش گیرند و تبلیغات سو علیه سربازان اسلام به راه اندازند ، ضروریست که جهت تنویر افکار عمومی اقدام نماییم.
    به علت عشق و علاقه وافر امت همیشه در صحنه به آقا امام زمان (عج)، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با استفاده از زبده ترین کارشناسان و متخصصین ظهور امام زمان (عج) تیم تجسس و رصد یوسف زهرا آقا امام زمان (عج) تشکیل داده و این تیم با تشکیل کمیته حقیقت یاب به این نتیجه رسیده است که آقا امام خامنه ای همان سید خراسانی است فلذا اطاعت از او اطاعت از امام زمان و اقتدا به او اقتدا به امام زمان است.

    اما برای جلوگیری از هرگونه انحراف و فتنه ضروریست که در مورد شعیب بن صالح مدارک و شواهد به حد کافی جمع آوری شده و نظر به اینکه در روایات به ریش کم پشت شعیب اشاره شده این احتمال وجود دارد که شعیب صالح احمدی نژاد نباشد بلکه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای صلاحیت بیشتر به واسطه ریش کم پشت تر باشد. به هر حال در روایات نقل شده است که سید خراسانی است که شعیب صالح را تبرک می بخشد فلذا تا روشن تر شدن قضایا منتظر تحقیقات تیم تجسس و رصد امام زمان سپاه پاسداران و منتظر بیانات و فرمانهای مقام معظم رهبری هستیم تا حمایت ایشان تکلیف شعیب بن صالح واقعی را مشخص نماید. فلذا از امت حزب الله می خواهیم صحنه را ترک نکنند و در انتظار فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت سید خراسانی به تکالیف واجب خود عمل نمایند.

    یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک
    نصر من الله و فتح قریب.

  8. به گزارش پایگاه خبری انصار حزب الله:اردوی مختلط دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دزفول با عنوان گل گشت نوروزی با تدارک ویژه ای از سوی متولیان،برگزار شد.

    بی حجابی دختران دانشجو ، شوخی های زننده دانشجویان و اجرای زنده موسیقی مبتذل در فضای اختلاط ، بی بندو باری و… از جمله جلوه های ویژه این اردو بود.

    این اتفاقات در حالی رخ می دهد که غفلت سنگين متولیان امر در برابر رشد روزافزون بي‌حجابي، بي‌عفتي و گسترش وحشتناک مفاسد اخلاقي و البته همراهي و تسهيل در مسير گسترش آن در بسياري از مواقع (مانند آنچه در تصاير مشاهده مي‌کنيد!) دست دشمن را براي طراحي براندازي نرم و خانه به خانه کاملا باز گذاشته است، تهاجمي که به تعبير مولاي متقيان هر ملتي را ذليل خواهد کرد و تهاجمي که سرباز مهاجم و قربانيان و امکانات و تلفات آن همه و همه، دروني و خودي‌اند! در اين عرصه سهم شما از مقابله با اين تهاجم کشنده چيست؟!

    با ديدن اين تصاوير که صرفا گوشه‌هايي محدود از فضاي حاکم بر برخی اردوهای دانشجویی را نمايش مي‌گذارد مي‌توان به کنه مقاله نشريه انگليسي ديلي‌گراف پي برد!
    آنجا که براي نابودي جمهوري اسلامي انفجار «بمب سکس» را برتر از هر روش سياسي و نظامي معرفي کرده است! انفجاري خاموش و البته بسيار موثر که صورت‌بندي ديگري از جنگ نرم را به نمايش مي‌گذارد،

  9. Ashkan says:

    درود
    همان طور كه گفتي گرامي اوضاع فكري و فرهنگي ايران الان نه تنها از ژرتگاه سقوط كرده بلكه قعر دره را هم شكافته و از ان سوي جهنم درآمده.بخش قابل توجهي از جمعيت ما رو ادمهاي امل مذهبي تشكيل ميدهند و با اين اضواع اشفته و بي در و ژيكر مملكت قرار نيست وضع بهترم بشه.من نمي دونم راهكار ما چي ميتونه باشه،چون رفع عمده مشكلات فرهنگي ما منوط به ازادي رسانه و روزنامه جات،سازمانها و وزارت هاي فرهنگي دولتي و خصوصي با اهداف مشخص و متعالي براي حل اين معزل است.اما چطوري بايد نعش اين حكومت رو از سر راهمون برداريم كه به اين چيزا برسيم رو خود منم نميدونم.مبارزه مدني كه ديديم نشد،مبارزه مسلحانه هم كه بعيد ميدونم حالا حالاها ژا بگيره و خواهان داشته باشه.دانشجويان فهميده هم كه بعد از يه مدتي ميرن خارج تا محيط دانشگاهها براي ظهور ذوب شدگان بيشتر هم شود،حمله نظامي غرب هم كه فكر نمي كنم وضع ما رو بهتر كنه چه كه در ان صورت تجزيه هم شديم.در كل نمي دونم راه حل چيه.
    چندي قبل يه فيلم باحال ديدم به اسم V for vendetta كه از روي كميك بوك باحال تري به قلم الن مور اقتباس شده بود.داستان در مورد ظهور استبداد در انگستان در اينده و تلاشهاي يك ازاديخواه ستيزه جو براي به فاك دادن حكومته.البته ايده كلي فيلم تخيلي بود يه جورايي ولي در حال حاضر به نظر من بهترين راه ممكن اينه كه يه گروه صد يا دويست نفره متشكل از افراد ماهر به اموز نظامي و رزمي و فهميده تشكيل بشه و هر هفته يكي دو تا اخوند ماخوند و كوس كش سژاهي رو به گا بدن و به مرور اهدافشون رو گسترش بدن و به مردم خودشون رو بشناسن.شايد جرقه رو بزنن.اينم نبايد فراموش كنيم كه به قول مرحوم ميداف انقلاب ايران طبق جبر تاريخي بايد دو سه ميليون بسيجي و ذوب شده در ولايت فقيه رو به فاك بده تا ملت يه نفسي بكشن.وگرنه تا بخوايم بيايم اين گاوها رو ادم كنيم نسل بشر منقرض شده.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی