Jan 06 2009

محرم با طعم غزه!

نوشته:     :::       6 پیام

default.jpg سایت خبری برنانیوز در بالای صفحه اول خود، دست راست بالای صفحه بر روی یک زمینه عاشورایی نوشته “محرم با طعم غزه” وقتی این جمله را خواندم بی درنگ یادم افتاد به تبلیغی که چند مدت پیش روی نت یک جایی دیده بودم که نوشته بود “کاپوت با طعم توت فرنگی”.
غمزه‌های این نوع مسلمانان حیله گر مرا کشته!
عاشورا را به سالار کربلا شمربن ذلجوشن تبریک گفته، عاشوراهای بیشتری را برای او و خاندانش آرزو دارم!

نوشته: در ساعت: 4:08 pm در بخش: اسلام و مسلمین

6 پیام  |           

6 پیام به “محرم با طعم غزه!”

  1. بهلول says:

    حالا مزه توت فرنگیش طوری نیسش اما اگه خاردارش باشه چطوری مزه مزه ش کند ؟

  2. فضول says:

    تو هم دیگه از اون وری شور اش را درآوردی. حرف حسابی داری بزن دیگه چرا مدل خودشون تعصبات ضد تعصب داری؟

  3. دكتر لائيك says:

    فرهنگ عاشورا يا برده رقصان ِ اسلام!؟
    در نوجواني كتابي رمان تحت عنوان برده رقصان به دستم رسيد …
    ….. كتاب جالبي بود محتواي اون به سالهاي 1830 ميلادي در آمريكا برميگشت … در اون كتاب، پسركي فلوتزن از خانواده اي فقير آمريكائي توسط قاچاقچيان برده ربوده ميشود تا براي برده هاي سياه پوست كه در انبار كشتي هاي امريكائي كه بين آفريقا تا امريكا( مسافتي 6 ماهه) فلوت بزند چون امريكائي زبان افريكانز را بلد نبودند و همچنين افريقاي ها زبان انگليسي و فلوت تنها كانال ارتباطي اينان بود …ساهپوستان افريقائي با شنيدن صداي فولوت برخاسته و بي اراده ميرقصيدند تا حدي كه به اينده شوم بردگي خود بي اعتنا و فقط ميرفصيدند! .غافل از اينكه سود فروش برده آميريكائي را زنده نگه داشتن خود بيشتر ميكردند… خلاصه قاچاقچيان برده امريكائي براي سود بيشتر و ديگر اينكه برده هنگام انتقال در دخمه انبار كشتي ميگنديدند و ميمردند و رقص ستني آفريقائي همراه با آهنگ فلوت ِ فلوتزن ، اين مرگ و مير را بعلت تحركِ رقص ، كمتر ميكرد در موضوع كتاب مزبوربود…..
    وخلاصه داستان حال ايرانيهاست، عاشورا مزبله اي حمقات بار از برده رقصان اسلامي است ..با فلوت كر كننده خر دجال مسلكي، مردمي سر زير برف كرده را به رقص غير مفرح واميدارد تا نپوسند و خوراك حكوت فاسد اسلامي را با حركات نمادين مذهبي برده رقصان وار ، فراهم نمايند…….
    من اهل مطالعه و تفحص هستم براي اينكه دقيقتر و بهتر نتيجه گيري كنم، يعني اصل را مورد مداقه و مطالعه قرار ميدهم منابع تحقيقم ماخذ گزينش نيست . ( حال اين اسناد از مركز اسناد انقلاب اسلامي باشد ( هرچند دروغ) و يا مطالب از سايت اون پوفيوز گلپايگاني ( مرشد مرتض سكولار)يا بلاگ طرفداران سعيد امامي( اسلامي) باشه . يا خود قران… چون اگر فقط منكوب و محكوم كنيم ( بدون شناخت عميق و آگاهي لازم) ميشيم مثل اين اس هولهاي اسلامي و مردم سر زير برف كرده ايراني كه بدين شكل نگون بختتر خواهيم بود …. خلاصه اينكه داشتم كتاب اسلامي(تحت عنوانِ: سفينه البحار ومدينه احكام و آلاثار ، نوشته حاج شيخ عباس قمي- صفحه 164) را جهت يافتن ِ تحجر در اسلام و انجام ِ پژوهش ميداني در اين خصوص مطالعه ميكردم كه به موضوعِ زير در اين كتاب برخوردم 🙁 !؟!!)
    حسين ابن علي چنين ميگويد:
    ……….مااز تبار قريش هستيم و هواخواهان ما عرب، و دشمنان ما ايراني ها هستند . روشن است كه هر عربي از هر ايراني بهتر و بالاتر است و هر ايراني از دشمنان ما بدتر است . ايرانيها را بايد دستگبر كرد و به مدينه آورد ، زنانشان را بفروش رسانيد و مردانشان را به بردگي و غلامي اعراب بايد گماشت ……….!!!!!
    خودتان قضاوت كنيد اين حسين ابن علي خونخوارِ ديوث، كه حالا شده ليدر مرده ِ مردم سر زير برف كرده ايران چنين عقايدي داشته است … از همه جالبتر اينكه خود اعراب حسين را نه به لحاظ تاريخي و نه به لحاظ قيومت فاقد اعتبار دانسته و معتقدند كه عََجَمان (ما ايرانيها = كر لال در معني) تاريخ را تحريف كرده ايم، و اعراب اصل عاشورا رابه لحاظِ تاريخي و تفسير وقوع اصولا قبول ندارند…!!
    چه شده ما شديم عرب پرست تازه آنهم مرده پرستي اعراب ؟؟!؟!؟!؟؟!؟!
    اگر گفتيد …؟!
    من نظر خودمو ميگم در 2500 سال پيش ريشه هاي مرده پرستي را بر اساس آثار اساطيري مندرج ، مانند شاهنامه را ميتوان يافت …( داستان نبرد رستم و سهراب.. رستم، سهراب متوفي را 7 روز بر دوش كشيد و با زنجيبر بر گرده خود ميكوفت !!!)
    عجب!!؟
    حالا پيدا كنيد ريشه هاي فرهنگي ايراني را كه ضمن ِ توسعه نيافتگيِ ….. ،جمهور اسلامي را ابر قدرت عالم باهوشترين افراد و مبتكر ترين اشخاص عالم ماده و مامن رشد معنوي و قدرت بلا منازع نظامي در جهان ميداند!! …بعله منظور م ايرانياست كه خلاء فرهنگيشنو با اسلام و بالاخص مرده پرستي و موهوم بافي ِ اسلامي پر ميكنند … بله ميدونم! از زمان صفويه ريشه (رقيه پارتي و پارتي حسيني) علم و كتل كشي و قمه زني عربده كشي ( نوحه خواني) و مراسم خجالت آورِگهوراه سوزان و خيمه سوزان به وقيه ترين صور ممكن، باب و هرساله انجام شد ( ميدونم) ولي بريم يه پله عقبتر ……خوب اينجا ميتوانيد ريشه واپسگرائي را به اين غلظت و طول و عرض ، در هيچ جاي اين كره خاكي بيابيم….مبهم بافي نكنيم اين موضوع را هم گردن اين و اون هم نندازيم … فقط تنوير افكار كنيم … همديگر را بي دلبل نفي نكنيم با مستندات از هر جاي جنبش وبي ( جنبش مجازي) را كه نه الان بلكه براي نسل فعلي بلكه براي نسل بعد بعنوان مستند قابل استدلال راه اندازي كنيم .. نكته سنجي بسيار خوب است اما اينكه همديگر را بدليل نداشتن ماخذ ( چيزي كه خسن آقا چندين وچند بار به بنده ازحد گوشزد گذراند! ، محدود نكنيم ببينم طرف در چه جرگه اي است، مثل آخوندا برخورد نكنيم …منظور اين هم نيست كه هر چرت و پرتي را در وبلاگ شخصي اتان درج كنيد ….پايش كنيد …. بنده تمام موارد را با دست خودم و از تروشات ذهن خودم تايپ ميكنم. ماخذ هم خود بنده هستم، استنتاج را موكول ميكنيم به خوانندگان..همه ما يك هدف داريم…)
    هيچ انسان پاك نهادي پس از تجربه سيطره ظلم ( ظلم و تهاجم اعراب و شبيخون مادي و معنوي به مردم نسبتا متمدن ايران) مطيع و فرمانبردار نخواهد شد مگر در شرايط حماقت….
    بشر ايراني ، كمي فكر كن ، كسي چيزي از شما نميخواهد جز تفكر و استنتاج دروني !!
    با گذشت ِ هر سال اين بازي هاي مسخره بت پرستي حسين بدتر و وقيح تر و غليظتر ميشه …البته همين وقاحت مسبب فروپاشي اين فرهنگ قهقرائي تروريسم اسلامي است ….و به اميد آن روز……

  4. Anti Islam says:

    حسین یک وحشی مثل پدربزرگش بود که طمع غارت دمشق برش داشت و حتی حج خانه خدایش را هم نیمه کاره رها کردو از هول حلیم خود را در دیگ انداخت.
    حالا هم یک مشت تخم عرب تو ایران برایش عزا می گیرند.
    راستی چرا وبلاگ گفتگو را از سایتت برداشتی؟

  5. در اولین ساعات دومین روز از سال 2009 میلادی و هنگامی که خود را برای به رختخواب رفتن آماده می کردم به این مطلب جالب برخوردم http://iranbbb.org/35234.htm و هرچه کردم نتوانستم از نوشتن این مطلب خودداری کنم .
    بدون دور زدن واژه های و پیچاندن کلمات باید بگویم که بنده هم با نظر خسن آقا کاملا موافقم . بقول زنده یاد کسروی آنقدر گفتیم فتنه فلان قدرت و فلان قدرت بود که ما را به این روز انداخت اما هرگز فکر نکردیم که اگر ما نمی خواستیم آن ها هرگز نمی توانستند .
    حماس و حکومت اسلامی دستان خون آلود خود را در زیر پوشش نگاه های (بظاهر) انسان دوستانه جهان به نوار غزه پنهان کرده اند و با سپر کردن فلسطینیان هرچه می خواهند می کنند .
    بنده آنگاه برای مردم فلسطین دل خواهم سوزاند که در میهن من اعدام و فقر و فحشا و اعتیاد نباشد . در سال گذشته بیش از 300 نفر در ایران اعدام شدند و نفس برخی آقایان انسان دوست هم در نیامد . در اعراق وچچن هزاران هزار انسان بیگناه کشته شدند و جای این خبر ها همیشه در آخر برنامه فلان شبکه خبری بود.
    حال به یک باره همه فلسطینی دوست شده اند !!
    همانگونه که ملت ایران تاوان نادانی خود را بدلیل اعتماد به آخوند می پردازد فلسطینی ها نیز هنوز پس از نیم قرن جنگ و خونریزی هنوز درک نکرده اند که تا اسلحه بدستان چفیه بگردن قدرت را در دست دارند آن ها هیچگاه روی آرامش را نخواهند دید .
    جالب اینجاست که آنچه جهان حملات وحشیانه اسرائیل به غزه می خواند همان قانون چشم در مقابل چشم و دست در مقابل دستیست که رادیکالیسم اسلامی حاکم بر ایران و نوار غزه از آن پیروی می کند .
    لحظه های خود را بجای اسرائیل بگذارید… اگر چند راکت پرتاب شده از سوی حماس دوستان و شهروندان شما را می کشت شما چه می کردید ؟
    تا چند قرن دیگر باید این فتنه انگیزی حماس ادامه داشته باشد ؟
    این حماس است که با بزدلی خود را در میان فلسطینیان پنهان کرده و از آنها به عنوان سپر بلا سوء استفاده می کند !
    ملت ایران بعد از سی سال به این واقعیت رسیده که چراغی که به خانه رواست به مسجد روا نیست بلکه حرام است ! وظیفه هر حکومتی در قدم اول دفاع از جان و مال شهروندان همان مملکت است .
    آری من و امثال من در قدم اول برای ایران دل می سوزانیم . مردم فلسطین نیز باید سرانجام از خواب بیدار شوند و حماس را با دست خود از فلسطین بیرون بریزند تا صلح به خاورمیانه باز گردد وگر نه اسرائیل با اتکا بر حقی که من آن را حق دفاع شخصی می خوانم این کار را خواهد کرد .
    بیایید با مغلطه به انکار حقیقت نپردازیم. اسرائیل اگر می خواست غزه را در کوتاه ترین زمان ممکن با خاک یکسان می کرد و هیچ کس بخود حتی اجازه اعتراض هم نمی داد . این حماس بود که به تحریک جمهوری اسلامی آتش بس را نادیده گرفت. بقول معروف جواب های هوی است . حماس از واکنش اسرائیل خبر داشت و می توانست پیش بینی کند که عکس العمل اسرائیل چگونه خواهد بود .
    من و خیلی ها مانند من به موفقیت اسرائیل در نابودی حماس امیدوارند.. چون این اولین قدم در راه نابودی کاملا تروریسم اسلامی در خاورمیانه و جهان که در آخر به قطع شدن یک به یک هشت پای جمهوری اسلامیست خواهد انجامید .
    اگر من بجای ملت فلسطین بودم.. چنین آرزویی را می کردم و حتی خود برای براورده شدن این آرزو دست بکار می شدم هرچند می دانم که جوانان فلسطینی هم چنین فکر می کنند که اگر چنین نیاندیشند باید با تاسف بگویم که (( از شماست که بر شماست )) !!
    دیر یا زود سلطه رادیکالیسم اسلامی باید از صحنه جغرافیایی جهان برچیده شود .. هرچه زودتر بهتر

  6. محرم با طعم غزه…
    این ارتجاعی ها خجالت هم نمی کشند…
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد !
    ملازادگان حیوان صفت . پیچ که به رول پلاک نخورد بزور با چکش میکوبن تو سرش.. آخه کثافت کاریهای عاشورا چی بود که به غزه هم آراسته بشه !

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی