Sep 30 2002

خوش رقصی های رژیم دیروز

نوشته:     :::       Comments Off on خوش رقصی های رژیم دیروز

خوش رقصی های رژیم
دیروز با مادرم تلفنی صحبت میکردم، بحث بر سر اوضاع ایران شد، پرسیدم وضع چطوه در پاسخم گفت که چند روزی است در پارک نزدیک خانه هر روز صبح تا عصر موزیک پخش میکنند آن هم نه از نوع سنتی اش بلکه از نوع پاپ اش، خندیدم با خودم گفتم ببین این شپشو ها تا چه درجه ذلیل شدن که مجبور به دست زدن به چنین خوش رقصی هایی هستند تا بتوانند بلکه مردم را برای چند روزی دیگر در کنترل داشته باشند. امروز مطلبی را از روزنامه جمهوری اسلامی خواندم که پی بردم کاخ ظلم از پایبست ویران است، مطلب را خودتان بخوانید:
در مراسم اختتاميه سومين جشنواره فيلم حقيقت كه در يزد برگزار شد در مراسم عمومي , گوهر خيرانديش هنگام دادن جايزه , اقدام به بوسيدن يك كارگردان مرد نمود. اقدام خلاف شرع اين بازيگر سينما باعث شد استاندار يزد واكنش نشان دهد و خواستار رعايت شئون اسلامي شود. گروهي از مردم متدين يزد با تماسهاي مكرر با دفتر روزنامه اظهار داشتند وقتي فريضه امر به معروف و نهي از منكر توسط مردم و مسئولين صورت نمي گيرد و اين فريضه الهي فراموش شده تلقي مي گردد نتيجه اين مي شود كه در شهر دارالعباده آنهم در انظار عمومي اين اقدام زشت صورت گيرد.
چه کسی میگوید ما بت شکن نداریم!؟ پس این خانم گوهر خیراندیش کیست؟ در اواخر دوران شاه، زنده یاد فریدون فرخزاد در برنامه شو هفتگی که در تلوزیون ملی ایران(نه از نوع لوس آنجلسی اش)داشت بنام میخک نقره ای، هنگام روی صحنه آمدن زنان هنرمند دست آنها را میبوسید. در آن زمانها یعنی چیزی حدود 25 یا 26 سال قبل این چنین کارهایی جگر این آقایان شپشو را بدجوری سوراخ میکرد ولی چون در آن روزگاران این حضرات خایه لیس مبارک ملوکانه بودند عکس العملی بجز خون جگر خوردن یا شاید هم در دل لذت بردن کاری نمیتوانستند بکنند. شاید فرخزاد را هم بخاطر همین بود که بعدها او را هم همچون دیگر آزاد اندیشان کشتند. (نامش جاودان باد)

نوشته: در ساعت: 2:11 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خوش رقصی های رژیم دیروز  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی