Dec 01 2009

اقتدار حکومت آسید علی

نوشته:     :::       8 پیام

حتما شما هم لات‌های قلابی دیده‌اید، منظورم همان لات‌هایی است که یکی شان می‌ایستد این طرف خیابان و آن یکی آنطرف خیابان و هی برای هم عربده کشی می‌کنند و نسق می‌گیرند. حالا اگر یکی از این لات‌ها کمی جرات داشت و آمد آنطرف خیابان یک مرتبه می‌بینی آن یکی دیگر دمش را می‌گذارد روی کولش و فلنگ را می‌بندد. اقتدار و قدرت لاتی این گونه لات‌ها در همین حد است. این گونه لات‌ها فقط می‌توانند برای آدم های بیچاره و بی پناه نسق بگیرند و همین که دیدند یکی در مقابلشان ایستادگی کرد، کاسه کوزه شان را جمع می‌کنند و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند.
اقتدار حکومت آسید علی هم از همین نوع اقتدارهای پوشالی است. تا حالا بارها برای این و آن ابر قدرت و گنده لات جهانی نسق گرفته‌اند و تا آنجایی که توانسته‌اند چاقو و پنجه بکس به رخ دیگران کشیده‌اند. اما همین که یکی از این گنده لات‌های جهانی کمی جرات می‌کند و سنبه را پر زور می‌کند آقایان جا می‌زنند و دمشان را لای پایشان می‌گیرند و کاملا عقب نشینی می‌کنند. یادتان هست داستان گروگان گیری قبلی ملوان‌های انگلیسی را همان که وقتی تونی بلر یک نامه شدید الحن محرمانه برای آسید علی فرستاد، احمدی نژاد گروگان‌ها را همراه با کت و شلوار اهدایی و کادو و هزار دمبک و دستک برد فرودگاه و فرستادشان انگلیس.
این گروگان گیری چند روز قبل هم به همین شکل البته این بار خیلی زودتر حل شده. این بار انگلیس دست آخوندها را خوانده بود و با تجربه قبلی می دانست که چه بازی با این جوجه لات‌ها بکند تا بساط شان را جمع کنند و بروند سر یک گذر دیگر برای نسق گرفتن.
یکی نیست به این آقایان بگوید بابا چرا خودتان را این گونه ضایع و سکه یک پول می‌کنید! شما که خوشبختانه از قبل سکه یک پول هستید دیگر نیازی نیست دوباره این حقارت خودتان را به رخ دنیا بکشید.
اقتدار! حکومت آسید علی در این هفته یک بار دیگر هم به وضوح به نمایش گذاشته شد وقتی که دزدان دزد تر از آخوندها کفش‌های معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد حکومت را دزدیدند و حضرت‌اش مجبور شد دست از پا درازتر با پای برهنه به منزل برگردد. یکی نیست به اینها بگوید بابا شما حتی قادر نیستید کفش، کلاه و تنبان خودتان را حفظ کنید، چگونه می‌خواهید یک مملکت 70 میلیونی را حفظ کنید؟ آن هم با این همه دشمن خونی که برای خودتان دست و پا کرده‌اید؟

نوشته: در ساعت: 6:38 pm در بخش: طنز

8 پیام  |           

8 پیام به “اقتدار حکومت آسید علی”

  1. bita says:

    خسن آقا این بابا کفش پاش داره

  2. شیمبل says:

    حسن آقای گل،
    داشته باش که خوراک خودته:
    http://i45.tinypic.com/2wqgzms.jpg
    آلتت برقرار باد

  3. والد بمانعلی says:

    http://www.iranian.com/main/2009/nov/paris-debate-regime-rep
    same in YouTube:
    دانشجویان ایرانی پاریس و نماینده احمدی نژاد 1/3
    http://www.youtube.com/watch?v=CwMIrwqbeN4&feature=player_embedded

  4. شیمبل says:

    دانشجوها رو بی خیال شو این فیلم سوپر رو ببین
    http://www.youtube.com/watch?v=DLbnoU5OehA
    آلتت برقرار باد

  5. دفترها says:

    از هم گسیختگی در دستگاه های دولتی و شکاف‌های فراوان در درون هیئت حاکمه به حدی رسیده که هر لحظه امکان انفجار هست. رژیمی که به این مرحله رسیده است، وضع‌اش وخیم‌تر از آن است که بتواند ادامه حیات پیدا کند. این رژیم در حال فروپاشی‌ست.

  6. dost says:

    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=820796
    آقازاده خوب هستند ایشاالله

  7. A says:

    حسن آقا خبرنامه گویا هم پرید…؟شما اطلاع دارید چه مرگش شده…

  8. شیمبل says:

    حسن آقا، ببین تکنولوژی به کجا رسیده!
    http://www.youtube.com/watch?v=Ex99o_eb4kw
    من که کف کردم.
    آلتت برقرار باد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی