Apr 28 2011

مملکت گل و بلبل!

نوشته:     :::       16 پیام

در مملکتی که در بین سیاستمداران از شعور و ادراک و فهم خبری نباشد، قانونگذار هم به این سبک قانون وضع می کند!

سخنگوی شورای نگهبان از موافقت با طرح الزام داوطلبان نمایندگی مجلس به ارائه مدرک کارشناسی کارشناسی ارشد خبر داد. طرحی که به گفته منتقدان، حق «انتخاب شدن» شهروندان ایرانی را بیش از پیش محدود می‌سازد.

منبع: بی‌بی‌سی

هنوز در هیچ کشور پیشرفته دموکراتیکی ندیده و نه شنیده‌ام که چنین قوانینی وضع کرده باشند، یا حتی به مخیله نمایندگان آن کشور هم گذشته باشد که چنین قوانینی را پیشنهاد داده باشند!
اینگونه قوانین با ماهیت خود تناقض دارند. اینگونه قوانین از درونشان تناقض فوران می‌کند.

بطور کلی و اصولی هر انسان عاقل و بالغی باید حق داشته باشد هر آن کسی را که خواست به وکالت خود برگزیند. این به آن معنی است که هیچ کس حق ندارد حق انتخاب من و شما را محدود کند. فرقی نمی‌کند که وکالت برای یک کار حقوقی باشد یا وکالت مجلس یا وکالت طویله‌ای بنام مجلس شورای اسلامی، در عمل هیچ فرقی نمی‌کند، هر انسانی حق دارد وکالت را به کسی بدهد که خود صلاح می‌داند، حالا فرقی نمی‌کند طرف بی سواد باشد یا ده دوازده تا دکترا داشته باشد. مساله مساله سواد داشتن یا نداشتن نیست، مساله “اعتماد” است. یعنی که شما یا به کسی اعتماد می‌کنید یا نمی‌کنید در نتیجه بر اساس این اعتماد یا عدم اعتماد تصمیم می‌گیرید که آن شخص را به وکالت خود بر گزینید یا نه!
البته در مملکتی که رئیس دولت‌اش حق نداشته باشد یک وزیر را جابجا کند، نباید توقع داشت که مردم عادی حق داشته باشند وکالت مجلس را به آن کس که بخواهند بدهند.

نوشته: در ساعت: 8:50 pm در بخش: انتخاباتی,سیاسی

16 پیام  |           

16 پیام به “مملکت گل و بلبل!”

  1. 123 says:

    حُرّ امام خمینی پهلوان بی مزار شهید شاهرخ ضرغام

    روي سينه اش خالكوبي كرده بود:

    فدايت شوم خميني

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=146&catid=54

  2. تن تن says:

    خسن اقای گرامی اول که این خرابه را باید با اوگاندا بورکینا فاسو انگولا و از این دست مقایسه کرد در ثانی انقدر دانشگاههای چسکی ایران مدرک دکترای ابکی برای اقایان و اقازادگان صادر کرده اند که هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد

  3. پیرو خط رهبر says:

    پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به علم و دانش اهمیت خاص داده شد و برادران حزب الهی به واسطه هوش سرشار خویش مدارج علمی را در کسر کوتاهی از زمان طی کرده و به درجات عالی دکترا رسیده اند. برای مثال دکتر حسین الله کرم و دکتر محسن رضایی و دکتر شمخانی علی رغم مشغله فراوان ظرف یکی دوسال لیسانس و سپس فوق لیسانس و دکترای خود را اخذ نمودند که حاکی از هوش سرشار ایشان است فلذا امروز مجلس اسلامی جایگاه کسانی خواهد بود که از دانشمندان جهان شناخته میشوند.
    لازم به ذکر است امروز حزب الله ترمزهای قطار علم را کنده و به سوی ترقی با سرعت می تازد. همچنین از این تریبون اعلام میشود که زمان حکومت فراماسونرها و صهیونیست در عرصه علم به سر آمده و حزب الله با رد نظریه تکامل و رد نظریه آنتروپی (بی نظمی) که محصول اراده فراماسون هاست نظریه برهان نظم را در علوم فیزیک و مهندسی عرضه خواهد کرد.
    نصرمن الله و فتح قریب

  4. kia says:

    به پیرو خط رهبر
    لطفا بیشتر بنوسید تا ما از بیانات شما برادر حزب الهی فیض بیشتر بببریم و دیگر محتاج جوکهای بی مزه نباشیم
    خسن اقای عزیز
    چه انتظاری از یک کشور اسلام زده باید داشت کجای قوانین این کشور نکبت گرفته درسته که این قانون بدی باشه در کشوری که انسانها رو با شلاق میزنند در حالی که در دنیای مدرن شلاق زدن به حیوان جرم دارد چه برسد به انسان در کشوری که اخونده بیسواد شده همه کاره ان کشور در کشوری که رهبرش موقع تولد یا علی میگه ووووو……. نباید تعجب کرد از این قانون شما یک نگاه به کامنت پیرو خط رهبر بینداز دیگر همه چیز برات معلوم میشود با چه کسانی سر و کار داریم یک مشت وحشی غقب افتاده انسان ستیز علم ستیز دیگر اندیشه ستیز زن ستیزه مسلمان که ایران را نتنها به منفور ترین کشور دنیا رسانده اند بلکه در تمام جهات علمی و اقتصادی جزوه عقب مانده ترین کشورهاست

    • بنفشه says:

      کیا جان بسیار زیبا گفتی، کاملا باهات موافقم. ضمنا بازهم تاکید می کنم که این جناب پیرو خط رهبر داره مسخره بازی درمیاره. می خواد ملت رو بخندونه. احتمالا همه رو سر کار گذاشته و می خواد مثلا کفر ما رو درآره. خودتو عصبانی نکن 🙂 و درود بر خسن آقای عزیز

  5. کافر کیفور says:

    یادی از دو انسان بزرگ – رضا فاضلی و دکتر شجاع الدین شفا

    به نام ایران بزرگ

    درود بر همگی

    چهارشنبه 24 فروردین دومین سالروز درگذشت زنده یاد رضا فاضلی است. من از این مرد بزرگ در طول 5 سال که 5 روز در هفته برنامه هایش را دیدم بسیار آموختم.
    آموختم که در کنار مبارزه با جمهوری اسلامی باید با آن ذهنیتی مبارزه کرد که باعث روی کار آمدن جمهوری اسلامی شد.
    آموختم که مبارزه با خرافات بسیار مهم تر و ارزشمند تر از مبارزه سیاسی است زیرا مبارزه با خرافات یک مبارزه فرهنگی است که نتیجه اش برای دراز مدت میهنم است.
    من از این مرد آموختم که تا جایی که می توانم تلاشم را بکنم که از تعصب فاصله بگیرم زیرا تعصب یکی از عوامل بدبختی ما ایرانیان است. مهم نیست تعصب سیاسی باشد یا مذهبی یا هر شکل دیگر. تعصب در ذات مشکل ساز است زیرا انسان متعصب منطق ندارد.
    من از این مرد آموختم که به چیزی ایمان نداشته باشم و به هرچیزی بتوانم شک کنم زیرا شک دروازه خرد و اندیشه است.
    رضا فاضلی به من آموخت که برای روشنگری در برابر اسلام نخستین و بهترین کار تشویق به خواندن قرآن به زبان پارسی از سوی مسلمانان است.
    این مرد چند جمله و شعر ارزشمند را همیشه استفاده می کرد که دو سه مورد از آنها را اینجا می نویسم:

    به یزدان به گر ما خرد داشتیم …..کجا این سر انجام بد داشتیم

    آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع….. حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم

    یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

    شنبه 27 فروردین نیز نخستین سالروز درگذشت بزرگ نویسنده و روشنگر سرزمینمان زنده یاد دکتر شجاع الدین شفا است. آشنایی من با نوشته های دکتر شفا با کتاب تولدی دیگر بود که به راستی بسیار از این کتاب آموختم. البته من از همه نوشته های این نویسنده بزرگ آموختم.
    دکتر شفا بیش از 50 سال در عرصه فرهنگ و مبارزه با خرافات فعالیت کرد که حدودا بیست سال نخست آن در راه زنده کردن فرهنگ باستانی و ملی ایران زمین بود که نقطه اوجش پیشنهاد برگزاری جشنهای 2500 ساله برای گرامیداشت کوروش بزرگ بود. همچنین دکتر شفا کسی بود که تلاش بسیار کرد که مبدا تاریخ ایران به جای فرار محمد از مکه به مدینه یک آغاز ملی باشد و آن هم آغاز پادشاهی کوروش بود.
    پس از این انقلاب نکبت بار دکتر شفا در کنار روشنگری سیاسی که شاهکار آن کتاب جنایت و مکافات بود گام در راه پر خطری گذاشت یعنی روشنگری در برابر دین و خرافات و در این راه از هیچ تلاشی فروگزار نکرد و از هیچ تهدید و فتوای قتلی نترسید.
    خوشحالم که نوشته های این بزرگ نویسنده تا ابد خواهد ماند زیرا تکنولوژی بشری این امکان را می دهد.
    این یک افتخار برای من است که برای این نویسنده بزرگ سرزمینم پس از درگذشتش در وزارت فرهنگ فرانسه مراسم بزرگداشت برگزار می شود و البته از سویی تاسف میخورم که چرا چنین بزرگانی باید در خاک بیگانه زندگی خود را به پایان برسانند.
    دکتر شفا حتی تا واپسین روز زندگی خود در تخت بیمارستان هم دست از نوشتن نکشید و واپسین کتاب خود را با نام ((معمای ادیان)) بر روی تخت بیمارستان به پایان رساند.
    یاد این نویسنده بزرگ سرزمینمان گرامی و راهش پر رهرو باد.

    به امید روزی که از این بزرگان سرزمینمان آنگونه شایسته است یاد شود.

  6. پیرو خط رهبر says:

    این آقایان فاضلی و شفا هر چقدر هم علم داشتند در خدمت طاغوت بودند فلذا تمام تلاش های آن در جهت کفر بوده که پاداش اخروی که ندارد هیچ آتش جهنم را هم در پی دارد.
    شمابرنامه های این کفار را مقایسه کنید با برنامه های آموزشی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسن قرائتی و استاد شهید حضرت آیت الله مطهری.
    این کجا و آن کجا.

  7. والد بمانعلی says:

    «نه معلم بود، نه دانشمند
    چهارپائی برو کتابی چند؛»

    گر رضائی، ور اله کرم، چه شمخانی
    یک طبق دکتری به خود بچسبانی؛

    باز گاو مش حسن شرف دارد
    ننگ و زشتی به ارمغان نمی آرد؛

    مثل کردان، اجله آکس فورد
    که شترق سیلی تری خورد؛

    پیرو خط رهبر، بریده ترمزها
    برخورند سیر، خشم آن « بُز»ها

  8. جاوید باد یاد رضا فاضلی و شجاع الدین شفا

  9. nima says:

    down with islam @ regim islami@ khamenei

  10. samandoon says:

    طبق اخبار موثق واصله از نهاد ریاست جمهوری حضور تیم جن گیر در این نهاد صحت دارداین تیم از 6 سال پیش که خبر رسید جنی به نام سمندون و با اسم مستعار محمود احمدی نژاد در این نهاد حضور دارد عازم دفتر ریاست جمهوری شد..تیم جن گیری مستقر در نهاد تمام تلاش خود را برای گیر انداختن جن فوق الذکر انجام داده اند اما تاکنون به موفقیت قابل ذکری دست نیافته اند

  11. دوستان
    ظرف چند روز گذشته 32 کتاب جدید به کتابخانه آبرادات اضافه کردیم. امیدوارم از آنها استفاده و لذت ببیربد

    http://www.abradat.com

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی