Jun 09 2009

بیضه‌های آویزان خمینی

نوشته:     :::       19 پیام

من احساس خوبی در رابطه با انتصابات امسال دارم. با این روند و سرعتی که حوادث دارند پشت سر هم اتفاق می‌افتند، بعید می‌دونم بیضه‌های اسلام ناب محمدی از این ماجراها آسیب نبینند.
اگر خامنه‌ای و هاشمی را دو بیضه اسلام ناب خمینی بدانیم، این دو بیضه آویزان، این روزها بدجوری سر شاخ شده‌اند و کم نمانده یکی از این بیضه‌ها، شاید هم هر دو در روند سراشیبی که ایجاد شده کنده شوند.
یقینا احمدی نژاد نه عددی بوده که سر خود دست به این رویارویی زده باشد و نه هاشمی بدون دلیل نامه نگاری به سید علی را ابزار جوابگویی کرده. این رویارویی یقینا رویارویی هاشمی و خامنه‌ای است. شاید هم اکبر شاه با جایگاهی که در مجلس خمرگان رهبری دارد، می‌خواهد با نامه نگاری‌اش به سید علی بگوید که مواظب باش اگر گوش سگ هار خود را نگیری رویارویی اجتناب ناپذیر خواهد شد.
من بعید می‌دانم که این درگیری به این سادگی‌ها قابل ماست مالی کردن باشد. احمدی نژاد سگ هار سید علی در برنامه‌ای تلویزیونی که گفته می‌شود میلیون‌ها بیننده در داخل و خارج ایران داشته، با صراحت اکبر شاه را دزد و پدرخوانده مافیا نامیده. چنین افتضاحی را نمی‌توان به سادگی ماست مالی یا زیر سبیلی رد کرد. این رویارویی بوی خون می‌دهد، به امید آنکه خون ریزی چنان شدید شود که جفت بیضه‌های اسلام ناب خمینی کنده شوند.

نوشته: در ساعت: 8:53 pm در بخش: ملای حیله گر

19 پیام  |           

19 پیام به “بیضه‌های آویزان خمینی”

  1. با درود خسن آقای گرامی؛
    خب از نشانه‏های پایان عمر خفت بار بسیاری از انقلاب‏های ننگین هم همین پاچه گیری عوامل آنهاست. پیشنهاد می‏کنم برای گفتگوی بیشتر و بهتر به تارنمای گفتگو دات کام بپیوندید.
    http://www.goftegu.com
    بدرود

  2. درود خسن آقا جان
    آقا این گوساله هایی که برای میر کسین سینه می زنند باید این چیزها را بفهمند که نمی فهمند!! از اون موقع که در دوران انتصابات عنتری نژاد اکبر شاه رفت تو مجلس سران سپاه و با اون فرمانده کل سپاه درگیری شدید لفظی پیدا کرد تا روزی که در بیت رهبری هم با خامنه ای بگو مگوی تندی داشت و خبرش را صوراسرافیل از خبرچینهای داخل توی تلویزیون پارس گفت بوی خشونت شدید بین اکبر شاه و خامنه ای می آمد.
    انتصاب مموتی هم بر همین روند بود و حالا هم که به قول شما داریم می بینیم که جنگ علنی بین علی شیره ای و اکبر شاه به اوج خود رسیده.
    راستی توی پست قبلی این چاقال کی بود به اسم آرش کامنت گذاشته بود؟

  3. حامد says:

    درود بر خسن اقا:
    اقا میگم کسی فیلمی صدایی چیزی از خاتمی ریغو که در روز اخرش خنده کنان التش رو به مردم نشان میده وخودش رو تدارکاتچی نظام معرفی میکنه داره ؟
    یا اینکه اصلا چنین چیزی به صراحت گفته شده یانه؟
    میخوام به یک عده الزایمری چهار پایی که دوباره فریب اسهال طلبان رو دارن میخورن نشون بدم
    ممنون

  4. Omid says:

    به سامان دهی آینده بیندیشیم،احمدی نژاد رفتنی است! ناصر مستشا ر
    ——————————————————————————–
    پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است
    واقعا باید به سامان دهی بعد ازمحمود احمدی نژاد بیندیشیم چون احمدی نژاد رفتنی است.
    رژیم اسلامی توسط شورای نگهبان خود ، سه نفر کاندیدای دواطلب مقام ریاست جمهوری را دریک نظام حکومتی غیر دمکراتیک درمقابل احمدی نژاد تائید صلاحیت کرده است تا آنها علیه احمدی نژاد دست به افشاگری بپردازند ودرسایه همه رویاروئی هائی که انجام می گیرد،عاقبت یک جنبشی مانند دوم خرداد در جامعه ایران شکل بگیرد تا باردیگر مشروعیت خود را با آرای اکثریت مردم شرکت کننده در انتخابات ـ درداخل و خارج به رخ همگان بکشد! مردمی که همچنان برای نجات خویش به هر تخته پاره ائی در دریای طوفانی امید بسته اند و به عهدی که برای آبادی و آزادی میهنشان پیمان بسته است می خواهند تا به آخر صادقانه وفادار بماند!
    اما همین مردم نمی دانند که تاکنون رژیم اسلامی چگونه از صداقت و امید آنها به آینده در 30 ساله گذشته سوء استفاده کرده است ؟ در واقع جنگ هشت ساله ایران و عراق ـ طولانی ترین جنگ کلاسیک تاریخ بشری بود اما مردم ایران با جان ومال خود پایداری کردند اما رژیم اسلامی در پشت صحنه علیه همین مردم نقشه های شومی را در سرپرورانده است! اینک نیزرژیم اسلامی چهار سال است که هیولای بی مایه ائی بنام احمدی نژاد را به جان مردم بی پناه انداخته است تا به درگاه فرشت های دروغین تازه به میدان رسیده شکر گزار شوند تا آنها از چنگ آن هیولا نجات دهد !
    اینک رژیم اسلامی کاملا حساب شده و موذیانه می خواهد مردم را در شادی شکست هیولائی شرکت دهد که خود برگرده مردم افکنده است.دسته دسته از خیل روشنفکران ناپایدارنیز بدین کارناولی که رژیم براه انداخته است پیوسته اند. اما سئوال اساسی اینجاست آیا پس اتمام انتخابات کنونی وپیروزی کاندید ای مورد دلخواه فریب خوردگان وامیدواران مایوس در تاریکی شب سیاه و عاشقان آزادی و سربلندی مردم ایران، تضمینی برای ایران آباد و آزاد و سعادتمند برای همه وجود خواهد داشت یا اینکه مانند 30 ساله گذشته ـ تنها از این شاخ به آن شاخ پریدن است .
    درتمام مناظره های تلویزیونی که تاکنون برگزار گردیده است ـ هرسه کاندیدا بی آنکه متحد یک و دیگر باشند اما علیه احمدی نژاد اتفاق نظر داشته اند.مردم با با پوست و استخوان خود ، سختی های چهارسال دولت بی کفایت احمدی نژاد را احساس کرده اند.اینک پایوران زیرک نظام برای طولانی شدن عمر جمهوری اسلامی که در بنیان گذاری آن شریک بوده اند ـ دارند با خباثت بی نهایت همه خرابی های سی ساله حکومت اسلامی را که نهادینه شده است بر سر احمدی نژاد بی کفایت می اندازند تا خود را نجات داده و در برابرمردم تبرئه شوند. آنها طوری وانمود می کنند که انگار نه انگارآنها در شکل گیری همه جنایات وسرکوب زنان و تحریم های اقتصادی از جانب دولت های بزرگ صنعتی و تورم وبیکاری مقصر وسهیم بوده اند؟
    دریکماه گذشته مراکز وستاد های تبلیغاتی آقایان موسوی و کروبی و رضائی همگی علیه احمدی نژاد بسیج شده اند که ازاین منظر، شباهت بسیار زیادی به رینگ بوکسی یافته است که یک نفر در مقابل سه نفر از خود دفاع می نماید که در نهایت برنده نهائی نظام اسلامی است .رژیم اسلامی از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی که با وعده های شیرین خمینی در پاریس ریشه گرفت ،همه مسائل و مصوبات خود را در تنور داغ رای گیری و انتخابات به امضای مردم ایران رسانده است که اگر روزی مردم از کارکرد های رژیم اسلامی ناراضی شوند ، رژیم در پاسخ آنها خواهد گفت که خودتان به برنامه های ارائه شده رای مثبت داده اید پس باید از حکومت اسلامی اطاعت نمائید ودر برابر مشکلات داخلی و خارجی ـ تحمل داشته باشید تا به ناکجا آباد سعادت ورفاه دنیوی و اخروی نائل آئید .

  5. dariush says:

    به محمود حکیم فرزند شایسته ایران ادامه دهنده راه کوروش و پدر علم در ایران رای بدهید

  6. داریوش کبیر says:

    به محمود حکیم فرزند شایسته ایران ادامه دهنده راه کوروش و پدر علم در ایران رای بدهید

  7. بزرگمهر says:

    به احمدی نژاد ادامه رستم و کوروش و نابود گر اسراییل رای میدهیم

  8. تشنگی رسیدن به قدرت عوامل جمهوری اسلامی رو تا حدی به جون هم انداخته…
    بالاخره مزۀ قدرت شیرینه
    من این بگو مگو ها شروع تضعیف نظام از درون می بینم.به قول شما قابل ماست مالی کردن هم نیست.هرچنداین جماعت دیوث یک هزارم اون چیزی که ما همیشه می گیم رو گفتن اما پخش این حرفها از سوی خود تلویزیون و از سوی خود جانیان رژیم فرق می کنه.
    بعد از این قماشی که اسم برده شد تقدس خامنه ای هم باید زیر سوال بره.هروقت اینطور شد نظام کرم درون سیب رو در خودش پرورش داده…

  9. nana says:

    میدونید بچه ها من الانه فیلم تظاهرات به نفع
    میر حسین و به نفع حمقی را دیدم
    اگر بخواهم با شما صادق باشم که هستم !!!
    این شور و انرژي مردم
    ایران بود که متاسفانه به بیراهه دارد هدایت میشود
    نظر خودم را میدهم که ممکن است با همه فرق داشته
    باشد و شوک هم بدهد ولی باید بگویم زیرا بر من واجب
    و مستحب و مباح و مکروه است .
    برای من دور از شما داخل ایرانی ها با تمامی وعده های
    خشنی که خود موتلفه و اصلاح طلبان مرتبا از این رجاله های
    چاقو کش میدادند قابل قبول نیست که سر دسته یک باند
    قداره کش و چاقوکش دکتر حمقی پرست به باندش بگوید
    که از طرف راست میرویم و برخورد نمیکنیم !!!!!!!!!!!!!
    این تظاهرات همگی استیج است برنامه ریزی شده است
    ولی
    مردمی که به این موج و انرژی می پیوندند خبر ندارند
    و حیوونکی ها در آن باری دیگر با ظن خود
    آلت دست شده اند
    درست همان شکلی که نسل من بازیچه خود خمینی شدند
    و حقیقتا برای من مایه نهایت رنج خواهد بود اگر عده ای هم
    این میان کشته شوند
    ولی فقیه شیطان واقعی ایران با توافق امریکا و شرکت اصلاح طلبان
    میخواهد خودش یک انقلاب سبز مخملی در ایران راه اندازد و گه را
    با شاش تعویض کند
    در این تغییر و تبدیل ها هیچ آزاری قرار نیست به او برسد و گارانتی
    را هم از اوباما و هم از سبزها گرفته است
    چرا ؟
    زیرا موسوی و کروبی که فقط این دو را هیلاری کلینتون فاتح خواسته
    است !!!!!!!!
    هر دو قبل از هر سخنی اعلام رسمی کردند که به ولی
    فقیه معتقدند و هر گهی بخورند در چار چوب همین نظام خواهد بود
    مگر نه ؟
    حمقی خود را مجبور به اظهار این مساله نکرد مایت از ول که محسن
    رضائی
    خوب من از این نتیجه میگیرم که انرژی و خشم و خواست نیمی جوان
    ایرانی برای باری دیگر با دستان توده ای های مادرجنده وطن فروش
    مردم ایران فروش مستقیما به نفع ولی فقیه بزرگترین جنایتکار قصاب
    سلاخ مردم بی پناه ایران میرود
    و باری دیگر مردم ایران با فریب حزب کثیف توده ایران با کله در خلای
    سبز بیت سید علی تریاکی افتاده
    و کافکائی قضیه این است که از این افتادن شادی هم خواهند کرد و
    شکرگذار کسی که از انرژی شعور جوانی آنان برای کوبیدن میخی
    محکم تر بر تابوت خودشان و زندان خودشان نهایت استفاده ملائي
    ماکیاولی را کرد خواهند بود ………سرم درد گرفت ………..نانا زولا

  10. fdfsd says:

    Kodetaye sepah dar pish ast . Agah bashid.

  11. فربود says:

    یعنی میتوان امیدوار بود که این پایان کار جمهوری اسلامی است؟
    یعنی میتوان به پایان شب ظلمت و طلوع خورشید ازادی امیدوار بود؟

  12. یلدا says:

    سگ هار رهبری رو خوب اومدی

  13. دكتر لائيك says:

    به محموق احمقي گشاد راي دهيم كه بيشك از نوادگان كوروش است وجمهموري اسلامي را قهرمانانه به گورستان تاريخ ميآفكند …
    من معتقدم مردمي سر زير برف كرده ، متظاهر و دغلبازفعلي ، ايران بيچاره را اشغال كرده اند! آدماي خود بزرگ بيني كه همواره از مقعد عربهائي پاسوخته مثل علي و محمد آدمكش تناول كرده اند بطوري كه طعم غذا را ديگر فراموش كرده اند…و فرق گُه و گوشت كوبيده را نميداند !!
    انتصابات در ايران مزبله اي حماقت بار است كه مردم خود بزرگ بين ِ آماده بخور ايراني را ،بسان رمان “برده رقصان” قهرمانانه مانند دون كيشوت به پاي صندوق شعبده بازي راي ميكشاند …آين آدما، بازيچه حركت سينوسي ِ دو قطب ارتجاعيِ يعني گروهِ اسهال طلبها و افولگراها هستند …اي عجب !…. دسته اول ميان مردومرا بيشتر ميگان …دسته دوم ميان مردمو كمتر ميگان !! اينطوري ميشيم شهروند خوب در يك جامعه مدني جاكش مبنا كه با لبخند راي ميديم ومشت ميزنيم تو دهن آمريكا ( راستي انتخابات در آمريكا هم 187 ميليون مرتبه مشت تو دهن ايراني هاست)به هر حال موضوع ما راز بقاست … رازي كه آخوندكها آنرا ميدانستند ولي حزب كمونيست شوروي با همه پروفسور بازيشون، اونو بلد نبود….!!
    به هر حال به نظر من عدم شركت در انتخابات حركتي است يكپاره كننده و يكي كننده اما براي فردا …هرچند كه بحث تحريم انتخابات در ايران در اين فضاي فرهنگي و آگاهي بي معني است ….
    خسن آقا اين مراسم “جمهوري سوري” را ديدي از يوتيوب ؟ ميتينگهاي زمان انقلاب را ميزاره تو جيب ساعتيش !!!!!………مردم ميزنند و ميرقصندو ميكوبند و، با پاي خود تفرجكنان به پاي مسلخشان ميروند ….اي مردم هميشه خفته.
    عاشورا مردم در خيابان ميرقصند – چهارشنبه سوري در خيابان ميرقصند- فوتبال تيمِ سماور سازي يزد به بادكنك سازي رشت گل ميزند ، در خيابان ميرقصند – يك ْآخوند به نام خاتمي رئيس جمهور ميشود در خيابان ميرقصند- انتخابات پيش ميايد .. در خيابان از تجريش تا راه آهن ميرقصند و ميكوبند!! .. البته در مابقي زمانها هم زير زميني ميرقصند و ميرقصند
    من فكر ميكنم اگر زماني ورق برگرد و رژيم نرمال تري روي كار آيد مانند زمان شاه،مردم تا 6- 7 سال به خيابان ها بيايندو يك بند برقصند ………مثل اينكه كمبودِ مردم ايران فقط نرقصيدنشان بوده است؟!؟!

  14. حامد says:

    دوستان این متن جدید ترین نامه کرباسچی معاون کروبی به مردم ایران است.
    نکته جالب اینکه برای اولین بار میبینم که در یک بیانیه ای که از درون نظام صادر شده میبینیم که حرفی از الت الله ها وخصوصا خمینی کهیر نیست . میخواستم بدونم که نظر شما در این باره چه هستش .
    نکته دیگه این که شور و سر وصدایی که در خیابانهای ایران میبینیم نه صدای پشتیبانی از موسوی که صدای بزرگتری ست امروز در خیابان بودم ومیذیدم که مردم علنی درحالی که کنار پلیس ایستاده بودند بی مهابا به احمدی نژاد فحش میدادند :نمیدونم چرا ولی حسی بهم میگه که در چند ماه اینده اتفاقات جالبی در ایران خواهد افتاد:
    ياران و همراهان؛
    اينك كه كابوس دست هاي پينه ي بسته ي پدر، شانه لرزان مادر و هق هق كودكان اين خاك آشنا، خواب از چشم ترمان ربوده، اينك كه بر آن شده ايم تا براي تغيير، پاي در راهي خطير بگذاريم و لحظه اي نيز هراس به دل هايمان راه نداده ايم، اينك كه يقين داريم فردا از آن ماست.
    سخني ديگر با شما بايد؛
    راهي كه ما برگزيده ايم و بازو به بازوي هم آن را پيموده ايم، راهي است به سوي ايراني آباد و آزاد و اينك دوشادوش هم تا پايان، منزلي بيش نمانده است. راهي كه بي شباهت به هفت خوان رستم نبوده است، راهي كه اميركبيرها را به مسلخ كشاند ، راهي كه ادامه راه سرخ خون ستار خان و باقرخان، طالقاني ها، مصدق ها و بازرگان ها و …است. راهي كه در آن زنجيرها گسسته ايم، ديوار ها شكسته ايم، تركه هاي الف از سر گذرانديم و هزاران ديو سپيد را به سياهي نشانديم واكنون تا شكستن بغض هايمان، تا برآمدن خورشيد بر فراز سهند، سبلان و زاگرس، گامي بيش نمانده است.
    ياران و همراهان؛
    اينك که بازو در بازوي هم داده ايم تا خليج مان هميشه فارس باشد و آسمان مان آبي، كارون مان خروشان و دلهايمان روشن و فرداي مان سپيد. دست هاي پر مهرتان را در جاي جاي اين خاك خوب مي فشارم وبه گرماي خورشيد جنوبش، صلابت كردستانش، مهرباني مادرانش، سخاوت گيلانش، جنگاوران تركمانش، شهامت تنگستانش، غيرت تركانش، بزرگي سيستانش، مردي بلوچانش، پايداري اصفهانش و پهناي خراسانش سوگند ياد مي كنيم كه در راه اعتلاي خانه ي پدري مان، ايران مان، پا سست نكنيم. با آنكه كم بوديم و كم داشتيم اما كم نخواستيم، با آنكه ساده بوديم اما ساده نيانديشيديم، با آنكه رنگ نگرفتيم و سپيد مانديم ليك ايمان داشتيم و برای آخر شدن قصه ي غصه ی کودکی هایمان صادقانه و مومنانه کوشیدیم.
    ايران تويي كه سبز مي خواهیمت، سبز جنگل؛ تويي كه سرخ مي خواهیمت سرخ آتش؛ تويي كه سپيد مي خواهمت ، سپيد صبح.
    همراهان هميشگي؛
    اينك گاه، گاه تغيير و دگرگوني است ، گاه يكي شدن، گاه كوچ، بگذار فرياد مان از مرزهاي اين وطن كهن بگذرد و گوش فلك و فلكيان را كر كند تا نظاره كنند خروش ايران را، آن هنگام كه فرزاندان پاكش از آتش فشان ها خروشنده ترند.
    وطن، تويي كه با ديدن سه رنگ پرچمت، نام بزرگت بر زبان جاري مي شود و اشك هايمان در پهناي صورت، ارس مي شود و ميرود تا هميشه. بدان كه با همه ي نداشته هاي مان، با همه حضيض ها و دشمن ها و عداوت ها، براي تو دل استوار كرده ايم كه راه ما، راه مردان خداست، راه تغيير، راهي بي يازگشتي كه تنها پهلوانان را فرا مي خواند.
    گوش كن از هرجا و هر كران، بانگ و غريو مي آيد كه بپاخيز. اي خاك آشنا، با هر نفس تو را مي خوانم و درهر قدم به فرداي تو نزديك مي شوم. تا سپپدي سحر، تنها منزلي بيش نمانده است كه قافله سالار مان بيدار است و راه بلد.
    ياران خوبمان، سخن كوتاه مي كنم ، در این فرصت کوتاه باقیمانده تا انتخابات علی رغم همه فشارها و محدودیت ها تلاش باید افزون کرد، ولی تغيير را عمل بايد و نه حرف و از این رو همه در روز انتخابات پرصلابت همچون همیشه به کروبی رای خواهیم داد ،
    بدانيد چنانچه در پناه يزدان منان افتخار خدمت كردن اين خاك پاك و ملت بزرگ در تقدير مان باشد، با ايمان به تغييري كه در دل داريم، ريشه هاي خشك فساد و تبعیض را بر مي كنيم و اگر از اين مهم محروم مانديم، حكمت الهي را گردن مي نهيم، اما بدانيد كه راه، به پايان نمي رسد و تا برآمدن خورشيدمان از پس ابرهاي تيره بر اين طريق استواريم.
    دوستدار و ارادتمند
    غلامحسین کرباسچی

  15. Siavash.B says:

    با اجازه از حسن آقا و بقیه دوستان:
    آقای بزرگمهر، داریوش و داریوش کبیر جواب شما یک کلمه است:
    چخه.
    با درود بر ایران دوستان واقعی

  16. تحليل انتخابات :
    ۱- شکی در اين نيست که چه احمدی و چه موسوی و چه بقيه از نظام هستند و مورد تاييد رهبر و شورای نگهبان هستند و اگر نمره احمدی ۲۰ باشه موسوی ۱۷ و کروبی ۱۵ و رضايی ۱۳ هست و همه قبول‌اند!
    ۲- من با تئوری توطئه در حد این‌که از یک نقطه که بالاترین نقطه قدرت باشه برنامه‌ریزی میشه مخالف‌ام! و شکی در اين نيست که اين دعوای پيش آمده بازی نيست و واقعن آقايان برای رسيدن به قدرت و ثروت جنگ دارند!
    ۳- کسانی که به اصلاح اعتقاد دارند دو دسته هستند:
    یک دسته هستند که اعتقادی به براندازی ندارند و در همون جنگ و دعوای داخلی درگیر هستند که طیف هاشمی و موسوی و کروبی و رضایی هستند (یعنی همه‌ی کاندایداهای موجود) و هر جا هم که ببينند دسته دوم دارند جلوتر می‌آيند آنها را کله پا می‌کنند!
    دسته‌ی دوم کسانی هستند که اصلاحات را دالان و تونل براندازی می‌دانند که تقريبن اکثر اساتيد و هنرمندان و دانشجويان و قشر تحصيل‌کرده و يا خيلی از نماينده‌گان مجلس و يا مديران دولتی و خصوصی و يه بخش عمده‌ای از ملت جزو اين دسته هستند! و می‌خواهند از اون جنگ داخلی حضرات استفاده کنند و هم آنها را تضعيف کنند و ترکی بر پوسته و بدنه نظام بندازند و هم هدف خود را موس موس کنان جلو ببرند!
    و حال این‌که چقدر بتوانند به این هدف برسند سوال است؟!
    تجربه خاتمی نشان داد اگر خاتمی را جزو قدرت ندانیم و جزو برانداز نرم و خاموش بدانیم حضرات نخواهند گذاشت دایره فعالیت چنین کسانی از حد سخنرانی و اجرای قوانین آنها فراتر رود!برای همین هر کس دیگری هم با این هیاهو و جوزده‌گی هم بیاید اتفاقی نخواهد افتاد مگر با یک شرط :
    اين اتفاق (هيجان و شورش مردم در خيابان‌ها) به خوبی نشان داد که ملت خود شروع کننده نخواهند بود چرا که کسانی به خيابان آمده‌اند که تا يک ماه قبل اگر از کانال هر خط سياسی چه اصلاحات خودی و چه برانداز سلطنت طلب و چه جنبش “ماهستيم” و چه كمونيستي با آنها حرف مي‌زدي راه‌شان را كج مي‌كردند و مي‌گفتند:
    حوصله داري بچسب به زنده‌گي! سياست رو ول كن سياست پدر و مادر نداره و چه چه چه !!!
    ولي حالا همه‌شان ريختند تو خيابان شعار مرگ بر ديكتاتور مي‌دهند! و كسي هم به آنها كاري ندارد! و نمي‌دانند كه اين از صدقه سري علامت سبزي است كه دار و دسته مخالف خامنه‌اي داده شده است!
    و آن شرط همين‌جاست كه خود را مي‌نماياند! حضرات مخالف خامنه‌اي از اين جو استفاده كرده و چه محمود بيايد و چه موسوي (كه من معتقدم موسوي در دور دوم حتمي انتخاب مي‌شود) لايحه شوراي رهبري را در خبره‌گان ببرند و ولايت فقيه را حذف كنند! حركت ضد انقلابي هم نبوده و جزو وظايف مجلس خبره‌گان مي‌باشد!
    اين اتفاق، اتفاق تازه‌اي خواهد بود نه انتخاب موسوي به جاي محمود!
    اگر اين واقعه (حذف ولايت فقيه) رخ دهد و موسوي و اصلاحاتچي‌ها هم بدان بدمند آن وقت مي‌توان به خون تازه‌اي كه در رگ اصلاحات واقعي جاري شده است ايمان آورد و بريده‌گان اصلاحات را (من‌جمله خود بنده) كه با عملكرد ضعيف خاتمي مايوس شده بودند دوباره به ميدان آورد و در قدم بعد هم تغيير قانون اساسي و بعد شوراي نگهبان و بعد هم شوراي رهبري را حذف كرد! و اميد داشت در آينده‌اي نزديك با حذف اين نهادها به يك حكومت دموكرات رسيد تا مردم تعيين كننده آن باشند نه لابي‌هاي قدرت! آن‌هم از نوع مذهبي!
    آن‌وقت مي‌توان به اين حركت عنوان انقلاب رنگي داد و اميد داشت!
    وگرنه اگر فقط محمود برود و موسوي بيايد، هيچ اتفاقي نخواهد افتاد و نقطه سر خط!

    در حال حاضر هم هر كسي انتخاب خود را كرده است و حرف از شركت و عدم شركت سودي ندارد و وقايع بعد از انتخابات خيلي مهم‌تر از خود انتخابات است! … و من منتظر مي‌مانم!
    “ما هستيم”

  17. علی says:

    این ملت احمق فکر کردن که توی انتصابات اگر کسی بیاد به مردم فکر می کنه. خیلی احمقن. اینجا مطلبی نوشتم. حتما ببین. برای اینکه چرا هاشمی و احمدی دارند پارس می کنند.
    http://www.copytaste.com/3t2c3br0

  18. رهبر جنبش سبز says:

    رای دادن = رای به آرمانهای امام خمينی
    از مردم فهيم تقاضا می کنيم در انتخابات شرکت کنند و به موسوی رای بدهند بعد اگه خواستند شکايت کنند روشونو زياد نکنند فقط خواسته هايی در چهارچوب ولايت فقيه و حفظ قدرت باند هاشمی و هزار فاميل ملا داشته باشند وگرنه دوباره يک لولو مثل احمدی نژاد مياريم به مرگ می گيريمتون تا به تب راضی شويد به التماس و گوه خوری بی افتيد بياييد به منتخب نظام رای بدهيد.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی