Oct 18 2009

نگذاریم رژیم جام زهر را به کام ملت بریزد

نوشته:     :::       14 پیام

تحولات سیاسی و شکست کامل برنامه اتمی رژیم، این روزها به نقطه‌ای رسیده است که دیگر شکی باقی نمی‌گذارد و همه شواهد نشان از آن دارد که خامنه‌ای به عنوان رهبر این حکومت بزودی مجبور به نوشیدن جام زهر هسته‌ای خواهد شد.
عواقب جام زهر پیشین را همگی می‌شناسیم و کشتاری را که بعد از آن جام زهر به راه انداختند را هم دیده‌ایم. این بار نیز گویا رژیم قصد آن دارد تا با روش پیشین آثار جام زهر را با کشتاری دیگر تسکین دهد.
رژیم می داند که با پذیرش قطعنامه های مربوط به مساله اتمی و گردن نهادن به خواست آمریکا و متحدانش که سالها روی آن مانور سیاسی داده، باعث خواهد شد که عده زیادی حتی از خودی‌های رژیم هم صدایشان در آید و رژیم را به چالش بکشند.
همه ما که با این رژیم مخالفیم باید این روزها با هر ابزاری که در اختیار داریم، همه تلاشمان را متمرکز کنیم روی این مساله و به رژیم خون و جنون اجازه ندهیم که جام زهری را که باید خود بنوشد به شگرد گذشته آنرا به کام ملت بیچاره بریزد. باید همه سعی خود را بکار ببندیم تا به رژیم حالی کنیم که 1388 با 1367 تفاوت بسیار دارد و مردم امروز آگاه تر از سال 67 هستند و با همه توان خود با چنین کشتاری برخورد خواهند کرد.
نباید برای رژیم کوچکترین شکی باقی بگذاریم که با چنین رفتاری برخوردی بسیار بسیار شدید خواهد شد و روز و روزگار حکومت گران را در صورتی که دست به یک کشتار دیگر بزنند سیاه خواهیم کرد.
باید با خبر رسانی آگاهی دادن به ملت و طبقات مختلف اجتماع از جنایتی که در راه است جلوگیری کرد.
باید هیچ شبهه‌ای برای سران حکومت آخوندی باقی نگذاریم که این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست و اینبار ملت یکپارچه و همگام بپا خواهد خواست و جواب خونریزی را با شدت بسیار زیاد پاسخ خواهد داد.
پ.ن.:
پتیشنی برای جلوگیری از اعدام دربندان لطفا امضا کنید.

نوشته: در ساعت: 6:49 am در بخش: بحران اتمی، جنگ,جنایات رژیم,مبارزه با رژیم

14 پیام  |           

14 پیام به “نگذاریم رژیم جام زهر را به کام ملت بریزد”

  1. بلوا says:

    این‌ها بعد از روز قدس خیلی ترسیدن و از ۱۳ آبان هم می‌ترسند و حاضر هستند هر جامی را سربکشند اما اوضاع خیلی با قبل فرق کرده دیگه جام را که برداشتن زمین نمی‌تونن بگذارن و باید همین‌جور پشت سر هم بنوشند تا جان به جان آفرین بدهند!

  2. بلوا امیدوارم که این گونه باشد. با این حال نباید از ملای مکار غافل شد. این حرامزادگان شیطان را درس می دهند. ملت باید همه توان خود را بکار بندد تا ریشه این فساد اخلاقی را از ایران برکند و ملا و مفتی را برای همیشه به جهنم بفرستد.

  3. faranak says:

    امروز تو بالاترين خوندم حسين رضازاده در مورد ان بازم balghor كرده بود
    بياد بهش بگم خودت و ان gohe ملت با شرف ايران خورديد. پس برو فقط بمير كثافت آشغال

  4. hasan says:

    در پیام‌های منتشر شده در ستون کیهان و خوانندگان امروز کیهان، پیامی جالب به نقل از یک ایرانی ساکن یکی از کشورهای اروپایی خطاب به میرحسین موسوی منتشر شده است.
    این پیام که به نام نیما دیبا چاپ شده بدین شرح است:
    بنده در یکی از کشورهای اروپایی زندگی می کنم. در چهار سالی که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بودند وضع ایرانیان در اینجا بسیار بهتر از گذشته بود و دیگر به دید تروریست و غیره به ما نگاه نکرده، بلکه به دیده احترام می نگریستند و رئیس جمهور ما را سمبل آزادیخواهی و عدالت می دانستند. اما درماجراهای بعد از انتخابات وضع فرق کرد و به پاسپورت ایرانی به سختی ویزا می دادند. آقای موسوی اینگونه می خواست آبرو و عزت ایرانیان را حفظ نماید؟؟

  5. امیر علی says:

    ریدم به همه جنبش سبز دختر و پسر زنده و مردشون انشاالله کیر رییس جمهور پاسدار نقدی آیت الله جنتی سردار رادان قاضی غیور مرتضوی سردار احمدی مقدم حداد عادل حجت اسلام محسنی ا..و………. ساک بزنند با ولع و در نهایت از خدای بزرگ میخوام که درد بلاهای رهبر فرزانه انقلاب را بر سر این جنبش و طرفدارانش و بعضی افراد این سایت که به ایشان توهین میکنند نازل کند انشاالله (این پیام سوم من بود دفعات پیش خیلی با احترام حرف زدم ولی ادامه کارهای این سایت آدمو مجبور میکنه بدتر از اینم حرف بزنه امیدوارم دفعه بعد مجبور به گفتن حرفای بدتر نشم انشاالله

  6. داریوش says:

    مرگ بر جمهوری اسلامی و جوجه سرداران و آیت الله های خودرو و هرزه و هر چی بسیجی آشغال و بیسواده.
    درود بر مبارزان راه آزادی

  7. patriot says:

    Khak bar sare bivatane vatan forooshetan konand ke ghade gav ham shour nadarid. You as holes are happy when bombs explodes in sistan. You traitor don’t understan if there was no sepah, you as wipes had to put Al before your names. Al daryoosh.

  8. daryush says:

    در جواب پیتریت :
    اولا خاک تو سر خودت با آن زبان انگلیسیت و سرداران و سپاهیان و بسیجیان وطن فروش و مردم فروش که با چماق زدن تو سر مردم و کشتن مردم زندگی کثیفتو می گذرونی.
    مردک بیسواد وطن فروش :
    اولا از عرب شدن می نالی !! بدبخت بیچاره این نظام پوسیده سالهاست زبان و تمدن چند هزار ساله پوسیده عربی رو به خورد مردم میده و امثال تو وطن فروش و گدا با کشتار مردم و دزدی و قتل و تجاوز مثل زالو زندگی میکنید.
    دوما: تو که انگلیسی بلد نیستی مگه مرض داری به انگلیسی زر بزنی؟
    سوما: سرداران کذائی و دو زاری نظام پوسیده برای چی تو بلوچستان تفرقه می اندازند؟ مگه مرض دارند؟
    فکر کردی مردم با تو و امثال تو شوخی دارند؟ فکر کردی اگه تنهائی تو خیابونی جائی ترا یا فک و فامیلتو گیر بیارن به خدمتت نمی رسن؟؟ ان هم با لباس کثیف بسیجیت؟؟؟ برو بزار باد بیاد.
    جهارما حمال بی قافیه من منظورم کلا :
    مرگ بر خامنه ای و دار و دسته قاتلش بود نه فقط آن کثافت هائی که تو بلوچستان آدمکشی میکردند.
    شما غلط بیجا میکنید برای مردم تصمیم می گیرید.
    پنجما : چهار تا سردار دوزاری رفتن تو بلوچستان با لباس نظامی ..چشمشون کور می خواستن نرن تفرقه بندازن ..ببین چه کونت سوخته.
    پس چطور جوان ها رو تو کهریزک تیکه تیکه کردید و تو اوین اعدام میکنید فکر کردید مردم ساکت می شینند؟
    خاک بر سر خودت و هر چی مردم فروش که با پول خون مردم زنده است.
    مرگ بر جمهوری کذائی اسلامی- عربی
    مرگ بر بسیجی مردم فروش
    مرگ بر خامنه ای جنایتکار

  9. امیر says:

    آقا خودتونو جر ندین نظام جمهوری اسلامی به کوری چشم خیلی ها تا 500 سال دیگه هستش پس به جای توهین و فحش حقیقتو بپزیرین البته من نمی گم این نظام خیلی خیلی پاک ولی در حال حاضر قبول کنیم در ایران از حکومت بهتر و سالمتر مقدور نیست (در ضمن من نه بسیجی هستم نه پاسدار )

  10. بافومه says:

    بعضی‏ها هر جا می‏رسند، زود خودشان را نشان می‏دهند. نظرات رکیک زیر این مطلب گواه این موضوع است.

  11. علی says:

    برای دوستانی که با مشکلات سانسور و فیلتر برای مشاهده وبلاگها رو به رو می شوند
    http://internetazad.com

  12. امیر says:

    من به همه آدم های عقده ای و بی منطق توصیه میکنم به سایت http://www.salambarkhorshid.blgfa تا با ساده زیستی رهبر آشنا شویم شاید دست از این کارهای مسخره و بیهوده برداری

  13. بافومه says:

    البته من منظورم بی تربیت‏های جیره خوار رژیم است.

اخبار و مطالب خواندنی