Sep 14 2008

پیشنهاد برای همیاری

نوشته:     :::       14 پیام

دوستان عزیز هم شما مرا می‌شناسید و هم من بعضی از شما را می‌شناسم. ما بجز نجات ایران هیچ هدف دیگری نداریم. نه نوشتن من در این وبلاگ یک دینار برای من ثروت می‌آورد و نه خواندن چرندیات من یک دینار به ثروت شما می‌افزاید، در عوض از نظر فکری هم برای من که می‌نویسم اینجا محل درامدی معنوی شده و همچنین امیدوارم برای شما چنین باشد.
متن زیر را دوست عزیز دکتر لائیک نوشته‌اند. آنرا بدون هیچ تغییری و هیچ اظهار نظر می‌گذاریم اینجا. متن را مطالعه کنید و نظر خود را بنویسید. شاید توانستیم با کمک و همفکری یکدیگر راه چاره ای برای فلاکت خود پیدا کنیم:
خسن جان،درست ميگي. من نميخوام مثل اين اس هولهاي حزب الهي هتاكي كنم به پيشينه مون، منتها اينكهِ ميخونم آواز نيست، بلكه فرياده ……………بدبيني هم نيست يه فكته – اما منهم مثل شما ميگم چه بايد كرد؟
اين متن را (يعني متن بعد از خط چين) 3 ماه پيش من براي شما بصورت كامنت ارائه كردم – شما هم فرموديد كه دست همكاري همديگر را ميفشاريم، شما گفتيد بنده در تئوريزه كردن هم افزائي كنم….بعدش بحث سفر شما به فرانسه پيش اومد و فاصله افتاد ……
باشه بيا هدف مند باشيم ….من ميتونم كار كنم. لطفا متن زيرو يه بار ديگه بخون ، اگه احساس خوبي براي ارتقاء براي همه ايجاد كرد دوباره بهم بگو…..اوكي؟(حوصله كن و متن بخون دوباره)
—————————————
* پيشنهاد به خسن آقا جهت برگزاري : وبينار تحت عنوان “مانيفست(مرامنامه) رهائي ”
خسن آقا دلم ميخواد يه روز پاشم ببينم همه اين بد بختيائي كه الان توش هستيم فقط يه كابوسه ….
مذهب در كشور هاي با تاريخ كهن يك مزبله و دلق فكري است. اين مثل يه پهلواني كه وارد ميان سالي شده هم ميخواد زورش مثل جوونيش باشه و هم هم مثل فرزانه ها احترام همگان را داشته باشه و لي نتيجش بي شك هيچكدامه! ، لذا دنبال تخدير و مخدر ميگرده . در مورد جوامع اين چنيني بهترينش مذاهب من درآوردي بالاخص مذهب مخ تعطيل كن لاشي مبنا اسلام هست ( دروغ بگو ، زنا بكن ، دو در بكن ، ترتيب بچه را بده اما براي اينكه نمازت درست باشه يه پولي كفاره به آخوندك محله بده )…. استالين هم حتي درست ميگفت اين مخدر توده ست …نه مسلك ارتقا معنوي.
انتظاري بيداري سياسي در لايه آكتيو ايران در اين شرايط فقط يه سراب هست ، چراكه هيچ جريان هدف مندي نميتونه بعنوان طبقه سمبل ساز ، قهرمان پروري كنه كه خود لازمه جريانهاي فرگشت مبناست!!!!!
خسن آقا شما يه بار خطاب به بنده نوشتيد كه پاسخ به لفظ” شير دلالان دانشجو” بكار رفته من بود ……و در آخر نظر شما اشاره روشن بودن آخر كار اين حركتها بود ….. من نميخوام پاسخ بدم چراكه چه چيزي بهتر از مثبت انديشي؟؟؟
ما خودمان ميخواهيم يك مزبله ذهني درست كنيم و مثل آدامس بجويمش، جريان دانشجوئي در ايران در واقع تاسف بار هست – ملغمه اي از حركتهاي خورده بورژوازي مابانه همراه با رفتار هاي زير زميني دختر پسر، اينكه منتقدان خيلي اميدوارن به اينكه آخر كار چه ميشود ؟ جريان بي هدف و بي سمبل و بي ارزش چي از توش در ميايد هيچ…..
افعي هيچگاه كبوتر نميزايد…..
، بهشت يك دانشجوي ايراني ميدوني چيه ؟ نگم بهتره (من 14 سال مدرس دانشگاهيم) اما بزاريكم بگم …. بعداز ليسانس با توجه به رابط گرفتن هاي دوره دانشجويي و استخدام در يك بنگاه معاملات مسكن …خريدو فروش زمين بيابانها و آخرش رسيدن به هدف “مكان” يا خونه خالي جهت ارضا اميال سركوب شده جنسي و بي بندو باري و اداي فان درآوردن شده تا 35 سالگي……..بعدش چزي كه ميمونه؟! : افسردگي و خستگي و بي هويتي
– اگه ميخواهيم خوب بشيم بايد الگو سازي كنيم و مسير يابي
پس به خودمون دروغ نگيم ……
چون دروغ ابزار مذهب براي درماليه ….
حكومت چرا دروغ ميگه ؟ چون شرح وظايفش اين هست و مردم دارند با دروغ عشق ميورزند زندگي ميكنند، دوستي ميكنند ، اعتراض براي توهين به دختر خوشگله كلاس انجام ميدن ، قيمت زمين را به گران ترين مبلغ در كائنات ميرسونن و…..ميدوني چرا احمدي نژاد دورغ ميگه؟؟؟
چون دروغ یکی از فضائل بندگان خداوند است. بله! دروغ در چارچوب ادیان ابراهیمی از فضائل مؤمنان به شمار می‌رود. برای اثبات این امر باز می‌گردیم به سرچشمة ادیان ابراهیمی، به کتاب مقدس و شخص ابراهیم! به عبارت دیگر باز می‌گردیم به ریشه‌های «فرهنگی» نیچه و دیگر بندگان خداوند ابراهیم، تا بربریت و زشتی را از نزدیک مشاهده کنیم. طبق اظهار بی‌بی چسونه ‌های دینی، در «کتاب آفرینش» آمده ‌است که ابراهیم ترک دیار کرده، به مصر رفت تا از قحطی در امان بماند. آنحضرت وقتی به مصر می‌رسند به همسرشان سارا چنین می‌گویند: تو زن زیبائی هستی و اگر مردان بدانند که تو همسر منی، ممکن است به خاطر تصاحب تو قصد جان من کنند. پس بهتر است به کسی نگوئی که همسر من هستی. و منهم به همه خواهم گفت که تو خواهر منی. به این ترتیب کسی به خاطر تو مرا نخواهد کشت و جان من در امان خواهد بود! بله، فراموش نکنیم که این موجود شگفت، پدر یهودیت، مسیحیت و اسلام هم به شمار می‌آید!
آوازة زیبائی سارا دهان به دهان گشت تا به گوش فرعون رسید. و فرعون فرمان داد تا این مهروی مه پیکر را به دربار بیاورند. و چون وی را نزد فرعون آوردند، وی از خود سخاوتمندی فراوان نشان داد و به ابراهیم تعداد قابل توجهی گاو و گوسفند و الاغ و شتر و غلام و کنیز اهداء کرد. پس از اینکه ابراهیم از قبل زیبائی سارا به نان و نوائی رسید، «یهوه» به خاطر سارا، بیماری و بلا بر دربار فرعون نازل کرد! اینهم «عدالت» خداوند ابراهیم است که بجای مجازات ابراهیم دروغگو، فرعون از همه جا بی‌خبر را تنبیه می‌کند! ظاهراً یهوه به فرعون می‌گوید که چرا چنین بلائی بر او نازل کرده! چون آنوقت‌ها، یهوه گویا مستقیماً با همه «گپ» می‌زده، و خدم و حشم و جبرئیل نداشته. بله، فرعون پس از اینکه در جریان قرار می‌گیرد، خشمگین شده، ابراهیم را احضار می‌کند و از او می‌پرسد، چرا نگفتی که سارا همسر توست؟ چرا او را خواهر خود معرفی کردی؟ من حتی می‌خواستم او را به همسری اختیار کنم! و چون حضرت ابراهیم در پاسخ فرعون خفقان گرفته بودند، فرعون به ایشان می‌گوید: بیا همسرت را بردار و برو! فرعون برای اینکه از کم شدن شر آنحضرت اطمینان حاصل کند، به سواران خود فرمان می‌دهد تا ابراهیم و بانو را به همراه خدم و حشم تا دروازه‌های مصر همراهی کنند. و به این ترتیب بود که ابراهیم که از قحطی گریخته بود، با ثروت فراوان به دیار خود بازگشت! و داستان پدرسوختگی خود و بدجنسی یهوه را برای همة هم‌ولایتی‌های‌اش نقل کرد. به همین دلیل است که دروغ، تبدیل به یکی از ارکان ادیان ابراهیمی شده، پس ما به خودمون دروغ نگيم…………………………چون ميشم مثل چريك فدائي خلق كه تو ايران 6 ميليون هوادار براي خودش رقم ميزد!!! …..
خسن آقا پيشنهادي دارم : بيا تا با كمك بچه هاي خوب اين فروم، يه مانيفست را پيشنهاد بديم ….بذار هم افزائي كنيم و از اين همهمه تو اين سايت و جاهاي ديگه خذر كنيم
يه وبينار بذار ….
يه وبينار تحت عنوان “مانيفست(مرامنامه) رهائي ”
با ذكر هدف و برنامه راهكار ي غير رمانتيك…..
بذار بچه ها براي ذهنيت عصبانيشون هدف داشته باشن – بذار اطاق فكر داشته باشيم …. يه ددلاين هم بزار مثلا 20 روز ديگه بذار اين وبينار هر چند با ابزار ساده وبلاگ شما كار كنه
اين ارتعاش ميتونه سازنده باشه تا اينكه بچه بيان فحش خوار مادر كه زيبنده دهان مسلمانان است را نثار دژخيمان مرده بكنند – مثلا بگو در 10 سطر بيايين نظرتونو بگين راجع به چگونگي ظرفيت سازي و فرهنگسازي حركت بزرگ رهائي – روش فكر كن

نوشته: در ساعت: 7:42 pm در بخش: مبارزه با رژیم

14 پیام  |           

14 پیام به “پیشنهاد برای همیاری”

  1. افشین says:

    بهترین خدمتی که یه ایرانی میتونه واسه وطنش انجام بده کار فرهنگیه، کاری که در جهت خرافه زدائی باشه، کاری که باعث بشه ملت از چاه توالتی که اسمش اسلامه خودشونو بیرون بکشن، تمام معضلات جامعهء ما ریشه شون از اسلامه، وطن پرست بودن بدون اسلام ستیزی یعنی ادعای پوچ
    ریده باد به دهان محمّد رکورد دار کس گوئی در کل تاریخ بشر
    ریده باد به دامان فاطمه زهرا سرور کس ده های عالم که زنازاده های خار کسده ای همچو امام حسن و امام حسین را پرورش داد
    آمــین یا رب العالـمین

  2. افشین says:

    بنظر من همین روش موءثر هست هرکسی هر مقدار که وقت و حوصله داشت مطلب بگه از هر دری سخنی منتها با گرایش اسلام ستیزی و شناساندن چهره واقعی اسلام.
    اگه این مطالب رو هم تو سایتهای دیگه کامنت بذاریم تا بقیه هم مطلع بشن و سایتهای جالب و مطالب جالب رو هم که تو اینترنت هست رو به همدیگه معرفی کنیم هم این محفل بزرگتر میشه و هم اینکه اجتماعات اینچنینی دیگه ای هم جاهای دیگه بوجود می آد.
    اینکه جامعه ما غرق خرافاته و مردم دو دستی خرافاتو چسبیدن درست ولی این واقعیت هم هست که مردم از حقیقت اسلام بیخبرن و نمی دونن اسلام و مسلمونی چه ننگیه، اما اگه در مورد اسلام و پیغمبر و اماما حقایق به اطلاع مردم برسه خیلی از همین مردم آمادگیه انداختن اسلام به فاضلاب رو دارن

  3. حسن آقا
    من دربست حاضرم در هر تلاشی که برای خوشبختی هم میهنانم انجام میشود شرکت کنم و این پیشنهاد دوستمان را هم مفید میدانم ولی انتظارم از این گونه گردهمایی های وبلاگی یافتن راه حل قطعی همه درد های کهنه شده و عمیق یک ملت و یک فرهنگ نیست. انتظار من از این کارها فقط پرهیز از رکود و خمودی است. ما نیاز به تحرک داریم. دوباره باید کارهای گروهی در هر سطح و اندازه ای تقویت شود.
    شک ندارم که این وضعیت قابل دوام برای حکومت ایران نیست و مناسبات جهانی اجازه تداوم این وضعیت را نخواهد داد و دیر یا زود تغییرات گسترده ای در فضای سیاسی ایران رخ خواهد افتاد

  4. آرمان says:

    ***** نكتۀ بسيار مهم:
    در طي اين مدت كه بصورت بيصدا وبلاگتون رو مي‌خوندم كم و بيش با شخصيت شما دوستان ناديده اما عزيز آشنا شدم. بي‌تعارف بايد عرض كنم كه وجود هم ميهنان آزاده‌ای چون شما مايۀ مباهات من است.
    خسن آقا من فكر مي‌كنم پيشنهاد وبينار كه از طرف دكتر لائيك مطرح شد، فكر جالبي باشه. اما اينكه آيا مي‌شه چنين كاري رو با استانداردی قابل قبول (البته از نظر فنی) در اين وبلاگ انجام داد جاي بحث داره.
    در حال حاضر ما با دو ديدگاه مواجه هستيم:
    1- ديدگاه دكتر، كه ارتقاء ظرفيت‌های وبلاگ رو در پی خواهد داشت. اما اينكه چگونه و توسط چه كسي اين طرح اوليه سازماندهي خواهد شد… و اينكه آيا در نهايت نتيجه بخش خواهد بود يا نه… و و و مسائلی هستند كه بايستي صراحتا بدانها پاسخ داد.
    2- ديدگاه افشين، كه همون ديدگاه سنتی وبلاگ خسن آقاست. يعنی همياري در بالا بردن آگاهی خوانندگان از طريق كامنت گذاري و معرفی آخرين نوشته‌های ارزشمند ساير سايت‌ها و بلاگ‌هاي دگرانديش گسترۀ وب. ( به عنوان مثال خود من نخستين بار با سرچ مطلبي در گوگل و يافتن آن در مجموعه كامنت‌های يكي از پست‌ها، به اين وبلاگ رسيدم.) و همچنين مشاركت در نوشتن پست‌ها از طريق ارسال مقالات سياسي، تاريخي، فلسفي براي ايميل خسن آقا.
    در نهايت بايد بگم كه اگر قرار بر اين شد كه ظرفيت سازی هاي لازم براي پيشنهاد دكتر انجام بپذيره… كه چی بهتر از اين… اما اگر نشد من پيشنهاد مي‌كنم:
    **********مهم:
    كه بيائيم و اين وبينار رو در سايت گفتگو http://www.goftegu.com پی‌ريزي كنيم. البته من هيچگونه آشنائي‌ به درد بخوری از روند كار ندارم. چون اصولا هنوز عضو اون سايت هم نشده‌ام. اما پيشنهاد می‌كنم كه همۀ دوستان نگاهی بياندازند به بخش تارنماهای سايت گفتگو… بله دوستان من، جمعی از برجسته‌ترين سايت‌های دگر انديش ايرانی را خواهيد ديد. فكر مي‌كنم سايت خسن آقا بايد به جمع تارنماهاي سايت گفتگو بپيونده. و در اونجا ما قادر خواهيم بود كه تالارهاي گفتمانی مثل “مانيفست(مرامنامه) رهائي ” و موضوعات سياسي ديگر رو پايه ريزي كنيم. ضمن اينكه از حضور خوانندگان پرتعداد اون سايت كذايي هم بهره‌مند خواهيم شد. البته فكر می‌كنم كه در اونجا بايستی جانب ادب رو نگه داشته و علمي‌تر و مدلل تر به كارمون ادامه بديم. ضمن اينكه اين وبلاگ هم به روند سنتي خودش ادامه خواهد داد و تنها با لينك دادن به تالارهای گفتمان “خسن آقا” در سايت گفتگو به قابليت‌های خودش خواهد افزود.
    *************
    لطفا از كنار پيشنهاد من سرسري رد نشيد. چون اگه بتونيم اينكارو بكنيم فوق العاده خواهد بود.
    خب تا اينجای كار رو من گفتم بقيۀ پي‌گيري ها با شما عزيزان.

  5. الیار says:

    هر کسي با ديدگاه و زاويه نظر خودش ميتونه نظر بده و هر کسي از نظر دادن منظوري داره اما من هميشه براي مطالبي نظر ميدم که احساس ميکنم بايد نظر بدم و اصلا به همه مطالب همه وبلاگها نظر نميدم در بلاگ خودم هم علاوه بر يه کار تحقيقي قصد دارم افرادي را که دست به قلم هستن را دعوت کنم تا انها مکالمه هايي را که بين دو نفر انجام ميشود و در بلاگ نمايش داده شده است را انها با نوع تفکر و نوه قلم خودشان اين مکالمه را که بصورت ناقص هست تمام کنن
    مطالب همه افراد با ذکر نام و وب سايتشان در بلاگ به نمايش در خواهد امد تا همه به ديدگاه همديگر دسترسي پيدا کنن شايد خواندن اين داستان و نيز وقت گذاشتن براي ارايه ديگاه خودتون و يا نيز ادامه دادن اين داستان کوتاه و ارسال ان وقت بيشتري ميخواهد و شايد در حوصله همه افراد نخواهد بود اما حتما همه افراد که به اينجا دعوت ميشون ارزش کافي براي يک تحقيق گسترده و نيز ايده اي نو از ديدگاه جامعه شناسي و روانشناسي خواهند گذاشت و همه اين افراد با وقت گذاشتن براي اينکار علمي و تحقيقي کمکي بسيار به روند ان خواهند کرد نتايج اين کار حتما در اينده نمايش داده خواهد شد در ضمن از بلاگ و مطلب جديد افرادي که داراي وب سايت هستن نيز هميشه ديدن خواهد شد و ديدگاه هاي انها در طول زمان بررسي و به ايشان ارايه خواهد شد اين و ب سايت کاملا شخصي است
    اميدوارم هميشه ما را تا اخر کار (تا مطلب 8)همراهي بفرماييد.
    در ضمن خواهشا اگر دوستاني داريد که مورد تاييد شما هستن را نيز به اين بلاگ معرفي کنيد بازم با تشکر فراوان اشاره ميکنم که اين يک کار تحقيقي است و ما اصلا به دنبال افزايش ميزان بازديد بلاگ براي استفاده از مزاياي ان نيستيم بلکه هدف از دعوت ما گسترش بيشتر جامعه اماري اين تحقيق است.
    با تشکر خيلي خيلي زياد
    خيلي خوشحال ميشويم تا شما با ديدگاه خود حوصله کنيد و داستان ناقص ما را که در بلاگ هست را شما تمام کنيد و يا نقدش کنيد.و براي ما ارسال فرماييد.
    مطمئنم که مطلب اول ما در مورد موضوع بلاگ شما سوالاتی ایجاد می کند

  6. الیار says:

    من هم با یک کار فرهنگی مبتنی با خرد موافقم ولی این زمانی انجان خواهد شد که کسی بتواندهمه نظرات را یکجا ببیند و بتواند تصمیم بگیرد

  7. آرمان says:

    كربلا منتظر ماست بيا تا برويم
    كير مهريه ي زهراست بيا تا برويم

  8. امیر says:

    پیشنهاد بسیار جالبیه حسن آقا.از هم اکنون فکرهائی دارم….حتمن خواهم نوشت.

  9. ستاد تبلیغات حزب سبز لبه تاریکی ایران اسلامی آماده هرگونه همکاری در جهت افشای ماهیت پلید دین اسلام است.
    شما فرض کنید همین امروز یک کودتا بشود تمام ملایان با اردنگی بیرون شوند و کودتا گران هم با نظارت سازمان ملل انتخابات برگزار کنند و حکومت را بدهند دست مردم.
    20 سال بعد دوباره همین مردم خلو دوست غش می کنند تا یک شریعتی دیگری پیدا شود و خلوی اسلام را به حلقشان ریخته یا بوی آن را به مشامشان برساند.
    بهترین کار مبارزه با اسلام است هرنوع اسلامی از اسلام ناب محمدی تا اسلام اکبر گنجی و اسلام دکتر سروش.
    اسلام یک مدفوع است و ورزن های متفات آن اعم از سنده و گوه پشکل و ریدمان و … همه ذاتا یک چیز است.

  10. آرمان says:

    پرسش چهار گزينه‌ای (1)
    همانطور كه مي‌دانيم همۀ اديان تخمي هستند اما به نظر شما تخمي‌ترين دين در ميان آنها كدام است؟
    1- اسلام
    2- اسلام
    3- اسلام
    4- اسلام

  11. دكتر لائيك says:

    شاد باشِ ويژه تشكل بهره بري از خرد جمعي ويژه پروژه رهائي
    در ابتدا، از خُسن آقايِ عزيز متشكرم كه زمينه و فضائي فرگشت را بوجود آورد و سپس از تمام دوستان نيز كه با
    نظرات سازنده ، روي فضاي مرگبار تابوي پوسيده و لي فساد آورِ حكومت اسلامي ميخواهند تاثير بگذارند سپاسگزارم ، و اينكه خوشحالم كه در جمعي فرهيخته و مسئول حضور دارم ….جمعي كه داراي هدف ايده و قابليتهاي ذهني در” پروژه رهائي” است – جاي “ساني هم خاليه”……
    خسن جان شما به پيروزي رسيديد ، چرا كه حركتي يكي كننده و يكپارچه ساز را شروع كرديد و اين فضا شكوفه هاست (حركت مهمتر از هدفة، هرچند هدف هم اهميتهاي خودشو داره و لي نتيجه گرائي نه) ….
    مُنتها احساس خوب “روز بزرگ آزادي ” موقعي خواهد بود كه همه شكوفه كننده اين زوال را!
    ميدونيد؟ اون چيزي كه باعث رجحان اين جمع است ، هميّتِ اجتماعي و روشنگري و روشن بيني است وگرنه مثل همه ميشه گفت: برو بابا بي خيال، نون آب نميشه اين حرقا …..چون اگر دنبال نون آب بوديم اينجا نبوديم.
    توده راه خود را ميره و اهل ماجراجوئي و نو آوري نيست خرده اي هم ازش نميشه گرفت و كم كم اثر ميپذيره و دير تغيير ميكنه –تغييرش تاكنون اينطوري بوده ، حالا هم اينجائيم، چون 1000 تا دليل داره و با بيش 2500 سال قدمت ، اما يكيش هيجاني برخورد كردن روشن فكران نسل قبل ماست كه هممون ميدونيم چي شد! …..
    بيشك ما ، هموندانِ اين مجموعه، نكاتي را ازاين پس تجربه خواهيم كرد
    هدف : ارتقا ذهن از طريق آزاد انديشيدن و تئوريزه نمودن گفتمان براي بدست آوردن حقيقت
    روش : استفاده از مزاياي نسبي ICT و ، وب در ايجاد محيطهاي مجازي مانند وبگاه خسن آقا
    تئوري : استفاده از خرد جمعي در تكميل و تصحيح تدوين اطلاعات انديشه سالاران
    پارادايم: هميت اجتماعي و روش آموزشِ جمع به جمع Social Constructivism
    نتيجه: فقط تاثير بر اطلاعات واقعي راجع به اصل مذاهب – اسلام و حكومت اسلامي و روشنگرهاي اجتماعي
    فرصتها: استفاده از نتايج فوق در تصميم سازي عقلائي افرادي كه به رشد عقلي و ذهني معتقدند
    تهديد ها: رهگيري مزدور ران مستقر اطلاعاتي در شنود مخابرات و حساس شدن به مترجعين به اين وبگاه
    مزايا: پژوهشهاي ميداني و ارتقاء جمع
    همه اينا فقط با همين ابزار ساده وبلاگ ……
    هدف استفاده از خرد جمعي است ، مطمئنا هدف ما تشكيل CULT (فرقه) و تشكيل مجموعه هاي بسته نيست بلكه ذهنت را باز كن…فكر ما به وسعت كائناته بي مرز بي تابو وبدون هرج و مرج و قصدو غرض- در واقع وظيفه ما اين هست …. “فكر ما گسترش پيدا ميكند”
    دوستاني كه ميگويند روش كلاسيك وبلاگ خسن آقا را بايد حفظ كرد(يعني كامنت گذاري) قابل احترامند – منظور اين نبود كه اين بخش حذف بشه ، بلكه قراره يه لينك و يا “وب پارت ” تحت عنوان وبينار رهائي(بصورت ماهانه) و ديگر اينكه بازهم يك لينك يا وب پارت تحت عنوان اطاق فكرِ دگر انديشي ( با زمان بندي هفتگي) اضافه بشه و دوستان و بازديد كنندگان علاقه مند بتوانند ، از همفكريها يكديگر بيشتر بهره ببرند چون امكان استاندارد سازي موضوعي و بندي بندي تاپيكها وجود داره …..سئوال “آرمان ” در مورد متولي موضعي كيست? را اعلام ميدارم معمولا يك “مودريتور” يا مدير وبگاه دسته بندي و پاليسي را نظارت ميكنه – بنا به صلاحديد اين اختيار ميشه تفويض بشه به معتمدين و اشخاص ديگر در راستاي همكاري .(استراتژوتاكتيسسن اين پروژه خسن آقاست اما همه كمك ميكنيم بهش )- در ضمن پيشنها خوبيه مراجعه به سايت گفتگو كه توسط آرمان ارائه شد ، اما اگه متمركز باشه يه جا، يهتر به لحاظ امنيت داده اي . (به هر حال اينا مال فاز 1 يا استارت هست بعدش ميشه نياز سنجي كرد و با امكانات و روشهاي جديد عمل كرد)
    واژه نامه ( براي بدست آوردن ادبيات يكسان جهت گفتمان)
    وبينار : فضائي است مجازي مبتني بر وب يعني جائي كه بشه هم افزائي كرد ….جائي كه بشه از نظريات و تجربيات يكديگر در خصوص مباحث مطروحه با خبر شد…
    اطاق فكر : منظور از “اطاق فكر” مامني است كه كه به يك هدف مشترك ايده هاي مختلف به رشد رسيده و مرتعش ميگردد
    وب پارت: امكان جديدي است كه از طريق آن امكاناتي مانند گفتگوي متني(چت) و يا امكانات Collaboration را بدون نياز به برنامه نويس مجدد به وبگاه اضافه نمود……
    كيس استادي (موردكاوي) موضوعي كه معمولا در اطاق فكر مطرح ميشوند و اعضا روي آن موضوع تحقيق و مطالعه ميكنند و سپس در آخر همگي نتيجه افكارشان را باهم مقايسه ميكنند.
    (حسن جان اگه موافقي يه تيتر بزن با عناوين زير بزار علاقه مندان مقالاتشونو كامنت بزارن منتها در تاريخ ذكر شده- بعدش اگه بازخورد خوبي داشت به فكر امكانات جديدِ نرم افزاري ميوفتيم)
    از اين جا به بعد پيشنهاد براي Brain Storm كردن ايده ها و استارت
    * موضوعات پيشنهادي وبينار : عزيران تا 15 مهرماه نظريات خود را معادل 1 صفحه A4 ( راجع به قالب ، اگه خسن آقا با اصل موضوع، موافق بود بعدا توضيح ميدم)
    1- تدوين مرامنامه رهائي جهتِ پروژه رهائي
    2- بيان دلايل شكست و عدم پذيرش توده از جريان روشن فكري قبل و بعد از انقلاب
    *موضوعات اطاق فكر
    1- روش تحقيق بر مستندات اسلامي ( لينكها – مراجع و مدخل ها )
    2- تبيين آسيب شناسي نسل پس از انقلاب از بعد رفتاري ، رواني ، اجتماعي در نتيجه حكومت اسلامي
    3- سبك شناسي گفتمان تحت وب از بُعد مديريت آرشيو دانش و فني(نرم افزاري)
    خطاب به اسلامگرايان تير خلاص زن كه دارن دندون قورچه ميرن الان:
    ” پس كسي را نفرست تا بداني اين صداي ناقوسي كه ميشنوي از برايِ كيست …اين ناقص مرگ توست-(جان دون)”
    ———————–
    توضيح : از هموطنان ايراني كه به سايت هاي خاص جهت مطالعه و كامنت مراجعه مينمايند درخواست ميشود فقط از فيلتر شكن و رمز گذار داده اي 9.1 UltraSurf استفاده نمايند…چراكه برخي از فيلنتر شكنها ها كار اين مزدوران دژخيم بوده و عملا براي رهگيري يوزر و اخذ IP و سپس شماره تلفن استفاده ميشود

  12. من خيلي متوجه بعد اجرايي ماجرا نشدم، منتظر اطلاعات بيشتر مي‌مونم، منم شايد بتونم كاري بكنم.
    در ضمن با كامنت ملا حسني همرايم.

  13. من خيلي متوجه بعد اجرايي ماجرا نشدم، منتظر اطلاعات بيشتر مي‌مونم، منم شايد بتونم كاري بكنم.
    در ضمن با كامنت ملا حسني همرايم.

  14. به خاطر دوبار تكرار شدن كامنت قبلي پوزش مي‌خوام، يك بار دكمه‌ي ارسال رو فشار دادم ولي به صفحه‌ي خطا رفت، بك كردم و دوباره ارسال رو زدم كه ديدم دوبار پست شده.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی