Jun 21 2009

ندای آزادی ایران

نوشته:     :::       45 پیام

نمی‌خواهم وسیله‌ای باشم که جهان اطرافم را بسوی توحش و خشونت سوق می‌دهد، به همین دلیل هم معمولا سعی می‌کنم بعضی تصاویر را روی صفحه اصلی وبلاگ نگذارم. بعضی از این تصاویر اجتناب ناپذیراند، برای عریان کردن حقیقت لازم‌اند. برای نشان دادن هنرمندی‌های سید علی و گماشتگان با غیرت او نیاز است. بگذار جهان بداند. بگذار جهان با تصاویر ندا، ندای آزادی خواهی ملت ایران را بشنوند


nedaye_azadi.jpg

تو که گمان می‌کنی با کشتن هم وطن ات می‌خواهی اسلام عزیزت را حفظ کنی! باور کن این تیری را که به قلب ندای آزادی ما زدی، پایانی بود بر اسلام نفرت انگیزت.

نوشته: در ساعت: 6:34 am در بخش: جنایات رژیم

45 پیام  |           

45 پیام به “ندای آزادی ایران”

  1. arbab says:

    ba doorod be shoheda in azadi.marg bar in khamenei va ajdadash…

  2. asabani says:

    فیلم کشته شدن این دختر خیلی تاسف بار بود.

  3. اگر کسی پس از دیدن این صحنه هنوز باور ندارد که ما هر چه میکشیم از دست تازیان خونخوار است او را نیمتوان انسان دانست.
    ایرانی پیروز است ، حزب الله نابود است
    http://www.geocities.com/dariushe_parsi

  4. سلام … باید نشان داد. اکثر جهان این صحنه ها دید. از برزیل تا هلند، حتی خارجی ها این ویدیو و عکسها را در وبلاگشان گذاشتند

  5. آیدین ایرانی says:

    با سلام خدمت دوستِ عزيز،توى اين يك هفته من در همه اين تجمعات و راه پیمایی ها حضور داشتم،هيچ روزى مثل ديروز نبود،يك مشت حیوون قاتل رو كه همه شون بسیجی و پاسدار بودن بين مردم ول كرده بودن و بهشون اجازه ى هر جنايتى رو داده بودن،اين دختر خانم دقيقا جلوى من كشته شد،يك آشغالِ حروم زاده بسیجی خيلى راحت بهش شلیک كرد،تازه اين فقط يكى از دوستامون بود كه در راه آزادى جونشو از دست داد،منتظرِ اون روزى هستيم همه ما مردمِ ايران كه ببينيم اين اوباش و اجامر چطورى واسه جونشون به ما التماس ميكنن،اين آشغالای حرومزاده قاتل..
    درود بر شما که از اونجا برای نابودی این اسلام کثیف و پیروانش مبارزه میکنید.
    زنده بد آزادى-جاويد ايران زمين

  6. daryush says:

    The islamic republic has just made the biggest mistake or their reign….Neda (an innocent 16 year old bystander who was murdered by khamenies sharpshooters) is a martyr for our cause…..She is now the symbol of our revolution …RIP
    Marg Bar IR, Marg Bar Khamenie,

  7. saeed33 says:

    با درود
    اميدورم اینبار يک سيستم مز-هبی ديگر به دستاوردهای این قيام دستبرد نزنند.
    http://www.mojahedin.org/pages/index.aspx
    به نزر ميرسد که دارند این 30 خرداد را به اون يکی 30 خرداد به زور ميچسبونند
    پاينده باد ایران بدون اسلام

  8. kambiz says:

    هر چه میکشیم از این بهشت مو عود هست جهنمی درست میکنند که ببهشت بروند

  9. رسا says:

    آقای گمنام. یه نگاهی به پست هات بنداز… همش دنبال این بودی میرحسین یا کروبی جا بزنن. اینا هم میتونستن برن از یه گوشه دنیا و از کنج اتاق نرمشون شعار بدن و اسمشونم رو نکنن و سالی یکبار هم بیان ایران و ادعای مردم دوستی بکنن. حالا دو نفر پیدا شدن که حاضر شدن نماینده اپوزسیون بشن در داخل کشور. حالا حرف حسابت چیه؟ اونجا نشستی دعا دعا میکنی که اینا جا بزنن؟ که چی بشه؟ خجالت بکش.

  10. saghi says:

    امروز ساعت 6:30

  11. بزی says:

    حسن آقا موندیم چه کار کنیم؟
    ++++
    پاسخ:
    باور کن تنها شما نیستید که گیج شده اید. همین چند دقیقه پیش با یکی از دوستان که در آلمان زندگی می کند در این باره صحبت می کردم او هم با اینکه آگاهی کافی از اوضاع دارد گیج بود. من هم گیج هستم جملگی گیج هستیم اتفاقا این گیجی نشانه خوبی است نشانه آن است که مستقل فکر می کنیم و از کسی خط نمی گیریم.
    این روزها روزهایی است که مردم آگاه باید به همه چیز و همه کس به دیده تردید نگاه کنند و اخبار را با دقت دنبال کنند و بجای تحریک شدن از شعور خود استفاده کنند تا شاید بتوانیم بد را از خوب تمیز دهیم.

  12. ترانه says:

    خُسن آقا عزیز
    این تظاهرات یوتوب 21 جون که نوشتی در شیراز می باشد در تهران خیابان فرصت شیرازی برگزار شده
    ضمنن خسته نباشی!
    ——
    مرسی اصلاح کردم

  13. دكتر لائيك says:

    ننگ بر رژيم آخوندي
    —-
    اي كه ميچكد ز پنجه تو خون ،
    بگير بند بكش ، گور خود كني به دست خود …
    *** “كودتاي مشترك محموق و علي دشمن” كاتاليزور سقوط ِ جمهوري اسلامي ايران به زباله دان تاريخ ***
    چكامه رهائي _ دكتر لائيك
    عنصر آگاهي ، پديده اي است كه با درد استحصال و سپس متبادر ميشود( درد ترك عادات ، درد ايجاد تغيير، درد ترس از اكتشاف و تعمق و مسئوليت پذيري) .هيچ جامعه توسعه يافته بدون تعاملات قهر آميز به درجه تكامل نخواهد رسيد ….جرياني كه ما ايرانيها بويژه شهر بزرگ با آن مواجهيم شورش برخواسته از شوري بيش از شعور نيست . بلكه نتيجه تعاملات اذهان و سايشهاي كُند در 30 سال اخير است …..30 سالي كه در آن جز بد بختي زجر و فساد توده هيچ برنتابيده است.هر چند كه اختلاف طبقاتي يكي از رويكرد هاي مهم حكومت بروش آخونديسم ميباشد…….ولي آگاه باشيم كه در 30 سال 3 عنصر مهمترِ اسلامي ترويج گرديده است ، اين 3 عنصر مهم كه باعث شد كُند تر از استاندارد هاي سياسي به اين فعلي نقطه برسيم اين است : ترويج انفجاريِ سكس و بي بندو باري بين نوجوانان و جوانان- ترويج مصرفي و قشري بورن و لذت جوئي از غرايض مادي(مال دوستي و منفعت پرستي) – ايمان كوركورانه به موجودات واهي دست ساز اعراب مانند الله، محمد، علي! به جاي ترويج عشق ايزدي
    بيبيند من اشاره كردم به مقايسه رشد آگاهي ِ آهسته تر از استاندارد سياسي ِ شرايط مشابه، و دليل آن را در 3 گزينه فوق تبيين كردم – اين همان نقطه بقا اسلامي است كه “فقط ميخواهد بماند!” به هر قيمت و به هر طريق ..
    كعبه آمال ايرانيها در ظاهر، آخوندي ديگر بنام موسوي است( افعي هيچگاه كبوتر نميزايد) بيشك بدانيد ذهن ناخود آگاه عزيزاني كه جلوي گلوله دژخيمان اسلامي ميروند ، خشم برخواسته حس تحقيري است كه 1400 سال بر اين مردم پاك سرشت ايراني روا شده است….
    دو خشم اينجاد وجود دارد :
    1- خشم توده ( ازفشار ، اختلاف طبقاتي ، تحقيقر، زير استرس زندگي كردن)
    2- خشم دژخيمان( استيلائي برخواسته از خشم مقدس)
    هردو كشنده است …اي مردم، ما نياز به تئوريزه كردن ، رهبري و آرمان سازي داريم نه موسوي ، موسوي مهره ديگري از اين رژيم متعفن است – مهره اي كه از سال 61 تا 67 دستش آلوده به خون دختركان و جوانان اين مرزو بوده است!!! دنبال چه ميگرديد ؟ من گفتم بُرونداد ِ الله و اكبر ، ” جمهوري اسلامي” است !!!!!!!! مگر تا بحال غير از اين بوده است؟!
    **نتيجه گيري : ا ز، تفنگ خالي ، دو نفر ميترسند :
    الف)- كسي كه تفنگ دستش و ميدونه چيزي تو چَنَتش نيست و فقط ميتونه از راه ايجاد ترس در طرف مقابل بقا داشته باشه…
    ب)- كسي كه جلوي تفنگدار ايستاده، و تفنگي به طرف قلبش نشونه رفته اين تو ذهنشه( ميزنه ؟ نميزنه؟ ميميرم؟ چي ميشه!- تكون نخورم بهتره)
    ببينيد اينجا را ، اين حكومت پوسيده كه مبناي آن روي متعه و صيغه مِهر، احكام لواط، تقيّه، و حَدّ ، جَزيّه و غريزه پرستي و مال پرستي بنا شده به مويي متصل است …نترسيم و بجنگيم ..حق ما بيش از اينهاست ….

  14. niki says:

    إن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم
    حامیان میرحسین موسوی
    حامیان مهدی کروبی
    حامیان محسن رضایی
    و همه دوستانی که قلبشان برای عدالت می تپد
    این روزها شاهد ذبح عدالت در مسلخ مصلحت اندیشی بوده و هستیم.
    آری این روزها شاهد ریخته شدن خون مردم حق طلب ایران در کوچه ها و خیابان ها هستیم. شاید بسیاری از مردم که از دیدن این صحنه ها احساس وظیفه میکنند نمی توانند با حضور در کوچه و خیابان فریاد دادخواهی سردهند. اما ما برآنیم تا وحدت و اکثریت خودمان را به حاکمانی که ظلم خود را در پوشش دین توجیه میکنند نشان دهیم.
    بدین منظور ازهمه کارمندان و کارگران و شاغلان دولتی و غیردولتی، به غیر از مشاغل اورژانسی مانند کارمندان بیمارستان ها و مراکز درمانی و آتش نشانی، تقاضا میشود که روز سه شنبه دوم تیر ماه از رفتن به سر کار امتناع کنند. هم چنین از همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تقاضا داریم که با تعطیل کردن دانشگاه در این روز با ما همراهی کنند. قصد ما این است تا با این روش مسالمت آمیز اعتراض خود را به وضع موجود اعلام نماییم.
    لطفا این خبر را از طریق ایمیل یا تلفن یا حضوری، به نزدیکان خود در سراسر ایران اطلاع دهید.
    والسلام علي من التبع الهدي
    به نقل از فیس بوک آقای همایون خیری/وب لاگ آزاد نویس.منبع مطمئن هست لطفا به همه خبر بدید

  15. sarvenaz says:

    درود بر هموطنان
    نگاهی به چشمهای ندا هر ایرانی رو شرمنده میکنه..امروز رفتم فریاد زدم مرگ بر دیکتاتور…شرمنده همه نداها و کشته شدگان و دستگیرشدگان و شکنجه شدگان هستم..الان هراران نفر در زندانها اسیرند…ترو خدا یک کاری بکن حسن آقا یک نامه بنویس برای هر جا که میتونی..مرگ بر این جمهوری اسلامی…مرگ بر اینها..

  16. Omid kord says:

    She died with OPEN EYES,,,,you dirty ISLAMIST fachist Khamenei close ur eyes,,,,your day will come soon!!!
    ندا با چشمانى باز مرد ولى تو “خامنه اى ِ كثيف ِ فاشيست”
    چشمان ِ خون خوارت رو ببند ولى بدان كه روز ِ انتقام خواهد رسيد.

  17. sarvenaz says:

    سلام؛ لطفا به ما بگید اگه کسی خونریزی داشته باشه؛ چه کمک اولیه براش میشه کرد…این اطلاعات فوری رو برای من یا همین سایت بنویسید….
    مردم به کمک شما و دکترها احتیاج داریم….ملا جان از کمکهای اولیه برای کسی که خونریزی داره بنویس..چی همراهمون باشه….کمک کنید زود جواب بدید….

  18. sarvenaz says:

    حسن اقا ببخشید شما رو ملا حسنی خطاب کردم..دارم برای همه سایتها کپی میکنم…برای کمک های اولیه…لطفا توجه کنید خیلی مهمه

  19. yeki says:

    حتما میدونید که در ایران خیلی‌ از سایت‌های اینترنی، مخصوصا خبرگذاری‌ها مانند بی‌بی‌سی ، فیلتر شده اند، و در این شرایط، مردم دسترسی‌ به اخبار ندارند.
    یک کاری که میشه کرد اینه که ما اجازهٔ بدیم، دوستان و آشنایان ما از کامپوتر ما ، فیلتر‌ها رو دور بزنن و به اخبار دسترسی‌ پیدا کنن.
    یک گروه تحقیق در دانشگاه تورنتو، این کار رو قبلا کردند
    اسم این نرم افزار PSIPHON هست و شما میتاونید از اینجا دانلودش کنید.
    http://psiphon.ca/node/۱۶
    خیلی‌ سریع نصب میشه، بعد شما برای دوستان و فامیله خودتون میتونید برای هر کی‌ Username و Password درست کنید، بعد یک لینک به اونها میدین که اونها با رفتن روی اون لینک، که در اصل IP شما است، میتوانند Username و Passwordکه شما براشون درست کردین رو وارد کنن و فیلتر‌ها رو دور بزنن. توجه داشته باشید که کامپوتر شما باید روشن باشد، و PSIPHON استارت شده باشد تأ دوستانه شما در ایران بتونن فیلتر‌ها رو دور بزن.
    من در حاله حاضر این کار رو کردم، و دوستانم در ایران از این کار راضی‌ هستند. اگر شما “دینامیک IP” دارید، هر بار که کامپیوتر رو روشن میکنید، شرکته اینترنت شما IP جدید به شما میدن، و لینک شما تغییر میکنه. وقتی‌ لینکه شما تغییر کرد، PSIPHON به شما میگه لینکه جدید چیست که باید لینک جدید رو به دوستانتون ایمیل کنید.
    لطفا این اطلاعات رو به بقیه دوستانه ایرانی‌ خارج از ایران فوروارد کنید، تا اونها هم بتونند در این شرایطه سخت که دوستان و فامیلشون، در بند فیلتر‌ها گیر افتادن و به اخبار دسترسی‌ نداران، کمکی‌ کرده باشیم

  20. رضا says:

    وحشتناکه
    واقعا وحشتناکه نمی دونم چی بگم جز اشک ریختن

  21. yeki says:

    گفته می شود یکی از انگیزه های کودتای انتخاباتی اخیر، تشدید بیماری سرطان ریه رهبر است و فرزند او “مجتبی” سعی داشته با این کودتا قدرت را در بیت پدرش نگهدارد و سپس خود آن را قبضه کند و نگذارد رئیس جمهوری مستقل از بیت رهبری سکان را بدست بگیرد.
    تمام تجربه بیت آیت الله خمینی و سرنوشت احمد خمینی در شکل گیری کودتای انتخاباتی اخیر نقش داشته است. یعنی تعیین جانشین رهبر، پیش از فوت رهبر! حدس زده می شود، بخشی از نامه میرحسین موسوی که در آن اشاره می کند “بحث نه بر سر ریاست جمهوری و انتخابات اخیر، بلکه بر سر نهادینه شدن یک روش حکومتی است!” می توان اشاره به همین مسئله باشد. یعنی تبدیل جمهوری به پادشاهی یا حکومت اسلامی که نوعی پادشاهی مذهبی است!

  22. Sanaz says:

    سلام حسن آقا من هم امروز به تظاهرات رفتم، و اولش گريه امانم نميداداين doshmanaeh درجه اول از خدا بيخبر بايد shareshoon از ايران و ايرانى كنده بشه

  23. yeki says:

    ندا”, برای زندگی کردن چقدر باید بمیریم ؟ – مسعود نقره کار
    قاتل را همگان می شناسند, قاتل سید علی خامنه ای نام
    دارد و لباس پیامبر اسلام اورا درون خود پیچیده است.
    تجلی حیوانیت انسان است , گرگ انسان است .
    آمده است تا شادی و آزادی را ذبح کند و خورشيد زندگي‌ را بزیر بکشد.
    سرانجام جهان واپسین تپش قلب آزادی را از پشت بلور اشک دید. ندا در تظاهرات روز شنبه کشته شد ,کسی که مرگ را نمي‌شناخت و معناي آن را گویی نمي‌دانست. جهان سیمای او را دید , سیمای سفيد و شفاف انسانی که برای دست یابی به ذره ای آزادی به خیابان آمده بود .جهان پیکر خونین ساقه‌ي معطر و ترد آزادی در ایران را , با چشمانی حیرت زده تماشا کرد . ندا آمده بود تا در گردونه‌ي عشق و آزادی به مهر و دوستی هلهله کند و ندای آزادی سر دهد.
    قاتل را همگان می شناسند, قاتل سید علی خامنه ای نام دارد و لباس پیامبر اسلام اورا درون خود پیچیده است.
    تجلی حیوانیت انسان است , گرگ انسان است . آمده است تا شادی و آزادی را ذبح کند و خورشيد زندگي‌ را بزیر بکشد. آمده است تا مهربانی و انسانیت را خرد کند. بي‌قلبی که پروانه‌هاي گلگون عشق را در درون سينه‌هاي مهر گردن می زند؟ با قمه آمده است تا گردن نازك و زيباي مهربانی و عشق و شادی و آزادی ، و سيب بلورين شان را,شقه کند.
    ندا کشته شد من اما هنوز می خواهم بدانم در آن لحظه‌هاي دردناك كه زندگي درون سينه‌اش پَرپَر مي‌زد به چه فكر مي‌كرد، و چشمان اش، آن روشناي مهر و عشق به کجا خيره مانده بود, به ابرهاي تيره‌ي خشم و نفرت و بی عدالتی كه به سوي اش مي‌آمدند يا به رنگین کمانی که لابلای پلک های اش مهربانی و عشق و آزادی را نقش می زدند ؟ می خواهم بدانم به چه فكر مي‌كرد؟
    نگاه اش كه جهانِ معصوميت بود، و کلام اش ندای آزادی اما فریاد می زد :
    ” چرا؟ چرا؟ من فقط ذره ای آزادی را فریاد کردم , ذره ای آزادی ”
    و هنوز چشم‌های جهان خيره‌ي دهان اوست, تا شاید بار دیگر غنچه های لبان سرخ اش را بگشاید و آزادی را فریاد کند .
    ومن بادیدن چند باره ی آخرین نفس تو, از پشت بلور اشک فریاد می زنم :
    مگر تو چه كرده بودي ندا؟ که بي‌قلب، پروانه‌هاي گلگون عشق را در درون سينه‌هاي پر مهرت گردن زد؟
    به من بگو ندا آن هنگام به چه می اندیشیدی ؟ به بارش گلبرگ‌هاي رنگين چشم‌هاي خواهرانت يا توفان شكوفه در نگاه برادرهايت؟ به چه مي‌انديشيدي ندا، به نرمه بال‌هاي تُرد پروانه‌اي كه هنوز بر سر انگشتانت بود، به چه؟ تو كه جز عشق و مهرباني و آزادی كلامي نگفته بودی , بگو، بگو، به چه فكر مي‌كردي؟ تو كه جزآزادی واژه‌اي ديگربر زبان و ذهن نداشتی .زبانه ی آزادی , بگو، به چه فكر مي‌كردي؟، تو كه معناي كينه را نمي‌دانستي، فقط مهر و دوستي را مي‌شناختي غنچه‌ي پَرپَر من ، گُلِ من.
    من , و ما تو را مي‌بينم ,تو آيا مرا و ما را مي‌بيني؟ پرنده‌ي كوچك، پرنده‌ي بال و پَر شكسته‌ام، گنجشكك سر بريده‌ام، مرا و ما را مي‌بيني؟ مرا كه قطره اشكي شده‌ام براي تو، قطره‌ي اشكي .
    ندا , به من بگو , برای زندگی کردن چقدر باید بمیریم ؟
    مسعود نقره کار

  24. yeki says:

    هدفی که خامنه ای و «بیت» او تعقیب می کنند:
    -کسب مشروعیت بالا با به میدان کشاندن مردم در انتخابات
    – نمایش محبوبیت رهبری نظام به جهانیان
    – تصفیه شدید نیروهای مخالف پس از انتخابات
    – حذف چهره هایی که برای بر سر کار آمدن رهبر جدید خطرناک بود .
    – حذف رئیس مجلس خبرگان که مانع از به «رهبری» رسیدن نامزد مافیای خامنه ای و مافیاهای نظامی – مالی می شود.
    – حذف بخش عظیمی از نیروهای سیاسی که در حال و آینده مزاحم این مافیاها هستند
    – به سر کار آوردن مجدد احمدی نژاد که حامی اصلی وی همان رهبر آینده است
    – حذف بخش عظیمی از روحانیون که در آینده مشروعیت رهبر جدید را نمی پذیرفتند
    – حذف فرماندهان پیشین نظامی و نظامی های سیاسی شده که امکان خطر در دوران رهبری جدید را به وجود می اوردند .
    – سرکوب شدید مردم و ایجاد یاس و نا امیدی در روحیه های شادی که در انها در این مدت به وجود آمده بود .
    – سرکوب نیروهای مردمی که می توانند بر ضد خامنه ای و «رهبر» بعدی، مزاحمت ایجاد کنند.
    از پیش از باز شدن دربهای حوزه های اخذ آرا، مردم به صف در آمده بودند. تصاویر و فیلم های نمایش داده شده از صدا و سیمای رژیم نشان می دادند که مردم با شادی فراوان در دادن رأی شرکت کرده اند.

  25. خسن آقا یه فکری ذهنم را مشغول کرده: این روند کمی فرسایشی شده و مردم پس از یک هفته با همه انرژی نمی تونن درگیر بشوند. به نظرت من درست فکر میکنم یا نه نیروی کافی هست برای ادامه تظاهرات و سرنگونی رژیم؟ نمی دونم ولی از اون روز می ترسم که خستگی و فرسایش فیزیکی و روحی مردم را از پا دربیاره. امیدوارم که اینطور نشه.

  26. xx says:

    اخبار پشت پرده حاکی از این است که «رهبر»، با دادن مجوز به زورپرست کوتوله خود، تصمیم به حذف هاشمی رفسنجانی و نیروهای اطراف او از جمله ناطق نوری – حسن روحانی – رضا اکرمی – و… را دارد .
    طرفداران احمدی نژاد می گویند : رهبر متوجه شده است که هاشمی رفسنجانی رفتاری را در پیش گرفته است در نهایت منجر به معضلی بزرگ همانند منتظری خواهد شد و بهتر دیده است که وی را در همین دوران که فکر میکند قدرت بلامنازع را در اختیار دارد از صحنه بدر کند .

  27. xx says:

    http://peykeiran.com/Content.aspx?ID=2392
    جزئيات کودتا به روايت بنی صدر
    in link ro hatman e hatman bekhanid va be hoosh e Banisar aafarin begid ke pishbini e oo dorost az ab daramad

  28. niki says:

    متن زیر (فارسی و ایتالیائی) فراخوانی است خطاب به نخست وزیر ایتالیا و درخواست صرفنظر از دعوت متکی به اجلاس وزرای خارجه گروه هشت که ۲۵ ژوئن در ایتالیا برگزار خواهد شد. در پارلمان ایتالیا نیز گروهی از قانون گزاران خواهان پس گرفتن دعوت از دولت کنونی شده اند. کسانی که با این فراخوان موافقند پیوستن خود را هرچه سریعتر با ارسال ایمیلی به آدرس پست الکترونیکی زیر اعلام کنند.
    احمد رافت
    noirang8@gmail.com
    متن فراخوان
    جناب سیلویو برلوسکونی
    نخست وزیر ایتالیا
    ما امضا کنندگان این فراخوان که بخشی از جامعه مدنی ایران هستیم از شما درخواست داریم از دعوت جمهوری اسلامی ایران به اجلاس وزرای خارجه گروه هشت که در روز های آینده در شهر تریست برگزار خواهد شد و به بررسی بحران در افغانستان و پاکستان اختصاص دارد ، صرفنظر کنید. حضور گسترده ایرانیان در تهران و دیگر شهرهای ایران در اعتراض به دستکاری در نتایج انتخابات باید کشورهای غربی را در برسمیت شناختن دولت آقای محمود احمدی نژاد بعنوان نماینده مشروع ایران محتاط سازد. بی اعتنائی به خواست های ملیون ها ایرانی که در کشورشان و در سایر نقاط جهان در تظاهراتی غیر خشن در جستجوی آرائی که به صندوق انداختند هستند، میتواند این سوتفاهم را بوجود آورد که غرب با خواست این مردم مبنی بر حق تعیین سرنوشت شان خصومت می ورزد. جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در بازگرداندن ثبات به افغانستان و پاکستان به این نشست دعوت شده است . کشوری که از ثبات و داخلی برخوردار نیست به هیچ وجه نمی تواند به بازگرداندن ثبات و امنیت در منطقه و کشورعای همسایه یاری رساند.
    Egregio Onorevole Silvio Berlusconi
    Presidente del Consiglio dei Ministri
    Noi firmatari di questo appello, parte della società civile iraniana, le chiediamo di revocare l’invito esteso alla Repubblica Islamica dell’Iran, a partecipare al vertice dei Ministri degli Esteri del G8, dedicato alla situazione in Afghanistan e Pakistan, che si terrà nei prossimi giorni a Trieste. La presenza moltitudinaria degli iraniani, nelle strade di Teheran e di decine di altre città del paese per protestare contro la manipolazione dei risultati elettorali, impone ai paesi occidentali una certa cautela nel riconoscere ancora il governo del Signor Mahmoud Ahmadinejad, come legittimo rappresentante del nostro paese.
    Ignorare la voce di milioni di iraniani che da una settimana, in Iran e nel resto del mondo, chiedono pacificamente conto dei voti che hanno depositato nelle urne, potrebbe essere interpertato dalla società civile iraniana come atto di ostilità nei confronti di un popolo che semplicemente chiede di essere sovrano nelle proprie scelte.
    La ragione per la quale la Repubblica Islamica è stata invitata a tale vertice, cioè contribuire alla stabilità nella regione, è decaduta. Un governo instabile al suo interno non potrà mai contribuire a garantire pace e stabilità nella regione e nei paesi confinanti.

  29. Babak says:

    سايتِ پيك ايران مشكل ميشه وزش كرد، مخصوصا خبرهاى forri را، من از فيلتر شكن هم كه در syete تو بود استفاده كردم ولى ان هم هك شد، ميشه خواهش كنم كه خبرهاى forri را در syete خود بگذاريد؟؟ با سپس

  30. a says:

    سلا م خوبی ؟ دروغ پردازی های فارس نیوز رو افشا کن :
    http://iranngirl.blogspot.com/2009/06/5.html

  31. sarvenaz says:

    mamnoon az chape komakhay avalieh, besiar mofideh…zendeh bashi mobarez…

  32. A says:

    مکر و حیله آخوندی میرود که این خون را نیز ازگردن “ندا” فریادگر آزادی بمکد و غائله را پایان دهد.ا.ن با کراهت تمام که هیچ عرق شرمی تاکنون بر پیشانی اش ننشسته چون ذاتش بر دروغ و دغل استوار گشته…بار دیگر بزور گلوله و تفنگ بعنوان رئیس اجرائی ح.ا.ا بر ملت ایران تحمیل شود.لذا بر همگان است که تصویر بخون کشیده شدن “ندا”ی آزادی ایرانیان را هر لحظهء زمان بر در و دیوار آزاد الصاق نمایند تاجاودانه شود. حادثه ایکه در ایران رخ داده دهها بار از حوادث میدان تییانان من چین بدتر و فاجعه آمیزتر است.تکرار کن…تکرار کن…تا از یاد نرود.

  33. ترانه says:

    به گزارش نیویورک تایمز به نقل از آسوشیتد پرس دولت انگلیس به تمام خانواده های مرتبط به افرادی که برای آن دولت در ایران کار میکنند دستور ترک ایران را داده است
    http://www.nytimes.com/aponline/2009/06/22/world/AP-EU-Britain-Iran.html?_r=1&ref=global-home

  34. azadi khah says:

    neda e aziz….Asodeh bekhab ma bidarim….enteghamat ro khahim gereft.

  35. خسن آقا امروز جمعیت تظاهراتی کم بود. به نظرت خسته شدن نه؟ حالا نمی دونم چی قراره بشه. ممکنه یه تحلیل بنویسی. خبر نداری؟؟؟

  36. تنها says:

    آیا میشود کاری کرد که کشورهای اروپایی و آمریکا رژیم کنونی ایران را غیر رسمی و یا غیرمردمی اعلام کنند مثل حکومت طالبان که کسی آنها را قبول نداشت.اینگونه هرگونه قرداد اقتصادی و غیره نیز لغو میشود و فشار سنگینی به حکومت وارد میشود.اگر دست به کار نشویم همه چیز سرد خواهد شد

  37. رک‌گو says:

    در همين رابطه:
    ندا زنده است.
    http://rokgoo.blogspot.com/2009/06/blog-post_22.html
    رک​گو

  38. پاسخ به تنها:
    ببین اگر کشورهای زیادی طالبان را منزوی کردن به این دلیل بود که طالبان منافع آنها را تهدید کرده بود و درضمن هیچ منفعتی هم برای آنها نداشت، افغانستان فقیر بود در نتیجه طالبان مشتری خوبی برای تولیدات کشورهای غربی نوبد در نتیجه سرنگونی آن رژیم در راستای منافع آنها بود. در صورتی که منافع بیشتر کشورهای خصوصا غربی در بودن رژیم آخوندی است در نتیجه تا زمانی که منافعشان ایجاب کند چنین رژیمی را سرنگون نخواهند کرد.
    نباید به دیگران امیدی داشت باید خودمان برای خودمان کاری بکنیم. مگر داستان بلدرچین و بچه هایش را یادتان نیست؟

  39. bita says:

    khoen aghha
    eenaks geger mano khoon kardeh Please varesh dar

  40. تنها says:

    من دیگه مغزم کار نمیکنه.از روزی که ندا کشته شده افسرده شدم.جوونهای این مملکت رو چه آسون میکشن.گریه ام میگیره خواب ندارم.

  41. تنها says:

    یادتونه چند ماه پیش در تایلند مردم شلوغ کرده بودند فکر کنم اونهم مربوط به نتایج انتخابات بود خداوکیلی کدوم یکی از این صحنه های جنایت اونجا بوجوداومد؟بااینکه تظاهرکننده ها فرودگاه رو هم بسته بودند.اونها هم انسان هستند دینشون هم بودایی ست اما ما ایرانیها چرااینجوری هستیم؟آبرومون رفت.من ایرانی نیستم نیستم نیستم

  42. او ندا نبود ، فریاد ازادی ملت بود که جاودانه شد
    خوشا به سعادتش

  43. sarvenaz says:

    دستت طلا برای کمک های اولیه برای همه دوستانم کپی کردم.
    مرگ بر جمهوری اسلامی؛ مرگ بر خامنه ای جنایتکار و همدستانش.

  44. gedaali.gedazadeh says:

    با سلام به همه دوستان؛
    آقایون و خانم های محترم باور بفرمایید پدر من مرد اینجوری زار نزدم که این فیلمهای کشته شدگان راه آزادی و شکنجه شدگان رو میبینم..میگن تحت شدید ترین شکنجه ها قرار می گیرند…من هم برای ندا وا نداها …برادرها وخواهرهای عزیزم سوگوارم.ولی بیایید به فکر نداهای زنده و زندانیان سیاسی باشیم..حسن آقا شما با این سایتت خیلی کمک می تونی بکنی..این عزیزی که کمک های اولیه می خواست…احسنت به کار شما…مردم تو ایران احتیاج به شعارهای جدید؛ سرود های انقلابی و راههای مبارزه رو توضیح بدید.
    این دوستی که راجع به اینترنت نوشته بود که چه جوری به دوستان در ایران کمک بشه…دستت درد نکنه…بیایید همه دست به دست هم بدیم وگرنه مدیون هستید به خون هایی که ریخته شده.
    قربون شما مبارزان
    گداعلی گدازاده!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی