Jul 06 2009

مزرعه آخوندی

نوشته:     :::       37 پیام

مزرعه حیوانات(قلعه حیوانات) را سالها پیش خوانده بودم. مدتی بعد فیلم آنرا هم دیدم. امروز روی یوتوب گشت می‌زدم، دیدم فیلم را روی یوتوب هم گذاشته‌اند. اگر روزی من مسئول آموزش و پرورش یک جایی بشوم! یقینا کتاب مزرعه حیوانات و فیلم آنرا جزو دروس اجباری خواهم کرد، تا همه از کوچک تا بزرگ آنرا ببینید و بخوانند.
وقتی امروز دوباره فیلم را دیدم تاثیرش اینبار بر من بسیار بیشتر از مرتبه اولی بود که آنرا دیده بودم.
روزهایی را که از سر می‌گذرانیم عجیب شبیه است به داستان جورج اورول، نور به قبرش ببارد انگاری حکومت سید علی را مشاهده کرده و این داستان را دقیقا از روی آن کپی برداری کرده است.
برای اینکه فرزندان خود را بیدار کنید، سعی کنید آنها این داستان و فیلم را حتما ببینند. باور کنید این کتاب بهتر از هر تئوری و بحث سیاسی است. این داستان فرزندانتان را بیدار خواهد کرد تا به حکومت زور و دیکتاتوری به هیچ قیمتی گردن نگذارند و یاد بگیرند که دموکراسی یک پروسه یک بار مصرف نیست، پروسه ایست که مدام باید آنرا تر و خشک کرد تا مبادا روزی خوک‌ها دوباره قدرت بگیرند و داستان دوباره به همان شکل گذشته تکرار شود.
از این داستان کتاب داستان مصوری هم برای بچه‌ها به زبان دانمارکی خواندم که هنوز آنرا دارم، اگر کسی استعداد ترجمه کردن دارد بد نیست این کتاب را هم برای بچه‌های کوچکتر ترجمه کرد و بجای قران و نهجل بلاغه و این جور جفنگیات به بچه‌ها آموخت.
نسخه فارسی کتاب را می‌توانید از این آدرس دوانلود کنید.
پ.ن.: کتاب 234 صفحه دارد و به فورمت پی دی اف است و با برنامه zip بسته بندی شده تا از حجم آن برای داونلود کاسته شود. درضمن نسخه دیگری از آنرا در این آدرس هم می‌گذارم تا در صورتی که آدرس قبلی در دسترس نباشد از این آدرس دوانلود کنید.
پ.ن. 2: گویا آدرس دوم هم سانسور هست. فایل را می‌گذارم اینجا با اینکه وبلاگ من هم سانسور هست ولی اگر کسی پایش به وبلاگ رسید یعنی می‌تواند این فایل را هم داونلود کند.

نوشته: در ساعت: 2:41 pm در بخش: اجتماعی

37 پیام  |           

37 پیام به “مزرعه آخوندی”

  1. Daryush says:

    حسن آقا؛ عجب کتابی..واقعا که انگار برای این حکومت نوشته شده؛ کتاب رو سالهاانقلاب که گویا کتابفروشیهای دوره گرد تو خیابون ولیعصر کتاب میفروختند پدرم برای خواهرم گرفته بود و من از کتابخانه خواهرم سرقت کردم..کتاب کم حجم ولی پر محتوا…با همه این احوال که تاریخ ظلم و ستم به دست حکومتی دیگه تکرار شده ولی من دلم میخواد واقعا زنده باشم و پایان اینها رو ببینم.
    زنده باشی رفیق به امید روزی که امثال تو هموطن بشید وزیر فرهنگ ایران.

  2. اون آدرسی رو که از سایت گرداب نوشته بوید کار نکرد. اصلا سایت باز نمی شه!
    این مسئولین سایت گرداب چنان بدبخت و فلک زده هستند که بیشتر از 50 درصد وقت‌ها کار نمی‌کند، مثل دیگر چیزهای آخوندی.
    تو گویی که اینها خودشان در گرداب گیر کرده‌اند.
    دوران آخوندی به سر آمد ممکن است که خودشان هنوز باور نکرده اند ولی باور کن دوران آخوند و عمامه و ریش و عبا گذشته. اینها دیگر متعلق به تاریخ هستند، آن هم زباله دان تاریخ.

  3. dust says:

    خسن آقا برای من باز میشه ای پیتون رو عوض کنیدیا از یک فیلتر شکن استفاده کنید حدس میزنم البته حدس هست ممکنه برخی ای پی های ثابت رو بسته باشند من هنوز هم دارم می بینمش.همتی میخواد این سایت .متاسفانه داره عکس جونها رو برای شناسایی میزاره به عنوان اغتشاشگران…جالبه بعد خود….میگه اینها خارجیها هستند عنوان اغتشاشگران رو به مردم میدند؟؟؟؟
    ****************
    اغتشاشگران را شناسایی کنید (لیست دوم)
    بدینوسیله از تمامی کاربران و خانواده های ایرانی انتظار می رود در صورتی که هر گونه مشخصاتی از عکس های ذیل و همچنین هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس ، فیلم ، مقاله ، خبر ، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت های مخرب می نمایند دارید از طریق سایت گرداب به اطلاع مرکز بررسی جزائم سازمان یافته برسانند.
    بدینوسیله از تمامی کاربران و خانواده های ایرانی انتظار می رود در صورتی که هر گونه مشخصاتی از عکس های ذیل و همچنین هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس ، فیلم ، مقاله ، خبر ، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت های مخرب می نمایند دارند از طریق سایت گرداب به اطلاع مرکز بررسی جرائم سازمان یافته برسانند.
    *********بعد از این متن کلی عکس هست که روی بعضی چهره ها دایره قرمز کشیدند به بالاترینیها بگید

  4. خسن آقا تشبیه خیلی خوبی بود ، کتابش رو خوندم کاملا صدق می کنه

  5. تنها says:

    لینک سایت گرداب برای من باز شد ولی چیزی درآن نبود خواهشا لینک های سرکاری نگذارید و اگر میگذارید بگید درچه موضوعی ست همینطوری یلا بختکی لینک میگذارید که چی؟

  6. والد بمانعلی says:

    ولی اعظم خوک ها، خوک الله خوکنه ای امروز گفت که خارجه ای ها نام اغتشاشگر را روی مردم گذاشته اند. برادر حسین کلب الله (سردسته سگان هار مزرعه حیوانات و وردست خوکنه ای) هم گفت احسنت، ما هم که از اول همین رو می گفتیم. تکبیر!

  7. تنها says:

    شماها فکر کردین این لباس شخصی ها و بسیجی ها کیان؟اکثرا گگوری مگوری های دهاتی هستن که مثل مونگولا لپ قرمزی هم هستن و چندتا خال گنده هم تو صورتاشون دارن که اجدادشون از دوران شاه گوربه گور شده ولد زنا و بعد از انقلاب ریختن تو تهران.اگر بهشون یه املای ساده فارسی بگین بلد نیستن بنویسن روخوانی قرآنشون رو می رینن صرف و نحو و عربی نمیدونن یه سوره از قرآن از حفظ نمیدونن.یه حدیث به عربی و فارسی بلد نیستن.شاید النظافه من الایمان رو برات بلغور کنند اما پشم زیربغلشونو نمیزنن با اینکه یه حدیث از جعفرصادق کونی داریم که گفته اندازه موی زیربغل نباید از طول گندم بیشتر باشه اما اینها یه جورایی اثبات تئوری داروین هستند که ماها از نسل شامپانزه هاییم.جوراباشون بوی گه میده همچنانکه مساجد شیعه های ایران بوی گه میده انگار آدم رفته توی توالت.هفته ای یه بار حموم هم به زور میگیرن.تا دلتون بخواد آتاشغال خور هستن هرچی دستشون بیاد مثل سگ میخورن.اما تا دلتون بخواد اسلام خواهی شون کون خر رو پاره میکنه.میدونین دولت به برخی از این شهرستانها البته باز میگم برخی نه همه خیلی رسیدگی کرد.من خودم شاهد بودم یک دهات که خط تلفن ساده تا ده سال پیش نداشت الان خطوط اینترنت و موبایل و تلفن ثابت داره یارو دهاتی هم فکر میکنه رژیم دنیا رو بهش داده هرچی میره مسجد یاد میگیره مثل گوسفندها تقلید میکنه می افته به جون ماها.خود من یه مسلمون زاده شیعه بودم اما ریدم تو این دین.حالا صبحانه من شده باکون یا بیکن با تخم مرغ یعنی یه جورایی خوک خور شدم و آخ که چقدر خوشمزه س و کس ننه اسلام که هرچی خوشمزه رو حروم کرده خوارکسته

  8. dust says:

    برای دوستانی که لینک گرداب رو نمی تونند ببینند خبر بی بی سی رو میزارم
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/07/090706_rs_ir88_gerdab_photos.shtml
    تشویق سپاه به شناسایی “اغتشاشگران”
    گرداب
    سپاه، خواهان معرفی “اغتشاشگران”
    یک سایت اینترنتی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، عکس افرادی را به عنوان ” اغتشاشگر” منتشر کرده و از مردم ایران برای شناسایی این افراد درخواست کمک کرده است.
    این عکس ها در پایگاه اطلاع رسانی “گرداب”، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه، منتشر شده است.
    تا کنون دو مجموعه، شامل بیش از هفتاد عکس از افرادی در سنین مختلف و در مکان های عمومی، در این سایت اینترنتی منتشر شده است. در این عکس ها دایره قرمزی به دور چهره فردی که این مرکز خواهان شناسایی اش شده، کشیده شده است.
    به نظر می آید عکس بعضی از این افراد، در اعتراض های خیابانی پس از اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، گرفته شده؛ هر چند که در بیشتر موارد، دست کم در عکس، نشانه خاصی از اعتراض از طرف فرد مورد نظر دیده نمی شود.
    در توضیحی که در صفحه حاوی این عکس ها چاپ شده از کاربران اینترنتی و خانواده های ایرانی خواسته شده در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی از صاحبان عکس ها، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه را در جریان بگذارند.
    “مصداق افترا”
    محمد سیف زاده، وکیل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر در ایران با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی ایران، راهپیمایی مسالمت آمیز را از حقوق مردم می داند و می گوید در صورتی که اعتراض ها از حالت مسالمت آمیز خارج شود و جرایمی صورت گیرد، مجرمان قابل تعقیب خواهند بود.
    تبصره یک ماده ۱۸۸ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب:
    منظور از علنی بودن محاکمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در جلسات رسیدگی است. خبرنگاران رسانه‌ها می‌توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مکتوب تهیه‌ کرده و بدون ذکر نام یا مشخصاتی که معرف هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاکی و مشتکی‌عنه باشد منتشر نمایند. تخلف از حکم قسمت اخیر این تبصره در حکم افترا است.
    اما آقای سیف زاده تنها ضابطین دادگستری را مسئول اجرای قانون در این زمینه می داند و می گوید:” قانون آیین دادرسی کیفری سپاه پاسداران را به عنوان ضابط دادگستری به رسمیت نشناخته است.”
    علاوه بر سایت گرداب، خبرگزاری نیمه رسمی فارس نیز تعدادی از این عکس ها را منتشر کرده است.
    درباره انتشار عکس ها در سایت های خبری یا خبرگزاری ها محمد سیف زاده می گوید:”این که اگر کسی مرتکب جرم شده باشد، خبرگزاری ها قبل از قطعی شدن جرم آن را منتشر کنند، به استناد تبصره ذیل ماده ۱۸۸ قانون آیین دادرسی کیفری، این عمل مصداق افترا و قابل تعقیب خواهد بود.”
    گرداب
    مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه، آن طور که در معرفی آن در سایت گرداب آمده، یکی از مراکز وابسته به فرماندهی پدافند سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
    “نظارت و بررسی جرایم سازمان یافته تروریستی ، جاسوسی ، اقتصادی و اجتماعی در فضای مجازی” از جمله وظایف این مرکز عنوان شده است.
    به نوشته پایگاه اطلاع رسانی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه، این مرکز “در جهت بررسی تهدیدات و آسیب های شبکه جهانی اینترنت و سایر فناوری های نوین از توان فنی و اطلاعاتی کارشناسان سپاه پاسدارن و سایر متخصصین بهره گرفته و طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی “در راستای نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن” فعالیت می نماید.
    مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه، فعالیت خود را از اواخر اسفند ماه سال ۱۳۸۷ خورشیدی آغاز کرد.
    اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پابرجا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسوولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسوولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آنها به وسیله قانون تعیین می‌شود.
    در آن زمان اولین اطلاعیه از سوی این مرکز منتشر شد که خبر از شناسایی “شماری از شبکه های سازمان یافته ضد دینی، ضد امنیت، فرهنگ و عفت عمومی” و بازداشت عناصر اصلی آن می داد.
    این در حالی است که پیش از آن تخلفات اینترنتی در ایران معمولا از سوی نهادهای قضایی و انتظامی و وزارت اطلاعات مورد پیگیری قرار می گرفت.
    مرکز جرایم سازمان یافته سایبری سپاه ،سپس در چندین مرحله افرادی را به اتهام “گسترش عملیات ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه مخرب در فضای اینترنتی” بازداشت کرد.
    قسمت هایی از اعترافات بازداشت شدگان این پرونده ها در تلویزیون ایران پخش شد و مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه با انتشار اطلاعیه هایی، به تدریج به معرفی محدود این بازداشت شدگان پرداخت.
    پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران و اعتراض های گسترده به نتایج آن نیز، این مرکز نسبت به “تبلیغ آشوبگری و تهدید مردم و شایعه‌پراکنی” و همین طور برخوردهای سنگین مرکز جرایم سایبری در این مورد هشدار داد
    **********************
    http://twitter.com/farnaz_iransoul/status/2501823175

  9. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    ما هم عکس آشوبگرا رو توی «گرداب» دیدیم. یکی از اونا بی شرمی رو از حد گذرانده بود و داشت پای پیاده از یه بطری که دستش بود آب می خورد. بیا تو هم پیش قدم شو و برای قدردانی، توی مردابی، جائی، عکس و نشونی اون ایثارگرونی که قمه و گزلیک و پیشتاب گرفته بودند تا دستشون خالی نمونه چاپ کن که اگه مردم خواستند نذرئی چیزی در خونه شون ببرن، بدونن کجا برن. طفلکی بعضی هاشون که نا نداشتن پیاده برن سوار موتور کرده بودنشون.

  10. والد جان رژیم قبلی هم از این گه‌های زیاد از دهانش زیاد خورد، ولی دیدیم عاقبت‌اش چه شد. باور کن اینها دارند دست پا می‌زنند.
    ببین فقط بنشین سخنان رهبر را نگاه کن بخند، چنان گه گیجه‌ای گرفته که امروز به فردا حرف هایش را عوضی می‌کند همین پریروز ملت را اغتشاش گر نامید حالا آمده می‌گوید سران کشروهای غربی به ملت ایران توهین کرده‌اند و آنها را اغتشاش گر نامیده‌اند!! والد جان من نزدیک به 25/26 سال است که بر این عقیده هستم که آخوند را باید آخوند سرنگون کند. حالا دقیقا دارد همین اتفاق می‌افتد یعنی هاشمی افتاده به جان سید علی، خاتمی افتاده به جان آن یکی خاتمی و خلاصه بگیر برو تا آخر. همین روزهاست که این عمامه بسرها همدیگر را با عمامه یکدیگر خفه کنند. باور کن این روش سرنگونی بی هزینه ترین است، ملت ایران هم بنشینند و بخندند و هیزم بیار این آتش بشوند.

  11. vv says:

    http://www.petitiononline.com/pr…ition- sign.html
    نامه به اوباما ، امضاء کنید
    ایران ب ب ب
    دوستان گرامی،
    عده ای از ایران دوستان، با علم باینکه آقای اوباما هنوز بحمایت جدی از مردم ایران برنخواسته این متن را بزبان انگلیسی برای آقای اوباما ارسال خواهند کرد و از ایشان میخواهند که بدون هیچگونه تزلزلی به حمایت جدی از مردم ایران برخیزد. حتما امضاء کنید
    http://www.PetitionOnline.com/pr…1/ petition.html

  12. Daryush says:

    تجمع مادران در مقابل زندان اوین
    http://www.youtube.com/watch?v=8cx8rqHRp3A

  13. خسن آقا
    جورج اورول یک کتاب مشابه دیگه ای داره به اسم: 1984
    دوستانه توصیه میکنم این کتاب رو اگه زیر خاک هم باشه پیدا کن و بخون. مکمل قلعه حیوانات هست.

  14. vv says:

    ایمیل دریافتی
    هم اکنون از تهران با تماس تلفنی خبر دادند رژیم دست به اعدام جوانان دستگیر شده تحت عنوان فروشندگان مواد مخدر زده است که این جوانان ندامت نامه امضاء نمی کنند و اعتراض های خیابانی خود را پذیرفته و در زندانها روبروی ماموران رژیم ایستادگی میکنند.
    از مقامات مسئول جهانی بخواهیم تا از اعدام جوانان دستگیر شده بنام دزد و قاچاقچی ومتجاوز جلوگیری کنند .
    این خبر از شخص موثقی که فرزند برادرش در تظاهرات دستگیر شده
    و جزو اعدام شده های دو روز پیش است داده شد . تمنا داریم این خبر مهم را برای جلوگیری از اعدامهای بیشتر جوانان به همه مردم جهان آگاهی دهید تا بگوش مسئولین موثر بین المللی برسد تا کاری بکنند .

  15. vv says:

    عابد توانچه ،دانشجوی اخراجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از فعالان دانشجویی به مدت چهار روز است که ناپدید شده است و تمام تلاشها برای برقراری تماس تا این لحظه (مخابره خبر، دوشنبه پانزدهم تیر ماه 1388) با وی نا ممکن شده است و بیم آن می رود که توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ربوده شده باشد. گفتنی است که عابد توانچه در سال گذشته بعلت داشتن فعالیت دانشجویی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مدت هشت ماه در زندان مرکزی شهر اراک زندانی بود.

  16. برادر VV این خبرها را شما از کجا آورده‌اید؟
    مگر کشک است که ملت را به این آسانی اعدام کنند؟
    این ها شایعه‌ای بیش نیست و آنهایی که این شایعه را می‌پراکنند یا از دوستان نادان هستند که به خیال خودشان می‌خواهند جو را متشنج کنند، یا اینکه از دشمنان هستند که می‌خواهند در دل ملت ترس و واهمه بیندازند. در هر دو حالت نتیجه منفی برای جنبش مردم دارد.
    اگر اخبار موسقی دارید بفرمایید تا با آن گوش فلک را کر کنیم و اگر می‌خواهید شایعه پراکنی کنید لطفا این دام را جای دیگری بگسترانید.

  17. Siavash.B says:

    با درود بر ایران دوستان واقعی
    راستش من این کتاب رو هنوز نخوندم و نمیتونم فعلاً چیزی بگم ولی بابام از همون روزهای اول انقلاب میگفت که هنوز مونده تا جهانیان این ملاها رو بشناسند و به میگفت شما هنوز بچه ایید و اینها رو نمیشناسد… ما هم که همیشه باهاش مخالف بودیم میگفتیم بالآخره ملاها یکجا کم میارند… ولی هرروز میگذشت به این حرف بابام اعتقاد پیدا میکردم که ماها هیچوقت نمیتونیم بفهمیم ملاها کی هستند.. میدونی چرا؟؟؟ پدرم یه عمر تو پلیس بودو سرو کارش با حرامیان و بیشرفها و بیناموسها بود برای همین این غشر جامعه رو خیلی خوب میشناخت…میگفت این بیشرفها از هیچ کاری یا دروغی اعبایی ندارند چون به این چیزها اصلاً اعتقاد ندارند برای اینها قدرت و پول خیلی بیشتر از حتا جون زن و بچه خودشون ارزش داره….گرفتار بد جانورانی شدیم… حیف جانوران که به اینها بگیم.

  18. vv says:

    حسن آقا جان اينها دروغ نيست در عرض ِ يك هفته اين رژيم ِ كثيف ۲۶ نفر را به جرم ِ مواد ِ مخدر اعدام كرد و در روز ها ي اتى شاهد ِ اعدام ها ي بيشترى خواهيم بود،،،مثل اين كه تو هنوز اين رژيم ِ كثيف رو نشناختى

  19. vv says:

    ناصر خیرالهی از اعدام شدگان روزهای اخیر است
    فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده از زندان اوین ، زندانی ناصر خیرالهی روز چهارشنبه در زندان اوین اعدام شد.
    ناصر خیرالهی 49 ساله و از زندانیانی بود که در سال 1382 دستگیر شد و تا روز اعدامش در زندانهای مختلف جمله آگاهی اصفهان،حفاظت و اطلاعات قوۀ قضائیه،زندان اصفهان و زندان اوین و زندان گوهردشت کرج بسر برد
    آقای خیرالهی روز سه شنبه 9 تیرماه از بند 4 زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام انتقال داده شد و روز چهارشنبه همراه با 5 زندانی دیگر به دار اویخته شد.
    بنابه شاهدان عینی و خانواده اش هنگامی که او را به سوی طناب دار برده می شد دائم شعار مرگ بر خامنه ای سر میداد او با روحیه ای بسیار قوی بر طناب دار رفت .
    جسد وی به خانواده اش تحویل داده شد و در قطعۀ 256 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
    لازم به یادآوری است و بنابه گفتۀ خانواده اش که او با ارکانهای اطلاعاتی رژیم همکاری می کرد ولی وقتی که به جنایتهای آنها پی برد از همکاری با آنها سر باز زد و اقدام به افشای جنایتهای آنها پرداخت که در سال 1382 دشتگیر و در زندان مختلف بسر برد.
    گزارشات تایید نشده ای وجود دارد که برای ایجاد رعب و وحشت رژیم قصد دارد در روزهای آینده تعداد زیادی را اعدام کند.
    علی خامنه ای ولی فقیه رژیم پس از قیامهای اخیر مردم ایران، که به دستور وی مردم آنها به خاک و خون کشیده شدند. ا و برای ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم به شاهرودی رئیس قوۀ قضائیه دستور داده است که موجی از اعدامها را در ایران پیش ببرد که ما در روزهای اخیر شاهد تعدادی از آنها بودیم.

  20. vv says:

    اره حسن آقا جان واسه اين رژيم ِ كثيف كشك ِ ۳۰ سال ِ كه اين رژيم ِ كثيف بى مها با مى كشه ِ,,, دار ميزنه,,, تير بارون ميكنه,,, تله يى خاك ميكن ِ تو گور ها ي دست ِ جمعى ،،،مگه به كك ِ كسى هم ميره

  21. برادر vv باز هم می گویم این رژیم اعدام می کند و اعدام های این روزها هم برای ایجاد جو و رعب است ولی این روزها رژیم گه می خورد سیاسیون را اعدام کند.
    25 نفر را اعدام کرده ولی اگر شما توانستید مدرک بیاورید که این افراد سیاسی بوده اند آنوقت من قبول می کنم در غیر این صورت باید مجددا از شما خواهش تا از نشر شایعه در این وبلاگ حدا خودداری کنید.

  22. شیمبل says:

    حسن آقا اسنو بخون یه حال اساسی بهت میده. من مردم از خنده
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/07/090707_mg_ir88_after_moghtadaie.shtml

  23. me says:

    پیام از ایران :وعده ما هیجده تیر.کجا..همه جا
    http://iranbbb.org/46178.htm

  24. A says:

    حسن آقا میشه کتاب رو بصورت فایل پی.دی.اف جائی بگذارید تا همه دسترسی داشته باشند؟

  25. کتاب در آدرس قبلی هم بصورت پی دی اف هست فقط بصورت زیپ بسته بندی شده تا از حجم آن کم شود.
    آنرا به یک سایتی که در اختیار خودم هست هم منتقل کردم.
    این آدرس:
    http://home.c2i.net/hasanagha/book/Animal_Farm.zip
    فایل به شکل پی دی اف است ولی همان طور که نوشتم بسته بندی شده تا حجم آن کم شود.

  26. شلغم مراد says:

    یکجای دیگه بزار اینجا فیلتره

  27. آخه شلغم مراد جان این آخوندهای دیوس هر سوراخی من باز می کنم اینها سانسور می کنند. مثل اینکه بدجوری چوب تو کونشون کردم.

  28. بزی says:

    دمت گرم حسن آقا کلش را 3 ساعته خوندم خیلی حال داد فیلم 1984 را حتما دیدی خیلی خوب است شرح حال دیکتاتورها و یک شات به سلامتی ات

  29. me says:

    be een migan khar-to-khar:
    http://www.khabaronline.ir/news-10964.aspx
    hassan ahga what do you think?
    ——-
    پاسخ:
    همان گونه که خودتان گفتید وضع خیلی خر تو خر تر از آن است که بتوان تحلیلی بر آن نوشت.

  30. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان ببین قضیه تا کجا کشیده.
    « بسم الله و با لله
    اذهب الی فرعون انه طغی
    بسوی فرعون برو که او (بر خدا ) طغیان کرده….
    آقای خامنه ای :
    نمیگویم مقام عظمای ولایت، که دیگر بر من امثال من ولایتی ندارید و برایتان مقامی قائل نیستیم ، حالا عظمتش بماند !!!
    اول بگویم که من نماینده نسلی هستم که دو سال آخر جنگ با همان سن وسال کم در جبهه بودیم و هنوز آثار عشق بازی با حضرت یار بر پیکرمان باقی است. آنروز شوم که امام عاشقان رخت بر بست، هنوز در حال و هوای جبهه بودیم و بیم خطر برای کشور بود که آیت اللهی یک شبه شما را برتافتیم و بخود قبولاندیم که شاید مصلحت میهن و ملت باشد……
    در تمام این بیست سال ، روزی آسوده نبوده ام، از بوسنی تا لبنان و از عراق تا افغانستان مشغول نبرد و جان ناقابل را بر کف گرفتم تا کیان این ملت آبروی تشیع علوی برقرار و مصون باشد.
    اما به همهان دلیل که سالها به استقبال شهادت رفته ام ، امروز جان بر سر کلمه حق نهده ام ؛ اینها را میگویم و یقین دارم آدمکشان باند فلاحیان و اوباش احمدی نژاد به قتلم کمر میبندند و زهی سعادت، که من سالها پیش از بزرگ مردی وعده شهادت گرفته ام ،آنهم بدست شقی ترین افراد و مگر امروز در این دیار شقی تر از اینها که گفتم هست ؟؟!!!
    جناب خامنه ای :
    بهترین سربازانتان را به غلام بچه دروغگوی بی مقداری فروختید و صد البته زیان کردید !
    اینجا سوریه نیست تا بعد از حافظ اسد نوبت به بشار برسد، سپاه ما هم ارتش بعثی سوریه نیست تا با جیره بیشتر ساکت بماند و ملت ما هم عرب نیستند !!!
    چندی پیش که عجولانه تلاش میکردید برای مجتبی پسرتان حکم اجتهاد بگیرید و آن بزرگمرد عالم تشیع، مرحوم بهجت ، قاطعانه مخالفت کرد گمانم تقویت شد که پروژه ای در حال اجراست و خوب میدانید که جز مصباح یزدی و فاضل لنکرانی کسی به مجتبی مجوز اجتهاد نداد و این هم کافی نبود . حتی مکارم شیرازی هم مخالف این امر بود . امروز که میبینم فرماندهی و نظارت بر عملیات سرکوب را به مجتبی محول کرده اید دانستم که واقعیت امر چیست !!!
    با وخامت سرطان شما، قرار شده که ریاست جمهوری به شکل مادام العمر شود و مجتبی هم بشار اسد ایرانی !!! و برای ریاست جمهوری نیاز به ابلهی گوش به فرمان و آنقدر حقیر که رهبری آن بچه را قبول کند و خوب میدانید که مردان بزرگی مثل سردار رضایی و موسوی اهل این بازیها و وطن فروشیها نیستند….
    پس ، پروژه را با این تقلب زشت شروع کردید و با ترور برنامه ریزی شده سرداران و مردان بزرگ عرصه قدرت ادامه دادید، حال یا ترور فیزیکی یا شخصیتی . مهمترین مانع شما در این راه شخص هاشمی و باند او هستند. راستی ، اگر هاشمی دزد و غارتگر است چرا بیست سال سکوت کردید ؟؟!! مردم احمق نیستند و میدانند که حمله احمدی نژاد به هاشمی با دستور و اجازه شما انجام میشود ، شما حاضرید همه موانع ادامه حکومت موروثی را به هر قیمتی ولو از دست دادن بهترین یارانتان از میان بردارید و این همان است که قرآن میفرماید : چه تجارت زیانباری !!!
    سالها بود از خود میپرسیدم چرا یک عضو حزب الله لبنان به اندازه یک سرهنگ پاسدار مواجب میگیرد و این روزها که این سگهای هار را به جان مردم انداختید دانستم ، اینها که در برابر ارتش اسراییل مثل کودکان به ما پناه میاوردند امروز کارشان به جایی رسیده که به ناموس ما تعدی میکنند ، ای ننگ بر باعث و بانی این جنایت باد ! و به آنکه جانم بدست اوست سوگند که تا تقاص برادران و خواهرانم را از این جانیان نگیرم آسوده نخواهم نشست ؛ اگر کیان ملتم و میراث یاران شهیدم جز با خون من پایدار نیست ، پس ای گلوله ها : دریابید مرا !!!
    بله حضرت آقا با این جماعت در افتادید که صدام با آنهمه اهن و تلپش عاجز از دستشان شد ، شما که جای خود دارید .
    کلام آخر اینکه بدانید از امروز حساب ما از شما جدا شده ، به هیچ عنوان روی ما حساب نکنید و توقع برادر کشی و روی مردم اسلحه کشیدن از ما هم که عین حماقت است ؛ متاسفانه شما مانده اید با مشتی جیره خوار لبنانی و جمعی دریوزگان پست و مقام که به درد روز معرکه نمیخورند ، و در انتها اگر نه در این سرای فانی اما محاکمه ما و شما روز حساب در محضر زهرای اطهر (س) که آنجا به یقین یاران شهیدم مدعیان و شکات شما هستند و اصلا حاضر نیستم آنروز در جمع شما و عمله جورتان باشم ، پس به راه خود روید و ما هم به تکلیف شرعی و سوگند پاسداریمان عمل میکنیم ، الوداع…….»

  31. در شرایطی كه ایران در التهاب شورش و اعتراض می سوزد و بسیج و پاسدار و مزدور و ادمكشهای معتقد به اسلام ناب محمدی و عدل علی .. قداربند در خیانانها كشتار می كنند ..
    در زندانها هم اعدام و كشتار روبراه است ..
    حكومت عدل علی با حمایت و پشتیبانی حاجی بازار ی اسلامی .. وضعیتی بوجود اورده كه انسانها مجبورند برای نان در اوردن و از مخمصه سانسور و خفقان خارج شدن .. به مواد مخدر و خلاف روی اورند ..
    و رژیم اسلامی ناب عدل علی هم با افتخار انها را اعدام می كند ..
    عده ای اسلامی پست تفكر هم پیدا شده اند و می گویند كه ثابت كنید كه این اعدامی ها سیاسی هستند … هستند و یا نیستند .. مسئله این نیست .. لغو اعدام و و كشتار و سنگسار و زندان و شكنجه .. مطرح است و باید با سرنگونی حكومت نكبت اسلامی به گور و خافطه فراموش نشده تاریخ سپرده شود ….

  32. پاسخ: رویا در ان سال ۵۷
    بچه جان زیاد گرد و خاک نکن! اگر کسی مدافع حقوق بشر باشد یقینا من هستم و نه تو. با این حال دلیل نشده که مسائل را با هم مخلوط کنیم. اگر شما خیلی فکر می‌کنی داری برای سرنگونی آخوند تلاش می‌کنی باید به جنابعالی بگویم که بنده 30 سال است دارم با اینها مبارزه می‌کنم، شاید قبل از اینکه جنابعالی به دنیا آمده بودی.
    عزیز جان نباید مسائل را با هم مخلوط کرد. آن اعدام یک وجحه دارد، اگر اعدام سیاسی باشد یک شق دیگر است. آش شله قلمکار که نیست بچه جان.
    در ضمن اخبار باید منبع داشته باشند، اگر بنا باشد ما هم مثل حکومت آخوندی برای منافع مان دروغ سر هم کنیم پس چرا می‌خواهیم حکومت دروغگوی اسلامی را سرنگون کنیم!؟
    اگر بخواهیم به روش شما این حکومت را سرنگون کنیم یقینا عاقبت این سرنگونی هم بهتر از آن قبلی نخواهد شد.

  33. والد جان این مطلب را از کجا آوردی لطفا لینکش را بده می خواهم بدانم کجا منعکس شده.
    درضمن حتی ننوشته نامش چیست و کیست.

  34. رها says:

    لطفا از درخواست وبلاگ نویسان از محسن مخملباف جهت راه اندازی کانال تلویزیونی حمایت کنید.
    http://yekiazhame.blogspot.com/2009/07/blog-post_06.html
    با توجه به دشواری اطلاع رسانی در ایران شدیدا به کمک شما نیازمندیم

  35. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان عزیزم
    این متن با عنوان « نامه یک سرباز ایرانی به خامنه ای» را دوستی ضمیمه کرده بود. بیش از این نمی دانم. از انشایش پیداست که طرف پایه و مایه ای دارد و سر سپرده ای «خودی» است که در رکاب اینها بوده. ولی گمان نکنم آنقدرها هم دل به بدریا زده که اسمش را پای نوشده گذاشته باشد. به احتمال به صورت شبنامه پخش کرده.

  36. شهروز از کرج says:

    ممنونم برای لینک فیلم در یوتوب
    من مدت ها دنبال این فیلم بودم
    راستی میشه زیر نویس فارسیش رو هم از جایی گیرآورد؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی