Feb 03 2011

پاسخی به اعدام‌های اخیر

نوشته:     :::       9 پیام

با اعدام زهرا بهرامی و حالا اعلام حکم اعدام یک تبعه ایرانی کانادایی به نام سعید ملک‌پور، جمهوری اسلامی می‌خواهد پیامی به ایرانیان دو ملیتی برساند که خیال نکنید چون یک پاسپورت خارجی در جیب دارید می‌توانید بدون خطر احکام مرگ به ایران بیایید و هر کاری دلتان خواست بکنید و بعد هم به این دلیل که ملیتی غیر ایرانی هم دارید می‌توانید به راحتی از مرز خارج شوید!
آقایان بدشان نمی‌آید ایرانیان مقیم خارج دلارهای خود را بیاورند ایران خرج کنند، ولی بسیار هم با ورود فرهنگ غربی و روشنگری‌های گوناگون به ایران از این طریق نگرانند، چونکه حکومت آخوندی هیچ کنترلی بر این روند ندارد. در نتیجه هر از گاهی دانه درشت‌هایی را می‌گیرد تا کوچکترها حساب دستشان بیاید و دست از پا خطا نکنند و فقط “مثل بچه آدم بیایند داخل دلارها را خرج کنند و مثل بچه آدم هم بروند بیرون!”
جمهوری اسلامی گویا فراموش کرده که اکثریت مطلق این توریست‌های ناخواسته همگی مخالفین بل فطره این حکومت هستند، چه آنها که از سیاست‌های حکومت فرار کرده‌اند چه آنهایی که از دست جلادان آن فرار را بر قرا ترجیح داده‌اند.
این یکی دو احکام اعدام ابزار خوبی برای تبلیغات منفی برای توریزم ایران فراهم کرده، اگر ایرانیان خارج نشین هشیار باشند می‌توانند با تبلیغ روی همین دو حکم، سرازیر شدن توریست‌های ایرانی مقیم خارج را به ایران قطع یا حداقل با مشکل جدی روبرو کنند و از این طریق ضربه خوبی به اقتصاد بیمار ایران وارد کنند.
کافی است در میهمانی‌ها، بین دوستان و رفقای خود، مدام تبلیغ کنید که رفتن به ایران خطر جانی دارد! اگر لازم شد یکی دو شایعه عجیب و غریب هم به آن بیفزاید و از این طریق ماشین تشویش اذهان را راه بیندازید و کیسه دوخته آخوندها برای دلارهای ایرانیان خارج نشین را سوراخ کنید، حتی اگر در این زمینه هم آهنگ عمل شود می‌توان کل این کیسه گل و گشاد دوخته شده را پاره کرد و میلیاردها دلار به اقتصاد آخوندی ضرر وارد کرد.

نوشته: در ساعت: 2:38 am در بخش: اقتصادی,جنایات رژیم,حقوق بشر,سیاسی

9 پیام  |           

9 پیام به “پاسخی به اعدام‌های اخیر”

  1. اسدولا says:

    چه حرفیه؟
    ایران که اقتصاد نمیخواد. همون یک ذره اش که برای بقای حکومت لازمه هم نفتیه!
    برای بقای حکومت همین پول نفت کافیه. بیشترش برای حکومت شر میشه و یقه خودش رو میگیره.
    فکر میکنید خارج نشینان چقدر پول اینجا سرمایه گذاری میکنند؟ این همه مغز و سرمایه داره فرار میکنه میره اونور و اصولا حکومت نیازی به سرمایه گذاری شخصی به اسم سرمایه دار احتیاج داره؟ اگر احتیاج داشت که حکومت با این انحصاری کردن بازار و وارد کردن تحریم به کسبه و مالیات بستن ها و صعودی نزولی کردن نرخ ها که همه رو از بازار فراری نمیداد!

  2. کامبیز says:

    خسن آقا من با این نوشته ات اصلا موافق نیستم, بهتر است اول سفری به هلند بکنی بعد چنین چیزهایی بنویسی
    من با دلیل به شما اثبات میکنم که ایرانیانی که در داخل هلند و انگلیس بسر میبرند 90 درصد یا اوباشان حکومت اسلامی هستند یا ارازل و اوباش وابسته به دولت های غربی اول از اینکه این خانم به عنوان پناهنده در این کشور پذیرفته شده بود اینکه چطور پناهجویان سیاسی در هلند یا انگلیس بعد از گرفتن برگه جواب پناهندگی به ایران مسافرت میکند جای بسی سوال است, و چرا پناهندگان سیاسی , نقاشان , پیکر تراشانی که از چنگال حکومت اسلامی ایران به غرب فرار میکند شامل جواب پناهندگی نمی شوند خود باز جای سوال دارد این خانم در سال 2003 در فرودگاه آمستردام بهمراه محموله وارداتی از جزایر تحت مستعمره هلند در آمریکای لاتین در هلند دستگیر میشود, جعل و قاچاق اسناد کوچکترین تخلفات ای بانو بود . که صدای ایشان را مرتبان با نام بانو کردیه از صدای امریکا مینیدیم واقعا که چه بدبخت و بد عاقبت مردم ما شده اند که یک قاچاقچی سخنگوی اپوزوسین آنها شده و در نهایت اینکه هلند کشوری است مشابه ایران, اوباشان و ارازلان و دلالان مواد مخدر از سوی دولت و اشخاص سیاسی مملکت اداره میشوند. این حرفها رو گوش نکن نه آمریکا نه اروپا نه نه آخوندهای ایران هیچکدام دوست ملت ما نیستند. اگر باز قانع نشدی بگو تا اوباشان و جیره خوران دولت های اروپایی را بیشتر برایت معرفی کنم . کامبیز از هامبورگ

    • خُسن آقا says:

      کامبیزی عزیز گویا شما مطلب من را با دقت کافی مطالعه نکرده‌اید!
      دوست عزیز مساله این نیست که این خانم یا دیگران چه کرده‌اند! مساله این است که حکومت آخوندی از هر ابزاری برای ایجاد رعب و وحشت و ایجاد جو ترور در اذهان ملت استفاده می کند و ما هم به عنوان مخالفین این رژیم باید با برخودر صحیح با آن مقابله کنیم.

    • shariar says:

      پاسخ به کامبیز : خوشبختانه جناب کامبیز قاضی جمهوری اسلامی نشد ،این خانم نگون بخت اگر هم جرمی در هلند مرتکب شده باشه که بهایش را پرداخت کرده بود ،حالا بعد از ۷ سال اعدامش را باید بخاطر ان جرم قدیمی توجیه کنیم .از طرف دیگر این خانم کی خودش را در صدای امریکا سخن گوی مردم معرفی کرده ؟.چرا خلاف واقع حرف می زنید !؟ حسن آقا مواظب اشخاصی که با اسامی ترو تمیز و شیک و پیک پیغام میزارند باش تا از ان شگردهایی که در بالاترین میزنند ، در این جا استفاده نکنند !فریب فحش های ضد رژیم را نخوریم .رژیمی که بی ابرو و بی پرنسیپه ،توهین و فحشی که راستای تفرقه اندازی باشه ،برایش علی السویه است .

      • خُسن آقا says:

        شهریار عزیز خُسن اقا فریب نام و نشان کسی را نمی‌خورد و بیشتر بر اساس مواضع افراد آنها را بررسی می‌کند! اگر می‌بینی ایشان نظرشان را آزادانه در اینجا منعکس می‌کنند نه به واسطه تایید نظر ایشان است که پیشتر به علت پایبندی حقیر به مقوله آزادی بیان است و بس.

  3. Farazad says:

    موش بخوره تو رو کامبیز..
    اون هم یه موش کور که ندونه چه….خورده..

  4. kia says:

    کامبیز کامنتی چند از حکومت اسلامی پول میگیری? خسن اقا عزیز امیدوارم حالت بهتر شده باشه و روز به روز سرحالتر بشوی در مورد نرفتند به ایران من کاملا باهات موافق هستم نباید یک ریال به اقتصاد حکومت اسلامی کمک کرد خدا من چقدر از این حکومت و دینش و طرفدارانش متنفرم

  5. کامبیز says:

    من نه ریالی از حکومت اسلامی میگیرم , نه زیر پرچم حزب یا گروهی در خارج از ایران سینه میزنم, اما چو خوب میدانم که اروپایان و آمریکایان دوست ملت ما نیستند صادقانه خدمت آنهایی گفتم که هنوز گوش شنیدن دارند و با خرد و منطق مسل یل را قضاوت میکند نه مثل حکومت اسلامی با منطق چماق و ناسزا و گستاخی , پاسخ هر سوالی را میدهند . اشکال ما ایرانیان در این است . که فراموش کار هستیم, و همیشه منتظر نشسته ایم که آقا امام زمان از ته چاه بیرون آید و پیزی ما را سر جایش قرار دهد, روشن فکرانمان که در زمان شاه میزیسته و از آن رژیم ناراضی بودند, همیشه بدنبال یک حکومت دینی بودند که بر طبق قوانین الهی با آنها رفتار کند نمونه اش نوری زاده, رجوی , فروهر وزیر سابق کار جمهوری اسال می و خیلی دیگر از اینها,به برکت و ظهور امام زمان در بهمن 57 از آستین آمریکا و انگلیس, این واقعه به عمل پیوست , آنهایی که روی امام را در ماه دیدند یا دربدر کشورهای دیگر شدند, یا سر از سیاه چال در آوردند,اوباشان و ارازلانی که تا دیروز برای جمهوری اسلامی زوزه میکشیدند حالا لباس وطن پرستی پوشیده و زیر خشتک کاترین اشتون یا حسین ابو عمامه منتظر گوزی هستند که از مقعد متبرک اینها در بیاید و استمشاق کنند و باز دم آن را برای ملت بدبخت و از همه جا بیخبر ایران در رادیو یا تلویزیون تلاوت کنند.
    اما ما مردم ساده دل گوش به یاوه گویی های چون آقای نوری زاده, محسن سازگارا ,و ..یکی از این اوباشان انگلیس را من خوب میشناسم شخصی است بنام پروفسور تورج اتابکی ساکن هلند استاد دانشگاه لیدن, آنهای که اخبار بی بی سی را دنبال میکنند خوب با نام این شخص آسنایی دارند استاد تاریخ , پروفسور افتخاری از دانشگاه آمستردام, هر کس این شخص را از نزدیک نشناسه فکر میکنه , آه چه افسوس که چنین نخبگانی در کشور نیستند, ,اما آن ایرانیانی که در رشته ایران شناسی مشغول تحصیل هستند نیک میداند که این شخص نه تنها زبان هلندی را بکلی بلد نیست بلکه انگلیس را هم که برای یک استاد دانشگاه اججباریست برای درس دادن به طرز فجیهی صحبت میکند, آنکه رشته ایران شناسی در دانشگاه اوترخت هلند به وسیله کار شکنی و خرابکاری های این شخص منهل شد به کنار , تمام فک و فامیل این سرور بزرگ استاد پروفسور در هلند مشغول کشاورزی و کشت و کار ماری جوانا هستند, حالا ما ملت بدبخت هنوز منتظر هستیم که همانطور که انگلیس شاه را از حکومت بر کنار کرد و از آستین خود امام را برایمان جایگزین کرد, حالا هم یک بار دیگر یک دیکتاتور دیگر برایمان علم کند, مشکل اینجاست که اشخاصی که نه تاکنون تمام ایران را گشته اند, چه رسد به مسافرت برونمرزی از کامنت من خرده میگیرند و من را همچو بزرگانشان یا نوکر داخلی میداند یا خارجی

  6. فرشید says:

    من ساکن لندن هستم, و با سخنان کامبیز کاملا موافقم. کامبیز راست میگه از هر دو طرف از سوی غرب و حکومت اسلامی به فرهنگ و مردم ما حمله کرده و قصد نابودی فرهنگ ایرانی را دارند , البته درست است در هر فرهنگ و ملتی انسانهای پست و انسانهای شرافتمند وجود دارند. اما اگر اروپایان اوباشان و ارازلان کشور ما را براحتی به عنوان پناهنده دروغی میپزیرند, با آگاهی کامل این کا را میکند, چون با این کار میخواهند به مردم کشورشان بقبولاند, که ایرانی که دم از 2500 سال تاریخ میزند همه یک مشت اوباش و ارازل هستند, من در انگلیس مد جوی پناهندگان هستم متاسفانه ایرانیان سیاسی و تحصیل کرده , و فرهیخته اینجا با مشکل پناهندگی روبرو میشوند, از طرف دیگر نقطه مقابل بیسوادان و چاقو کشان به سرعت جواب اقامت میگیرندو در کوتاه ترین مدت اکثران بخاطر خلاف و جرم دستگیر و سر از زندان در می آورند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی