Mar 09 2009

ماجرای چادر را پایانی نیست!

نوشته:     :::       18 پیام

گویا داستان چادر فاطی کماندوهای مقیم نروژ پایانی ندارد! دیروز روز 8 مارس خانم Sara Azmeh Rasmussen یک مسلمان که ترک اسلام کرده، از چند روز پیش گفته بود که روز 8 مارس می‌خواهد به عنوان یک حرکت نمادین چادرش را آتش بزند.
روز موعود ایشان در مرکز شهر همراه با عده‌ای دیگر مراسم چادر آتش زنان را در مقابل چند ده تا فاطی کماندوی چادر به سر شروع کردند. طبق معمول فاطی کماندوها نه تنها در جامعه نروژ خودشان لچک و چادر و مقعنه به سر می‌کنند بلکه حتی حاضر نیستند بپذیرند که یکی از همان‌ها امروز تصمیم گرفته از این یوغ ننگ رهایی یابد. این مراسم عاقبت با سروصدای زیادی خاتمه یافت و در پایان هم فاطی کماندوهای نروژ به خیابانها سرازیر شدند تا اعتراض خودشان را با صدای بلند اعلام کنند. چند تا از آنها چنان هیستریک رفتار می‌کردند انگاری کسی داشت به آنها تجاوز می‌کرد.
جالب است اینجا فاطی کماندوها اعتراض را حق خود می‌دانند، ولی وای بر احوال بیچاره‌ای که در ممالک آنها جرات کند حتی روسری خود را از سر بردارد، آتش زدن که جای خود دارد. به این دلیل است که من معتقدم باید اینها را بشدت مهار کرد تا نظم جوامع دموکراتیک را بهم نزنند و اگر خیلی به اسلام پایبند هستند باید فرستادشان به ممالک فلکه زده خودشان تا در فقر جان بکنند.
جالب است بدانید آن فاطی کماندوی قبلی که نامه نگاری کرده بود برای استفاده از حجاب در نیروی پلیس بر اساس تحقیقات این روزنامه نروژی (VG) پیش تر 2 سال بعنوان نگهبان در فرودگاه اسلو بدون حجاب کار می‌کرده، حالا یک مرتبه عشقش کشیده محجبه بشود! این پتیاره‌ها جملگی نان را به نرخ روز می‌خورند، اگر منفعت داشت حتی حاضرند کون برهنه هم بروند توی خیابان.

نوشته: در ساعت: 8:00 pm در بخش: اسلام و مسلمین

18 پیام  |           

18 پیام به “ماجرای چادر را پایانی نیست!”

  1. جاوید says:

    همین مادرجنده ها پاسپورت نروژی هم میگیرند.خوارکسته ها حجاب میخواهید برید کشورهای اسلامی جهنمی تون .کسی بهتون کاری نداره.اینجا رو چرا به لجن میکشید؟ریدم تو اون چادر و حجابتون.این ننه جنده ها هم تقصیری ندارند تقصیر این اروپای مادرجنده ست که هر ننه من غریبی رو راه میده.همون گله چرانهای آسیایی

  2. جاوید says:

    ولادت محمد کونی را به تمام کونیان عالم تبریک میگویم.امیدوارم مسلمین جهان با کونهای یکدیگر صمیمی تر شوند.من یک مسیحی شده هستم که دل و روح و جانم مسیحی شده.یک اسم کیری مسلمانی داشتم که ننه بابای احمقم برایم انتخاب کردند همنام محمدولدزنا. لعنت خداوند بر هرسه یشان.که خوشبختانه آنرا به دور انداختم و اکنون یک اسم رسمی مسیحی دارم.دولت کیری نروژ در حق امثال من تا آنجا جفا کردند که مسیحی بودنم را باور نکرد

  3. بهلول says:

    من فکر می کنم تقصیر شما اقایون هست و بس ! وقتی که بهشون کم محلی کنین و نه حالی ازشون بپرسین و نه حالی بهشون بدین همینه که هست !
    از بلوچ یاد بگیرین که به هوای قلبش یک نفره میره بیمارستان و بعدش دونفره برمیگرده منزل . بعد دوباره آنقدر فعالیت اجتماعی می کنه که باز رهسپار می شه برای تیمار شدن !

  4. خسن آقا این ضعیفه های دزد در این ونکوور هم زیاد شدن شوهراشون توی ایران دنبال زنهای جونتر هستند و اینها را گذاشته اند برای جوانهای ونکووری توی این شاپینگ سنتر ها چه عشوه های خرکی میایند بیا و ببین

  5. Nahid says:

    خوب حالا شدى مسيحى ولى چه فايده كه هنوز فحاشى ميكنيد و كلماتى كه نبايد نثار ديگران. حالا دين عوض كردن كه اينهمه پُز دادن نداره. اديان همشون يك جورى دارن سر مردم كلاه ميذارن. ولى خوب مسيحيت ديگه جنايت نداره. در ضمن مطالب شما رو من و امثالِ من ميخونن اينجا تصور نكنم ما لايقِ اينهم ناسزا خوندن باشيم نظرِ ديگران چيه؟

  6. نگار says:

    جالب است اینجا فاطی کماندوها اعتراض را حق خود می‌دانند، ولی وای بر احوال بیچاره‌ای که در ممالک آنها جرات کند حتی روسری خود را از سر بردارد، آتش زدن که جای خود داره
    دمت گرم خسن آقا حرف دل ما رو زدی÷

  7. کـیانوش says:

    خسـن آقا جان باهات مـوافقـم
    این اسلام عین طاعون و وبا می مونه که مسری هستن و اپیدمی میشـند.. باید ریشه اش رو سوزوند

  8. A says:

    حسن آقا از اینکه مباحثی رو مطرح میکنی که ریشه مشکلات رو نشانه میرود بسیار ممنون و متشکرم.اما برای اینکه این مباحث لااقل در اونجا نتایج عملی داشته باشد پیشنهاداتی دارم:با همراهی روزنامه و نشریات موافق در راستای معرفی ابعاد این دین شوم و بنیان برافکن هرچه سندومدرک و فیلم وجود داره رو ترجمه ولطفن در دسترس عموم دراینترنت قرار دهید.
    از جامعه بلاگر نروژی حدالقدور اسفاده نمائید تا به کف جامعه بفهمانند جریان چیست(البته الان یادم اومد که در یکی دو مطلب قبل ازین خودشما همچین نظری داشته اید)…بهرحال من باز هم تشکیل سمینار و کنفراس تهدیدات اسلامیزم را که جوامع انسانی را حتی تاریکتر و مخوفتر از دوران قرون وسطی میخواهد ضروری و لازم میدانم.
    در این بین اگر فضای لازم در دسترستان هست قرار دادن آن فیلم نماینده مجلس هلند در اختیار عموم بویژه اهالی اندیشه نروژ موثر میتواند باشد. و همینطور ترجمه و انتشار آثار مهمی که وجود دارند .
    میدانم همه اینها مستلزم یک کار گروهی منضبط هست….اما سختیها را باید بجان خرید و از روزمره گی رها شد…

  9. maria says:

    با درود به Jawide عزيز،
    Jawid جان آيا فكر ميكنى كه مسيح لذت مى بره از بى احترامى به ديگران… پايه و اساسِ مسيحيت محبت است اگر ما كه مسيحى هستيم هم اين كلاماتِ زشت را به زبان biaywarim پس چه فرقى بين ما و Mosalmanhast فراموش نكن عيسى مسيح گفته واى بر كسى كه baradeare
    خود را احمق beguyad …… درست آنها برادرِ ما نيستند اما انسانهاى gomrahand كه با دروغِ پيامبران و Emamhashon به اين راه افتادند براشون دعا كن تا Chashmeshan باز شه. در ضمن با Enkareh چيزى nemitawani چيز ديگرى را ثابت كنى. بهتره ما سعى كنيم آنطور كه مسيح مى خواهد باشيم همين مرا كافى است.Fayze Khodawandeman با شما.
    —————————————————————————-
    در ضمن KHosen آقا مرسى براى اينكه امكان nazardehi گذشتيد موافق باشيد در Karhatan
    ماريا

  10. Sanaz says:

    من فكر ميكنم “They need a good FUCK” حسن آقا. آدم چيز ديگه اي به ذهنش خطور نميكنه .

  11. parviz says:

    دوستان سعی در آرامش خود داشته باشید اینها با این تظاهراتهای احمقانه شان فقط دنیا را به خود میخندانند این سادگی محض است اگر تصور کنیم دولتهای اروپایی به همین راحتی دمکراسی را که برایش زحمت کشیده زیر پای این هیولاهای از شکاف تاریخ بیرون آمده میاندازند اشتباه است.
    این احمقها با این حرکتهایشان ملت ودولتهای دمکرات را بیشتر آگاه میکنند.فراموش نکنیم بین ملتهای دمکرات وملتهای هیستریک و مالیخولیایی تفاوت بسیار است. اگر ما اینجا بخواهیم با فحاشی فرق خودمان رابا آن فاطی کماندوهامشخص کنیم ما نیز روشنفکران همان دسته هستیم. البته بنده وقتی تنها هستم یا با دوستان کمتر سعی در کنترل خود دارم ولی این هم قابل قبول نیست که این نوع برخورد شکلی از برخوردهای اجتماعی است.البته همه اینها از اسلام وقران سرحشمه گرفته ولی ما دیر بخود آمدیم زیرا محمد در همان سالها بود که گفت (لا تفکرا کتبا القرآن بیضا بیضا) ترجمه آن میشه ( شما فکر نکنید ما این قرآن را تخمی تخمی نوشتیم) پایدار باشید. پرویز

  12. جاوید says:

    لعنت خداوند بر ایرانیان که تخم کینه را در دلم کاشتند.

  13. maria says:

    با درود به Jawide عزيز،
    اين ايرانى ها نيستند كه تخم كينه را در دل ميگذارند.آيا به اين فكر كردى وقتى ايرانى ها را لعنت كنى automatik jozweh آنها ميشى. ما لعنت نداريم ….
    تنها محبت محبت محبت…. كينه يا هر گونه عمل و رفتار بد را مى توانى درست كنى با كمك خداوند. منهم ناراحت ميشم وقتى اين اعمال رو مى بينم يا mishnawam… از daronam آتش
    ميگيرم ………..
    اما هر كارى راهى دارد!!!!!
    Fayze خداوند با تو

  14. افشین says:

    ای کاش نرم افزاری اختراع بشه که بتونه نوشته های فارسی رو بطور مناسبی به زبانهای دیگه ترجمه کنه واِلا ایرانی جماعت بخاطر میراث اسلام کون گشادتر از اونی هستند که عمراً دست به این قبیل کارها بزنن تا اینکه به غربیها حالی کنیم دموکراسی و حقوق بشر رو واسه بشر خوبه نه واسه مسلمونهای چموش. برای حفظ دموکراسی لازمه قانونی تصویب بشه که هر مسلمونی که بسن تکلیف شرعی رسیده باشه موظف بشه پالونی با بار حداقل 500 کیلو بطور شبانه روزی حمل کنه تا بالانس روانیشون حفظ بشه و در صورت رم کردن تا حدی قابل کنترل باشن.
    ——————-
    ——————-
    ماریا خانم اینکه می فرمائید با دیدن اعمال اسلامی از درون آتش می گیرید این بخاطر عواطف و خواستهای سرکوب شده در شماست. عقل شما میگه یه کاری درسته و باید انجام داد ولی دین میگه انجام نده یا خلافشو انجام بده. من کافر اگه یه گله قاطر رو ببینم که بهم جفتک میزنن فقط یاد واقعهء کربلا و شور حسینی و … می افتم و به هیچ عنوان دچار کونسوزی نمی شم.
    اجر خداوند با ابولفزل بی دست

  15. A says:

    حسن آقا احتمالن بعنوان یه همشهری خودت هم خاطراتی از آن انسانهای شریف داری … من خودم بهترین و درستکارتیرن دوستانم بهائی بودند…
    اینهم سندی دیگر بر انبوه اسناد جنایات “اسلامیزم”….
    http://www.khandaniha.eu/items.php?id=694

  16. maria says:

    ماریا خانم اینکه می فرمائید با دیدن اعمال اسلامی از درون آتش می گیرید این بخاطر عواطف و خواستهای سرکوب شده در شماست. عقل شما میگه یه کاری درسته و باید انجام داد ولی دین میگه انجام نده یا خلافشو انجام بده. من کافر اگه یه گله قاطر رو ببینم که بهم جفتک میزنن فقط یاد واقعهء کربلا و شور حسینی و … می افتم و به هیچ عنوان دچار کونسوزی نمی شم.
    ———————
    ———————
    Afshine عزيز،
    اگر Ravankawi ميكنيد حداقل درست بگيد. نه، اگر از درون آتش ميگيرم به اين دليل كه amalhaye wahshiane مى بينم …. anhai كه ادعاى درستى ميكنن، و اين آتشِ درون باعث ميشه كه اينجا ساكت نباشم و هر جايى عنوان كنم…. اما مطمئن باشيد به ان دليل كه گفتيد نيست!!!!در ضمن من دين را قبول ندارم و بدنبالِ اينهم نيستم كه عقلم چه ميگه بلكه من اعتقاد دارم و توجه ميكنم كه eteghadatam چه ميگه …… و ديدن اين waghayeh من را آنطور كه گقتى nemisozone بلكه بيشتر براى آنها تاسف ميخورم ؛ ولى من آرامشه خودم را دارم. واى به حال آنها كه از sozesh و ترس daroneshan ، دست به اين fajayeh ميزنند.
    افشين جان موافق باشيد
    ماريا
    ———————————————————————–
    KHosen آقا مرسى براى اينكه حداقل اين امكان تبديل به فارسى را gozashtehid. تا راحت تر بشود خواند.
    مرسى موافق باشيد
    ماريا

  17. A says:

    حسن آقا آدرس سایتی را که گذاشته ام (به احتمال قوی شما هم میشناسید)منابع بسیار قوی و مستندی از اندیشمندان ایرانی بخصوص عرضه میکند که در این مجادله لازم و ضروریست.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی