Sep 30 2002

بچرخ تا بچرخیم این روزها

نوشته:     :::       Comments Off on بچرخ تا بچرخیم این روزها

بچرخ تا بچرخیم
این روزها حُسن آقا یک همزبان پیدا کرده که دور از جان شما مثل اینکه هر روز قبل از شروع روز و خوردن صبحانه هنگام مسواک کردن بجای غرغره کردن آب، از فاضلاب استفاده میکند.حتمآ این آقا یا خانم را شما هم مطالب گهر بارش را خوانده اید. او خود را پشت نامهای مختلفی مخفی میکند و به این وسیله سعی دارد که هویت خود را پنهان نماید زهی خیال باطل.
این مخلوق گاهی خود را بنام رضا و با آدرس وب لاگ ممدسن ظاهر میکند بدون اینکه بداند که در اینترنت برای مخفی کردن خود نیاز به مغزی با گنجایش بیشتر از آنچه در جمجمه ی این مخلوق مفلوک میگنجد نیاز است. این بیچاره گاهی با نام افشین زند ظاهر میشود باز با همان درجه از نادانی بدون اینکه بداند حتی اگر IP خود را عوض کند بیچاره خبر ندارد که باید کل sub net خود را تغییر دهد تا بتواند از دید حُسن آقا کله پز مخفی بماند. بچه جان حُسن آقا شغلش کله پزی است قبل از شما کله خیلی های دیگر را پخته. پس به شما یک پیشنهاد دارم: بیخود به پرو پای کله پزها نپیچ، صنف ما معمولآ وقتی کله کسی را پخت دیگر چیزی ازش باقی نمیماند. برای اینکه دیگران هم متوجه شوند از چه سخن میگویم به این نامه که امروز دریافت کردم توجه فرمایید. با عرض پوزش از گل کو، پاگنده، شمر و لیلای لیلی، من مجبورم اینجور اشخاص را سکه ی یک پول کنم مرا ببخش:
نامه دریافتی از این IP 24.102.127.31 فرستاده شده در ضمن IP شخصی هم که کامنت شماره 5 را گذاشته همین IP است و با نگارنده نامه یکی است. و باقیمانده با یک IP دیگر است ولی sub net ش یکی است.

حسن اقا خدا وکیلی اگه گیرم بیفتی می زنم کیر از پس یخت دربیاد.کس کش بی شعور ما اون ای میل رو واسه خود الاغت فرستادیم اونوخت ورداشتی چاپ زدی که هرکی خوند چهار تا فحش ابدار خار مادر بزاره روش تحویلت بده؟ تو بی خایه وجودشو نداشتی یه کلمه تو بلاگت جواب بدی یا بیای تو بلاگ من «اعتراض» پیام بذاری. اون وخت اون کون کش گل کو ورداشته نوشته اینا چارواداری می نویسن. اره اقا جون ما بچه جنوب شهریم تا ببینیم کی میخواد کیرمونو بخوره. سلام منو به گل کو برسون و بگو : برای سلامتی بدنش کیرم توی دهنش. بچه ها گفتن دمت گرم اقا افشین عجب مادری از این داش حسن گائیدی. گفتم بابا حسن مسن دیگه چه کونیه کیرم توش؟ ولی اگه این یکی ای میل رو چاپ بزنی خداوکیلی ننه ای ازت به خر می کشم که تو اسمونا بنویسن! راستی به شمر سلام منو برسون و بگو چیه هی می ره تو بلاگ کون گنده (پاگنده) و اون لیلا کس گشاد اواره می نویسه؟ بیاد تو بلاگ خودم بنویسه نوکرشم هستم. تا بعدا
اقا افشین زند صفر زن حسن اقا کله پز
کانادا صفر زن نروژEteraz.blogspot.com

قبل از خواندن مطالب زیر گوشزد میکنم که این اسمهایی رو که من توی پرانتز نوشتم به این معنی نیست که نویسندگان مطالب هستند بلکه اینها اسامی است که شخص مجهول الهویه آنها را انتخاب کرده. درمورد ممدسن باید بگویم که من به یقین میدانم که این مطالب بوسیله ی ممدسن نوشته نشده چون sub net ممدسن با این sub net تفاوت دارد و درمورد افشین زند من اورا نمی شناسم و هیچگونه رفرانسی نداشتم تا بتوانم مقایسه کنم.
لیست زیر مواردی است که فرد مجهول با اسامی دیگر به وبلاگ من سر زده و کامنت گذاشته، درضمن گوشزد میکنم که نامه قبلی را هم که نوشته بود با همین IP بالاست:
1. رضا (وبلاگ ممدسن)
Sep 25 2002, 10:27 pm [لینک] IP: 24.102.120.124
2. رضا (وبلاگ ممدسن)
Sep 25 2002, 10:19 pm [لینک] IP: 24.102.120.124
3. رضا (وبلاگ ممدسن)
Sep 25 2002, 10:19 pm [لینک] IP: 24.102.120.124
4. رضا (وبلاگ ممدسن)
Sep 25 2002, 10:42 pm [لینک] IP: 24.102.120.124
5. آق رضا
Sep 30 2002, 01:44 am [لینک] IP: 24.102.127.31
باش تا صبح دولتت بدمد!        كاين هنوز از نتايج سحر است

نوشته: در ساعت: 6:11 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بچرخ تا بچرخیم این روزها  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی