Nov 01 2009

نامه به آقا!

نوشته:     :::       18 پیام

khamenei_1.jpgدیدیم مجددا جو سوسول بازی وبلاگستان را فرا گرفته به خودمان گفتیم ما هم تلنگری به این قضیه بزنیم.
این هم نامه فدایت شوم خُسن آقا به آقا!
آقا باور بفرما ما هر چی زور زدیم تا بلکه به زبان این بچه سوسول‌های وبلاگستان برای روی گل شما نامه فدایت شوم بنویسیم، قلم مان روی کاغذ روان نشد که نشد! آخه آقا همان گونه که مستحضر هستید این حقیر میانه چندان خوبی با سید و گدا و مفتی نداریم و هرچی زور می‌زنیم بلکه چهار تا کلمه زیبا بر روی کاغذ بیاوریم نمی‌شود که نمی‌شود.
آقا باور بفرمایید به جدت قسم، به همون قران مجیدت قسم، همین چند دقیقه پیش وقتی زیاد زور زدیم تا این نامه را به محضر مبارکت بنویسیم، گلاب به رویت یک فصل چنان ریدیم که انگاری اسهال گرفته باشیم! به جدت قسم آن هم چه ریدنی! دروغ چرا انگاری شیش ماه بود توالت نرفته بودیم.
آقا باور بفرما ما اصلا این چرندیات را که یک دانشجوی نخبه‌ای آمده بیت شما و زبان انتقاد را بسته به ناف مبارکت را ابدا باور نکردیم! آخه شما خودت کلاهت را قاضی کن ببین اصلا یک آدم نخبه که هیچ، حتی یک آدم پخمه هم، مگر خرش گم شده که پا به آن طویله (ببخشید!) بیت بگذارد!؟ اصلا اگر کسی بویی از انسانیت برده باشد به گمان حقیر از صد کیلومتری آن طویله هم رد نخواهد شد چه برسد بیاید به محضر جنابعالی!
باور کن بخدا آقا جان، ما تا حالا عوام فریبی زیاد دیده بودیم ولی به جدت قسم این عوامفریبی پریروز شما روی هر عوامفریب جاکشی را سفید کرد.
زیاده عرضی نیست بجز نیستی شما و اعوان انصار

نوشته: در ساعت: 2:49 am در بخش: طنز,ملای حیله گر

18 پیام  |           

18 پیام به “نامه به آقا!”

  1. خسن آقا شان آقا را به عینه در نامه قید فرموده بودید.
    طیب الله انفاسکم

  2. گشتاسب says:

    در جواب دولت آخوند محور کودتایی که قصد تبدیل مدارس به حوزه علمیه را دارد:
    http://www.youtube.com/watch?v=5J3RYDV14Lc

  3. دیگه گند بد باوری رو درآوردی حسن آقا
    حتما چند وقت دیگه میگی جنبش سبز تله ی رژیم واسه سرکوب مخالفاش بوده… به قول خودت ریدی بابا،اونم از نوع اسهالیش.

  4. me says:

    حق با حسن آقا است. بهترین راه مبارزه این است که در نروژ یک بلاگ بنویسیم بدون این که کسی‌ ما را بشناسد. این بلاگ را چند صد نفر که نصف آنها در خارج هستند کمی‌ میخوانند و این خیلی‌ موثرتر است که یک نفر برود داخل بیت رهبری وسعت مشتی خایه مال آبروی ظاهری خامنه‌ای را ببرد و نفس تا زه به جنبش مخالفت مردم بدهد.

  5. رک​گو says:

    حسن آقا، سخن از زبان ما می​گويی.

  6. بافومه says:

    خُسن آقا! ما در بالاترین بحث زیادی در مورد نمایشی بودن یا واقعی بودن حرکت آن جوان انجام داده‏ایم. لینکش در نظر بالایی تقدیم شما شد. اما اگر فرضاً هم نمایشی و شو تبلیغاتی بوده است، آیا می‏توات تأثیر آن را انکار کرد؟

  7. پاسخ به بافومه
    یکی دو سال پیش یک بیچاره ای خواست در یک سخنرانی هاشمی اعتراضی بکند، چنان طرف را سرکوب کردند که بیچاره حتی وقت نگرد دهانش را باز کند.
    اتفاقا این گونه انتقاد ها برای رژیم که تا گردن در مشکلات فرو رفته خیلی مثبت است. این نوع اعتراض ها مثل منفذی می ماند که در یک دیگ بخار تعبیه کرده باشند یقینا چنین سوراخی می تواند تا حدودی جلو انفجار را بگیرد.
    من معمولا به این گونه شو ها اعتقاد چندانی ندارم. اگر حضرت رهبر می خواست از این گشاده دستی ها بکند می توانست به یکی از روزنامه هایش دستور بدهد چنین کاری را بکنند تا تاثیرش هم بیشتر باشد، ولی چنین نمی‌کند چونکه می داند ممکن است چنین حرکتی کل رژیم را به فاک فنا بدهد به همین دلیل هم هر از گاهی شوهایی از این دست در محیط های کاملا بسته و کنترل شده انجام می دهند تا مبادا از کنترل خارج شود. توجه داشته باشید که این گونه جلسات از گروهای دست چین شده تشکیل می شود و کنترل آن هم برای نیروهای امنیتی حاضر د جلسه بسیار اسان است دکمترین وقت می توانند طرف معترض را از محیط خارج کنند، اگر چنین نمی کنند نه بخاطر ترسشان از رسوایی است که برعکس بعضی اوقات اینگونه اعتراضات را یا خودشان ترتیب می دهند یا اجازه می دهند تا به شکلی خودجوش (نمایشی) اتفاق بیفتد.
    نمی دانم شما واقعه ای که باعث فرو ریزی آلمان شرقی شد را می‌شناسید یا نه. آن واقعه بسیار پیش پا افتاده، یکی از سرکوب گر ترین حکومت های اروپای شرقی را در کمتر از چند ساعت ساقط کرد. پس قبول کنید که دیکتاتورها نمی‌توانند همین طوری شکمی گشاده دستی کنند، حتی کوچکترین اشتباه در شرایط امروز ایران می تواند رژیم را به سرعت سرنگون کند.

  8. بافومه says:

    نظر شما در جای خودش جای تأمل بسیار دارد و نمی‏توان آن را نادیده گرفت. ولی پیشنهاد می‏کنم که به دو سایت دنباله و بالاترین هم سری بزنید. بالاخره آنجا هم نظرات مخالف، موافق و ممتنع بسیاری بیان شده است.

  9. بلوا says:

    خسن‌اقا جان، از تو بعیده. این‌ها خیلی بهم ریختن و مردم و جوانان هم خیلی جسور شدن. کار وحیدنیا مثل بمب ترکید. در اتوبوس، تاکسی و محل کار و همه‌جا مردم در موردش صحبت می‌کنند و حتا یک نفر من ندیدم و نشنیدم که جیزی جز این بگوید که: دیدی چطوری این جوان خامنه‌ای را بی‌آبرو کرد؟ دیکتاتورها تحمل این چیزها را ندارند حتا نمایشش را هم نمی‌توانند بدهند این‌ها فقط خایه‌مال می‌خواهند. من هم اول مشکوک بودم اما کسی که این کار را کرده کاملا فردی شناخته شده است و امکان ندارد برنامه‌ریزی شده باشد. دوروبری‌های خودشان هم دیگر قابل اعتماد نیستند.

  10. کیوان says:

    دمت گرم،
    واقعا یک مشت احمق خودشون رو گذاشتن سر کار فکر کردن “آقاشون” وقت یا حوصله خوندن التماس‌های اونها رو داره.
    در اصل کسانی‌ که نامه برای این رئیس و روسا مینویسن، خودشون رو یک کمی‌ زیادی جدی گرفتن.
    بابا اون سعیدی سیرجانی فرق داشت موردش، تازه اون هم در اون دوره اولین نفری بود که جونش رو واقعا روی قلمش به اون صورت گذشت.
    حالا اینها هم همه ژست میگیرن، انگار که دیکتاتور کفتاری مثل خامنه یی اصلا این حرفا رو به پشمش هم حساب میکنه یا وقت گرانبهای منقلش رو با این اراجیف میاد هدر بده.

  11. کیوان says:

    این پسره هم میتونه فیلم باشه مثل هزاران بار دیگه که این آخوندا کلک زدن، بعدش هم چیز خیلی‌ بعدی نگفته بهش، گفت شما کنترل از دستت خارجه، تازه رهبر گرانقدر دیدید چه نشون داد که انتقاد آزاده و نکشتش.
    حالا ما نباید زود احساساتی‌ بشیم و بالا پایین بپریم، اگر این جوون واقعا توی این چند ماه یا یکی‌ دو سال کشته یا زندانی نشد خوب همش ساختگی بوده، اگر که کشته یا زندانی شد پس واقعی‌ بوده.
    من همون روز که گفتن گم شده به دوستم گفتم حالا اینم ۲ یا ۳ روز دیگه میاد میگه نه بابا همش شایعه بوده و همینم شد.

  12. گشتاسب says:

    شعاری که کمر حکومت آخوند محور را می شکند. اگر موافقید آنرا تمرین کنیم:
    آزادی رهایی – حجاب اختیاری

  13. دفترها says:

    به نظر من هم بسیار مصنوعی بود؛ توجه بفرمائید جواب های خامنه ای از قبل اماده شده بود!! این هم جزئی از نمایشات رژیم خفقان است ..نمایش رژیم جدید نیست به یاد بیاوریم نمایشات تبلیغی در زمان قبل از انتخابات بین رقبا!!

  14. N says:

    lol- very funny. I think people don’t know what bastards they are dealing with yet…….they thing they can have a “sweet talk” or a “nice discussion” or a “criticizing session” with these Mullahs and they will listen to them?!!!! hehehehe zehi khiale batel. ……..

  15. سلام برروح نجس اهورا زردپشت شنیدم بیچاره اهورا رو اینقدر گاییدن که نمیتونسته جلوی ریدنشو بگیره وبرای همین بهش میگفتند زردپشت چون جای کونش زرد بوده
    شما هم که ثابت کردین که این حرف درسته چون همیشه ریدن و شاشیدن رو زبونتونه عجب رفتارو کردارو پندار پلیدی
    ای اهورا تو برای پیروانت ریدی

  16. کیرتوکوس زن هرچی اخونده که بخاطراونهاشما تودهن اهورا واردبزرگ میرینید و به مسلمانهافحش میدید
    خیلی کونتون میسوزه وادعای وطن دوستی دارید بجای کونی بازیهاتون بریدبخودتون بمب ببندید وریشه اخوندهای کوس کش رو از ریشه بکنید ولی شماعرضشو ندارید بجای بمب گوز میزنید

  17. استاذنا says:

    اخه مادرجنده خواهرکسده کیرم توکون بابات اتفاقا برعکس فحشها همشون وارد کوس زن وابجیت میشن اردبزرگ کون بزرگ زرتشتی کوسکش بزرگ
    توهم دیوث بزرگ

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی