Feb 14 2011

وقاحت فقط مختص سید علی نیست یارانش از خود او وقیح تراند!

نوشته:     :::       7 پیام

خبرها از همه جا این نکته را تایید می‌کند که حتی با این همه جو امنیتی هم، تظاهرات نه تنها در تهران که در بیش از 6 شهر دیگر هم بسیار گسترده بوده، با این حال سایت تابناک متعلق به محسن رضایی با وقاحت کامل می‌نویسد:
با وجود تلاش مذبوحانه دشمنان ملت، تهران آرام است + تکمیلی
بر خلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهک های ضدانقلاب، تا این لحظه از سوی عوامل فتنه تنها دو تجمع چند صد نفری در محدوده میدان امام حسین(ع) و چهار راه ولیعصر(عج) و چند تجمع پراکنده 10 تا 20 نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلکه صادقیه و… شکل گرفته که بلافاصله با تدبیر مامورین انتظامی متفرق شدند.

البته سایت همکار ولی وقیح توضیح نمی‌دهد که اگر اوضاع در ایران این همه گل و بلبل است، پس به چه دلیل نه تنها سایت تابناک که بلکه اکثر سایت‌های حکومتی داخل ایران امروز تقریبا از کار افتاده‌اند و نشان از آن دارد که حداقل در جنگ سایبری حکومت کاملا مبارزه رو باخته و حتی سایت‌هایی مثل سایت صدا و سیما هم مشکل دارند.
اگر توانستید مطلب تابناک را بخوانید خودتان امتحان کنید من حداقل یک ساعت سعی کردم خبر مربوطه را بخوانم ولی گویا سایت محسن آقا اسهال گرفته و از حال رفته!

نوشته: در ساعت: 6:39 pm در بخش: اعتراض و تظاهرات,کامپیوتر و اینترنت

7 پیام  |           

7 پیام به “وقاحت فقط مختص سید علی نیست یارانش از خود او وقیح تراند!”

  1. مهیار says:

    همه اش زیر سره گروه anonymous هست
    دمشون گرم تقریبا همه ی سایت های دولتی را زیر اتک های DDoS له کردن
    از ایرنا و فالس نیوز بگیر تا سایت صدا و سیما و رهبری

    اینم ویدئویی بود که برای حمایت از مردم ایران منتشر کردن
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=cmZ6OMLR7kI

  2. والد بمانعلی says:

    باورم نمی شدکه روزی جانفشانی این یلان بی باک را به چشم خود ببینم که کفتارهای عفن را این چنین به سوراخ های تاریک خود پس برانند. بقول مادر سالمند دوستی: آخوند امشب تب می کند! از شهرهای دیگر چندان خبری نداریم، اما شیرازی ها گل کاشتند.

    • خُسن آقا says:

      والد عزیز ببین در آینده همین جوانان پرورش یافته در حکومت آخوندی چه بلایی سر آخوندها بیاورند!
      ویدئویی این کنار گذاشتم که مردم حق یک بسیجی را کف دستش می گذارند. ببین در آینده چقدر از این صحنه ها خواهی دید. جنایاتی که این جوجه مسلمانها کرده اند خشمی در ملت ایران انباشته که تا خاکستر آخوندیسم را به دریا نریزند ملت ایران آسوده نخواهند نشست.

  3. ضد دین says:

    جوان عزیز وطن امیدوارم که دوران نقاهت بعد از جراحی بخوبی پیش میرود گرچه با حضور فعالت و آپ کردن هر روز معلومست که همه چی خوبست.از صرف وقت و پشتکارت از باز کردن سایت رضا مارمولک من مطمئنم که همانطور که خودت در پست قبلی گفتی از اون آدمهای عملگرا و مصمم و دقیق هستی دلیل من اینستکه من خیلی وبگردی میکنم و در هیچ وبلاگی ندیدم که زمان پست وبهایی که لینک میدهی را قبل از باز کردن بتوان دیدخوبی اینکار صرفه جوئی وقت برای افرادی مثل منست.درود بر تو و همه جوانان آگاه و مبارز وطن مظلومم.

    • خُسن آقا says:

      مرسی عزیز وظیفه همه ماست که تلاشی بکنیم.
      یک سپاس ویژه هم بخاطر اینکه حقیر رو ملقب به لقب جوانی کردید. باور کنید از این یکی خیلی خوشم آمد! خصوصا که در این یکی دو سه ماه گذشته با مشکلات قلبی، داشتم به این باور می‌رسیدم که دارم پیر می‌شوم، ولی این واژه شما عکس آنرا به من ثابت کرد!

  4. حسن آقای عزیزم،
    شما از قاچاقچی سیگار ، محسن رضایی چه توقعی داری ؟!
    راجع به یک انسان معقول که حرف نمی زنیم، درباره یک قاچاقچی، یک تروریست بین المللی حرف می زنیم !
    (خودمانیم، کلاس تروریست ها را هم پایین آورده این محسن رضایی !)

  5. kia says:

    خسن اقا عزیز ویدو بسیجی را دیدم چه حالی داد به قول تو این تازه یک نمونه اولش است بعدها خواهیم دید که مردم چه بلایی سر این جوجه ادمکشهای مسلمان خواهند اورد از بس ظلم کردند چنان تنفری در مردم جم شده که نسل اخوند و پاسدار رو از روی زمین برداره این حکومت اگر همینطور ادامه بده من باور دارم که اسلام هم کارش تمامه در ایران روزی خواهد رسید که کسی جرات نکنه که بگه مسلمون است در مورد قبر خمینی من همیشه به این فکر کردم که به موزه جنایایت حکومت اسلامی و 1400 جنایایت اسلام در ایران تبدیل بشه کمک بزرگی برای تسل های اینده ایران هست برای یک بار هم که شده باید تکلیف خودمان را به این دین اهریمنی روشن کنیم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی