Mar 11 2009

درویش وبلاگ نویس یپدا باید گردند!

نوشته:     :::       8 پیام

جماعت وبلاگ نویس باز دست به بازی زده‌اند، این بار بازی گویا جدی است! بازی قایم موشک بازی است.
کسی هم که قایم شده گویا شخص ناشناسی است بنام ف. م. سخن!
دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ خُسن آقا قبل از اینکه دیگران او را پیدا کنند پیدایش کرده.
داستان از آنجا شروع شد که روزی ف.م.سخن در میلی به حقیر گفت “خُسن آقا می‌دانی چی! تو بهتر است بروی دنبال پیدا کردن پراکسی و سیاسی نویسی را به ما واگذار کنی!” نقل به مضمون.
از آن روز من فهمیدم که این آقای ف.م.سخن باید سیاستمدار خبره‌ای باشد که این طوری با اعتماد به نفس در رابطه با سیاست حرف می‌زند و تازه، می‌خواهد خُسن‌آقا را هم بفرستد دنبال نخود سیاه!
برای پیدا کردن ف.م.سخن کافی است دو دوتا را بگذاریم کنار هم می‌شود 4 تا.
دروغ چرا ما مادرزاد ریاضی دان هستیم! درست مثل ف.م.سخن که سیاستمدار بود.
از روزی که ف. م. سخن مفقود شده شخصی در بازار سیاست ایران مجددا دست به عصا وارد کارزار سیاست شده، این همان ف.م.سخن گمشده شماست! می‌گویید نه! بروید از خودش بپرسید.
البته چون خُسن آقا ریاضیدان هست و ریاضیدان‌ها هم همیشه در هر پدیده‌ای شک می‌کنند در درست بودن تئوری بالا هم شک‌هایی داریم و در نتیجه مجبور شدیم تئوری دومی را هم به عرض و طول مبارکتان برسانیم.
تئوری دوم حقیر این است که چو ف.م.سخن کشکول باز بوده در نتیجه می‌توان استدلال کرد که علاوه بر وبلاگ نویسی درویش هم بوده و یقینا هم از گناباد جایی بوده و در این بگیر بگیرهای کشکول بدستان دراویش گنابادی او را هم گرفته‌اند و یقینا برای پیدا کردن او باید در یکی از زندانهای گناباد دنبال او گشت.

نوشته: در ساعت: 12:46 pm در بخش: آزادی بیان

8 پیام  |           

8 پیام به “درویش وبلاگ نویس یپدا باید گردند!”

  1. سلام، در بلاگ نیوز و بیلی ومن لینک شد.

  2. حسن آقا
    میگم. نکند این اسد علیمحمدی همان ف. م. سخن معروف باشد که اینطوری همه ما را سرکار گذاشته و دارد تند و تند لینک میکند!؟

  3. ملاجان امان از دست این لُرها!

  4. ..... says:

    نصیحت خوبی به تو کرد ….

  5. افشین says:

    …بدنبالِ اينهم نيستم كه عقلم چه ميگه بلكه من اعتقاد دارم و توجه ميكنم كه eteghadatam چه ميگه ……
    ماریا خانم،
    اگر اعتراف تکاندهنده بالا را در پست قبلی خودتان نوشته اید که !shame on you
    اگر هم صهیونیستها و استکبار جهانی توطئه کردن و برای خراب کردن مسیحیت به اسم شما کامنت گذاشتن ابولفزل بی دست برایشان نسازد

  6. عکس یادگاری که برای اولین بار اجازه انتشار یافته است.
    باشگاه انقلاب یک باشگاه خصوصی است که اعضای آن ثابت و همگی از یک خانواده هستند.

  7. سه رود بر خزب توده و دانشمند مخترم احسان طبری و نوچه هایش.

  8. شنبلیله says:

    من پیشنهاد میکنم اگر کسی دنبال این اسپارتاکوس گنابادی نره حوصله اش سر میره دوباره خودش حضور خودش را لازم میبینه.
    نمونه زنده وگنده اش همین جناب میر حسین موسوی که بعد از سالها خواب ناب محمدی در بیانیه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری
    تشخیص داده که (زمان زمانی دیگر است و حضور را ایجاب میکند)در این رابطه باید به ایشان گفت مرحبا که ریدی ولی حیف که دیر ریدی.
    وبزرگترین برنامه ایشان تشکیل جامعه ای است(با ارزشهای ناب محمدی که متکی بر اندیشه های امام خمینی است و وعدالت آزادی استقلال در قالب جمهوری اسلامی).
    اون از اسپارتاکوس گنابادی این هم از بن هور جمهوری اسلامی که فکر میکنه تمام سالهایی را که ایشان خوابیدند ملت هم خواب بودند.واز طرف دیگر امر به ایشان مشتبه شده که باپشتیبانیاز(دست آوردهای برگشت ناپذیر جوانان ما از انرژی هسته ای)اگر اینطوریست پس این مبلق ها مییادری روسها وغیره طی این سالها فقط برای سماق مکیدن در ایران مات را سر کیسه کردن.این جوانان ما نیستند که همه شدن تریاکی کراکی هرویینی ! وگرنه حداقل یک کلام راجع به آنها شکر میل میکردیند عالی جناب . ایشان تازه تشخیص دادن که سفره ملت کوجک است ولی از این سخن نفرمودند اشتهای ای حضرات زیادی بزرگ است .
    باشه آقای بن هور ما که میدونیم انگیزه شما از این حرکت دلسوزی برای ملت نیست بلکه از کون سوزی است که فکر کردید که فکر کردید جایی که احمدی نژاد بتونه من رو شاخش میتونم استخاره هایتان هم تاییدی بر این گمان شد. و اما خواهش ما از شما این است از آنجا که شما وانصارتان علم غیب دارید اگر از این اسپارتاکوس گنابادی خبری داشتیدکمی مواضبش باش که یهو نگیرنش و همه ما از وجودایشان وکشکولشان بی نصیب بمانیم.واما شما جناب اسپارتاکوس اگراین دلیل بر آرامش شما من میشه من هم میگم ف.م.سخن منو ولی لطف کن در آمدنت زیاد تعجیل نکن. پایدار باشید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی