Apr 16 2002

درود برهمگی روی نت امروز

نوشته:     :::       Comments Off on درود برهمگی روی نت امروز

درود برهمگی
روی نت امروز دوباره مطلبی رو خوندم که مثل تمام نکاتی که در اين جمهوری تراژی کميک روی ميدهد نتنها تنفر آور است بلکه تمسخر آور هم هست و معمولآ اگر کسی يک کمی اهل بخيه باشه از خنده رودبر ميشه ميگيت نه تماشاکنيد.
جناب آقای مزروعی در مجلس سوالی را ترح کرده که آقای شمخانی وزير مربوطه به او پاسخ قانع کننده ای بدهد، مزروعی ميپرسد ” در ارديبهشت ماه سال گذشته نشريه‌اي به عنوان (صبح صادق) زير نظر اداره سياسي ستاد نمايندگي ولي فقيه در ساوه با آرم سپاه منتشر مي‌شود و مجوز قانوني ندارد. در شهريور ماه سال گذشته با ارسال نامه‌اي به وزير محترم دفاع درخواست كردم كه با توجه به اين كه نشريه فوق‌الذكر به راحتي و آساني مي‌تواند مجوز دريافت كند، براي اين مهم اقدام نمايد؛ اما تاكنون اين اقدام صورت نگرفته است و كماكان بدون مجوز منتشر مي‌شود. اگر اين نشريه، بولتن داخلي سپاه است، چرا براي برخي از نمايندگان مجلس ارسال مي‌شود.”
پاسخ آقارا بخوانيم و بخنديم:
با تشكر از آقاي مزروعي كه از سپاهيان قديم محسوب مي‌شود و اين فرصت در اختيار من گذاشته‌ شد تا خدمت برادران و خواهران برسم؛ اما حيف كه در اين شرايط حساس اين سوال مطرح مي‌شود و به جاي اينكه سوال ازمن در رابطه با فلسطين و ادبيات برخي از افراد كه با لحن و زبان “بوش“ و “پاول“ نسبت به مواضع ايران در برابر آمريكا صورت مي‌گيرد باشد، اين سوال مطرح مي‌شود.
ما شنيده بوديم که آخوند جماعت زود به سحرای کربلاميزنند ولی نشنيده بوديم که به سحرای فلسطين بزنن که خوشوقتانه اين را هم از صدقه سر اين بچه آخوند شنيديم. نه فکر نکنيد که موضوع به همينجا ختم ميشود، خير باقيمانده اش را گوش کنيم. حاج آقا درياداردر دنباله ميفرمايند: سپاه يك نهاد فرهنگي است و انتشار اين نشريه در سلسله مراتب فرماندهي سپاه صورت نمي‌گيرد؛ بلكه زير نظر نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه اين كار انجام مي‌شود. طبق قانون مطبوعات تعريفي از نيروهاي مسلح براي دريافت مجوز انتشار نشريه وجود ندارد و از طرفي هم نيروهاي مسلح و سازمان عقيدتي سياسي آن در لايحه بودجه داراي رديف‌هاي خاصي هستند و طبق قانون ديوان محاسبات، نيروهاي مسلح اجازه انتشار دارند. ميفرمايند سپاه يک نهاد فرهنگی است، خوب پس حتمآ ايشان هم يا رقاص هستند يا هنرپيشه سينما که شدند وزير اين نهاد فرهنگی، يا اينکه توی اون مملکت آنقدر شيرتو شير هست که وزير ترابری ميره صبح به صبح تربار ميخره برای تربارفروشهای مملکت. باقيمانده رو نمينويسم ميترسم که يک بيچاره ای که مشکل قلبی داره از زور خنده سنگ کپ بکنه بعد من مسول خواهم بود.
شب و روزتون خرم باشه

نوشته: در ساعت: 9:05 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on درود برهمگی روی نت امروز  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی