May 11 2010

نه هر که سر بتراشد قلندری داند

نوشته:     :::       5 پیام

بیانیه آبکی موسوی در رابطه با اعدام دو روز قبل خوش باوران را به شادی واداشت. دست از پا نمی‌شناسند و همه جا در بوق کرده‌اند که ببینید موسوی هم اعدام‌ها را محکوم کرد!
جل الخالق یا معنی محکوم کردن را نمی‌دانید یا شدیدا جو گیر شده‌اید. دقت کنید موسوی چه گفته است:
اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. منبع سایت کلمه
شما فهمیدید حضرت رهبر جنبش سبز چی می‌گوید!؟ خیلی بی سر و صدا می‌خواهد از خود سلب مسئولیت کند. نه مسئولیت اعدام‌ها، بلکه مسئولیت موضع گرفتن.
اگر آقای موسوی در مورد اعدام‌های سالهای اول انقلاب تا امروز اتخاذ موضع شفاف کرد، در این مورد از اعدام‌ها هم موضع گیری خواهد کرد. ایشان برای خالی نبودن عریضه یک شکری خورده‌اند! شما لطفا زیادی جدی نگیرید و ذوق زده نشوید.
آقای موسوی و شرکاء می‌دانند که لنگشان در هواست و با ساکت شدن جو جامعه، نه تنها خودشان بلکه کل لشکر گشنه گدای اسهال طلب در خطر نابودی کامل قرار دارند. وقتی جناح خامنه‌ای در مقابل آقایان شمشیر از رو بست، از آن روز آقایان شروع کردند مرحله به مرحله به مردم نزدیکتر شدن و به شکلی پناه گرفتن پشت سر مردم، وگرنه اینها همان‌ها هستند که خودشان سالها چوبه دار برپا می‌کردند. هنوز که هنوز است همگی این آقایان جمهوری اسلامی می‌خواهند، آن هم نه یک ارزن کمتر و نه یک ارزن بیشتر.
به قول حافظ
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند … نه هر که آینه سازد سکندری داند
فقط جهت اطلاع سری بزنید به سایت شرکای آقای موسوی سایت “پیروان خط الاغ” ببینید در این باره چگونه خبررسانی می‌کنند :
پارلمان‌نیوز: روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: پنج تن از عوامل گروهك‌های ضد انقلاب سحرگاه امروز (یکشنبه) در زندان اوین به دار مجازات آویخته شدند.
محکومان در عملیات تروریستی از جمله بمب‌گذاری در مراکز دولتی و مردمی شهرهای مختلف ایران دست داشتند.

من یقین داشتم که این بار هم آقایان موضع نخواهند گرفت، ولی گویا فشارها از اطراف و اکناف آقایان چنان زیاد شده که مجبور شدند با تاخیر موضع بگیرند. در حقیقت آقایان صبر کردند ببینند جو جامعه چگونه است تا بعد موضع بگیرند. همه شاهد بودیم که در محیط وبلاگ‌ها بلافاصله بعد از اعلام اعدام این عزیزان، همه متّحداً موضعی بسیار شفاف گرفتند و اعلام انزجار کردند. تازه مگر بعد از اعدام محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور آقایان موضعی گرفتند که این بار بگیرند!؟ چه فرقی بود بین محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور و اعدام های پریروز؟ هر دو مورد با بی عدالتی کامل خون جوانان ایران را بر زمین ریخته بودند، در این مورد اخیر آقایان دیدند دفعه قبل مورد شماتت قرار گرفتند و این بار هم یقینا فشارها اطراف حضرات چنان زیاد شد که مجبور شدند که موضع گیری آبکی بکنند تا از خود به شکلی سلب مسئولیت کنند.

نوشته: در ساعت: 9:03 pm در بخش: سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “نه هر که سر بتراشد قلندری داند”

  1. پریسا says:

    خسن اقا جون ترس از جامعه خیلی خوبه.خیلی خوبه که به قول شما نگاه کردند ببینند جو جامعه به چه سمت میره.از حالا اومده دستشون که نمی تونند سر مردم کلاه بگذارند.
    من به فال نیک گرفتم.البته به حساب خوش باوری نگذارید.

  2. kia says:

    خسن اقا من با این پستت بسیار موافق هستم یعنی دقیق همان چیزهایی که من فکر کردم را در این پست دیدم کسانی که به این بیانیه موسوی دلخوش کردن فقط خودشان را فریب میدهند

  3. پیمان says:

    همینه.واقعیت همینه که شما میگی.اما کو گوش شنوا.مگه میشه به این سبزالهی ها چیزی گفت.مثل این می مونه که استقلالی باشی و بری وسط پرسپولیسی ها و شعار زنده باد استقلال بدی.اینها پاک خیالات ورشون داشته که موسوی قهرمان نجات ایرانه.بابا یه نگاهی به قیافه موسوی بندازین.این آقا راه رفتن خودش رو هم بلد نیست چطور میخواین راه رفتن رو یادتون بده.تا کی این ملت باید از یه نقطه تکراری ضربه بخوره.آخه این کدوم مرام و دینیه که همه رو مسخ می کنه و مغزها رو فلج؟
    آخ…..شکایت به که بریم.

  4. M says:

    اين لينك رو ببينيد، كار هنرمندى است كه در داخل ايران با فرهنگ اسلامى اين آقايان بزرگ شده. به جوانها در ايران اميد هست.
    http://www.dumpert.nl/mediabase/33434/98ff6c9b/allah_ho_gaybar.html
    اين هم سايت خودش :
    http://soorehhera.com/index.html

  5. یا لثارات الحسین says:

    خوب شد اعدامشون کردند حرومزاده ها رو . تروریستهای کثیف ! یه روزی به زودی نسل همه دشمنان خدا و این ملت رو از صفحه روزگار پاک میکنیم . به امید آن روز .
    لبیک یا خامنه ای

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی