Aug 02 2009

بیچاره لباس شخصی‌ها!

نوشته:     :::       9 پیام

بیچاره لباس شخصی‌ها! راستی لباس شخصی‌ها چه کسانی هستند!؟ من و شما هم لباس شخصی پوش هستیم! آیا ما هم شامل این گروه می‌شویم!؟ پاسخ به این سوال‌ها عمیق تر از آن است که بتوان در یک مقاله و حتی در یک کتاب قطور به قطر مثنوی داد.
داستان لباس شخصی‌ها از آنجا می‌آغازد که بی عدالتی در اجتماع ریشه می‌دواند. درست خواندید! لباس شخصی ها نشانه جامعه‌ای است بیمار که در آن بی عدالتی به اوج خود رسیده و به شکلی قانون جنگل حکم فرما شده است.
در چنین جوامعی است که هر آن کس که زورش بیشتر باشد حرف اول را می‌زند. در چنین جوامعی عاقبت کار به جایی می‌رسد که این نیروی افسار گسیخته خود، مردان سیاسی پشت پرده را هم به زیر می‌کشند و عاقبت چنین جامعه‌ای می‌شود چیزی شبیه به ممالکی از جنس بورکینافاسو و دیگر کشورهایی که هرج و مرج در آنها حکمفرما هستند. لباس شخصی‌ها نشانه‌هایی از این نوع جوامع است. وقتی که نیروهای سیاسی برای فرار از قانون قدرت را از نیروهای انتظامی به نیروهای بی هویت منتقل می‌کنند و از این ابزار برای سرکوب کردن بدون هزینه استفاده ابزاری می‌کنند.
در روزهای می 2007، زمانی که رژیم آخوندی دست به سرکوب به گفته خودشان ارازل و اوباش زدند، از حوادث آن روزها فیلمی ساختم و روی یوتوب گذاشتم و تیتر فیلم را هم نوشتم:
“Police force beating innocent people in Iran” در آن روزها عده‌ای از دوستان اعتراض کردند و نوشتند که این اراذل و اوباش بیگناه نیستند و به اشکال مختلف از عمل غیر قانونی و غیر انسانی نیروی انتظامی دفاع کردند. آن رفتار رفتاری غیر انسانی و غیر قانونی بود و عمل غیر قانونی حتی اگر بر جانیان هم اعمال شود عملی است محکوم و باید بوسیله افکار عمومی و وجدان جامعه محکوم شود، ولی متاسفانه در آن روزها نا آگاهان اکثرا از آن عمل غیر انسانی حمایت کردند. ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار!
این روزها اینجا و آنجا می‌خوانیم که سید علی و چماقدارانش همان اراذل و اوباش دو سال پیش را به شکل لباس شخصی در آورده‌اند و آنها را به جان ملت انداخته‌اند. پارادکس آن روزهای تابستان، امروز گریبان کسانی را گرفته که شاید جزو همان قشری بودند که از عمل غیر قانونی و شنیع نیروهای انتظامی دفاع کردند. افسوس که این درس‌های مهم تاریخی را ما ایرانیان زود از یاد می‌بریم و فردا مجددا وقتی چنین اعمالی در جامعه اتفاق می‌افتد کورکورانه از آن دفاع می‌کنیم و غافل‌ایم از اینکه همین اعمال بی قانونی روزی گریبان خودمان را خواهند گرفت.
تنها جهت یاد آوری می‌نویسم، در دوران انقلاب 57 بودند اشخاصی (با لباس شخصی) که می‌ریختند توی خیابان و هر چه دستشان می‌رسید حتی اموال مردم را خورد و نابود می‌کردند یا حتی با خود به یغما می‌بردند و ما بی خبران نظاره می‌کردیم و خوشحال بودیم که انقلاب دارد پیش می‌رود و به ثمر می‌رسد!! در بین همان انقلابیون(!!)(بخوانید ارازل و اوباش دوران شاه) بودند کسانی که به شخصه می‌شناسمشان و در دوران بعد از انقلاب جذب نیروهای سپاه، بسیج و کمیته شدند و امروز به پست و مقام‌های بلند دولتی رسیده‌اند. و…
ما همچنان دوره می‌کنیم شب را و روز را هنوز را

نوشته: در ساعت: 10:15 am در بخش: حقوق بشر

9 پیام  |           

9 پیام به “بیچاره لباس شخصی‌ها!”

  1. ط says:

    http://gerdab.ir/fa/pages/?cid=446
    گیر دادن دوباره سپاه به دارندگان سایت ها
    این بار فروشندگان سریال جومونگ!

  2. تنها says:

    درود خسن آقا
    درست گفتید و به جا.درضمن ما ملت عجیبی هستیم در دوران شاه که میشد بدون خشونت اصلاحات کرد دست به قیام مسلحانه زدیم و عملا باعث ترویج خشونت شدیم.حالا در دورانی که باید قیام مسلحانه صورت بگیره حرف از مبارزه بدون خشونت میشه اونهم در برابر رژیمی که تک تیراندازانش از بالای ساختمونها مردم رو هدف قرار میدهند و یا یه جوون بسیجی با کلت میزنه راحت یکی رو میکشه یا یه پاسدار با کلاشینکف به مردم شلیک میکنه.حالا دوران شاه با تمام خفقان سیاسی که بود اما جنبه های مثبت اون دوران رو هم بررسی کنیم.1.ایرانی تو دنیا واسه خودش کسی بود و کسی ایرانی رو تروریست نمیدونست و پناهندگان ایرانی در سراسرجهان بسیار کم بودند
    2.ارزش پاسپورت ایرانی بسیار بالا بود
    3.کشور آزادی های اجتماعی داشت.پسرودختری رو در خیابون به جرم نامحرمی دستگیر نمیکردند
    4.اکثرکشورها به شاه ایران احترام میگذاشتند و اونو ستایش میکردند و ایران کشوری شناخته شده و بافرهنگ محسوب میشد

  3. خسن آقا این را دیدی؟؟؟
    قضیه خیلی خنده دار شده. جنگ داخلی آخوندها بدجوری داره به جاهای خطرناکی میره که همه به سود مردم هست فقط اگر این مردم یه کم هوشیار باشند هم می توانند این رژیم را سرنگون کنند و هم اینکه برای تمام عمر ریشه هرچی مزدور و دین فروش و مذهبی را از سرزمین ایران بکنند.
    http://www.youtube.com/watch?v=li6oDewj9L8&feature=channel

  4. تنها says:

    http://jondishapoor.blogsky.com/1385/03/
    نمیدونم چرا اسم تورکها بد دررفته؟لرها هم انگار دست کمی از تورکها ندارن

  5. گاینده حزب الله says:

    گوه تو کس ننه حزب الله
    گوه تو کس ننه بسيجی
    گوه تو کس ننه پاسدار
    گوه تو کس ننه هیئتی
    گوه تو کس ننه مداح
    گوه تو کس ننه روضه خون
    گوه تو کس ننه خامنه ای
    گوه تو کس ننه احمدی نژاد
    گوه تو کس ننه مدافعين نظام اسلامی

  6. تنها says:

    اکثر لباس شخصی هااز ایرانیان متولد عراق و یا ایرانیان مهاجر دیپورت شده که در دوران شاه صدام اونها رو مثل یک آشغال انداخت بیرون هستند.این ایرانیان عراقی در دوران شاه وقتی از عراق اخراج شدند و به ایران اومدند هیچی نداشتند و ایرانی ها بهشون کمک کردند و همسایه ها سروسامونشون دادند اکثرا در محله دولت آباد فکر کنم اسکان داده شدند اون موقع ها دولت آباد یه خرابه ای بود که داشت تازه ساخته میشد و بعدها همین آواره ها شدند مزدور و جیره خوار رژیم اسلامی…
    انسان کم کم مزدور میشه مخصوصا اگر استعدادشو داشته باشه.اینها هم با انقلاب اسلامی اومدند رو.به خاطر تسلط به زبان عربی در دوران جنگ نقش مهمی رو ایفا کردند.عراق اینها رو به عنوان عراقی قبول نداره و ایرانی ها هم اینها رو به عنوان ایرانی قبول نداره از اونجا رونده و از اینجا مونده واسه همین فقط تو بین خودشون هستند و با بقیه قاطی نمیشن و واسه خودشون محله دارند و دسته و حسینیه مخصوص خودشون و اونقدر اجنبی هستند که در خونه هاشون هم به زبان عربی تکلم میکنند.اینها خودشون رو نظر کرده ائمه میدونند و در دزدی و خیانت روی همه دزدها رو سفید کرده اند.چون متولد ایران نیستند احساس وطن پرستی و وجدان و عاطفه هم ندارند.اکثرا در خانواده های فقیر رشد پیدا کردند و بعد به یه جایی رسیدند و خودشونو گم کردند

  7. مقاله ای بسیار خوب از بیژن کرامتی: آقای موسوی دست از افکار کهنه خویش بردارید
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=13812

  8. آقا شناس says:

    این کودتای رهبرمخملی نیست بلکه جنایت بار ترین کودتاهای جهان بوده.
    از طرفی انقلاب مخملی به انقلابی می گویند که انقلابیون خشونت نمی کنند و با انتخابات و راهپیمایی مسالمت آمیز حق خود را می گیرند و در انقلابات رنگین و مخملی حکام آنقدر شعور دارند که مردم را نکشند و با رای مردم و راهژیمایی قدرت را واگذار می کنند!
    آقا از انقلاب مخملی وحشت دارد.
    در یکی از کارتونهای تن تن برای یک مرتاض یک ناز بالش آوردند تا نشست روش یک آخ بلند گفت چون کونش درد گرفته بود بعد شاه دستور می دهد برای مرتاض تخته میخ دار می آورند و او روی میخ با آسودگی می نشیند.
    آقا هم مثل آن مرتاض ذائقه عجیبی دارد. آقا انقلابی دوست دارد که مردم آقا را ببندند بین دو ماشین دو شقه اش کنند و ایل و تبارش را هم به چاه مستراح بی اندازند. آنوقت با کمال میل صدای انقلاب ملت را خواهد شنید.

  9. DAGORI says:

    KIR BE SOLAKH AGHA HASAN VA HARCHI GHORBATIYE

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی