Jan 04 2009

بسیجی و طلبه‌های خالی بند رهبر

نوشته:     :::       20 پیام

اول یک خبر خوش:
مانی خان خبر خوشی را دادند که بسیار خوشحالم کرد، بر اساس این خبر حال بلوچ عزیز رو به بهبودی است. امیدوارم هر چه زودتر به جمع ما بپیوندد و وبلاگش را راه بیندازد و آن شتر بیچاره را هم از تنهایی دربیاورد.
حالا برویم سر داستان بسیجی و طلبه‌های خالی بند رهبر
می‌گویند روزی سعدی از بازار عبور می‌کرد یکی از بچه مزلف های محل آمد و در وسط بازار جلو چشم همه کسبه انگشتی به سعدی رساند. سعدی بلافاصله کیسه پولش را بیرون آورد و چند سکه به جوان داد. آنهایی که شاهد واقعه بودند از سعدی پرسیدن این چه حدیثی بود که به جوان خاطی پول دادی!؟ سعدی پاسخ داد، وقتی به او در قبال این عمل زشت پول دادم، گمان می‌کند کار نیکی کرده و این کار زشت را ادامه خواهد داد. روزی یکی گردن کلفت تر خودش گریبانش را خواهد گرفت.
اینکه ملت ایران زورش به رژیم آخوندی می‌رسد یا نه را من کاری ندارم، ولی حداقل می‌توان از این حکایت سعدی پند گرفت و در برابر حکومت آخوندی از این گونه شگردها استفاده کرد.
وقتی بسیجی و طلبه‌های به اصطلاح مرید رهبر می‌روند کفن می‌پوشند و در فرودگاه بست می‌نشینند، ملت عاصی ایران می تواند به سبک سعدی رفتار کند.
فکرش را بکنید یک عده جوان باهوش و خوش ذوق بروند و علم و کتل راه بیندازند و چنین جلوه دهند که طرفدار این جماعت احمق هستند. بروند جلو فرودگاه و شعار بدهند برادر بسیجی حمایت حمایت و از حکومت با قاطعیت بخواهند که شرایط فرستادن این اراذل و اوباش به غزه را هر چه زودتر فراهم کند. همه می‌دانیم که نه این اراذل و اوباش به غزه می‌روند و نه حتی در خود ایران حاضرند اگر روزی نیاز بود از رهبر دفاع کنند. همه می‌دانیم که اینها جملگی فرصت طلبانی هستند که برای مزد و حقوق می‌آیند و در این نمایش‌های مسخره شرکت می‌کنند. حال اگر شرایطی فراهم می شد که حکومت و این اراذل را مجبور می‌کرد برای یک بار هم که شده هزینه‌ای برای این خالی بندی هایش بپردازد، چنین حرکتی بسیار با ارزش می‌بود.
من از همین جا به سهم خودم از رهبر و دیگر سران خالی بند حکومت می‌خواهم که هر چه زودتر شرایط فرستادن این جان برکفان(!!) بسیجی را فراهم کند، پول هواپیما، شتر یا خر برای حمل این اراذل اوباش به غزه را هم من خودم شخصا حاضرم به عهده بگیرم.
پ.ن.:
یک آدم خوش ذوقی رفته توی بالاترین یک لینک داده به این عکس و تیتر زده: عزیزی که جهت رفتن به غزه اعلام آمادگی کرد!
یکی دیگه هم برای این عکس تیتر زده : حضور یکپارچه دماغ عملی ها در حمایت از حماس

نوشته: در ساعت: 11:03 am در بخش: اسلام و مسلمین

20 پیام  |           

20 پیام به “بسیجی و طلبه‌های خالی بند رهبر”

  1. من نمیدونم چرا اینا چند روزه مثل شتری که منتظر یونجه است تو فرودگاه تحصن کردن…چرا نمیرن با اسرائیل بجنگن؟چرا عملیات استشهادی نمی کنن…؟
    از دو حالت خارج نیست:
    1.یا تخمشو ندارن
    2.یا تخمشو ندارن!
    موقعیت از این بهتر…تازه آغا هم تضمینی قول داده که بعد از به درک واصل شدن مستقیما روحشون با شهدای چرکین صدر اسلام محشور میشه
    دیگه چی میخوان؟ برن دیگه!

  2. سال نو
    با
    2 تا
    بحث شیرین بلوچی نو

  3. SHIVA says:

    بابا چیکار به این پوفیوزها داری ؟ اینا انسان بودن نوکر آخوندا نمیشدن . گور بابای همشون ! حیف اعصاب که آدم برای اینها خرد کنه . بابا من سر در نیاوردم از این دنگ و فنگا . خودت یه کارش بکن . من چند روز نبودم درگیر سال نو بودم نشد پیغاماتو بخونم . دیشب تازه 3 تاشو دیدم . ولی نفهمیدم چی به چیه ؟ بیشتر راهنمایی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دستت برسه به شورت زن آقا ..

  4. SHIVA says:

    هاهاهاها مرررررردم از خنده .. منم حمایتت میکنم . خیلی باحالیییییی

  5. ali says:

    سلام حسن اقای گل
    اگه تو رو نداشتم تو این مملکت دق می کردم .البته حسن آقا جان بیشتر این بسیجیها اینقدر خر هستند که همچنین کاری بکنند باور کن جدی می گم .نمونشو زیاد دیدم
    آخونها هم از خریت همینها استفاده و چند سالی بیشتر حکومت می کنند
    قربانت .الهی که هر چی اخوند فدای اون قلمت بشه

  6. بهلول says:

    من هم حاضرم به نوبه خودم، چند تا از اون آخوندهای گردن کلفت را بیارم و این بسیجی ها رو بشونم روشون تا هرچه زودتر استشهادی بشن و ما هم به مراد دلمون برسیم . آغا سلامت باشه !

  7. روشنفکران پیرو خط امام و رهبری says:

    بسم الله القاصم الجبارین
    اطلاعیه انتخاباتی روشنفکران پیرو خط امام و رهبری
    نظر به اینکه شرکت گسترده در انتخابات باعث تداوم نظام شکوهمند اسلامی است در جهت تزریق روحیه حماسی به امت حزب الله برای حضور گسترده و میلیونی در انتخابات آتی با استفاده از سلاح قلم و منطق به جنگ عدم حضور در انتخابات رفته موجب رونق انتخابات و کوبیده شدن مشت محکم بر دهان آمریکای جهانخوار شویم.
    با وجود اینکه 99 در صد مردم ایران دل در گروی ولایت فقیه دارند ولی این فکر که شرکت در انتخابات واجب کفایی است آنان معمولا حضور پررنگی آنچنان که شایسته نظام ولایی است در پای صندوق ها ندارند(هرچند که درصد شرکت در انتخابات 10 برابر درصد شرکت در انتخابات آمریکا است)
    لذا ما برآن هستیم با استدلال های ساده ملت ایران را مشتاق شرکت در انتخابات کنیم.
    به استدلالات ما توجه کنید و با تکثیر آن در سطح اینترنت و بصورت اعلامیه های دانشگاهی مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب بزنید:
    الف) در نظام اسلامی کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان می گذرند و امت حزب الله می تواند بدون هیچ نگرانی به هر کس رای دهد.
    ب)عدم شرکت در انتخابات موجب تضعیف نظام شکوهمند اسلامی شده و چه بسا به مرور زمان موجب سرنگونی و اضمحلال این نظام مردمی و شکوهمند شود.
    ج)سرنگونی نظام اسلامی باعث گسترش فسق و فجور در جامعه خواهد شد. به نمونه هایی از فسق و فجور توجه نمایید:
    1) بازگشت خوانندگان منحوس لس آنجلسی در کشور و رواج موسیقی و آواز و تدریس موسیقی در مدارس کشور.
    2)برگزاری مجالس لهو و لعب متعدد در منازل مردم و فقدان نیروی بسیج و انتظامی در جهت ممانعت از برگزاری این مجالس.
    3)تنها ماندن مبارزان لبنان و فلسطین و قطع کمکهای میلیاردی به رزمندگان حماس و حزب الله
    4)جایگزینی قوانین فاسد حقوق بشر به جای قوانین و حقوق الهی و عدم اجرای قوانین سنگسار و شلاق درکشور.
    5)عدم فیلتر اینترنت و دسترسی آسان جوانان به سایت های الحادی
    6) جایگزین شدن مراسم فسق و فجور مانند کارناوالها و مجلس رقص و پایکوبی با مراسم پر افتخار عزاداری سالار شهیدان آقا اباعبدالله.
    7)بازگشت سیاستمداران و اقتصاددانان که در دانشگاههای فاسد آمریکا و اروپا درس لیبرالیسم را فرا گرفته اند.
    8)ایجاد فسق و فجور درکانون خانواده با برابر شدن حقوق قضایی و مدنی زن و مرد.
    9)احیای جشنهای شیطانی نظیر جشن مهرگان و جشن چهارشنبه سوری
    10)خطر تبعید روحانیون به خارج کشور و تعطیلی حوزه های علمیه کشور و فقر فرهنگی.
    11)رواج بی حجابی و بی توجهی به چادر این هویت ملی زنان ایران
    ما اگر بخواهیم مضرات عدم شرکت ملت در انتخابات را بنویسیم مثنوی هفتاد من می شود.
    امید است شما عاشقان نظام شکوهمند اسلامی با تکثیر این اطلاعیه موجب روشنگری شده و حضور 70 میلیونی در پای صندوق های رای نوید دهید.
    وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

  8. A says:

    دقیقن ! میگن ملاحسنی یه بار گفته بود صد رحمت به اموات محمدرضا پهلوی…چون همه جوانانی که رفتن جبهه (البته اون اوائل)تربیت شده زمان او بودند …حالا یه نفر هم پیدا نمیشه…

  9. خدا says:

    از ما قبول كنيد گرچه ما بايد قبول كنيم
    http://tinypic.info/files/d1ow2xy9gacrc5db0sdu.gif
    http://tinypic.info/files/e5vcl8wdtoqh6vyuan3d.gif
    ———–
    پاسخ: شرمنده کردید مرا، مرسی بخاطر زحمتی که کشید همین چند روز آینده می گذارمشون روی وبلاگ

  10. شیمبل says:

    روزی مردی برای شکار خرس رفت. خرس بزرگی رو دید و به طرفش شلیک کرد. از بخت بد تیرش خطا رفت. خرس عصبانی هم شکارچی بدبخت را گرفت و کرد!!! شکارچی با وجود درد شدید ماتحتش دوباره تفنگ را برداشت و به خرس شلیک کرد. دوباره تیرش خطا رفت و دوباره خرس هم آلتش برخاست و به رفت و آمد در گلستان مسرت مشغول شد. این اتفاق چند بار تکرار شد و عاقبت خرس خشمگین یقه شکارچی را گرفت و گفت: “من نمی فهمم تو اومدی شکار کنی یا کون بدی!!!”
    سیر تکاملی یک ضرب المثل فارسی:
    1. یک مو از خرس بکنی غنیمته
    2. یک مو از خرس بکنی کچل نمیشه
    3. یک مو از خرس بکنی کونت میذاره!!!
    حالا باید این حکایت رو به گوش شکارچیهای حماس رسوند که تیر الکی به این خرس خفته شلیک نکنن. البته الان یه خورده دیر شده و آقا خرسه داره کونشون میذاره (قابل توجه جمهوری محترم اسلامی)
    آلتت برقرار باد

  11. سوشیانت says:

    با خودم گفتم که شما و ملا حسنی در سال نو آوری و شکوفایی گه آوری کردید که مال شما به فاک رفت. شما که می خواستید نو آوری کنید می بایست در همان ابتدای سال خورشیدی این کار را می کردید نه همزمان با سال ترسایی که مبادا در ذهن امت حزب الله شبه پیش بیاید. و من الله التوفیق.
    اگر ما این ها را نداشتیم چطور می تونستیم این همه اراجیف در موردشون بنویسیم و به منطقشون بخندیم؟

  12. me says:

    الان كه اسرائيل حمله زمينى را شروع كرده، بايد اين basijiha رو فرستاد به Gazeh جلوى همه كه زود بروند به بهشت.

  13. Nina says:

    یک سری از این جماعت احمق هم که تو این هیر و ویر راه افتادن رفتن کربلا پابوس امام حسین – رفتن رو هوا. اخه تا کی از دست این ملت بکشیم؟‌ یکی نیست بگه چی میخواین از استخونهای پوسیده یکی که قرنهاست اون زیر کپیده؟‌اون هم بعد از آتش افروزیهای فراوان؟!!!!!!!!کاش بقیه هم برن فلسطین شهید بشن بقیه ملت بتونن نفس بکشن. گو اینکه به جز پدرمادرهای ما و یک سری آدم بینوای دیگه که بالاجبار تو اون مملکت موندن هیچ آدم حسابی دیگه ای اونجا نیست……….. کاش یکی اینها رو هم نجات میداد. خود کثافتشون میموندن و رئیس جمهور و رهبر عزیزشون.

  14. حسن آقا
    چند تا نکته وجود دارد:
    1- این بسیجی هایی که جلوی ترمینال فرودگاه تحصن کرده بودند و بخیال خودشان حالا که مقام رهبری دستور جهاد داده میخواستند به غزه بروند و وقتی که دیدند مسولین عملا هیچگونه اقدامی برای آنها نمیکنند دچار تناقض تحلیل شده بودند.
    آنها نمی توانستند درک کنند چطور وقتی حکم جهاد داده شده چرا دولت مکتبی و مجلس منتخب امام زمان نسبت به حکم جهاد بی اهمیت است.
    2- این بیچاره ها قضایا را خیلی جدی گرفته بودند. انها نمیدانند که اگر اسرائیل به ایران هم حمله کند دیگر بخار از کسی بلند نمیشود.
    3- جمهوری اسلامی الان هیچ کاری برای نجات حماس نمیتواند بکند جز دعا کردن.
    4- حال که اینها زورشان به اسرائیل نمیرسد تشنه برخورد با معترضین داخلی هستند که دق و دلی خودشان را سر مردم داخل خالی کنند.
    5- نسبت به سالهای قبل این دفعه مردم داخل ایران هیچگونه تمایلی به همراهی با حکومت برای اشک تمساح ریختن برای فلسطین ندارند. این نشان میدهد آگاهی مردم بالا رفته.

  15. عزادار حسینی says:

    این دانشجویان پیرو خط امام از تو کون سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین یک میلیون دلار بدست آورده اند که جایزه برای قتل مبارک تعیین کرده اند؟

  16. يه نفر says:

    سلام عزيز
    عزيزم اين مملكتو ولش كن.
    اسم اسلامو رو خودشون گذاشتن دارن هي اسلامو خراب مي كنن
    حسن آقاي گل هر چقدر هم مملكت گند و گه باشه نبايد من و تو اين خرابكاري رو به اسلام نسبت بديم.
    كيير تو كون هركي تو مملكت اسم اسلام رو خراب كنه
    اما اسلام و پيامبر و امامانمون فوق العاده خوبن.
    بوس حسن جون
    باي

  17. N says:

    اتفاقا یه نفر جان از اینها باید تشکر کرد که چهره اسلام واقعی رو به همه نشون دادن. مثل اینکه امثال تو هنوز در توهم اسلام دین برتر به سر می برید؟

  18. آقای یه نفر… اگر به وبلاگ حسن آقا نوجه کرده بودی این دری وری ها رو اینجا درباره اسلام خوب و ائمه باحال و همش در حال حال نمی گفتی…
    در مورد این بسیجی ها و این دماغ عملی ها هم که… چی بگم…فردای ایران اینا جواب این ملت رو چی میدن…

  19. سلام خسن آقای عزیز من بعد از عمری یه وبلاگ درست کردم البته داشتم وبلاگ اما توی بلاگفای جاسوس بود و منم نمیدونستم ورد پرس نامی هستش بالاخره شروع کردم و فعالیتم رو از سر گرفتم. در جواب به کار این دانشجو ها من کاملا با حرفت موافقم اگر میشه یه جنبشی توی داخل کشور راه بنداز تا اولین نفر خودم برم و ازشون حمایت کنم برن هلاک شن زیر دست برادران صهیونیسم.
    در جواب به یه نفر باید به جواب N بسنده کنم چون خوب زد توی دهن یه نفر خوشم اومد N جون دمت گرم پیغمبر خوب کسی بود کاملا یه هیتلر قرون وسطا در سرزمین تازی های مادر جنده. راستی اگر لطف کنی و لینکم رو بذاری منم خوشحال میشم و باعث افتخارمه منم لینکت رو میذارم بازم سپاس.

اخبار و مطالب خواندنی