Oct 23 2009

سید علی تنها و منزوی

نوشته:     :::       8 پیام

نامه پدر حسین درخشان اولین عکس العمل رسمی بود که خانواده وی از روز اول دستگیری او از خود نشان داده‌اند. دیشب پای برادر او هم به بی‌بی‌سی کشیده شد و گله و شکایت از سیستم دستگاه قضایی سید علی را به میدان رسانه‌های به قول رژیم دشمن کشیدند.
آنها که وبلاگ حسین درخشان را در روزهای قبل از بازگشت به ایران و گرفتاری او را پیگیری کرده‌اند می‌دانند که او در اواخر شدیدا رسانه‌های غربی را مورد حمله قرار می‌داد و حتی از همه خواست تا حتی اگر در بازگشت به ایران دستگیر شد هم هیچگاه نباید برای آزادی او دست به دامان رسانه‌های به قول او دشمن شد.
حضور برادر حسین درخشان در تلویزیون بی‌بی‌سی نشان از آن دارد که حتی نزدیک ترین و امین ترین نیروهای سید علی هم دیگر از او قطع امید کرده‌اند و یکی یکی دارند به دامان به قول سید علی نیروهای دشمن پناه می‌آورند. توجه داشته باشید که حسین درخشان یک وبلاگ نویس معمولی نیست. او فرزند یک بازاری “متعهد و معتقد به ولایت” است که حتی خطبه عقد ازدواج اش را هم سید علی خوانده است(برگرفته از نوشته‌های حسین درخشان که دیگر در دسترس نیست). فراموش نکنید که حسین درخشان و امثال او از لایه‌های بسیار نزدیک به ولایت می‌آیند. موتلفه بازوی اصلی انقلاب آخوندی بوده و هست و به گمان من اگر روزی این بازو از بدن رژیم جدا شود، یقین بدانید که دیگر هیچ عضوی از بدن ولایت سالم و سرجای خودش نیست.
نشانه‌های دیگری هم از دوری نیروهای دیگر درون رژیم زیاد دیده‌ایم، دیشب در همان بخش خبری بی‌بی‌سی سروکله خانم محتشمی پور همسر تاج زاده و دختر عموی محتشمی پور از چهره‌های مشهور ترور پرور خاورمیانه هم به جمع دشمنان پیوست و با بی‌بی‌سی مصاحبه کرد(البته این مصاحبه با رسانه‌های دشمن اولین مصاحبه نیست و اسهال طلب‌ها مدت‌ها ست که دیگر نزدیک به مرکز دایره خودی‌ها نیستند).
از همه مهم تر باید دید بعد از ترور نیروهای سپاه پاسداران چند درصد از این قوم در داخل دایره قدرت سید علی و نزدیک به مرکز خواهند ماند. بعید نیست که پس از این واقعه که مهره‌های درشت سپاه هدف قرار گرفتند، درشت مهره‌های دیگری هم از درون دایره سید علی خارج شوند. فراموش نکنید که اکثر کسانی که درون این دایره قدرت قرار دارند، همگی مگسانند دور شیرینی و همین که مزه این شیرینی رو به تلخی بگذارد، یقین بدانید تعداد زیادی از این مگسان به سوی شیرینی‌های شیرین‌تر پرواز خواهند کرد.
بر اساس این تحلیل حالا می‌توان از قول مولوی نوشت:
اندک اندک جمع مستان میرسند … اندک اندک می‌پرستان میرسند

نوشته: در ساعت: 8:31 am در بخش: سیاسی

8 پیام  |           

8 پیام به “سید علی تنها و منزوی”

  1. آ says:

    یکروز یک پسر کوچولو که می خواست
    انشاء بنویسه از پدرش می پرسه: پدر
    جان ! لطفا برام بگین سیاست یعنی چی
    ؟
    پدرش فکر می کنه و می گه : بهترین راه
    اینه که من برای تو یک مثال در مورد
    خانواده خودمون بزنم که تو متوجه
    سیاست بشی . من حکومت
    هستم، چون همه چیز رو در خونه من
    تعیین می کنم. مامانت جامعه هست،
    چون کارهای خونه رو اون اداره می
    کنه. کلفت مون ملت فقیر و پا برهنه
    هست، چون از صبح تا شب
    کار می کنه و هیچی نداره. تو
    روشنفکری چون داری درس می خونی و
    پسر فهمیده ای هستی. داداش کوچیکت هم که دو سالش هست، نسل آینده است.
    امیدوارم متوجه شده باشی که منظورم چی هست وفردا بتونی در این مورد بیشتر فکر
    کنی.
    پسرکوچولو نصف شب با صدای برادر
    کوچیکش از خواب می پره. می ره به
    اتاق برادر کوچیکش و می بینه زیرش
    رو کثیف کرده و داره توی خرابي
    خودش دست و پا می زنه. می ره توی
    اتاق خواب پدر و مادرش
    و می بینه پدرش توی تخت نیست و
    مادرش به خواب عمیقی فرو رفته و هر کار می کنه مادرش از خواب بیدار
    نمی شه. می ره تو اتاق کلفت شون که اون رو بیدار کنه، می بینه باباش توی تخت کلفت شون خوابیده …..؟؟؟؟ . می ره و سر
    جاش می خوابه و فردا صبح از خواب بیدار می شه.
    فرداصبح باباش ازش می پرسه: پسرم!
    فهمیدی سیاست چیست؟ پسر می گه: بله پدر، دیشب فهمید م که سیاست چی هست. سیاست یعنی اینکه حکومت، ترتیب ملت فقیر و پا برهنه رو می ده، درحالی که جامعه به خواب عمیقی فرو رفته و روشنفکر هر کاری می کنه نمی
    تونه جامعه رو بیدار کنه، در حالیکه نسل آینده داره توی گه خودش دست و پا میزنه زنه

  2. خبررسان says:

    ترور نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس با هماهنگی و اطلاعاتی که بوسیله جناح احمدی نژاد در اختیار جندالله قرار گرفته میسر شده. علت ترور اخیر روابطی است که اطرافیان احمدی نژاد این اواخر با اسرائیل برقرار کرده‌اند.
    به گفته یک نیروی امنیتی سپاه، سپاهیان حامی احمدی نژاد همانها که کودتای انتخاباتی را سامان داده‌اند، روابطی را با اسرائیل برقرار کرده‌اند و در پشت پرده این مراودات سیاسی یکی از خواسته‌های اسرائیلی‌ها هم از کار انداختن نیروی قدس سپاه بوده است. ترور اخیر سیستان و بلوچستان در حقیقت تنها برای از میان برداشتن شوشتری بوده. گفته می‌شود هدف این ترور ایجاد اختلال در ارتباط بین سپاه قدس با حماس و حزب الله می‌باشد.

  3. امیر علی says:

    خسین آقا بااین که با تو بحثم شد و با هم اختلاف نظر داریم ولی با وبلاگت حال میکنم چون وبلاگت منو یاده رنگارنگ و داور ویسه میندازه که ساعت ها باهاش میخندیدم البته یگ فحشم از من خورد ولی الان دیگه رنگارنگ را نداریم کسی اگه فرکانسشو داره به من بده راستی خسین همین جور که گفتم با وبلاگت حال میکنم میدونی برای چی؟ناراحت نشی برای پر روییت که به راحتی خواهر مادر امام علی و محمدو فاطمه و… اینا رو مورد حمله قرار میدی بحر حال برام خیلی جالب بود چون من واقعا میترسم از این حرفا بزنم البته به نظر من دست از فحش دادن بردار و فقط اخبار بذار (پاینده باد ایران مرگ بر منافق چه داخلی چه خارجی)

  4. امیر علی says:

    خسین آقا بااین که با تو بحثم شد و با هم اختلاف نظر داریم ولی با وبلاگت حال میکنم چون وبلاگت منو یاده رنگارنگ و داور ویسه میندازه که ساعت ها باهاش میخندیدم البته یگ فحشم از من خورد ولی الان دیگه رنگارنگ را نداریم کسی اگه فرکانسشو داره به من بده راستی خسین همین جور که گفتم با وبلاگت حال میکنم میدونی برای چی؟ناراحت نشی برای پر روییت که به راحتی خواهر مادر امام علی و محمدو فاطمه و… اینا رو مورد حمله قرار میدی بحر حال برام خیلی جالب بود چون من واقعا میترسم از این حرفا بزنم البته به نظر من دست از فحش دادن بردار و فقط اخبار بذار (پاینده باد ایران مرگ بر منافق چه داخلی چه خارجی)

  5. امیر علی says:

    راستی من نمی دونم چرا پیامم 2 بار میاد

  6. دفترها says:

    به رغم تمام این موضع‌گیری‌ها، به نظر نمی‌رسد که جمهوری اسلامی، لااقل در مقطع کنونی نفعی در دستگیری و محاکمه سران اصلاحات موسوی و کروبی داشته باشد. چون …این اقدام می‌تواند، منجر به تلاطمات جدید در درون طبقه حاکم گردد. بلکه هدف از این تهدیدات، بیش‌تر، ترساندن آن‌ها و ملایم‌تر کردن هر چه بیش‌تر موضع‌گیری‌های موسوی و کروبی‌ست. همین که این دو ناگزیر می‌شوند پی در پی اعلام کنند که آنچه ما می‌خواهیم جمهوری اسلامی‌ست، نه یک کلمه کم‌تر یا بیش‌تر و یا موضع‌گیری کروبی در همین هفته در رد شعارهای مردم علیه جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس، بخشی از اهداف جناح مسلط را برآورده می‌سازد. منتها آن‌چه که جناح مسلط می‌خواهد، این است که آن‌ها رسما و علنا بر انتخابات قلابی مهر تائید بزنند و در مقابل خامنه‌ای سر تعظیم فرود آورند. مشکل امثال موسوی و کروبی هم در این است که به سادگی نمی‌توانند این دو خواست جناح مسلط را بپذیرند. والا پوشیده نیست که موسوی و کروبی چیزی جز همین جمهوری اسلامی، یعنی دولت مذهبی استبدادی را نمی‌خواهند. اینان همواره مدافع جمهوری اسلامی بوده و هستند. بن‌بستی که آن‌ها اکنون در آن گرفتار شده‌اند، در واقع بن‌بست و شکست مجدد قانون‌گرایی و اصلاح‌طلبی در چارچوب جمهوری اسلامی‌ست. کسی که قانون اساسی جمهوری اسلامی را می‌خواهد، ناگزیر است به وضع موجود تمکین کند و شکست را بپذیرد. لذا “اصلاح‌طلبان” جز شکست سرنوشتی نداشته و نخواهند داشت. پیروزی، تنها نصیب مردمی خواهد شد که خواهان نفی جمهوری اسلامی با تمام قوانین و نهادهای آن هستند.

  7. مجید says:

    موتلفه و بی بی سی داستانی به خوش مزه گی نان خامه ای است(مخصوصا برای مسعود بهنود).

  8. امیرعلی says:

    این روزا هر جا میرم هر کسی تو وبلاگش شعر میگه که البته بی ادبی است اما بیشتر به کس شعر شبه تا شعر!!! حالا منم میخوام خطاب به اونا این شعر را بگم شاعر که تویی به لب لبانت ریدم از فرق سرت تا نوک پایت ریدم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی