Aug 30 2008

برنامه‌ای برای انتصابات داریم!؟

نوشته:     :::       9 پیام

با اینکه هنوز بیش از 9 ماه تا انتخابات (انتصابات) ریاست جمهوری (رئیس دفتر رهبر) باقی است، ولی ضرورت ها ایجاب می کند که برای تاثیر گذاردن بر انتصابات پیش رو باید برنامه ریزی کرد. دستگاه تبلیغاتی رژیم بسیار قوی است و ما نیز مجبوریم پا به پای آن برای تحریم انتصابات فعالیت کنیم.
اگر نگاهی به انتصابات 76 بیندازیم، می‌بینیم که گروه‌های طرفدار خاتمی با استفاده از جوانان توانستند برخلاف باور همه صاحب نظران موجی ایجاد کنند و بر این موج سوار شوند. بسیج این موج چنان خوب طراحی شده بود که همان گروه‌ها توانستند 4 سال بعد تر هم بر همان موج ایجاد شده در سال 76 سوار شوند و یک بار دیگر خود را به جامعه تحمیل کنند.
وجود وبلاگ‌ها ابزار بسیار قدرتمندی است که اگر بتوانیم از این ابزار به خوبی سود ببریم، من مطمئنم می‌توانیم موجی بسیار بزرگتر و قوی تر از موج 76 بوجود بیاوریم. توجه داشته باشیم ما نیاز نداریم که همه این نیروهای فعال در چنین حرکتی هم عقیده باشند و از یک نوع تفکر پیروی کنند، ما تنها نیاز داریم که نیروها را دور یک محور (تحریم) متمرکز کنیم.
اگر علاقمند به این ایده هستید، لطفا با ارسال میل با من تماس برقرار کنید، تا بتوانیم یک هسته اولیه برای این حرکت را راه اندازی کنیم. این هسته اولیه می‌تواند به عنوان یک نیروی بالقوه راهکارهای بعدی را بررسی و به اجرا در آورد. دوستان باور کنید قدرتی که امروز وبلاگ نویسان دارند از کل نیروهای تبلیغاتی رژیم بیشتر است. این نیرو را دست کم نباید گرفت، تنها اگر ما بتوانیم این نیروی پراکنده را دور یک محور (تحریم) بسیج کنیم.

نوشته: در ساعت: 8:56 am در بخش: انتخاباتی

9 پیام  |           

9 پیام به “برنامه‌ای برای انتصابات داریم!؟”

  1. ط says:

    خوب خسن آقا می دانی که من هم هستم. اما متاسفانه نمی توانم تبلیغ کنم. دلایلش را هم که می دانی. راهکار چیست؟

  2. Sarvenaz says:

    salam masalan chi kar mishe kard?man ozve grouhe aghaliat hastam. shoma in grouh ro mishnasid? midunam ke chand hezar nafar az iran to in grouh hastan…shoma begu chi kar mishe kard?

  3. پاسخ به ط:
    راهکار را بعد از اینکه یک جمعتی شدیم با هم بررسی خواهیم کرد
    ——-
    پاسخ به سروناز:
    دوست عزیز اول من پیشنهاد یک کار گروهی دادم و این به آن معنی است که تصمیم‌ها باید در جمع گرفته شود. دوم اینکه در متن نوشته‌ام که هدف تحریم است، برای این کار هم نیاز به تبلیغات وسیع داریم ابزارش را هم مشخص کرده‌ام. حالا برای راهکارها باید دور هم جمع شد و روش‌های مختلف را پیشنهاد داد و راهکارهایی را برای این کار پیدا کرد.
    وقتی تعدادی از دوستان علاقه خودشان را اعلام کردند یقینا می‌توانیم به صورت مجازی دور هم جمع شویم و راه‌های اینکار را که کم هم نیستند بررسی و پیشنهاد کنیم.

  4. امیر says:

    حسن آقا جان دیروز عصر پاسخی برای پاسخ شما در مورد اظهارنظرم در پست قبلی نوشتم ….اما نمیدانم به چه دلیل بمحض دسترسی به وبلاگ شما کامپیوترم ر-استارت میکرد ….مانند اینکه ویروس ساسر زده باشد…در هرصورت تمام مقصودم این بود:حال که سیدعلی اینچنین از رو بسته و وارد عرصه شده و تکلیف معین نموده…از دیگرسو “هادیان سیاسی سپاه” برای شعبده بازی توجیه شده اند و همچنین شیاد و متقلبی چون کردان بر بالاترین مسند هیئت اجرائی اتنخاباتی تکیه زده و دههاحقه بازی بالفعل و بالقوه دیگر نیز استارت خورده…دیگر هیچ عذر بهانه ای برای گول زدن مردم و ترغیب آنان برای” فریبی خوری دیگر ” و چندباره خندیدن بریش خود …بهیچ روی پذیرفته نیست.
    ———-
    پاسخ:
    امیرجان اگر می‌خوای جلو ویروس‌های این چنینی را بگیری برو توی کنترل پنل(Control Panel) بعد برو در بخش Administrative Tools و در اونجا برنامه Services رو باز کن و در لیستی که نشون داده می شه یک سرویسی هست بنام Remote Procedure Call (RPC) Locator این سرویس را متوقف کن.
    معمولا ویروسهایی که از راه دور کنترل می‌شوند، اینها را می‌توان از این طریق متوقف کرد. به همین دلیل هم هست که هروقت پی سی به اینترنت وصل می‌شود اگر پی سی به این نوع ویروسها مبتلا شده باشد خاموش می‌شود.

  5. هر رای گیری در این نظام برگزار شود نتیجه ابر مامله خر در کون ملت است.
    من جای احمدی نژاد بودم اعلام می کردم که رفراندوم برای جمهوری اسلامی آری یا خیر برگزار شود سپس بسیج و جناحهای چپ و راست را مسئول رای دادن و رای شمردن می کردم آنوقت می دیدی که 99/99 درضد مردم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه رای مثبت داده اند!
    به این ترتیب مشت محکمی بر دهان اپوزیسیون زده می شود و از طرف دیگر اروپا و آمریکا به افکار عمومی و نهادهای حقوق بشر اعلام می کند که ببینید این نظام مورد تایید 99 درصد ملت ایران است و…
    ذکر فضائل و مناقب حضرت زهرا و زینب در بنیاد الزهرا.
    ابر مامله خر تو کون حضرت زهرا و امامان شیعه وسنی
    zahra-zeynab.blogspot.com

  6. Iranli says:

    ويروس ضد اسلام
    جمهوری اسلامی :
    اخيرا نوعي ويروس رايانه اي منتشر شده است كه هنگام نفوذ به سيستم كاربران پيام هاي مشكوك و ضد اسلامي و ضدانقلابي برروي صفحه كامپيوتر ظاهر مي شود و محتواي آن توهين به اسلام و نظام و مسئولين است .
    به نظر مي رسد هدف از اين اقدام تغيير عقيده جوانان و نسل جديد نسبت به نظام و انقلاب اسلامي است .

  7. فرهاد says:

    در بلاگ نیوز لینک داده شد

  8. jay says:

    حسن آفا
    مثل همیشه من هم هستم ! انید دارم که بتونیم این بار بهتر عمل کنیم و .بلاگ هائی امثال زیتون و خورشید خانوم و سرزمین رویایی و …هم برای شرکت در انتصابات اسلامی !! تبلیغ نکنند و بعدش هم 4 سال چس ناله کنند که حکومت هق ما رو می خوره و …و…و…

  9. سلام بر خسن آقا.
    بار دیگر آمدم تا به اطلاع برسانم، یکی از دوستان خوب، جناب “ورتیگونه” بحثی را در راستای رسیدن به نتیجه ی منطقی شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات پیش کشیده است که به نظر من ادامه ی آن می تواند بسیار مفید باشد.
    من کامنت خودم را پایین آن صفحه گذاشتم و از شما هم دعوت می کنم کمک کنید تا این بحث ادامه پیدا کند.
    از باقی دوستان هم با شرط رعایت ادب و گفتمان در چهارچوب منطقی دعوت می کنم نظر خود را پای آن بحث بنویسند.
    این هم لینک مطلب :
    http://vertigone.wordpress.com/2008/08/26/election/

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی