Feb 08 2010

امام راحل!

نوشته:     :::       24 پیام

جنگ حیدری نعمتی در داخل حکومتگران در گرفته و هر کدام امام راحل را به طرفی می‌کشند، یا شاید بهتر است بگویم امام راحل را بطرف خود می‌کشند، به این خیال که ملت را هم می‌توانند با این ترفند به طرف خود بکشند!
درگیری اخیر بین نوه امام راحل با ضرغامی را می‌گویم، که دومی می‌خواهد با فیلم ثابت کند که امام آدم آدمخواری بوده و جز خون ریختن هنر دیگری نداشته. و آن اولی یعنی نوه امام راحل دارد زور می‌زند به دنیا بقبولاند که خیر! پدر بزرگش آدم با محبتی بوده! از دشمن چه پنهان از شما که پنهان نیست ما که خودمان با صحبت‌های ضرغامی کاملا موافقیم، اگر شک دارید بروید احکام محبت آمیز امام را در رابطه با اعدام‌های اول انقلاب، شکستن قلم و بعد تر قلع قمع جوانان را در ده سال اول انقلاب بررسی کنید، تا متوجه شوید در این یکی بحث یقینا حق با آنطرفی هاست. با این حال برای اینکه حق کسی ضایع نشود، خُسن آقا خبرنگارش را به بهشت اعزام کرد تا نظر خود امام راحل را در آن دنیا از خودش بپرسد. در زیر مصاحبه امام راحل را با خبرنگار خُسن آقا می‌خوانید. قبل از خواندن مصاحبه باید نظر شما را به این موضوع جلب کنیم که بر خلاف باور ما، امام در بهشت نبود هر چه گشتیم پیداش نکردیم و پس از چند روز پیگیری خبرنگار ما در بهشت، دستگاه باری تعالی نامه کتبی نوشتند که امام برخلاف باور ما در جهنم تشریف دارند. به همین دلیل خبرنگار جهنمی خُسن آقا را فرستادیم جهنم خدمت امام راحل.
* حال شما خوبه امام راحل؟
– خبر مرگت چیکار به کار حال و احوال ما داری؟ مگه نمی‌بینی توی جهنم هستیم!؟
* حضرت امام نظر شما نسبت به فیلم تلویزیون جمهوری اسلامی “شاخص” که در باره خلق و خوی شما ساخته شده چی هست.
هیچی!
———–
پیرو مطلب قبلی باید به عرض عامه جوانان ایران زمین برسانم که بدجوی اسلام ناب سید علی را سنگ روی آب کردید! بابا شما چه مسلمانهایی هستید که نمی‌دانید شرایط تعلیمات رانندگی حلال چیست!؟ خدا خفتان کند. بابا پاسخ خیلی ساده است. زن باید تعلیم به زن بدهد و مرد به مرد. حالا چون توی نروژ تقریبا معلم تعلیم رانندگی زن پیدا نمی‌شود، اگر هم پیدا بشود کافر است، فعلا زنان مسلمان نروژ باید بروند شتر سواری و از قید مرسدس و اینجور قرتی بازی‌ها بگذرند. البته بدستور اسلام سوار شتر هم که می‌شوند نباید پای شان را از دو طرف شتر آویزان کنند چونکه در غیر این صورت اسلام عزیز به فاک فنا می‌رود!

نوشته: در ساعت: 11:17 pm در بخش: سیاسی,طنز

24 پیام  |           

24 پیام به “امام راحل!”

  1. گمنام says:

    سيد حسن آقا نگفت كى امضاء پدر بزرگ او را جعل كرد و زير حكم مرگ سلمان رشدى گذشت؟

  2. دفترها says:

    اصلا فکرش رو هم نمیکردم که مربی زن باید حتما مسلمان باشه!!

  3. امیر علی says:

    مرگ بر این سایت که تمام مطالبش دروغ و کذب است

  4. me says:

    خوب تو برو سایت کیهان رو بخون که همه چیزش راست. تازه اونجا ساندیس هم میدند

  5. امیر علی says:

    به تو مربوط نیست هر سایتی دلم بخواهد میرم خدا شاهد فقط برای کنجکاوی به سایتهای کثافتی مثل این سایت سر میزنم

  6. safarali says:

    حکم گرفتن دوست دختر سیاه پوست بمناسبت ایام محرم: http://alestefta.blogspot.com/

  7. امیر علی says:

    خواهر مسئول سایت گاییدم هاهاهاهاها چون زبان خوش حالیت نیست از این به بعد هر روز میام تو سایت فحش میدم کس کش های بی ناموس وطن فروش

  8. Omid says:

    از سوي ديگر، مهرداد بزرگ و احسان دولتشاه، دو عضو بازداشت شده دانجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاه هاي ايران، آزاد شدند.
    اين دو دانشجو قريب به سه ماه پيش در روز بيست و هشتم آبان دستگير شده بودند. از گروه دانشجويان ليبرال، به جز مهرداد بزرگ و احسان دولتشاه، پنج نفر ديگر نيز در روز بيست و هشتم آبان بازداشت شده بودند. اسامي آن پنج نفر عبارت است از: سورنا هاشمي، عليرضا موسوي، فرزان رئوفي، سينا شكوهي و البرز زاهدي.

  9. گمنام says:

    قربان عوامل رژيم و تربيت خانوادگى شان. امير على آقا دست ات درد نكند بيا هر روز كمى براى تفريح ما خودت را مسخره كن.انهم مجانى!

  10. دوستان بهترین پاسخ برای افرادی مثل امیر علی کم توجهی به آنهاست. این پدیده اسلام سید علی بدجور عقده‌هایی در بعضی از ملت ایران بوجود آورده و اگر این عقده‌ها خالی نشوند فشار بر جامعه افزایش می‌یابد بگذارید اینها خودشان را تخلیه کنند.

  11. سخن یک نوجوان هفده ساله با مزدوران و ذوب شدگان ولی وقیح و پیامی به ملت خوب ایران زمین
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست……..ارض خویش میبری و زحمت ما میداری
    میبینم که با به شمارش افتادن اخرین دمهای اهریمن افسار گسیخته و بی مهابا و بدون رعایت نزاکت و ادب هرچه در قلب سیاهتان کپه شده را استخراج نموده و از محتویات تاریک ذهن بیمارتان هر سخن سخیف و سفاهت توصیف ناشدنی را بروز میدهید.تاریخ بهترین،منصف ترین و بی غرض ترین معلم ماست و هرچه که در بتن خود نگاه داشته مایه و درست عبرتی است برای ستم کشان و تازیانه خوران و ملل تحت ظلم و ستم و دیکتاتوری و گوشزدی است برای مستبدین و ظالمین و به خصوص عمامه به سران و حقیقتی است انکار ناپذیر اما مورد کتمان عده ای بیخرد بی وجدان لاابالی که برای بر کرسی نشاندن خواستهای مادون ارتجاعی و شوم و پلید خود و ستاندن لقمه حرامی از دستان آلوده لنگیان و پسماندگان تاریخ تن به هر ذلت و پستی و اهریمن منشی میدهند.تاریخ همچون پیری ریش سفید و دانا به ما میگوید که صبر،شکیبایی،پایداری،مسئولیت پذیری و از خودگذشتگی توام با آرمان دستیابی به ازادی و تلاش برای سرافرازی ملتی به بزرگی و کشوری به پهناوری و سترگی ایران کلید و درب خروج از تمامی شلم شورباب و اشفته بازاری است که نقطه تلاقی تمامی شیطان کاری ها و سیه سیرتی ها سایه اهریمن را سی و یک سال ازگار بر ما مستولی داشته است.هر چند که هیچ گاه دوران شاه را نظاره گر نبوده ام اما نیک میدانم که چه برایندها و گزاره ها و تحت لوای چه حوادثی حکومت پهلوی را به سقوط و از هم گسیختگی سوق داد و واکنشات شخص پادشاه سابق دسته کم از سال 42 تا پایان دوران قدرت مداری اش چه تاثیری بر سقوط نا به هنگامش گذاشت.میدانم که فریادهای جاوید شاه و زنده باد قیام ملی 28 مرداد ماه که توسط دست بوسان نوکر صفتی چون اذهاری و شریف امامی بلقور میگشت در دوران پایانی نظام پهلوی و در حالی که موج خروشان انقلابی ملت ساده دل آن زمان در جریان بود(و انها را به سیاه چالی تاریک تر میفکند) خریدار و مشتری در دامن نداشت.زیرا فلسفه شکل گیری حکومتی که قصد غالب کردن کودتایی سراسر ننگین امریکایی-انگلیسی را به عنوان قیامی ملی داشت هیچ ذهن نیمه هشیاری را نیز مجذوب خود نمی کرد به خصوص در دورانی که دیوارنویسی علیه شاه،تظاهرات گسترده ضد نظام پهلوی،پخش اعلامیه های سیاسی و … چنان به اوج رسیده بود که صحبت از قیامی که در بتن خود توطئه ای ویران گر آن هم به سرکردگی بی آبرویان بی سر و پایی چون شعبان بی مخ ها و زاهدی ها بود به شوخی و لطیفه ای مضحک و تمسخر آمیز میمانست.اما اکنون پس از گذشت سی و یک سال از انقلاب 57 اکنون شاهد همان رویکردها و جهت گیری هایی هستیم که ابلهان هار و وحوش عصر حجری انرا پیشه خود ساخته اند غافل از اینکه مسیر آنها مدتها پیش توسط دیکتاتورهای سابق آزموده شد و نتیجه ای معکوس و زیان بارتر برای انها به همراه داشت.اما کجاست گوش شنوا و چشم بینا ؟ این سفیهان رذل آنچنان غرق در وجود ننگین یک تریاکی مالیخولیایی شده اند توگویی که میپندارند حقیقتا یک میلیارد و سیصد میلیون مسلمان در تمامیت خود یک لنگه به سر بیسواد پافوری چلاق را به عنوان رهبر دانای دینی و سیاسی خود قبول دارند!
    اما باید گفت:
    باش تا صبح دولتت بدمد……کین هنوز از نتایج سحر است
    باید دانست که شاید هیچ گاه مداحان و ثناگویان هیتلرها و باتیستاها و محمد رضا شاهان و تزارها و لوئی شانزدهم ها و پینوشه ها باور نداشتند که ممکن است روزی حکومت و اربابان محبوبشان که از انها با شور و شعفی کودکانه صله میستاندند بدان سان به دام سرنوشتهای گریز ناپذیر تاریخی افتند.زیرا انان انچنان غرق خیالات واهی و افکار کهنه و تصنعی و ارباب رعیتی خود گشته بودند که گذر زمان و تغییر و تحولات را نادیده انگاشته و تمامی عناصر متغیر و روند دگرگونی طبیعی شرایط را مضحک و غیر عقلانی میپنداشتند.شاه نیز در بحبوبه انقلاب همچنان در حیرت ان جمعیت کودتاگران و اراذل و اوباشی به سر میبرد که در بیست و هشتم مرداد دولت قانونی زنده یاد دکتر محمد مصدق را ساقط کردند و دیکتاتوران امروز نیز همچنان در توهم بیست و دوم بهمن و حضور میلیونها فریب خورده ای هستند که به پشتیبانی از مشتی اخوند و لمپن بازاری بهشت موعود را تعقیب مینمودند و با وجد و شادمانی به وعده های اب و گاز و اتوبوس مجانی گوش میسپردند.اما باید دانست که حکومتهای پسمانده و سراسر ویران گر استبدادی،ان هم استبداد دینی وصلگان ناچسب روزگاری هستند که موضوعاتی چون حقوق بشر،دموکراسی،سکولاریسم،مدرنیته،مدنیت،فرهنگ،تمدن و انسانیت را مشق و الگوی زندگی بشریت قرار داده است.
    ای هم وطنان عزیز و بزرگوارم،اخرین لحظات به زیر کشیدن ضحاک ماردوش و نظام سرکش و ضد ملی اش در حال سپری شدن است.ترس از گام برداشتن علیه یک نظام توطئه گر متوحش قرون وسطایی بزرگترین خیانتی است که خون ندا آقا سلطانها و سهراب اعرابی ها و اشکان سهرابی ها و ترانه موسوی ها و ده ها هزاران قربانی دیگر که این حکومت سراسر جعل و جور و فساد از اغاز کاشته شدن نطفه اش از ما ستانده است را پایمال خواهد کرد.بیایید همه با هم و یک صدا اعتراض و مخالفت خود را با نظام اصلاح ناپذیر و حیوانی جمهوری اسلامی بیان داریم و سینه ستبر خود را سپر گلوله های اهریمن سازیم و با ایمان و زنده دلی برای بر کندن درخت استبداد از خاک اهورایی ایران زمین اقدام نماییم و در مقابل هر گونه عمل ضد ملی و شیطانی دشمن ایستادگی نماییم.
    ایران سرزمین بابک خرمدین ها و رستم فرخزادها و مازیارها و ابومسلم ها و ستارخانها و باقر خانها و امیر کبیر ها و میرزا کوچک خان جنگلی ها و مصدق هاست.روحیه سرکش ما در مقابل ستم و تجاوز و وحشی گری دشمن را به ترس واداشته و او را سر جای خود نشانده است.ای ملت خوب و عزیز ایران اکنون نیمی از راه را امده ایم.تنها نیمی از مسیری مانده که عمر حکومت را به پایان خود نزدیک میسازد.امروز اگر از خانه هایمان بیرون نیاییم و جان بر کف به قلب دشمن نتازیم اطمینان حاصل نمایید که روزی فرزندان ما در محیطی به مراتب مصیبت زده تر و ویران تر از اوضاع و احوال فعلی کشورمان با قطرات خون خود خیابانهایی را رنگین خواهند کرد که پیش از این به مثابه ترس و واهمه پدران و مادرانشان سیاهی گداخته خود را برای تعارض با خون پاک جوانان فردای این سرزمین ذخیره ساخته بود تا گهواره نیکی را به ملک خون و ویرانی تبدیل سازد.
    این ملک یک انقلاب میخواهد و بس
    خونریزی بی حساب میخواهد و بس
    امروز دگر درخت ازادی ما
    از خون من و تو اب میخواهد و بس
    ((شعر از زنده یاد دکتر حسین فاطمی)
    به یاد داشته باشیم که دشمن اهریمنی از هیچ تلاشی برای فرونشاندن این جنبش کوبنده ملی میهنی فروگذار نخواهد بود.بهای ازادی گران است و راه پیروزی بس طولانی اما ایمان داشته باشیم که ایمان و همدلی ما برای همیشه نفسهای اهریمن را خواهد برید و این را هم به یاد داشته باشیم که انقلاب ما خود هدف نخواهد بود بلکه وسیله ایست برای رسیدن به هدف.انقلاب ما یک اغاز خواهد بود برای خواستها و ایده های بسیار ارزشمندی که دستیابی گام به گام به انها در عین اتحاد و همکاری ملت ایران جهانیان را انگشت به دهان و متحیر خواهد ساخت.
    پیروزی مبارزات امروز ما را به دامنه کوه میرساند،مشق شبمان باشد که نابودی کلیه اثرات و نکبتهای حاصل از حکومتهای مادون ارتجاعی و سراسر نکبت و ویرانی امثال نظام اسلامی نیازمند فتح قله ازادی است.پس همواره به خود یاداوری سازیم که مبارزات ما ابدی است و برای رهایی ریشه ای از بند اهریمن از جای نخواهیم نشست.
    زنده باد ازادی
    پاینده باد ایران زمین
    اشکان ایران پرست))))

  12. امیر علی says:

    خطاب به گمنام:آقای گمنام قرار ما فردا با حضور با شکوه مردم آنوقت میبینیم من راست میگفتم یا تو مرتیکه دو زاری

  13. safarali says:

    مسیر حرکت آیت الله صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای در روز 22 بهمن
    http://alestefta.blogspot.com/2010/02/22_10.html

  14. امیر علی says:

    خسن آقا خواهرتو

  15. امیر علی says:

    وای این سایت اصحابم خورد کرده اگه مردید بیان ایران دیگه وقت مدارا کردن تمام شده و حالا وقت زهر چشم گرفتن از شما کثافتاس بحمدالله دولت استارد این کار را زده

  16. گمنام says:

    درست ميگى امير على آقا.
    نه تو و نه اين دولت كارى غير از فحش دادن و تهديد كردن بلد نيستيد.
    ولى جدى هم شماها وقتى عصبانى ميشيد از هميشه بامزه تر و خنده دار تر هستيد!

  17. علی says:

    خسن آقو مخلصیم
    ———
    علی آقو کاکو ما بیشتر

  18. درود
    خُسن آقا،جمعیت موافقان حکومت رو امروز دیدی؟کم کم دارم نا امید میشم.نمیدونم باید چیکار کنم.این همه کشته دادیم،این همه بدبختی از لوس وجود این ملاها کشیدیم اون وقت اینها هنوز انقدر طرفدار دارند! زمان انقلاب اوضاع متفاوت تر و مساعدتر برای مردم بود.طرفداران رژیم سابق خیلی کمتر از طرفداران نظام منحوس امروزی بودند.با این وجود به نظرت میتونیم این حکومت را به این زودی ها از سر راه برداریم؟
    این روزها نه فقط من بلکه تمامی مخالفان حکومت نیاز به امید دارند و من هم امیدم را کم کم دارم از دست میدم.باید چیکار کنیم؟
    به نظرت الان مبارزات مسالمت امیز توانایی پیروزی داره یا اقدام به مبارزات مسلحانه؟
    خواهش میکنم پاسخ سوالاتم رو بده چون بدجور نیازمند پاسخ و رفع شک و تردید هستم.

  19. امیر علی says:

    آقای گمنام من تو رو آدم منطقی میدانستم ولی حالا به خریت مطمئا شدم

  20. امیر علی says:

    و اما خطاب به خسن آقاو طرفداران سایت:این سایت کثیفترین ترین سایتی که من تا حالا دیدم به همین دلیل تا تعطیلی سایت بصورت مکرر فحش به خواهر و مادر خسن آقا ادامه خواهد داشت

  21. امیر علی می دونی چرا اجازه می‌دم بیای اینجا فحش بدی!؟ برای اینکه می خوام چهره نکبت بار شما مسلمانها برای حتی خودی‌های رژیم هم برملا بشه وگرنه به جان سید علی چلاق ات قسم، 3 سوت راه آمدنت را به این وبلاگ مسدود می‌کردم که حتی با قالی پرنده هم دیگه پات به اینجا نرسه، حالیته بچه!؟

  22. امیر علی says:

    خطاب به خسن آقا:آخه جاکش جان تو لیاقت فحش هست حالا مسدود کن مطمئن باش کسان دیگری مثل من میان تو سایت خواهر و مادر را یکی میکنند کس کش بی ناموس نوکر اجنبی

  23. مامان امیر علی says:

    خسن آقا شما این امیر علی مارو ببخش !! این حتی از شوهر من هم نیست … یه فلسطینی رو آورده بودن درمان تو تهران، اونهم به من تجاوز کرد شد این امیر علی که میبینی ! امروز هم خیلی آغا رو دوست داره چون بهش احساس نزدیگی فامیلی میکنه … شما خودت درک میکنی دیگه

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی