Aug 09 2008

وقتی که آخوند با سنگ توالت هم کف می‌شود

نوشته:     :::       15 پیام

عبدالقادر عزیز مطلبی نوشته در دفاع از هموطنان بهایی که در ایران بدون هیچ اتهامی به زندان انداخته شده‌اند. او ما را به نوشتن در این باره دعوت کرده من به سهم خودم زیاد در این باره نوشته ام ولی هر چه بنویسیم باز هم کم است این حداقل کمک است که ما که دستمان از ایران دور است بر می آید.
همین هفته گذشته بود که رژیم آخوندی به خاطر شکست‌هایش در همه زمینه ها یعقوب مهرنهاد وبلاگ نویس را بدون هیچ دلیل و مدرکی اعدام کرد. چند روز پیش دختر شیرین عبادی را به گرویدن به دین بهائیت متهم کردند، اگر در نروژ این خبر به گوش مردم برسد از خنده روده بر می‌شوند و اولین سوالی که خواهند کرد این خواهد بود که مگر داشتن این یا آن دین یا باور از اموری است که دولت باید در آن دخالت کند!؟ در دنیای متمدن امروزی داشتن این با آن باور، این یا آن دین یک مساله خصوصی است و به هیچ کس بجز خود شخص مربوط نمی‌شود، ولی متاسفانه حکومت آخوندی حتی تا زیر شلواری و شوورت ملت ایران هم پیش رفته و رنگ شوورت وزیر شلواری ملت را هم می‌خواهد تعیین کند، دین و باورها که جای خود دارد.
من هم به سهم خود همه دوستان را به نوشتن در این باره و اعتراض دعوت می‌کنم.
ما آنقدر خواهیم نوشت که طول و عرض اینترنت از اعتراض‌های ما پر شود. چنان می‌نویسیم که در هر جستجویی در اینترنت، نام ننگین حکومت عمامه به لجن کشیده شود.
بنویس برادر، بنویس رفیق، بنویس هم وطن، آنقدر بنویس که واژه ملا با سنگ توالت هم سان شود.

نوشته: در ساعت: 9:54 pm در بخش: اعتراض و تظاهرات

15 پیام  |           

15 پیام به “وقتی که آخوند با سنگ توالت هم کف می‌شود”

  1. ط says:

    نه. خوب من همانقدر با شیعه و سنی نمی توانم کنار بیایم که با بهاییت. و یا مسیحیت و یهودیت و الخ.
    خانم عبادی هم که گفت به شیعه بودن خودم افتخار می کنم و خوب خودش از خودش دفاع کند. هرچند که من عقیده دارم در بازی قانون وارد شده و می خواهد دهان ایرنا را سرویس کند پس راهی به جز اینش نبود.

  2. دوست عزیز شاید هیچ کس به اندازه من با مذهب مخالف نباشد، ولی یک مساله‌ای را نباید فراموش کنیم، وظیفه همه ما هست که از حق انتخاب دیگران دفاع کنیم

  3. شیمبل says:

    این ماجرا بهانه ای شد تا وقتی بگذارم و کتاب اقدس (کس شعر نامه مقدس بهاییان) را بخوانم.این کتاب چیزی بجز یک مشت مزخرف و چرندیاتی در مایه های رساله توضیح المسایل آخوندهای خودمان ندارد. این لجن نامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.
    http://reference.bahai.org/download/ka-fa-pdf.zip
    نکته جالب اینجاست که بهاییان پیامبران پیشین (حتی محمد) را به پیامبری پذیرفته اند و حال مسلمانان با بهاییان اینگونه رفتار می کنند. مسلمانان هم پیامبری مسیح را پذیرفته اند ولی نمی دانم چرا مسیحیان چوب در آستین مسلمانان نمی کنند.
    حسن آقای عزیز، من به مسیحیان احترام می گذارم چون نزدیک یک سال پیش در یک گفتگوی دوستانه به کشیش کلیسای سر کوچه خودمان که تلاش میکرد مرا با آیین مسیح آشنا کند گفتم من به عنوان یک پزشک نمی توانم باور کنم خداوند با یک فرمول کروموزومی ناشناخته با مریم هم بستر شود و فرزند به دنیا بیاورد. از نظر من مریم یا با کسی رابطه نامشروع داشته یا مورد تجاوز قرار گرفته ولی برای حفظ آبرو دروغی گفته که از نظر من تلاش این زن برای حفظ آبرو قابل تقدیر است.
    من به مسیحیت احترام می گذارم چون کشیش کلیسای محلمان بعد از این ماجرا و این صحبتها هنوز با من سلام و علیک می کند و کسی را هم نفرستاد سراغم که مرا قصابی کنند. نقد پذیری این انسان را می ستایم و به باورش احترام می گذارم.
    در همین کتاب اقدس بهاییان یک نگاهی به احکام آخر کتاب بیندازید و ببینید قلمبه سلنبه سرایی این جانور شارلاتان (بهاء الله) در قرن نوزدهم هم مشتی مشنگ را به دور خود جمع می کند به گونه ای که به خاطر او به زندان می روند و آزار می بینند. پیش نویسهای خایه مالانه این کتاب هم خالی از لطف نیست.از نظر من محمد تنها یک بیمار روانی است که در 1400 سال پیش به دلیل فراهم نبودن خدمات بهداشت روانی به پیامبری رسید. محمد شیاد نبود. به او وحی می شد از همان وحی هایی که همه روزه به هزاران بیمار اسکیزوفرنی دیگر می رسد. ولی بهاء الله یک شیاد مادرجنده به تمام معناست که از پشم کس مشنگ یک مشت ابله، کلاهی نمدین برای خودش دوخته. در کس مشنگی مسلمانان و بهاییان در یک سطح قرار دارند ولی با اینکه بهاییان را در مقابل شیعیان مظلوم بنمایانیم به شدت مخالفم. جالب است که بدانید بهاییان هم به همان الله کیری مسلمانان باور دارند و رو به قبر بهاءالله نماز می خوانند (خریت تا به کجا).
    به سهم خودم از اینکه حکومت عدل علی عده ای را تنها به صرف اعتقاداتشان به زنجیر کشیده براز انزجار می کنم. به یاد داشته باشید امام علی هم 700 نفر از یهودیان بنی قریظه را در یک روز گردن زد واز ساداتی که افتخار می کنند مادربزرگشان را امام علی گاییده انتظار نمی رود با پیروان ادیان دیگر رفتاری بهتر از این داشته باشند.
    آلتت برقرار باد

  4. SHIVA says:

    دیدم بحث آخوند شد گفتم اینو ببینی :
    http://rs38tl2.rapidshare.com/files/136236858/4008228/Golestani.3gp

  5. SHIVA says:

    اینم فکر کنم به امورات اخرویت بیاد :
    http://rapidshare.com/files/135658929/shahroozkhan_clip12.3gp.html

  6. Sanaz says:

    من فکر میکنم که اتفاقا اخوندها خیلی ادمهای حرفه ایی هستند و کارشان را خوب بلدند و جهان بینی و هدف دارند و از رسیدن به هدفهاشون از هیچ کوششی دریغ نمیکند مثل این عکسها که بینید که چگونه دارند دکانشان را غبار روبی میکنند :
    http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=731167
    http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=731199
    این مردم هستند که نباید ” گشاد ول دهند ” حکومت اخوندی قبلا هم در ایران وجود داشته , ملتی که گذشته خود را نداند اشتباهات گذشته را تکرار میکند .

  7. ساناز خانم اگر ملت ایران یک دهم آخوندها به فکر نون و آبشون بودند هیچوقت مملکت رو دست این قوم دزد و جنایتکار نمی دادند.
    این آقایون می دونند چطوری ملت رو خر کنند.

  8. علی، تورنتو says:

    سلام
    آقا یک سر هم به اینجا بزن. جالبه
    http://bold.blogfa.com

  9. Babak says:

    det er ikke noget gal at være bahaie eller tro på noget andet end Eslame Nabe Muhamadi. Vi Iraner har aldrig haft noget problemer med folkets tro bortset fra i shia muslimisk miljø. Shieter som er troende er nogle mindre kloge og kort i opfatning. De er en katastroffe for Iran og omverden. Efter ca.29 år med shieter i magt har vi læret dem at kende. Vi må for satans skyld ikke være naive at tror på en eller anden gruppe som vil styre vort land efter en bestemt ideologi eller relegion. Vi må støtte en hver som tror for bedre fremtid med demokrati og menneske rigtigheder som grundliggende lov i vort mishandlede land. Vi må prøve at oplyse folk som vi omgåes/arbejder sammen med om sandheden om Mula og Islam og vort elskede land Iran/ Parsia

  10. SHIVA says:

    tar dig i håcken
    ——-
    پاسخ:
    بابا این چه زبونی هست تو صحبت می‌کنی.
    اگر قراره نروژی صحبت کنی که بجای dig باید بگی deg و واژه آخری (håcken) هم که خدا بده برکت در هیچ یک از زبانهایی که می‌شناسم یافت می‌نشود گشته‌ایم ما.

  11. SHIVA says:

    بیسواد این یه اصطلاح سوئی هست معنیش هم میشه برو در کونت رو بذار !!!!! تو جواب اون یارو بود …

  12. SHIVA says:

    بیسواد این یه اصطلاح سوئدی هست معنیش هم میشه برو در کونت رو بذار !!!!! تو جواب اون یارو بود …

  13. ساني says:

    متاسفم كه از اين گونه الفاظ ركيك استفاده مي كنم اما بهتر از اين نمي توانم احساسات پاكم را نسبت به خميني و دار ودستش و اون دين كثيفش بيان كنم در نتيجه:ريدم تو حلق امام راحل و جد و آبادش و شاشيدم به سنت نبي اكرم(ص). من فقط 20سالمه و دانشجو هستم ولي فكر مي كنم ديگه نمي تونم تو اين طويله نفس بكشم. پير شدم هم وطنان.پير و خسته…..

  14. امیر says:

    خمینی چه ربطی به نبی اکرم داره گوساله؟؟

  15. مصطفی says:

    خاک تو سرت که نمیتونی بد و خوب رو تشخیص بدی امیدوارم 21 سالت نشه یا اینکه از خریت در بیایی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی