Dec 04 2010

جامعه معنوی خمینی، جامعه‌ای بیمار

نوشته:     :::       4 پیام

سخنرانی های خمینی را اکثریت ملت ایران به یاد دارند. مهم ترین سخنرانی خمینی اما سخنان عوامفریبانه‌اش در بهشت زهرا است. در این سخنرانی علاوه بر عوامفریبی‌های معمول او، جملاتی دارد که بسیار در خور توجه است، خصوصا در باره وضع و حالی که ایران امروز به آن گرفتار شده. سید روح الله خمینی در این سخنرانی می‌گوید:

علاوه بر اینکه زندگی مادی شما را می خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند اینها. دلخوش نباشید که مسکن فقط می سازیم ، آب و برق را مجانی می کنیم . اتوبوس را مجانی می کنیم . دلخوش به این مقدار نباشید، معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می دیم. شما را به مقام انسانیت می رسانیم. این ها شما را منحط کردند. انقدر دنیا را پیش شما جلوه دادند که خیال کردید همه چیز این است ما هم دنیا را آباد می کنیم ، هم آخرت را…
برگرفته از سخنرانی خمینی 12 بهمن 1357 بهشت زهرا

حالا پس از گذشت 32 سال از آن تاریخ و استقرار کامل جمهوری اسلامی و ریشه دواندن حکومت آیت الله سید روح الله خمینی بر ایران، امروز می‌توانیم به وضوح و شفافیت کامل آثار این حکومت الهی را که خمینی به ما نویدش را داده بود بر ایران و ایرانی ببینیم. یکی از مهمترین آثار این حکومت همان معنویتی است که خمینی در آن سخنرانی بسیار بر آن تاکید می‌کند! حالا بفرمایید! معنویت بر ایران چنان حکمفرما شده که در هر کوی و برزن می‌توان آثار آنرا دید! باور ندارید این هم سند و مدرک[1]. خوشبختانه سند و مدرک به وفور یافت می‌شود، اگر این سند را باور نکردید بفرمایید تا اسناد بیشتری را در اختیارتان قرار بدهیم!

جالب اینجاست که عده‌ای فریبکار هنوز گمان می‌کنند می‌توانند با گفتن اینکه می‌خواهند ایران را به دوران طلایی خمینی برگردانند بر اسب قدرت سوار شوند.
سابقا می‌نشستم و ضد و نقیض گویی‌های آخوندهای حکومتی را خصوصا کسانی مثل خمینی و دیگر دجالان حکومتی را جمع آوری می‌کردم تا برای کوبیدن بر فرق عوامفریبان از آن استفاده کنم. حجم این مدارک و عوامفریبی‌ها چنان زیاد شد که از خیر مدرک جمع کردن گذشتم، با خودم فکر کردم اگر با این همه شواهد غیر قابل انکار، هنوز هستند کسانی که بیدار نشده‌اند چنین افرادی را دیگر نمی‌توان بیدار کرد!

[1]. این ویدئو گفته می‌شود قتلی است که در کرج اتفاق افتاده. فرقی نمی‌کند این اتفاق در کجای ایران روی داده، در هر کجا که این اتفاق افتاده باشد، نشان از چیزی ندارد جز یک جامعه بیمار، جامعه‌ای بی تفاوت، جامعه‌ای بدور از انسانیت، جامعه‌ای شدیدا خشن و خشونت پرور. به سخن دیگر جامعه‌ای اسلامی و برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی.

بعضی دیگر از سخنان گه‌هربار خمینی

نوشته: در ساعت: 10:10 am در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی,ملای حیله‌گر,نقد اسلام

4 پیام  |           

4 پیام به “جامعه معنوی خمینی، جامعه‌ای بیمار”

  1. حمید says:

    دوست عزیز چرا فکر میکنید که شما یا کسانیکه در آنطرف آبها نشسته اید از مردم داخل ایران بیشتر میفهمید .

  2. خُسن آقا says:

    پاسخ:
    حمید آقا نفرمودید از کدام بخش از نوشته من به چنین نتیجه‌ای رسیده‌اید!؟

  3. یک نفر برای حمید says:

    اقا حمید من از ایران هستم و نظر شما را به این لینک خبری جلب میکنم

    http://www.tabnak.ir/fa/news/133835

    ما ایرانیان تا این اندازه دچار معضلات عجیب و غریب نبودیم پدرم که سن و سالی ازش گذشته تعریف میکنه که هیچوقت ایران اینقدر معتاد نداشته اینقدر مردم گرفتار معیشت روزمره نبودن اینقدر فساد و عدم اعتماد به ارکان حقوقی و ارکان حکومتی وجود نداشته ما از نزدیک اینها رو لمس میکنیم

    خمینی چه ارمغانی برای ایران داشت ؟ میگویند اسقلال ؟ کدام استقلال ؟ استقلالی که هنوز 80 % اقتصادش به صادرات نفت خدادای وابسته است ؟ استقلالی که به چین و روسیه باجهای کلان بدهیم و ما به ازایش اجناس سرطان زایی مثل لامپهای بی کیفیت به اصطلاح کم مصرف چینی وارد کنیم ؟ تسلیحات را با قیمت بالاتر از نرم جهانی از روسیه بیاوریم چون روسیه برای صادرات به ایران رقیبی نداره

    هیچکس از خمینی انتظار نداشت آب و برق و اتوبوس مجانی کنه همین حرفهای خمینی نشون میداد از اقتصاد و سیاست و مملکت داری هیچ نمیدانه. در ثروتمندترین کشورها آب و برق مجانی نیست ولی حداقل انتظار این بود که مثل کره جنوبی بشویم. این کمترین خواستی بود که البته با ساختار قدرت متمرکز ولایت فقیهی که نخبگان جامعه را فراری میده امکان پذیر نیست.

  4. kia says:

    خسن اقای گرامی ملتی که عقل خود را بدست اخوند بدهد از این بیشتر سزوارش نیست یکی نبود در ان بهشت زهرا به این اخوند کثیف بگوید این حرفهای تو یک مشت حرفهای بدون منطق و پوچ است ولی کسی به حرفهای او گوش نمیکرد فقط کورکورانه یک مشت قشر عقب مانده و اسلام زده ی جامعه ان زمان خمینی خمینی میکرد حسن اقای گرامی از این بدتر هم خواهد شد ابرو برای ایرانی نمونده در دنیا با این همه ابروریزی که در این اواخر ایرانها در دنیا کردند از باند فحشا در انگلیس از باند مواد مخدر در شرق اسیا و افریقا از اعدام ها و از این دو ویدو که در اینترنت مردم دنیا از ایرانی ها دیدن و سر گل همه اینها محمود احمدی نژاد میمون زاده . کسی که خربزه میخوره باید پشت لرزش هم بشینه رفتی دنبال اخوند و اسلام حال جوابش هم داری میگیری تنها ناراحتی من اینه که کسانی که باعث شدن خمینی به ایران بیاد الان از ایران فرار کردند و حالا شدن طرفدار مردم و ایران امثال سروش و صدها نفر دیگر یا امثال موسوی که هنوز دم از دوران طلایی امام جنایتکارش میزنه یک ذره هم خجالت نمیکشه ولی تقسیرش نیست افکاری که به ویروسی مثل اسلام گرفتار شد دیگر درست بشو نیست

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی