Aug 26 2009

گزارش تربچه نقلی از زندان

نوشته:     :::       7 پیام

نزدیک بود از خنده و تعجب بترکم! هیچوقت از ابطحی خوشم نیامده بود، اصولا از آخوند جماعت بسیار متنفرم، چونکه آنها را مفت خور و زالو می‌دانم. کسانی که از سادگی انسانهای دیگر سوء استفاده می‌کنند و با این وسیله زندگی خود را اداره می‌کنند.
همین آخوندها هستند که امروز از سر ناچاری همپالکی‌های خود را به غل و زنجیر کشیده‌اند تا به خیال خودشان بقای خود را تضمین کنند. یقینا حکومت گران از بیدادگاه‌های فرمایشی نتیجه‌ای را که می‌خواستند نگرفتند در نتیجه می‌خواهند از ممدعلی ابطحی و وبلاگ‌اش استفاده کنند تا به خیال خودشان تاثیر منفی را از افکار ملت بزدایند! عجب خیال باطلی! اینها نمی‌دانند که در باتلاقی گرفتار شده‌اند و هر چه دست و پا بزنند بیشتر فرو می‌روند.
خواستم در بخش پیامگیر وبلاگ ابطحی پیامی برای بازجوی او بگذارم نشد که نشد، البته توقع هم نداشتم که آقایان تا این اندازه میخ باشند. با این حال یقین بدانید تمام تحرکاتی را که در اطراف وبلاگ ابطحی اتفاق بیفتد زیر نظر دارند و به گوش بازجویان خواهد رسید. به همین دلیل هم این مطلب را نوشتم و این لینک را می‌دهم تا باعث شود حضرات بازجو رد پا را بگیرند و به اینجا بیایند و بیانات خُسن آقا را بخوانند.
آقای بازجو باور کن از تو باهوش‌تر هم بوده‌اند در تاریخ، از حکومت شما مستبد تر هم در این دنیا بوده و یقینا از سیستم ترور و وحشت شما هم وحشتناک تر در تاریخ وجود داشته، با این حال باید به شما نوید بدهم که جملگی از روی زمین محو شده‌اند. یقین بدانید شما هم دیر یا زود به همان زباله دان فرستاده خواهید شد، دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
از قول من به ارباب‌ات سید علی یک دست بگو روز مرگ رژیم آخوندی نزدیک است.
به همه دوستان وبلاگ نویس پیشنهاد می‌کنم در همین رابطه بنویسند و به این مطلب ابطحی لینک بدهند تا جنایت کاران مزدور سید علی خامنه بدانند نظر ملت در باره آنها چیست.

نوشته: در ساعت: 7:07 pm در بخش: ملای حیله گر

7 پیام  |           

7 پیام به “گزارش تربچه نقلی از زندان”

  1. چه اشکالی دارد خسن آقا جان؟
    خب شاید او هم شده هلوی بازجویش
    خب هلو هم باید کمی برای بازجویش گوشه چشم نازک کند…

  2. NAZANIN says:

    تو چقدر خوش خیالی خسن اقا این جانوران اسلامی خودشون از من و تو بهتر میدانند که چقدر مردم ازشون نفرت دارند دلیل این توحش و پاره کردن افسارشون هم ترس و وحشتی است که از مردم دارند. وقاحت بی شرمی و حیله گری آخوند جماعت را هرگز انتهایی نیست. دعوای اینها بر سر پول است و مقام برای چاپیدن بیشتر مردم… مردم ایران یکبار و برای همیشه باید تکلیف خودشون رو با این زالوها یکسره کنند. . چه روزی خواهد بود آنروز تاریخی.

  3. خسن آقا بازجو اگه باهوش بود که این اداواطفالها رو درنمیورد! باهوشی تمامی بازجوها به محمود و رهبرشون رفته!

  4. بازار هلوی ما را كساد شده است د ..
    من و محمود خان هلو می فروشیم ..
    من می گویم .. هلوی سوسن .. پوستش را نكن ..
    محمود كوتوله می گوید .. هلوی لنكرانی .. تا نخوری ندانی ..
    همه از محمود كوتوله هلو می خرند ..
    شما ها هم دلتان خوش است ها .. این محمود لابد یك قرار داد هایی با هاله نور دارد و هلو هایش نورانی است و بی مزه …
    مردم هم عقلشان به چشمشان است

  5. moji says:

    درود بر شما که وقت میگذارید ووبلاگ مینویسید هنر است والا ما که مثل گربه گیج به این سو وان سو تلو تلو میخوریم حتی وقت خواندن وبلاگهایتان هم ندارم هر روز بدتر از دیروز اقا جون چی بگم کاری سر ملت اوردن که مثل موش خسته وبیمار شدن.خبر ندارند که چه بر سرشان امده ومیاید سرشان تولاک خودشونه ومیگن بادا باد گور باباشون ما را سننن
    هی امیدمان به خداست که دیگه صبرش سر امده باشد وخودشان بیفتند به جان هم واز درون از هم بپاشند
    فقط خدا رحممان کند
    راستی پیشگویی هم میکنم اینکه رژیم فاسد وسرا پاه دروغ عاقبت مثل سگی که قلاده اش کرده باشند تسلیم میشه وحاضر به نشستن به پای میز مزاکره میشه در صورتی که اگر یادتان باشد قبل از انتخابات هین احمقی نژاد میگفت هیچ مذاکره ای در مورد مسئله هسته ای نخواهیم داشت این مسئله تمام شده است اما خواهیم دید چگونه با کمال پروئی وحقارت حتی با امریکایی ها هم بشین وبر خواست میکنند اینم پیش بینی بنده تا یک مماه اینده مذاکره میکنیم خوبش میکنیم چرا نکنیم پس چه کنیم اما در موضع قدرت میکنیم ّ

  6. سروش says:

    درود بر شما و همه دوستانی که شما رو همراهی میکنند
    بنده تازه واردم و البته پیش از این که مطالبی رو که شما نگاشته اید بخوانم، نخستین چیزی که توجه من رو جلب کرد این بود که نگارنده گرامی در بالای صفحه نوشته اند که :
    من ملحدم و به این الحاد افتخار می کنم.
    بسیار عالی اما سپاس میگم که پیشاپیش این اجازه رو داده اید که دیگران هم مورد نظر خود رو بنویسند:
    بی هیچ شک شما خسن اقای گرامی و دیگر دوستان نازنین این مسا له رو قبلا در نظر داشته اند و دغدغه خاطر اونها بوده است ولی خالی از لطف نیست که باز هم گفته شود که، واژه گان پلیدی همچون کافر، ملحد، الحاد، مهدور الدَّم، بی حجاب، ملعون، ضالـّین، مغضوبین و از این دست که بسیارند، اين ها در هیچ فرهنگ و در هیچ جامعه بشری که بر مبنای شرافت انسانی استوار است دیده نشده و مفهومی ندارد.
    اصولا کافر دیگر کدام صیغه ای است؟ مهدور الدم کدام است؟
    یک چیز است و آن هم انسان و شرافت و کرامت انسانی و حقوق انسانی و آزادی
    پس سزاوار نیست که بران باشیم این چنین پلیدی ها و کثافات رو از زبان و فرهنگمان پاک کنیم چه بسا گامی به سوی رهایی از این دیو هولناک که چندین سده روزگار ایرانی رو سیاههی و تباهی کشانیده

  7. moji says:

    باید دید دولت کودتاچی در مورد برنامه هسته ای خود با غرب چه تصمیمی خواهد گرفت؟ ایا میتواند 1+ 5 را از برنامه به اصطلاح صلح امیز خود متقاعد کند؟
    ایا قادر به فریب انها وفرار ازاین بحران خارجی خواهد شد؟ به اصطلاح بپیچاندشان.
    از شما تقا ضا دارم برنامه ای در مورد دولت دهم ومذاکره با 1+5 را ترتیب دهید.
    پیش بینی بنده این است که دولت کودتاچی تن به مذاکره بدون پیش شرط را خواهد داد حتی با نماینده امریکا نیز در حاشیه جلسات مذاکره خواهد کرد اما باید قبل از ان حساسیت ملت را نسبت به این مذاکرات کاهش داد وعملکرد خود را به گونه ای توجیه کنند که کار سختی را در پیش خواهند داشت
    وظیفه شما به عنوان یک رسانه ازاد این است که صحبتهای احمدی نژاد را مخصوصا قبل از انتخابات را به یاد ملت بیاورید که در مورد هسته ای چه میگفت والا ن چه میگویند مخصوصا اطرافیانشان مثل اقای جلیلی
    از شما سپاسگذارم موفق ومؤید باشید در پناه ایزد منان

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی