Aug 19 2008

ترکمان بگیرند این خدای شما را!

نوشته:     :::       3 پیام

می گوییم به فرض که خدایی وجود داشته باشد! خدا پرستان نیازی به رابط ندارند! مگر آن خدایی که شما مدعی قدرت لایزالش هستید! تا این حد کوته فکر و خرفت بوده که نتوانسته دینی بیاورد که بندگانش آنرا درک کنند و نیازی به مترجم و مفسر نداشته باشند!؟ می‌گویند خیر! امامان و این قوم عمامه به سر برای این بوجود آمده‌اند که قرار است دین را متحول کنند و با زمان تطبیق بدهند! می‌گوییم خوب جانشان در برود چرا بعد از 1400 سال هنوز تحولی انجام نگرفته و هنوز مثل دوران بربریت هنوز گردن می‌زنند و دست می‌برند و چشم در می‌آورند!؟ اگر یک الاغ کمر به متحول کردن این دین ترکمانی شما بسته بود، یقینا بعد از 30 یا 40 یا حداکثر 100 سال آنرا متحول کرده بود، در عوض این علمای مفت خور ریز و درشت که ماشاالله ماشاالله بجز گردن کلفت کردن و مفت خوری هنر دیگری نداشته‌اند، روز به روز هم وضع این دین ترکمانی تان را خر تو خر تر کرده‌اند!
دیگربار استدلال می‌کنند که خدایشان انسان را اینجوری خلق کرده تا امتحانش کند! می‌گوییم، مگر خدا کرم داشته که به دست خودش بندگان بی عقل تولید کرده است، که بعد مجبور شود برای ایشان منجی و پیغمبر و امام و مفتی و ملا بفرستد!؟ باز مثل خر عصاری دور خودشان چرخ می‌خورند و دوباره بر می‌گردند روی استدلال اول و دوباره می‌گویند، خدا انسان را برای امتحان اینجوری خلق کرده. می‌گوییم خوب ترکمان بگیرند چنین خدایی را که چنین جانوران دو پایی آفریده که قادر نیستند کوچکترین مشکلات خود را خودشان حل کنند و حتی برای رفتن به بیت الخلا هم نیاز به دستورات خدا دارند، تازه آن هم بوسیله رابط، آن هم رابطینی که خودشان اندازه الاغ نمی‌فهمند.
خلاصه بگویم، مسلمانان در ترکمانی گیر کرده‌اند که بیرون آمدن از آن به این سادگی‌ها میسر نیست، مگر اینکه به زور چماق آنها را به راه راست هدایت کنیم.
پ.ن.:
نگوید که چرا به دین و ایمان دیگران توهین می‌کنی! اگر دین اسلام را ترکمان می‌نامم واقعیت است، مگر نیست!؟ وقتی پدیده‌ای ترکمانی شد، ترکمان خواندن آن پدیده توهین به آن پدیده نیست، این اصل واقعیت است.

نوشته: در ساعت: 12:53 am در بخش: نقد اسلام

3 پیام  |           

3 پیام به “ترکمان بگیرند این خدای شما را!”

  1. giv says:

    اسلا یعنی تسلیم شدن به منجک بازی و جنایات یک تازی تخم حروم به اسم محمد بن عبدالله.

  2. بابا روانیند این مسلمین!
    آیه های مسخره قرآنشونو جلوی چشمشون میگذارم باز نمیفهمند بعضیاشون…
    زندگینامه محمد عرب شتر چران را براشون میگذارم باز حرف خودشونو میزنند…
    نمیدونم دیگه چه جوری باید بهشون فهموند
    برای نسل 30 سال به بالا دیگه کاری نمیشه کرد.رفته توی وجودشون این کثافات دینی…
    باید بفکر نسل جوان بود فقط… اونا رو باید از این سیاهی نجات داد

  3. بیخدا says:

    شاید هیچ کدوم از شما وضعیت منو نداشته باشید من توخانواده مذهبی زندگی میکنم و مجبور ادای مسلمونا رو در بیارم چون مادرم بفهمه من کافر شدم سکته میکنه آخه ناراحتی قلبی داره

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی