Jan 02 2008

خزعلی و عید عربی

نوشته:     :::       14 پیام

فرارسیدن سال 2008 میلادی و تولد حضرت عیسی مسیح و آغاز تعطیلات کریسمس به شما و خانواده تان هیچ ربطی ندارد صبر کنید تا نوروز.
متنی را که خواندید پیامکی بود که یکی از دوستان شب تحویل سال میلادی برایم ارسال کرده بود. فکر کردم اگر همین نوع نبوغ را هم ملت ایران برای اعیاد اسلامی بکار ببرند، چقدر خوب می‌شود. بجای جنگ و دعوا باید جنگ فرهنگی راه انداخت، این نمونه کارها کار فرهنگی است و به کسی هم بر نمی‌خورد، درعوض ضمیر نا خود آگاه انسان را نشانه می‌رود و باعث می‌شود قبل از جشن گرفتن اعیادی که به ملت ایران هیچ ربطی ندارد به فکر فروروند.
مثلا اگر کسی بین شما شماره تلفن خزعلی را دارد در پاسخ به این گفته او که می‌گوید:
خزعلی با بیان اینکه عید غدیر باید عید بزرگ مسلمانان و مردم کشورمان باشد، خاطرنشان کرد: نوروز نیز عیدی مختصر و عید طبیعت و بهار است و نباید عید بزرگ ما محسوب شود بلکه این غدیر است که می‌تواند عید بزرگ ما باشد.

یک پیامک بفرستید و پاسخ دندان شکنی به او بدهید.
یک نگاه هم به گله گوسفندان یزدی بیندازید

نوشته: در ساعت: 4:49 pm در بخش: ملای حیله گر

14 پیام  |           

14 پیام به “خزعلی و عید عربی”

  1. علیرضا says:

    فردای یوم الکیر عاشورا زینب کبری پاهاشو میندازه رو هم … این پاش به اون پاش میگه: چه عجب ما شمارو دیدیم

  2. علیرضا says:

    میدونین به دمپایی حضرت فاطمه (س) چی میگن؟
    میگن کس کش

  3. علیرضا says:

    خدیجه کبری(همسر پیامبراعظم) دید زن همسایه که تازه عروس هم بود، لخت اومد تو حیاط پیشواز شوهرش، شوهره هم گفت : این چه لباسیه؟ زنه هم گفت: لباس عشقه عزیزم!
    خدیجه (س) هم لخت شد رفت تو حیاط ، پیش رسول الله. محمد (ص) گفت : این چه لباسیه زن؟ خدیجه گفت : لباس عشقه عزیزم ! محمد گفت: لااقل اطوش می کردی، بعد می پوشیدی.

  4. علیرضا says:

    حضرت علی (ع) زنش میمیره شروع میکنه به خوشحالی
    ملت ازش میپرسن حالا که فاطمه زهرا مرده چرا داری خوشحالی میکنی ؟
    آغا امیرالمومنین میگه «آخه این اولین شبیه که میدونم زنم کجا خوابیده!»

  5. علیرضا says:

    امام حسین: مامان چرا روی بابا بالا و پایین میری؟
    فاطمه زهرا: شکم بابات باد کرده .دارم بادشو خالی می کنم !
    امام حسین: ول کن ! فردا که نیستی باز دختر همسایه با دهنش بادش میکنه!

  6. علیرضا says:

    یه روز حضرت علی (ع) میاد خونه، میبینه فاطمه زهرا لخت رو تخت خوابیده! میگه: خانم جان، باز تو چرا لختی؟!
    فاطمه زهرا میگه: آخه لباس ندارم!
    امام شاکی میشه، میره در کمد رو باز میکنه، شروع میکنه شمردن لباسا: این یک پیرهن… این دوتا… این سه تا…مالک اشتر برو اونور… این چهار تا… این پنج تا!

  7. علیرضا says:

    خبرنگاره نظر ترکه رو درباره اسلام میپرسه، ترکه میگه:‌ به نظر من اسلام پدر تمدنه! خبرنگاره میگه:‌ چطور آقا؟ دلیل شما چیه؟! ترکه میگه:‌ آخه مادر تمدن رو میگاد!

  8. عید غدیر را که آخوند خزعلی میخواهد به جای نوروز قالب کند حتا یک عید عربی هم نیست و در هیچ کشور عربی از این قصه ساخته و پرداخته آخوندهای ما خبر هم ندارند.
    نوروز هم عید نیست بلکه جشن سال نو و فرارسیدن بهار است. عید یک مفهوم صرفاً عربی دارد و ربطی به ما ایرانی ها نباید داشته باشد. مثل عید فطر و عید قربان.
    بدبختی اینجاست که وقتی نوروز به خاطر آغاز بهار می تواند حداقل در نیمکره شمالی آغاز سال بسیاری از کشورها قرار بگیرد، اما آخوندها و اسلام زده های بی وطن درصددند آن را با خرافه های اسلامی جایگزین کنند.
    آیا موفق می شوند؟

  9. Asal says:

    نه سيامک جان عمرا موفق نميشن اين بي پدرو مادرها. اول انقلاب اون رجايي گور به گور شده هر چي زور زد 13 روز رو بکنه 4-5 روز نتونست. البته همه نگراني از اونجا ناشي ميشه که مردم ايران يادشون بره چي بودن. پيامکي که براي حسن آقا ارسال شده بود بسيار ظريف و پر معني بود. مي خواهيم با آخوندها بجنگيم؟ بريم به جنگ دين کثيفشون که اونقدر به فسي بنده که با حرف من و شما پايه هاش سست ميشه. نمازي که با باد شکم باطل بشه بايد تا تهشو خواند. بهترين راه براي فروپاشيه اين دين آبکي مبارزه فرهنگيه. با فرهنگمون بريم به جنگ بي فرهنگيه اين اراذل و اوباش.

  10. شیمبل says:

    سیامک عزیز
    خوش بین باش که تاریخ نشان داده که هیچ عقیده ای در مقابل دانش و تکنولوژی دوام نمیاره.
    عسل کاملن حق داره. اینها خودشان هم می دانند که استدلالهایشان پشم است و با بارقه ای از روشنگری خاکستر می شود. تنها رمز بقای اسلام در دنیای امروز شاخه های بیشمار این دین کیری است. اسلام مثل ویروس ایدز است. هر روز شاخه های جدیدی از آن سبز می شود و موتاسیونهای جدیدی عرضه می کند و کتاب هدایت تخمی مسلمانان با وجود بی ربط بودنش اجازه هزاران نوع تفسیر را می دهد. مبارزه با این ویروس کار آسانی نیست. اصلن موافق مبارزه با تشیع نیستم هر چند باور دارم پلید ترین نوع اسلام است. باید با آنجایی تاخت که وجه مشترک همه مسلمانان است. از همه دوستان خواهش می کنم با کمال بی طرفی دست کم یکبار ترجمه قران را از اول تا آخر بخوانید که در این مبارزه بسیار به کارتان خواهد آمد. تاریخ زندگانی پیامبر را هم بخوانید که آنهم در این مبارزه بسیار کارساز خواهد بود. از نظر من وقت گذاشتن برای امامان معصوم ارزش ندارد. همینکه حرمت آنان را با جوک به فاک فنا بدهید کافی است. قران را به چالش بگیرید و به مسلمانان ثابت کنید که بسیاری از آیات قران با علم، عقل و انسانیت سازگار نیستند. رسول اکرم را به چالش بگیرید و به مسلمانان ثابت کنید که حتی خود این مسلمانان هم حاضر نیستند چون پیامبرشان زندگی کنند. این کار دشواری نیست.
    آلتتان بر قرار باد.

  11. شیمل جان من مدتهاست می‌خواهم یک قران ترجمه شده بخرم، ولی هم در دسترسم نیست و هم نمی‌دانم کدام یک را باید انتخاب کنم. اگر یکی را می‌شناسی که در اروپا بتوان تهیه کرد، لطف کن نام آنرا برای من بنویس.

  12. شیمبل says:

    حسن آقای عزیز
    ترجمه فارسی می خواهی یا انگلیسی؟ در هر دو حال تهیه آن کار دشواری نیست.
    منتظرم

  13. شیمبل says:

    حسن آقا دیگه بهتر از این سوژه گیرت نمیاد
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2008/01/080103_mf_khamenei_us.shtml
    باور کن رهبر انقلاب تا قبل از نوروز برای جرج بوش ساک هم میزنه.

  14. رک‌گو says:

    حسن‌آقا جان، در همين راستا “ريش در مقعد” نوشته شد.
    http://rokgoo.blogspot.com/2008/01/blog-post.html

اخبار و مطالب خواندنی