Sep 20 2002

جوکهای! منکراتی! آقا جان باور

نوشته:     :::       Comments Off on جوکهای! منکراتی! آقا جان باور

جوکهای! منکراتی!
آقا جان باور بفرمایید این منکراتی خیلی آدم جوکی هست من هر وقت میخواهم از ته دل بخندم میرم سر این منکراتی. گرچه گاهی اوقات خودش رو آنقدر جدی میگیره که من درعوض گریم میگیره.
این حضرت حزب الله در مطلب پنجشنبه، 28 شهريور، خودش مثلآ میخوات ادای روشنفکرها رو در بیاره و مثلآ پاسخگو باشه!! عجب آشی پخته من نمیدونم این آدم درک میکنه که چی چی مینویسه یا به ش دیکته میکنن و اونم مینویسه چون فکر نمیکنم که بیشتر از دوتا سلول مغزی احتیاج باشه تا آدم به خنده بیوفته از حرفهای این حاج آقا منکراتی. اصلآ من چرا توضیح بدم خودتون بخونید ولی باز هم بهتون هشدار میدم در موقع خوندن مطلب زیر آشامیدنی یا مواد غذایی اکیدآ ممنوع وگرنه ممکن است پس ملاز شما برود و باعث خفگی تان بشود.
منکرات میگه:
“انتقاد با زير سوال بردن مقدسات فرق داره به نظر من تمام گفتار وکردار امامان وائمه بدليل عصمت از گناه واشتباه کاملآ درسته وجای هيچ شک وشبه ای وجود نداره ولی بقيه انسانها که معصوم نيستند ممکن است اشتباه کنند،بعدم درسته که ولايت مطلقه است ولی لزومش اينست که در چارچوب عقل ومنطق حرکت کند پس ما هر حرفی را قبول نداريم در ضمن توهين به مقدسات را هم قبول و نداريم وتحمل نمی کنيم شما می گوييد ما اجازه بيان عقيده به هيچ کس را نمی دهيم لطفآ نگاهی به جامعه بيندازيد تا تعدد عقايد ونظرات را ببينيد.
ما تابع رای مردم هستيم ولی اين به معنای همرنگی با انها نيست نمونه بارز تبعيت از ارای مردم دوم خرداد است ولی ما می گوييم چون مردم معصوم نيستند وممکن است اشتباه کنند پس هميشه نظرات انها درست نمی باشد.”
البته ایشون نمی فرمایند آیا رهبر جزئی از ملت به حساب می آیند یا معصومین ولی از گوشه و کنایه شان اینطور میشود برداشت کرد که رهبر در خرقه ی معصومین هستند پس میتوان به این نتیجه رسید که معصومین هم چیزی بیشتر از رهبر چلاق بارشان نیست.
اگه خندتون تموم شده حالا میتونید بخاطر میهنتون یک فصل گریه کنید و اگه هم مسلمونیت دوفصل گریه کنید و سینه هم بزنید. چون من که گریم گرفت، شما رو نمیدونم.

نوشته: در ساعت: 2:46 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on جوکهای! منکراتی! آقا جان باور  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی