Jan 23 2011

دوستان نادان و خواص بی‌بصیرت

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

می‌گویند داشتن یک دوست نادان از صد دشمن دانا بدتر است! اگر تا امروز به این سخن باور نداشتم امروز پس از خواند سخنان گه‌هربار آلت الله احمد علم‌الهدی باورم شد! نگاه کنید ببینید این دوست نادان چه می‌گوید:

مدیریت فتنه اصلی‌ترین دستاورد سفر رهبری بوده است
«جریان‌های حوزه به مراتب شدیدتر از فتنه ۸۸ بود و اگر از درون حوزه صدایی مقابل رهبری بلند می‌شد، بی‌تردید نه قابل سرکوب بود و نه قابل مبارزه و مقابله. دشمن هم آتش را زیاد می‌کرد و این مساله خطرناک بود.»

نگفتم!؟ طرف نه زیرگذاشت و نه رو، همچین شلوار نکنده رید به سرو روی رهبر عظیم الشان!
با این سخن، حاج آقا علم‌الهدی مشخص کرد که حتی در بین آخوندهای مفت خور قم و حوزه هم رژیم پایگاهی ندارد و سید علی برای اینکه نکند صدای آنها هم یک مرتبه بلند شود، مجبور به چندین سفر به قم شده.
تازه هنوز هم معلوم نیست که حضرات آخوند همراهی کرده‌اند یا نه و اینکه آیا در بزنگاه بعدی هم همراهی خواهند کرد یا برعکس آنها هم مجبور خواهند شد برای نجات جان خود هم که شده در بزنگاه بعدی بروند پشت سر مردم ایران سنگر بگیرند!

حاج آقا علم‌الهدی حرف های خوب خوب زیادی در این سخنرانی زده‌اند که به همه پیشنهاد می‌کنم سخنان ایشان را بخوانند!

ببینید دوست نادان پته سید علی را چگونه روی آب می‌دهد:
جریان‌هایی در قم علیه حاکمیت موضع داشته‌اند و حتی شماری به آیت‌الله خامنه‌ای توصیه کرده بودند با توجه به فضای قم از سفر به این شهر خودداری کند.
ببین چه کسی ملت ایران را بزغاله خطاب کرد! طرف دست کم کره خر تشریف دارد بدون اینکه خود آگاه باشد! آنگاه ملت ایران را بزغاله می‌نامد!
حتما خبر را بخوانید!

نوشته: در ساعت: 11:48 am در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی