Jan 07 2009

تا آگاهی و بیداری خونریزی ادامه دارد

نوشته:     :::       9 پیام

این مطلب را دوستی در بخش پیام های مطلب قبل نوشته بودند، دیدم شباهت زیادی به عقیده خودم دارد آنرا اینجا منعکس می‌کنم و چند جمله به آن می‌افزایم.
مقصر اصلی کشته شدن عده زیادی از انسان های بی گناه که این روزها در غزه به خاک و خون کشیده می شوند اول از همه جمهوری اسلامی است که برای فرار از مسئولیت و قدرت طلبی مردم بی دفاع فلسطین را گوشت دم توپ کرده، بعد هم مقصر سران حماس هستند که جیره خوار یکی از خونخوارترین حکومت‌های خاورمیانه شده‌اند.
وقتی نیروهای حماس برای فرار از دست نیروهای اسرائیلی خود را در بین زنان و کودکان مخفی می‌کنند، نتیجه‌اش این می‌شود که 30 درصد کشته شدگان انسانهای بی‌گناه هست. وقتی آقای نزار ریان، یکی از بلندپایه ترین رهبران حماس همراه با دو تا از چهار زن و فرزندانش در صحنه جنگ کشته می‌شود، این بدان معنی است که این حیوان انسان نما حتی به فرزندان و همسران خود هم رحم نمی‌کند و برای حفاظت از جان خود جان همسر و فرزندانش را هم فدا می‌کند. مگر نه این بود که حسین شهید هم می‌خواست از همین شگرد استفاده کند و با همه خانواده خود به میدان کربلا رفت!؟ یقینا این آقای نزار ریان هم از جدش حسین شهید یاد گرفته، که پشت سر فزندان و همسران خود مخفی می‌شود!؟ جنگ بین ایران و عراق را به خاطر دارید!؟ بخاطر دارید که آخوندها خود در مخفیگاه‌ها مخفی بودند و فرزندان بی‌گناه ایران‌زمین را روی مین می‌فرستادند؟ عزیزان، دوستان! حماس، سیدعلی خامنه‌ای و دیگر آخوندها با حسین شهید هیچ فرقی ندارند، اینها جملگی جنایتکارانی هستند که حتی شهامت رویارویی مستقیم را هم با دشمنان خود ندارند و خود را بین کودکان و زنان بی دفاع مخفی می‌کنند.
این هم مطلبی که در بخش پیامگیر مطلب قبلی بود:
در اولین ساعات دومین روز از سال 2009 میلادی و هنگامی که خود را برای به رختخواب رفتن آماده می کردم به این مطلب جالب برخوردم http://iranbbb.org/35234.htm و هرچه کردم نتوانستم از نوشتن این مطلب خودداری کنم .
بدون دور زدن واژه های و پیچاندن کلمات باید بگویم که بنده هم با نظر خسن آقا کاملا موافقم . بقول زنده یاد کسروی آنقدر گفتیم فتنه فلان قدرت و فلان قدرت بود که ما را به این روز انداخت اما هرگز فکر نکردیم که اگر ما نمی خواستیم آن ها هرگز نمی توانستند .
حماس و حکومت اسلامی دستان خون آلود خود را در زیر پوشش نگاه های (بظاهر) انسان دوستانه جهان به نوار غزه پنهان کرده اند و با سپر کردن فلسطینیان هرچه می خواهند می کنند .
بنده آنگاه برای مردم فلسطین دل خواهم سوزاند که در میهن من اعدام و فقر و فحشا و اعتیاد نباشد . در سال گذشته بیش از 300 نفر در ایران اعدام شدند و نفس برخی آقایان انسان دوست هم در نیامد . در اعراق وچچن هزاران هزار انسان بیگناه کشته شدند و جای این خبر ها همیشه در آخر برنامه فلان شبکه خبری بود.
حال به یک باره همه فلسطینی دوست شده اند !!
همانگونه که ملت ایران تاوان نادانی خود را بدلیل اعتماد به آخوند می پردازد فلسطینی ها نیز هنوز پس از نیم قرن جنگ و خونریزی هنوز درک نکرده اند که تا اسلحه بدستان چفیه بگردن قدرت را در دست دارند آن ها هیچگاه روی آرامش را نخواهند دید .
جالب اینجاست که آنچه جهان حملات وحشیانه اسرائیل به غزه می خواند همان قانون چشم در مقابل چشم و دست در مقابل دستیست که رادیکالیسم اسلامی حاکم بر ایران و نوار غزه از آن پیروی می کند .
لحظه های خود را بجای اسرائیل بگذارید… اگر چند راکت پرتاب شده از سوی حماس دوستان و شهروندان شما را می کشت شما چه می کردید ؟
تا چند قرن دیگر باید این فتنه انگیزی حماس ادامه داشته باشد ؟
این حماس است که با بزدلی خود را در میان فلسطینیان پنهان کرده و از آنها به عنوان سپر بلا سوء استفاده می کند !
ملت ایران بعد از سی سال به این واقعیت رسیده که چراغی که به خانه رواست به مسجد روا نیست بلکه حرام است ! وظیفه هر حکومتی در قدم اول دفاع از جان و مال شهروندان همان مملکت است .
آری من و امثال من در قدم اول برای ایران دل می سوزانیم . مردم فلسطین نیز باید سرانجام از خواب بیدار شوند و حماس را با دست خود از فلسطین بیرون بریزند تا صلح به خاورمیانه باز گردد وگر نه اسرائیل با اتکا بر حقی که من آن را حق دفاع شخصی می خوانم این کار را خواهد کرد .
بیایید با مغلطه به انکار حقیقت نپردازیم. اسرائیل اگر می خواست غزه را در کوتاه ترین زمان ممکن با خاک یکسان می کرد و هیچ کس بخود حتی اجازه اعتراض هم نمی داد . این حماس بود که به تحریک جمهوری اسلامی آتش بس را نادیده گرفت. بقول معروف جواب های هوی است . حماس از واکنش اسرائیل خبر داشت و می توانست پیش بینی کند که عکس العمل اسرائیل چگونه خواهد بود .
من و خیلی ها مانند من به موفقیت اسرائیل در نابودی حماس امیدوارند.. چون این اولین قدم در راه نابودی کاملا تروریسم اسلامی در خاورمیانه و جهان که در آخر به قطع شدن یک به یک هشت پای جمهوری اسلامیست خواهد انجامید .
اگر من بجای ملت فلسطین بودم.. چنین آرزویی را می کردم و حتی خود برای براورده شدن این آرزو دست بکار می شدم هرچند می دانم که جوانان فلسطینی هم چنین فکر می کنند که اگر چنین نیاندیشند باید با تاسف بگویم که (( از شماست که بر شماست )) !!
دیر یا زود سلطه رادیکالیسم اسلامی باید از صحنه جغرافیایی جهان برچیده شود .. هرچه زودتر بهتر

نوشته: در ساعت: 12:10 am در بخش: ملای حیله گر

9 پیام  |           

9 پیام به “تا آگاهی و بیداری خونریزی ادامه دارد”

  1. عرب گم کرده راه خود چرا من راه او گیرم ؟!.
    در پیرامون سرمشق گرفتن از حسین تشنه لب و Co.
    برید دنبال حسین…
    حسین زن و بچه با خود برده بود اما در صبح عاشورا برای حوریان بهشتی نوره می کشید… برید برید دنبال حسین…
    از ماست که بر ماست
    درود حسن آقا
    زنده باد آزادی
    زنده باد ایران آریایی

  2. Razoo says:

    مردم «بی گناه» فلسطین دیگه چیه؟ مردم فلسطین خودشون به حماس رای دادن و اونو از یک سازمان تروریستی تبدیل به دولت رسمی خودشون کردن و هنوز هم حمایتش می کنن. کجای این رو می شه گفت «بی گناه»؟؟

  3. پاسخ: Razoo
    گمان نمی‌کنید بچه‌های کم سن و سال در امر انتخاب کردن و سیاست دخالتی نداشته باشند!؟
    تازه افزون بر کودکان بعضی از بزرگسالان هم چنان آگاهی ندارند تا بتوانند عواقب انتخاب حماس را بدانند. بعضی از آنها مذهبی‌اند و تنها با دستور یک ملای فریبکار رای می‌دهند یا نمی‌دهند تصمیم گیرند آنها نیستند، آنها فقط دستورات را کورکورانه اطاعت می‌کنند. به اینها می‌توان گفت نادان ولی نمی‌توان آنها را مسئول این وضع دانست.

  4. SHIVA says:

    اول از همه بینهایت ممنونم بابت اون مطلبت . هنوز وقت نکردم بخونمش خیلی گرفتارم . بزودی میخونمش فقط خواستم تشکر کنم و بگم دریافت شد .
    دوم اینکه این حروم زاده ها یادشون رفته که زمان جنگ ایران و عراق چقدر از همین فلسطین سربازهای مزدور میاومدن تو لشکر صدام و بر ضد ایرانی ها که شیعه بودن میجنگیدن و سربازهای ایرانی و رو قتل و عام میکردن .
    نکته دوم ! خماس یه گروهک تروریستی سنی مذهبه و با ایران چرا باید رابطه داشته باشه و چراب اید دل به سنی ها سوزوند ؟ مگه حومت ایران همین سنی ها رو هر رو سرشونو زیر آب نمیکنه ؟ چطور شده حالا سنی ها براش عزیز شدن ؟
    نتیجه نهایی از این جنگ کاملن مشخصه . کوتاه شدن دست ایران از منطقه اعراب و اسرائیل و فشار بعدی و جنگ بعدی احتمالن با خزب الله و سوریه و کوتاه شدن دست ایران بطور کامل و در نهایت خفه شدن ایران برای ابد ! بر خلاف نظر همه من اعتقاد دارم جنگ با لبنان هم پیروزی برای ما بود چون اسرائیل یاد گرفت چطور اونها رو شکار کنه و در غزه اشتباهات رو تکرار نکرد و در ضمن میبینیم که امروز خزب الله و سید خسن کس خل الله چنان لال مونی گرفته که حتا تهدید های سران ایران مبنی بر نبرد با اسرائیل از جبهه خزب الله هم اثری نداشته و نداره . به عبارتی در طول همونی کماه جنگ اسرائیل چنان زیر بنای خزب الله رو نابود کرد که سالهای سال طول میکشه تا بیان بالا .
    همین جنگ ایران و عراق رو در نظر بگیریم , سی سال میگذره و هنوز شهرهای مرزی ایران آباد نشدن وخرابی های جنگ هست حالا تصور کنیم که یکماه تمام اسرائیل فقط بمب ریخت سر لبنان و چند دهه طول میکشه تا آباد بشه ؟
    خیلی از این مطلبت خوشم اومد . مررررررسی

  5. عبدالله فدایی رهبر says:

    بسم الله القاصم الجبارین
    جهت تنویر افکار مشوش شما باید عرض کنم که اولا نفت نعمتی خداداد است که خداوند در جهان آن را به مسلمین ارزانی داشته و وظیفه مسلمین این است که در درجه اول درآمد نفت را در راه حفظ ارزشهای اسلامی و در راه رضای الله هزینه کند و دوم اینکه فلسطین قبله اول مسلمین است و خاک آن مقدس و با ارزش تر از خاک ایران است و تمام خاک ایران فدای یک وجب خاک پاک قبله اول مسلمین.
    جان هم که امانت خداست و چه چیز بهتر از شهادت در راه الله است؟
    شما از قول مردم ایران حرف نزنید مردم ایران شیعه و غلام و نوکر و مریدحضرت امام حسین سالار شهیدان جهان هستند و با جان و دل از نان و جان خود می گذرند تا حاکمیت اسلام بر کل قبله اول مسلمین برگردانیده شود و قوم یهود از زمین محو شده و کشور یهود نابود و مردمش با خواست خدا آواره جهان شوند.
    ملت اسرائیل از اروپا آمده اند و سرزمین فلسطین را قصب کرده اند و هر فلسطینی حق دارد به هرکجای وطن خویش موشک پرتاب کند و حتی اگر زن یا کودک اسرائیلی به هلاکت افتد تقصیر از خودش از و گناهی بر فلسطینیان نیست.
    اما اسرائیلی که فلسطین را بمبارن کند متجاوز است و حتی اگر یک سرباز فلسطینی شهید شود کشتار بیگناهان و اقدامی ضد بشری است.

  6. دیوید says:

    بر بزرگان جمت اشکی نمی ریزی ولی
    در عزای تازیانت عیش عاشوراستی
    بر ابو مسلم نمی گریی که خنداندت ولی
    در غم طفلان مسلم شیونت بر پاستی
    صد هزاران لاله از ایران زمین شد داغ دار
    تو هنوزت شیون از داغ دل لیلاستی
    این همه سردارملی غوطه وردرخاک و خون
    باز چشمت اشکریز اصغر و صغراستی
    گریه بر خواری خود کن گرسرزاریت هست
    خنده بر شادی خود کن گرت استغناستی
    گریه کن بر انـقراض دولت ساسانیان
    کین مذلت ها همه برخاسته ازآنجاسـتی
    قرن ها سعی تو در بیگاری بیگانه رفت
    برسرت بیگانه زان رو سرور و آقاستی

  7. Nina says:

    یعنی واقعا میشه همچین روزی رو دید؟؟‌ که این کثافت ها از این قدرتهای کاذب و موذیگری ها و سفسطه گری بیفتند؟

  8. A says:

    حسن آقا دست و دل یاران درد نکنه…الحق که انگشت روی واقعیات گذاشته اند.
    ———
    در صورت امکان این خبر رو تا انتها بخونید:
    http://news.gooya.com/politics/archives/2009/01/081978.php
    بر پايه گزارش ها، دو کشور، اين طرح نوين دانشگاهی را به منظور آموزش اصول …
    ————–
    آخره شارلاتانیزمه.

  9. دیوید says:

    من به تاريخ دور نمی روم که بپرسم چراعربها (سربازان اسلام) به ايران يورش آوردند و کتابخانه گندی شاهپور(جندی شاهپور) ايرانيآن را آتش زدند و زنان را به عربستان به کنيزی بردند و در ايران کشتار کردند ومردم را بزور مسلمان کردند.از اين موارد گذشته و به رخدادهای روز می پردازم.
    زيرا خيلی ها هنوز آلزهايمر تاريخی دارند يا خودشان را هنوز بخواب زدند يا بواقع هنوز از تاريخ گذشته و حال بی خبرند.
    آيا يادتان می آيد ياسر عرفات به ايران آمد و از خمينی پول دريافت کرد؟بگذريم از آنکه چرا اين پول را گرفت چون پول حق الزحمه فلسطينی ها بود. سينما آتش زدند و آشوب وانقلاب راه انداختند و خمينی هم پولشان را پرداخت کرد.
    اما اندکی بعد جنگ ايران عراق آغاز شد. تمام فلسطينی ها پشت صدام و دوشادوش سربازان عراقی با ايرنيان جنگيدند و دستشان به خون ايرانيان آلوده است.هنوز مردم ايران از ياد نبردند که چقدر اسير جنگی فلسطينی از عراق بدست ايران افتاد
    .باز برهان ديگر از خيانت فلسطينی ها که آوازه از پشت خنجر زدن دارند. آيا يادتان می آيد کويت هشت سال تمام به صدام در جنگ کمک کرد؟وقتی جنگ به پايان رسيد صدام به کويت يورش برد و غارت کرد.
    . حـــــــــــالا خوب دقت کنيد. فلسطينی های ســـاکـــن کويـــــــــــت به پيشواز سربازان عراقی رفتند و همراه با سربازان عراقی کويت را غارت کردند.شيخ سالم الصباح امير کويت گفت من اگر روزی به کويت برگردم انتقام خواهم گرفت. پس آزادی کويت امــيـر کويت فلسطينی ها را از کويت بيرون راند و بجای آنها نيروی انسانی غير عرب به کويت آورد.دلايل زيادی می توان نام برد که چرا اعراب، فلسطينی ها را بديده ديگر نگاه می کنند وبه آنها اعتماد ندارند.
    آيا يادتان می آيد که خود رژيم جمهوری اسلامی اعلام می کرد سوريه از ايران نفت رايگان برده ومی برد؟چه کمکهای مالی ديگری به سوريه شد. آنهم از گلوی مردم ايران گرفتند و به عربها دادند.فرآيند(نتيجه) چی شد؟
    سوريه پس از سالها نفت رايگان از ايران همصدا با کشورهای عربی رای داد که سه جزيرهايران تـُـنب بزرگ و کوچک و ابو موسی از آن امارات است نــــه ايــــران !
    آيا خيانت و از پشت خنجر خوردن مگر به چه می گويند؟ آيـا اين همه آزمون برای ما ايرانيان بس نيست؟چرا بايد آشکارا به کسانی ما را عجم می نامند و اصلا ما را و داد ما را به هيچگونه نمی پذيرند؟آيا ايرانيان تا کجا و کی می خواهند نظاره گر خيانتهای آشکار هم از رژيم جمهوری اسلامی و هم سران عرب باشند؟باور کنيد من اصلا اين انگيزه را ندارم انديشه ناسيوناليستی را دامن بزنم.
    ولی اين هستی و واقعيت تلخی است که بايد پذيرفت و با صــدای بـلند گفت وقتی عرب به عرب رحــم نمی کند آنوقت به عجم(ايرانی) يا يهود رحم می کند؟
    حال با دانستن اين موارد بالا که رخداد تاريخ و واقعيت تلخ بود، باز يک ايرانی را ديديد که از فلسطينی ها و اعراب به به ناحق دفاع می کند. بدانيد که او هم يا گمراه است يا دانسته به ايران خيانت می کند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی