Apr 14 2002

روزگاری شده ايندوران، حتمآ از

نوشته:     :::       Comments Off on روزگاری شده ايندوران، حتمآ از

روزگاری شده ايندوران، حتمآ از خودتون ميپرسيد چخبر شده؟ حتمآ شماهم ديديدش اين خبر رو ولی اشکال نداره من دوباره اينجا هم ميارمش چون اين مضحکترین خبری هست که توی اين هفته خوندم البته شايد دوميش باشه اوليش اونی بود که جناب آقای روحانی و جناب آقای لاريجانی ، روحانی همون کسی که با مکفارلند مذاکره کرد، البته بدستور شاه اکبر، حتمآ ايندفعه هم بدستور همون ماره طناز بناست که اين کار رو بکنه البته ميگن بدستوره رئيس جمهوربرای اينکه مردم صداشون درنياد. و اينهم اون خبری که با خوندنش از خنده نفسم گرفت.
آيت الله خامنه اي درگذشت دكتر سحابي را تسليت گفت
آيت الله علي خامنه اي با صدور پيامي درگذشت دكتر “يدالله سحابي ” را به خاندان وبازماندگان ايشان تسليت گفت .
متن كامل اين پيام كه شنبه شب در اختيارايرنا قرار گرفت به شرح ذيل است :
بسم الله الرحمن الرحيم
درگذشت مرحوم مبرور آقاي دكتر يدالله سحابي رحمه الله عليه را به همه فرزندان محترم و به خاندان گرامي ايشان تسليت مي گويم .
اين شخصيت كهن سال علمي فرهنگي و سياسي سال هاي درازي را با مجاهدت و جديت به تلاشي صادقانه در راه آنچه بدان باور داشت مصروف كرد.
همت اصلي او گماشته شده بود اولا بر زدودن تهمت ناسازگاري دين و علم كه انگيزه هاي منحرفي موجب طرح مكرر آن از سوي عناصري مي گشت و نيز برمردود شمردن پندار جدائي دين از سياست .
در بخش هايي از سال هاي متمادي اين مجاهدت طولاني وي به شيوه هاي فرهنگي و دربخش هاي ديگري به شيوه هاي سياسي روي مي آورد. و سال ها زندان در رژيم ستم شاهي هزينه ي اين اقدام بااهميت بود.
مرحوم دكتر سحابي مردي باايمان باحقيقت خوش روحيه و مقاوم بود. در دوران نظام جمهوري اسلامي پس از مقطعي كه وي از قواي مجريه و مقننه خارج شد اختلاف برخي از ديدگاه هايش با مسئولان كشور وي را به وادي بي انصافي و غرؤورزي سوق نداد. اومردي ديندار و متعبد و درست كردار بود.
از خداي متعال مسئلت مي كنم كه رحمت و فضل خود را بر روح او ارزاني فرمايد و دورانی را که او در آن بسر می برد برای او دوران آسايش و برخورداری از مغفرت الهی قرار دهد.
بمنه و کرمه
سيدعلی خامنه ای
81.01.24

مرتيکه اول ميده پسرشو بندازن زندان بعد هم تسليت ميگه ، رو که نيست سنگ پای قزوينی هست. حالا قهميدين بری چيچی نزديک بود از خنده نفسم ببره.
اگه يادتون باشه تو نوشته پريروزم راجع به رقاصه و طريقه آخوندشدن رو که براتون گفتم حالا حتمآ بهتر باورتون ميشه که حق با من بود. جرسومه های دوروئی و نيرنگ.
تا بعد روزتون خوش

نوشته: در ساعت: 4:22 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on روزگاری شده ايندوران، حتمآ از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی