Oct 27 2007

وقتی که حکومت آخوندی به جنگ قویترین قدرت جهان می‌رود!

نوشته:     :::       21 پیام

قدیم‌ها یک ضرب المثلی بود که می‌گفت “سنگ بزرگ نشانه‌ی نزدن است”. چند روز پیش آقای “فرمانده توپخانه و موشکهای نیروی زمینی سپاه” فرمودند: در اولین دقیقه هر تهدید عملی دشمن، نیروی زمینی سپاه 11 هزار راکت و گلوله به مواضع مشخص شده متجاوز شلیک می‌کند. به این می‌گویند جذبه! به روح رهبر فقید انقلاب خمینی ملعون قسم، من یکی که توی خودم شاشیدم از ترس!! آخه مگر شوخی است!؟ 11 هزار تا موشک و گلوله در عرض یک دقیقه!؟ توجه داشته باشید که یک دقیقه تنها 60 ثانیه هست و در نتیجه باید آقایان در هر ثانیه (183.33) تا موشک و گلوله پرتاب کنند به دشمن. یقینا آقای فرمانده توپخانه و موشکهای نیروی زمینی سپاه هم مثل آقای رئیس جمهور مهندس تشریف دارند و همه این چیزها را محاسبه کرده‌اند و همین طوری شکمی حرف نمی‌زنند!!
hasan_firozabadi1.jpgالبته امروز گندش در آمد و وقتی خبر رسید که آمریکا سپاه را متهم کرده به تولید سلاح‌های بالستیک و الخ، یک مرتبه آقایان زرد کردند و وزیر دفاع حکومت آخوندی فرمودند: آمریکا توان موشکی ایران را بزرگ نمائی می‌کند!!
حالا ما این وسط به عنوان یک آدمی که نه محاسبات مهندسی می‌داند و نه اطلاعات مخفی و محرمانه و چه و چه دارد، مانده‌ایم که کدام ادعا را قبول کنیم، به قول معروف دم خروس را بپذیریم یا قسم حضرت عباس را.
از این ماجرا که بگذریم، امروز حداقل هفت هشت نفر از دوستان نروژی زنگ زده‌اند تا این خبر بسیار مهم را به اطلاع حقیر برسانند.
همه آنهایی که زنگ زدند، اولین چیزی را که گوشزد کردند یا با احتیاط به آن اشاره‌ای کردند، هیکل خوش تیپ آقای حسن فیروز آبادی در این عکس کنار بود، که در خبر مربوطه منعکس شده. باور کنید وبلاگ حقیر فضای کافی برای منعکس کردن همه هیکل ایشان را نداشت! آخه هیکل ایشان به تنهایی کفایت می‌کند تا پهنای این وبلاگ فکسنی را پر کند! عکس را بصورت کامل نگذاشتم، آخه این آقای فیروزآبادی چنان چاق و توپولی است که جایی برای دیگران در عکس باقی نمی‌گذارد! اگر خواستید همه عکس را ببینید تقه بزنید روی عکس تا همه هیکل آقایان را ببینید.
با اینکه دوستان نروژی اشاره‌ای به این چاقی مفرط آقای فیروزآبادی نکردند، ولی در لفافه چنین القا کردند که با این مردک چگونه ایران می‌خواهد برود به جنگ بزرگترین قدرت نظامی جهان!؟ آخه تا این آقای فیروز آبادی کون و شکم گنده‌اش را جابجا کند، همه ایران را آمریکا اشغال کرده است، تازه اگر قادر باشد این هیکل را اصلا جابجا کند. آدم وقتی افسران و فرمانده‌های آمریکایی را می‌بیند، گمان می‌کند که همگی از گرسنگی دارند تلف می‌شوند! در عوض فرمانده‌هان خودمان ماشاءالله ماشاءالله انگاری قوچ علی، همگی بالای 190 کیلو هستند.
فکرش را بکنید این آقای فیروز آبادی را مقایسه بکنید با این دیوید پترائوس مفلوک، خودتان قضاوت کنید، وضع ایران را در یک جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا چه خواهد شد. اگر موشک‌هایمان نتوانند آمریکا را شکست بدهند، حداقل این آقای فیروز آبادی یقینا می‌تواند دیوید پترائوس را برای صبحانه نوش جان کند!

نوشته: در ساعت: 9:28 pm در بخش: طنز

21 پیام  |           

21 پیام به “وقتی که حکومت آخوندی به جنگ قویترین قدرت جهان می‌رود!”

  1. شیمبل says:

    حسن آقای عزیز
    این آقا اگر فقط کنار تنگه هرمز بشینه و بگوزه قیمت نفت 30 دلار جابجا میشه.

  2. Asal says:

    Vala az in shekamo heikal 2 ta baad ke dare kole jahaan ba khak eksaane , USA ke adadi nist. Baba hazarat dorost migan chera inaro daste kam migirin? mizanan khafamoon mikonan haaaa.

  3. والد بمانعلی says:

    خانم ها و آقایانی که مدام به فکر کم کردن وزن خود هستید! خوب تماشا کنید و عبرت بگیرید و از مفت خوری بپرهیزید!

  4. فریدون says:

    دوست عزیز. اینقدر که شما برای حمله آمریکا به ایران لحظه شماری می کنید جناب بوش در فکر جنگ نیست. شده اید کاسه داغتر از آش و دایه مهربانتر از مادر. شما بهتر است آنجا که هستید کماکان به حال و حولتان ادامه دهید. خوشبختی ایران و آبادانی اش بسته به ایمان و راده جوانهایی است که حاضر نیستند برای مخالفت با حکومت ننگ نشستن گرد پوتین بیگانه را بر یک وجب از مملکتشان ببینند.

  5. Asal says:

    Jenabe fereidoon
    Shoma bechasbid be Imano Din ta shahede teke teke shodane Iran bashid. Agha joon chera maghlate mikoni? BA hamle be Iran mokhalefi? begoo Mokhalefam. Iman kilooee chand? Kodoom keshvare pishraftee ro mishnasi ke bar asase Imano gheirat pishraft karde bashe ke shoma mikhay dovomish bashi? Baba sare jadetoon dast bardarid az ahmagh kardane mardomo avamfaribi. Dadashe man ” gozasht un zamani ke un sun gozasht”

  6. SHIVA says:

    تو واقعن از سیاست هیچی سرت نمیشه ! روح وطن فروشی هم نداری ! از مسلمونی هم هیچی نمیدونی ! تو نمیدونی ما نیروی ایمان داریم ؟ دست علی و ذوالفقار علی هم همیشه به همراه ماست ؟ خدا هم با ماست و نوشابه ست ؟ تازه آقا هم پشت همه ما ایستاده !!!! اگه یه جو وطن اسلامیتو دوست داشتی به این خدمتکاران وطن اینقدر بی توجهی نمیکردی . تو هنوز نمیدونی اینها باید هیکل گنده کنن تا جلوی سربازان کون نشور آمریکایی بتونن مقاومت کنن ؟ شکم گرسنه دین و ایمان داره ؟ بابا برو یه کم سیاست یاد بگیر یه کم نور ایمانتو بالا ببر . خدا رو هم ببر پیش خودت تا اینقدر ضعیف تحلیل نکنی . میشه تا وقتی آیت الله دکتر مهندس سقراط احمدی نژاد هستن تو اظهار نظر نکنی ؟ چطوری روت میشه در مقابل مغزهای متفکری مثل فاطی رجبی اظهار فضل کنی ؟ رهبر فرزانه و چلاق رو هم یادت باشه که رو حرفهاش حرف نزنی . بعد هم مگه قرار نشد انسجاممون اسهالی باشه ؟ پس اینقدر ضد انقلابی ننویس . سنگ میشی !!!!!

  7. آقای فریدون خان یا خودتان را به کوچه علی چپ (نفهمی) زده‌اید، یا اینکه حقوق به شما داده‌اند تا بیایید اینجا و آنجا از این چرندیات بنویسید.
    بنده در هیچ نوشته‌ای از جنگ دفاع نکرده‌ام، اگر هشدار می‌دهم برای جلوگیری از جنگ است نه دامن زدن به آن.
    تازه شما و احمقی نژاد که بدتان نمی‌آید جنگی درگیرد و به خیال خودتان در پناه آن ملت را تهیج کنید و باز سوار توسن قدرت شوید، آن ممه را لولو برد فریدون خان. دیگر کسی از شما طرفداری نخواهد کرد.

  8. asal says:

    Shiva joon
    Damet garm , gol gofti
    Asal

  9. شیمبل says:

    روزی یک مسلمان و یک مسیحی کنار دریا بودند دیدند یه خانوم بسیار خوشکل با بیکنی شنا کنان طرفشون اومد. مسیحیه فوری چشماشو بست و مسلمونه هم آلتشو در آورد و میخ اسلام رو تا جاییکه می تونست کوبید و پری کوچولوی دریایی رو به دریا فرستاد. بعد رو کرد به مسیحیه و گفت: نمی دونی عجب گوشتی بود، تو چرا نکردی؟ مسیحیه گفت: آخه پیامبر ما گفته اگر به زن نامحرم نگاه کنیم سنگ میشیم. مسلمونه گفت: مزخرف گفته. دیدی که من طرف رو به سیخ هم کشیدم و سنگ نشدم
    مسیحیه گفت: آخه من راستی راستی داشتم سنگ می شدم!!
    حالا شیوا خانوم، اگر سنگ شدن از این نوعش باشه من آرزو می کنم حسن آقای عزیزمون همیشه سنگ باشه.

  10. asal says:

    “Tashih”
    Ba arze mazerat, bad az khandane commente “Shimbool” motvajehe eshtebahi shodam. Man fekr kardam Shiva roe harfesh ba in Mardak “Freidoone” chon hamoontori ke molaheze mikonid chandta comment poshte sare ham dar javabe cheroperthae Fereidoon neveshte shode. So, Shiva jan agar tarafe harfet in yaroo tarsooe dastgahie damet garm

  11. آدینه says:

    خسته نباشید
    در مورد محاسبات ریاضی اول مطلبتان باید بگویم که نظرم این است که بیمورد گیر دادید: چرا که به نظر نمی رسد منظور فرمانده پرتاب 11000 موشک در 60 ثانیه باشد. بلکه از عبارت “در اولین دقیقه هر تهدید عملی دشمن، ..” اینگونه برداشت می شود که بلافاصله و به عبارتی در همان دلحظه ی اول.
    به نظر بنده نوع و شیوه ی استدلال می تواند در نتیجه ی نیت شما تاثیر عکس داشته باشد.
    هوشیار و دقیق باشیم!!

  12. حسن آقا
    چرا ایمیلت کار نمیکنه
    زود باش میخوام یک چیز بامزه برایت بفرستم
    به من ایمیل بزن تا آنرا برایت فوروارد کنم

  13. شیمبل says:

    آدینه گرامی
    با توجه به فرمایشات شما به نظر می رسد فرمایشات “فرمانده توپخانه و موشکهای نیروی زمینی سپاه” نیز چون کلام وحی محکمات و متشابهات داشته باشد و نیاز به تفسیر علما دارد. از اینکه به تفسیر روشن و بجایتان مشت محکمی به یک جاهایی زدید و اسلام را حفظ کردید بسیار سپاسگذاریم. اجرکم عند الله

  14. marmoolak says:

    در ادامه کامنت آدینه باید اضافه کنم که با وجود توان موشکی بالای رژیم خونخوار ایران پرتاب 11000 راکت و موشک در شروع جنگ چیز عجیبی نیست.
    رژیم می تونه از فاصله نزدیک(300کیلومتری)به وسیله موشک های بالستیک کوتاه برد خود که دقت عجیبی دارند(خطا در حد چند متر)مانند فاتح 110 تمام پایگاه های نزدیک امریکایی را پودر کند.
    پایگاه های دورتر+ملت بدبخت اسراییلی هم با حدود 1000 موشک بالستیک میانبردی که رژیم در اختیار داره می تونن آسیب زیادی ببینند.
    در ثانی در اینجا تنها اسم موشک برده نشده بلکه ایشون گفته: راکت و موشک.که برای هیچ متخصص نظامی پرتاب11000 راکت چیز عجیبی نیست؟حتی در 60ثانیه.
    شکمم هستم باهات!
    یه خاطره هم از پاسدارا واست بگم:توی جنگ سی و سه روزه اسراییل با تازیان بیابانگرد(حزب الله)وقتی یه پاسدار با لباس سبز میاد توی میدون یه اسراییلی داد می زنه لباس سبزای ایرانی اومدن!و اسراییلی ها فرار می کنن!

  15. برای اینکه یک مرتبه شبهه‌ای ایجاد نشه، اصل خبر رو اینجا لینک می‌دهم که سوء استفاده کننده‌گان تعبری بی جا از خبر نکنند
    http://news.hasanagha.org/show_news.php?id=2&news_id=9571&row=2

  16. BEESAWAD says:

    CHE KASE AZ ASH DAGHTAR,?KESHWAR ESHGHAL SHODEH , HARKI IN JANI HARO BIROON KONE BE MELLAT KOMAK KARDEH. SHOMA KE MIGIN JANG NA, BE IN BINAAMOOS HAA BEGIN AZ IRAN BERAN BIROON, MAA JAHAN E ESLAAM BARAMOON MOHEM NIST, JAHAN E MARDOM E PABERAHNE KHODEMOON AHAMMIYAT DARE,HARWAGHT MARDOM POLESHOON SARIZ SHOD, KHODESHOON BE KESHWAR HAYE DIGAR KOMAK KONAN, NA INKE HOKOOMATE JAANI BAAZOOR HOOGHOOGHE KARGAR HAA, POOL E MADRESE SAAZI WA…..RA BEDE BE DIGAR KESHWAR HAA.

  17. حسن ! خطرناکه حسن ! چرا اینقدر دیر می آپي حسن ؟ چرا دستور آشپزی ها رو اینقدر دیر بروز می کنی حسن ؟ دیوانه کردی ما رو حسن ؟ حالا من هفته ای یک پست بزنم مهم نیست حسن . اما تو که من هر روز بهت سر می زنم چرا هر روز چیزی نمی نویسی حسن ؟

  18. سامان says:

    اين يابو را اگه در خليج فارس جاقو به شکمش بزنن آنجارا ان بر ميداره و ديگه نيازي به استفاده و بهره برداري از بم اتم نداريم چون در اثر اشاعه بوي اين يابوي عجيب غريب تمام منطقه به آلودگي کشيده ميشه.

  19. سعيد says:

    ديدار به قيامت،جواب تمام اينها خواهي گرفت ، به خود بيا بيچاره

  20. arad says:

    از این وبلاگ باحال دیدن کنید.www.rasmollkhat.blogspot.com

  21. ژیکس says:

    حسن راس میگه میزنه هااااا!!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی