Aug 15 2010

خودزنی حزب توده سابق با ربنای شجریان!

نوشته:     :::       14 پیام

یکی میرد ز درد بینوایی … یکی گوید خانم زردک می‌خواهی!
این چه داستانی است که عده‌ای سعی دارند مردم را در پیچ و خم خریت اسلام نگاه دارند!؟
از چند روز پیش به هر رسانه‌ای که سرک می‌کشی، این خبر جلب نظر می‌کند که “صدا و سیمای حکومت اسلامی در ماه رمضان ربنای شجریان را پخش نخواهد کرده!”.
از من می‌پرسید می‌گویم به جهنم!
از همه جالب تر سایت پیک نت است! این سایت که آبشخور فکری‌اش حزب توده سابق است، حالا برداشته برای لجبازی با رژیم تیتر زده “ایرانی ها دهان روزه را با صدای شجریان باز می کنند” بعد هم لینک کرده به یک کپی از ربنای شجریان! ببین سیاسیون ایران چقدر از مرحله پرت‌اند و از ملت عقب که گمان می‌کنند مردم از اینکه صدا و سیما ربنا پخش نمی‌کند از فردا دق خواهند کرد.
آدم نمی‌داند به ریش آقایان باید خندید یا برای فلاکت ایدئولوژیک آنها گریه کرد!
زیاد سخت نگیرید! برای شما کمونیست‌های ورشکسته که بعد از سقوط کعبه آمال تان شوروی سابق و استقرار مک دونالد در میدان سرخ، اصلح این است که “دهان روزه را با صدا و قر کمر مایکل جکسن باز کنید!”

نوشته: در ساعت: 10:52 pm در بخش: اسلام و مسلمین

14 پیام  |           

14 پیام به “خودزنی حزب توده سابق با ربنای شجریان!”

  1. دامون says:

    این کاملاً همان چیزی است که اکثر منتقدین حزب باد به دنبال و جُست و جوی آن هستند یعنی اینکه از یک کاه یک کوه بسازند و با چُو و ولوله انداختن سر یک چیزی که ابداً به درد مردم نمیخورد و چارهء حل یک مشکلی نیست بخواهند خویش را چاره ساز و یا مخبری زبده جلوه دهند، که معمولاً با قصد و غَرض است؛ و گویی، آب را گل آلود میکنند یا اینکه از آب گل آلود ماهی میگیرند؛ این جور برخورد کردن با مشکلات، منجر به سر در گمی و انحراف فکر مردم از اصل موضوع میشود، مردمی که بلشخصه تا بینهایت در درد و مشکلات درگیر هستند و اگر کسی بخواهد به آنها کمک کند بهتر است از اشاعهء اینجور اخبار بپرهیزد، و آهنگ ربنا را زیر لب برای خودش زمزمه کند
    دامون

  2. شیمبل says:

    حسن آقای گل، لینک مایکل جکسون را اشتباه دادی. لینک افطار مایکل جکسون اینجاست:
    http://www.youtube.com/watch?v=xO8AEp4ZY_s

  3. ممنوعه says:

    گل گفتی خسن آقا
    البته پیشنهاد من بابا کرمه 🙂

  4. آقا شیمبل اون لینکی که نوشتی در مملکت ما راه نمی‌دهند مساله کپی رایت و اینجور چیزاست.
    Videoen omfatter innhold fra Sony Music Entertainment som har blokkert den i landet ditt, på grunnlag av opphavsrett.

  5. shariar says:

    روسیه سابق اشتباهست شوروی سابق درسته .اصلح تر غلطه ،اصلح درست است.

  6. jay says:

    ,عالی بود ، توده ای ها خودشون هم در پیچ . خم مذهب گیر کرده اند و بعضی هاشون نماز هم میخونند !

  7. kia says:

    ای گل گفتی خسن اقا گرامی اخر ربنا چه از شجریان باشد چه نباشد چه فرقی میکند گوره پدره ربنا و افکاره وابسته به ربنا این سایت پیک نت الان چند سالی است مردم ایران را در خماری و ترس از حمله نظامی امریکا و اسرائیل نگه داشته است یکبار مینویسد یک ما دیگر حمله میکنند یکبار مینویسد ٣ ماه دیگر حمله میکنند در اخرین مطلب خود درباره حمله نظامی امریکا و اسرائیل به ایران ٣ هفته اول ماه اکتبر را وعده داده است چنان ترسی به جان ایرانیها انداخته که بر علیه حکومت کاریی نکنند و بگذارند اصلاطلبان ارام ارام کار را درست بکنند و همین حکومت اسلامی خوب است فقط یکم تغیر کند .ببین چطور از موسوی طرفداری میکند و شده یک پایگاه اعلامات موسوی. شده یک انتقاد از موسوی در این سایت بخوانی امکان ندارد اجازه بدهند یک مقاله انتقادی از موسوی را در سایت خود انشار کنند بعد انتظار دارند ماهی ٣٠ دولار Abo بهشان بدهی از Abo تلویزیون خصوصی هم گرانتر میخواهند

  8. نگار says:

    اين مملکت حالا حالاها درست بشو نيست، وقتي چند روز تمام فکر و ذکر سايتهاي خبري مثلا مخالف رژيم بشود ربناي شجريان معلوم است که نبايد انتظار داشته باشيم زودتر از 100 سال ديگر از اين بدبختي نجات پيدا کنيم.

  9. آگاه says:

    آقا تازه فهمیدی ؟؟؟؟؟
    این آقایون تودهی با ریش و تسبیح تو همه مساجد هستند
    کارشون فقط شایعه پراکنی هست روزنامه شون اول انقلاب
    فقط از پیوند اسلام و مارکسیسم مینوشت از اینا مسلمان تر فقط
    خودشون هستند .اینا برده روسیه هستند حاضرند بمیرند ولی ایران
    جنس بنجل روسی بخره البته ازشون فقط یه سی چهل نفر آدم بالای
    ۱۲۰ سال مونده

  10. بهلول says:

    آقا مگه یادت نمیاد که کیانوری چطوری از اینا دفاع می کرد ؟ از گوزی به اسم جمهوری اسلامی که انگاری هفتاد سال بود که شومبولش را بریدن و یه مسلمان ناب دو آتیشه محمدی هست و خمینی هم امام سیزدهمی ؟
    اینها همیشه نون به نرخ روز خوردن و تا آخرش هم به قول بهشتی معدوم , ایستاده اند !

  11. چند ساله دارم هر هفته به وبلاگ کیریت سر میزنم و آخرین کشعرهایی رو که سر هم میکنی میخونم و به ریشت میخندم ! 7 ساله داری یه بند کس میگی ! امروز رژیم میره ، فردا میره !! 30 ساله دارید هر روز از این زرها به خورد دنیا میدید ، هنوز آب هم از آب تکون نخورده ! آخه پفیوز ، تو هنوز نفهمیدی که آخوند نیومده که بره ؟! هنوز دلت خوشه که اینها از بین میرن یا داری ملت رو خر میکنی ؟؟؟!!! نشستی اون ور دنیا از ترس کونت سوراخ موش قایم شدی اون وقت میگی لنگش کن ؟! خایشو داری بلند شو بیا ایران تا از همون خایه نداشتت دارت بزنن بدبخت ! خیلی ادعای بی خدایی و کافریت میشه نه کسکش ؟ عمراً اگه تو کافری به اندازه کیر من هم برسی ! ولی میدونی فرق من با تو چیه ؟ فرق من اینه که مثل تو نمیشینم تو اروپا گوه خوری کنم ! همینجا تو کشورم موندم و سالهاست دارم با دستهای خالی خودم با این کثافتهای اجنبی مبارزه میکنم . تا آخرین قطره خونم . حالم هم از هر چی دین و خدا هست به هم میخوره . سالهاست که تازینامه رو آتیش زدم و خاکسترش رو هم ریختم توی سوراخ مستراح !! تو چی ؟!! تخم انجام این کارو داری یا میترسی اون دنیا چوب تو ماتحتت کنن ؟؟!!
    من مثل تو بی شرف و ترسو نیستم که تخم نکنم پاشم برم مملکتم ، توی اروپا مفت بخورم و بخوابم و برینم و هر روزبرای ایران نسخه هم بپیچم !
    آخه کونی تو که هنوز داری خایه های اسلام رو لیس میزنی دم از بی خدایی نزن ! یه روز دنبال موسوی هستی ، یه روز گنجی ، یه روز عبادی ، یه روز منتظری .. پس گوه میخوری ادعای کافریت میشه مادر قحبه ! حالا من بگم یه چیزی ! امثال تو فقط ژست کافر بودن رو میگیرند ! تو همین ایران مثل تو جاکش زیاد داریم ! کسایی که تا خطر رو بیخ گوششون حس میکنن سفره بی بی رقیشون پهن میشه و ته ریش میذارن و صدای یا ابالفضلشون به آسمون هفتم (!) میره !!! تو هم درست کپی همونایی ! پس دیگه گوز گوز نکن که کافرم که حالم از گوههای دین داری مثل تو به هم میخوره !
    و در انتها :
    مرتیکه کونی خوارکسده ، تو به قبر اون ننه بزرگ کسکشت خندیدی که اسم مایکل جکسون کبیر رو به اون دهن کثیفت آوردی پدرسگ !
    صدا و قر کمر مایکل جکسون هان ؟؟!!
    ببین لاشی ، تو برو در مورد قر کمر ننه جندت تو شیراز صحبت کن که این جنده های شیرازی خوب تیکه هایی هستند !! اصولاً از چنان ننه جنده ای چنین پسر رشیدی مثل حسن آقا خلق میشه !!!
    پفیوز تو برو در مورد همون احمدی و موسوی و کروبی گوه خوری کن ! اسم مایکل جکسون خیلی برای دهن تو گنده هستش !!
    فکر کردی این جمله رو گفتی خیلی به روسها و شوروی چیها بر خورد جون عمت ؟؟!! مرتیکه خرفت مردم روسیه و شوروی مایکل جکسون رو می پرستند !! فکر کردی براشون سمبل امپریالیسم و امریکاست که بخوان از شنیدن اسمش عصبانی بشن ؟! میدونی اولین کسی که تو دنیا بعد از درگذشت مایکل جکسون خودکشی کرد یه طرفدار روس بود ؟؟؟!!! شوروی چی ها اگه فقط اسم مایکل جکسون رو کنار اسم خودشون بشنوند توی کونشون عروسی میگیرن و با دمشون بشکن میزنن آشغال جون !! اون زمانی که مردم همین شوروی و روسیه دنبال مایکل جکسون ضجه میزدند و توی خیابونها جلوش به خاک می افتادند تا فقط یه ثانیه نگاهشون کنه تو داشتی چیکار میکردی ؟؟!! احتمالاً داشتی با خایه هات یه قول دو قول بازی میکردی نه ؟؟!! ای وای ببخشید ! یادم نبود تو کلاً خایه ای نداری !!
    مثلاً اومدی مثال بزنی که ملت بگن : وای بابا این حسن آقا چقدر حالیشه ! فقط سیاست بلد نیست لامصب ! همه فن حریفه ! از موسیقی و هنر هم سر رشته داره ! گفت مایکل جکسون !! آخه بی پدر کونی تو معنی نام مایکل جکسون میدونی برای دنیا چیه ؟؟!! ای بابا چه سوال سختی ! از خر میپرسم امروز چند شنبه هستش !!!
    خوب دیگه برات کافیه ! به اندازه کافی خوردی ! حالا دیگه خفه شو و بشین کسشعرهای ناب بعدیت رو استفراغ کن که ملت بدجور منتظر خوندن جوکهای جدید آلت الله (!!!) حسن آقا می باشند !!!
    اجرت با آقا امام زمان حسن جون !!!
    درود بر فخر آفرینش و برترین مخلوق آفریدگار ، مایکل جکسون کبیر
    Ali_MJfollower
    http://thisistheman.blogsky.com
    ———-
    پاسخ:
    شما خودش رو ناراحت نکن یک وقت دیدی شیرت خشک شدها!
    من به خدای تو که توهین نکردم بابا چرا عصبانی شدی!؟ اتفاقا گفتم توده ای ها بهتره بجای ربنای شچریان به آهنگهای خدای تو گوش کنند.
    این هم یک نوع تبلیغ برای خدای تو بود بابا زیاد سخت نگیر!

  12. ايرج says:

    سلام
    نمي دانم شما اصلا از اوضاع و احوال مملكت خبر داريد يا نه. علي اي حال خدمتتان عرض كنم كه هنوز و همچنان اكثريت مردم ساكن ايران مسلمان هستند. به جرم بزرگ نماز خواندن هم آلوده اند (قابل توجه shariar)
    خلاصه اگر شما معتقديد تا زماني كه جماعتي به اسلام معتقد باشند اصلا لياقت آزادي و حاكميت بر سرنوشت خود ندارند كه خوب با ج.ا. كاملا موافقيد و بحثي هم نيست. اما اگر بنا را بر اين بگذاريم كه اين مردم مسلمان هم حق دارند با حاكميت فعلي مملكتشان مخالف و به آن معترض باشند؛ انوقت مهم كه نه؛ ولي قابل توجه مي شود كه اين گروه از مسلمانان با ادعيه ي تلويزيون بيشتر همراهي مي كنند يا با صداي معترض. به عبارتي “اعتراض” تا زماني كه در كليت لحظات زندگي مردم جاري و ساري نشود؛ آن موج بنيانكني نخواهد شد كه حاكميت از آن وحشت كند
    ————
    پاسخ:
    بحث لایق دانستن و ندانستن نیست بحث این است که عده ای می خواهند چنین وانمود کنند که اکثریت ملت ایران برای اسلام سینه چاک می کنند آن هم از آن نوع که بقایای حزب توده می خواهد.

  13. گمنام says:

    جناب ايرج خان، شما كه اين قدر آگاه هستيد، مى شود افراد بى خبرى مثل حسن آقا و من را هم ارشاد كنيد؛ كه كجا در قران و حديث نوشته است كه مردم بايد تصميم گيرنده سرنوشت خود باشند.
    زبانم لال، اسم آزادى مذهب يا آزادى بيان را كه اصلا نبر. پيامبر عزيز در قبر از اين دنده به ان دنده مى شود.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی