Jan 09 2011

گوزیدن ممنوع!

نوشته:     :::       6 پیام

پس از میلیونها سال انقراض دایناسورها هنوز عده‌ای دنبال این می‌گردند که ببینند علت انقراض آن حیوان‌های عظیم الجثه با آن همه عظمت چه بوده! شاید سالها بعد هم عده‌ای بنشینند و سعی کنند دلیل انقراض آخوندها را پیدا کنند. همین جا برای اینکه حداقل مشکل محققین آینده رو حل کنم، دلیل انقراض این دایناسورهای عهد الکترونیک را به عرض می‌رسانم!
آقا جان اینها از جامعه عقب افتاده‌اند بسیار هم عقب افتاده اند، به اندازه هزاران سال! در نتیجه باید بروند! هیچ دلیل دیگری هم برای انقراض نیاز نیست. وقتی که دیگر نتوانستی از هوای موجود تنفس کنی خود به خود خواهی مرد.
حکومتی که نمی‌تواند ابزار روز را بکار ببرد محکوم به فنا است!
در ایران تصمیم گرفته‌اند تویتر و فیس‌بوک را برای احزاب سیاسی ممنوع کنند! آخه برادر احمق! گیریم که تویتر و فیس‌بوک را ممنوع کردی با تولید اندیشه در جاهای دیگر و تکنولوژی‌های دیگر می خواهید چه کنید! به قول شاملو این برف را دیگر سر باز ایستادن نیست. انقراض شما اجتناب ناپذیر شده است “این برف را دیگر سر باز ایستادن نیست”.
بعید نیست در آینده نه چندان دور گوزیدن هم در حکومت الله بر روی زمین ممنوع شود، چرا که آقایان از آن ترس دارند که شاید با ترویج گوزیدن کل حکومت آخوندی باطل شود، درست مثل نمازشان که با یک گوز باطل می‌شود! باور بفرمایید این حکوت به گوزی بند نیست!

پ.ن.:
هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه تر از تازه تری می‌رسد!
جدیدترین ابهام فدراسیون وزنه برداری: جودی کچل آبادی کیست؟
به جدم قسم این تیتر از کشفیات خودم نیست این دقیقا تیتر خبری است در سایت آقای رضایی تابناک

پ.ن. دوم:
هرچه در اینترنت نام محمد حودی کچل آبادی را جستجو می کنم بجز تصویر رضا زاده و دیگران عکس آدم کچلی که به نام او بخورد پیدا نمی‌کنم! شما امتحان کنید شاید نتیجه داد!!

پ.ن سوم:
یافتم یافتم!
این هم تصویر رضا زاده و کچل آبادی در کنار حضرت اباالفضل

نوشته: در ساعت: 8:13 am در بخش: آزادی بیان,سانسور,سیاسی,کامپیوتر و اینترنت

6 پیام  |           

6 پیام به “گوزیدن ممنوع!”

  1. حسن آقای عزیزم،
    مدتها بود اینقدر از ته دل نخندیده بودم،
    سرت گرم و دلت خوش باد،
    به امید ایرانی آزاد
    سپاس

  2. shariar says:

    http://risheha.com/
    قبل توجه دوستانی که از بالاترین دلزده و مایوس هستند ،لینک بالا مربوط به سایت تازه و نونوار “ریشه ها “است که همه بچه های خوب و با حال بالاترین سابق درش گرد هم آمده اند .با هم دیگه این سایت جدید را تقویت و معرفی کنیم .

  3. محسن says:

    پس همه گیره یه گوزن ! یه یا علی کم داره !!

  4. میلاد says:

    بسی جالبناک بود .

  5. آخوندها همیشه به روز هستن says:

    دغدغه های آخوندی:
    http://www.tabnak.ir/fa/news/142564

  6. kia says:

    درود به خسن اقای عزیز
    از خواب بیدار شدم و بعد از روسوم اولیه اومدم وبلاگ تو رو خوندم که چند هفته ای در غیبت نخونده بودم کلی خندیدم به خصوص این پست گوز و نماز به هر حال امیدوارم که سرحال و سلامت باشی و همیشه بنویسی در مورد یارانه ها دیشب با مادرم حرف زدم گفت که به خودش و برادرم 160 هزار تومان داده اند بعد ازش پرسیدم خب پول برق و اب و گاز امده گفت نه هنوز بهش گفتم بزار بیاد برق از سرت میپره نه خسن اقا جان هنوز سر مردم با این پول گرمه یکجا خوندم که اینقدر صف جلوی بانکها و این پول اتوماتها بزرگ است که نگو درد را موقعی که بدن گرم است حس نمیکند ولی موقعی که یدن سرد شد درد چنان پدری ازش در میاره که نگو جنتی باید این حرفها رو بزند اگر او نزنه پس کی بزنه منو تو خسن اقا در مورد استقاده نکردن احزاب از تویتر و فیس‌بوک خب این بیچاره ها از همچی میترسند تنها راهی که بلد هستند یا زندان کردن افراد است یا ممنوع کردن یک چیز به جز این دو راه راهی را اسلام بهشان یاد نداده اسلام یعنی کودن بودن احمق و بیشعور بودن مسلمان بودن یعنی سربار جامعه بودن یعنی کثافت بودن یعنی سر بریدن یعنی بسیجی و لباس شخصی بودن یعنی بمب بخود بستن و دیگران را کشتند لغت نامه دهخدا.
    راستی فهمیدی عطر احمدی نژاد داره میاد به بازار از همین الان هزاران مسلمان ایرانی و غیر از ایرانی در سراسر دنیا ثبت نام کردند برای پیش خرید عطر احمدی نژاد کارشناسان مسلمان ایرانی این عطر را از ترکیبی از امام زمان و احمدی نژاد بعد ازچندین سال تحقیق درست کردند.
    تا بهشت راهی نیست
    شهادت را با ما تجربه کنید
    هواپیماهی جمهوری اسلامی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی