Aug 05 2008

باز تولید پلیدی

نوشته:     :::       8 پیام

Yaghob mehrnahad یعقوب مهرنهادفساد و پلیدی پدیده‌ای است که به آسانی نمی‌توان از آن رهایی یافت. حتی اندکی فساد و پلیدی در محیطی، می‌تواند همه آن محیط را به سرعت به پلیدی و فساد مطلق سوق دهد. این مشکل بزرگ را حتی یک میوه فروش هم می‌تواند برای شما ثابت کند. مثالی می‌زنم تا عمق این فاجعه روشن تر بیان شود.
اگر یک سبد بزرگ سیب داشته باشیم و در این سبد پر از سیب تازه، حتی اگر یک سیب آسیب دیده وجود داشته باشد، همین یک سیب با سرعت بقیه سیب‌ها را هم به فساد می‌کشد. این آزمایش را می‌توانید خودتان انجام دهید، تا با شگفتی آثار مخرب آنرا ببینید. یک سبد سیب که معمولا می‌توان آنرا در شرایط مناسب تا هفته‌ها و گاهی ماه‌ها نگهداری کرد، اگر یک سیب فاسد در این سبد باشد، تمام سیب‌ها در مدتی کمتر از یک هفته فاسد می‌شوند. عمل فساد سیب، اگر در سبد بسته باشد، با سرعت بیشتری هم به پیش می‌رود و کار فاسد شدن را تسریع می‌کند.
جامعه ایران هم امروزه گرفتار چنین فساد و پلیدی شده. اسلام ناب محمدی درست کار آن سیب فاسد را دارد با سبد ایران انجام می‌دهد. بسته بودن جامعه ایران هم مزید بر علت شده و کار این فساد را تسریع بخشیده. در جامعه ایران امروز بازتولید این پلیدی به سرعتی سرسام آور رو به رشد است، حتی آنهایی که سعی در اصلاح جامعه را دارند و در راه براندازی این رژیم کار می‌کنند نیز با خطر فساد روبرو هستند. بخاطر بسته بودن جامعه ایران به مرور زمان حتی آنهایی که پاک مانده‌اند، گرفتار فساد و پلیدی خواهند شد.
برای رهایی از این فساد و پلیدی باید به همان روشی که میوه فروش سیب‌های خود را نگهداری می‌کند استفاده کرد. میوه فروش هر روز سیب‌های خود را زیر و رو می‌کند و سیب‌های فاسد و یا نزدیک به فساد را از سبد خارج می‌کند و آنها را به زباله دان می‌ریزد.
برای مبارزه با پدیده پلیدی و جلوگیر از باز تولید آن، باید سیب‌های فاسد سبد ایران را از داخل سبد خارج کرد و آنها را به دور ریخت، متاسفانه راه دیگری وجود ندارد.

نوشته: در ساعت: 9:44 am در بخش: مبارزه با رژیم

8 پیام  |           

8 پیام به “باز تولید پلیدی”

  1. SHIVA says:

    مرزو تولد امام حسین و فردا تولد حضرت عباس و پس فردا تولد امام زین العابدین است. :)))))
    ———-
    ای خفه شی تو! خوب می گی چیکار کنم!؟
    تولد توله سگ که دیگه این همه دمبول دیمبو نداره!

  2. یا منظور از اسلام ناب محمدی، همین حکومته، که حرفتون درست.
    یا اسلام ناب محمدی، همون قرآنه، که پس انتظار نداشته باشیم که قرآن محو بشه تا جمهوری اسلامی سرنگون بشه. اما میشه با نشون دادن قسمتهای نابش، یه عده رو خجالت داده و به راه اسلام حقوق بشری سرازیر کرد که هر چه بیشتر، بهتر، که بازم حرفتون درست.
    و یا اسلام ناب محمدی فقط! وسیله‌ای برای سرکوب آزاداندیشان توسط حکومت حزب‌الله و روح‌الله و جانشین‌امام‌زمان‌الله است و چنین حکومتی تا اونجایی که قدرت داره جلوی اشاعه‌ی اسلام غیرناب محمدی و عقایدی چون:
    “تفاوت جسمانی و اختلاف جنسی هیچ نقشی در انسانیت انسان و خقوق بشر ندارد. یکی از چالشهای جدی فراروی اسلام معاصر – همانند دیگر ادیان- حقوق زنان است. این چالش را می توان در چهار گزاره زیر گزارش نمود:
    گزاره اول: اسلام سنتی و تاریخی «تبعیض جنسی» را به مثابه یکی از مسلمات دینی امری طبیعی و مقبول دانسته، برای زنان حقوقی کمتر از مردان به رسمیت شناخته است. احکام شرعی زنان به پنج دسته قابل تقسیم است: اول، امور مردانه، اموری که در آنها زنان فاقد مطلق حقوقند. دوم، اموری که در آنها حقوق زنان از نصف حقوق مردان هم کمتر است. سوم، اموری که حقوق زنان نصف حقوق مردان است. چهارم، اموری که زنان و مردان از حقوق مساوی برخوردارند. پنجم، اموری که زنان از حقوق بیشتری برخوردارند. سه دسته اول از احکام شرعی زنان (که اکثر احکام آنها را در بر می گیرد) با مواد 1، 2، 7 و 16 اعلامیه جهانی حقوق بشر (1948)، مواد 3 و 23 میثاق بین المللی حقوق مدنی سیاسی (1967)، مواد 1 و 6 اعلامیه جهانی رفع تبعیض از زن (1975)، و بسیاری از مواد کنوانسیون رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان(1979) در تعارض آشکار است…
    گزاره چهارم: اسلام نواندیش در عین پای بندی به پیام جاودانه وحی الهی، اندیشه حقوق بشر در حوزه زنان را به دلیل عادلانه بودنش می پذیرد و احکام معارض با آن در متن دین را احکامی می داند که اگرچه در عصر نزول عقلائی، عادلانه و برتر از راه حلهای رقیب بوده اند، اما امروز به دلیل از دست دادن این سه ضابطه، تکلیف فعلی محسوب نشده، در زمره احکام منسوخ به حساب می آیند.” کدیور
    روُ در میان مردم کوچه و بازار میگیره و به قول شما جامعه روُ فاسد و فساد انرا ازدیاد بخشیده، که نتیجه میگیرم بازم باید زودتر سرنگون بشه. و بازم حرفتون درست.
    و تازه، اگه همین الان روزنامه‌ها آزاد بشه و یک رفراندوم آزاد تو ایران انجام بگیره، غیرقابل تصوره که مردم ایران، همین مردم اکثرن مسلمان، دوباره به جمهوری اسلامی رای دهند! میگید نه! از حکومت جمهوری اسلامی بپرسید. که اگه بگید حرفت درست، منم میگم اختیار دارید، حرف شما درست!
    و هرچند تا این ملاها یا روشنفکرای مسلمون یه مقدار دمکرات، در مقدمه‌ی قرآن‌شون نگویند که کدوم آیات این قرآن روُ قبول ندارند و یا قرآن جدیدیشان را اراعه ندهند، و یک انشعاب بزرگ و در سطح کشوری در دین بوجود نیاد، که با این حکومت کی جرعتشو داره؟ معلوم نیست چی میشه! اما تازه اووووووهه! تا اون‌موقع میشه این حکومتو سرنگون کرد. منتها کسی نگه چه‌جوری!
    پس نتیجه می‌گیریم! که خودفروخته‌گان به حکومت همیشه پرچمدار اسلام ناب محمدی خاهند بود هرچند وقتی که با خودشان خلوت کنند کلی به این اسلام ناب محمدی بخندند.

  3. فرهاد says:

    خسن آقای عزیز
    رژیم دستش به ریگی نمیرسه ، مهرنهاد را اعدام میکنه که به مردم بگه ما هم هستیم
    حکومت از قلم بدش میاد ، از گفتن ، از پرسیدن
    مهرنهاد را باید اولین شهید وبلاگ نویس نامید ، شتری ست که کم کم دم در همه دوستانی که در ایران هستند ، خواهد خوابید ، بعدی احتمالا فرزاد کمانگر است

  4. SHIVA says:

    این مطلب ابطری خیلی جالبه . کنایه مستقیم به رهبر :
    http://www.webneveshteha.com/photoblog/?id=2146309586

  5. Esyan says:

    احضار بیش از ۳۲ دانشجوی شیراز به خاطر کراوات
    ——————————————————————————–
    خبرنامه امیرکبیر:
    بیش از ۳۲ دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طرف حراست این دانشگاه تهدید شده اند که به خاطر کراوات زدن در جشن فارغ التحصیلی به کمیته انضباطی احضار خواهند شد و از فارغ التحصیلی آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.
    تعدادی از نیروهای حراست دانشگاه با حضور در جشن فارغ التخصیلی دانشجویان ورودی ۸۰ دانشکده پزشکی شیراز از دانشجویانی که کراوات زده بودند می خواهد که کراوات های خود را باز کنند و در غیر این صورت به کمیته انضباطی احضار و مانع فارغ التحصیل شدن آنها خواهند شد که وقتی با مقاومت دانشجویان و خوانواده های آنان مواجه می شوند اسامی آنان را یادداشت می کند و به دانشجویان گفته می شود که منتظر عواقب آن باشند.
    گفتنی است حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طی سه سال اخیر بسیاری از دانشجویان به ویزه دختران را به بهانه های مختلف احضار و آنان را تحت شدیدترین فشارها قرار میدهد و تهدید می کند که یا برای حراست خبر چینی کنند و یا با احکام سنگین انضباطی مواجه خواهند شد. در سال گذشته نیز حراست دانشگاه علوم پزشکی شیرازفقط دریکی از اقدامات خلاف اخلاق وقانونش با تهیه عکس و فیلم از مهمانی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی که در بیرون از دانشگاه برگزار شده بود ۳۰ نفر از آنان را به کمیته انضباطی فرستاد که احکام سنگین محرومیت از تحصیل و امکانات رفاهی دانشگاه برای آنان صادر شد.

  6. Sanaz says:

    دل ميرود ز دستم صاحبدلان خدا را
    ما انقلاب كرديم يا انقلاب ما را ?

  7. هوشنگ says:

    از هزار و سیصد و پنجاه و هفت
    کیر هر کس ، کون هر کس ، رفت! رفت!

  8. daryush says:

    هم اکنون جان شش روزنامه نگار, معلم و فعال حقوق بشر کرد، آقایان عدنان حسن پور, هیوا بوتیمار، فرزاد کمانگر، انورحسین پناهی، فرهاد وکیلی و علی حیدریان که به اعدام محکوم شده‌اند در خطر جدی است. کانون وبلاگ نویسان ایران از همه سازمان‌های حقوق بشری برای نجات جان همه وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و زندانیان سیاسی در بند کمک می‌طلبد.
    کانون وبلاگ نویسان ایران همچنین خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آقای ابراهیم مهرنهاد برادر 16 ساله آقای یعقوب مهرنهاد است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی