Aug 28 2007

پی گیری مطلب دیروز

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

ehsan_jami.jpgبعضی از دوستان سوال کرده بودند چه کاری از دست ما بر می‌آید. سعی می‌کنم بصورت خلاصه چند نمونه از فعالیت‌هایی را که می‌توانیم انجام دهیم توضیح بدهم، امیدوارم که دیگر دوستان هم کمک کنند و ایده بدهند تا بلکه در یکی دو روز آینده حرکت‌هایی را سامان بدهیم.
دوستان عزیز برای تاثیر گذاشتن بر این مساله اول از همه نیاز به یک مترجم داریم که زبان هلندی بداند و حاضر باشد بیانیه‌های لازم را به زبان هلندی ترجمه کند.
از حرکت‌هایی که می‌توانیم انجام بدهید تهیه یک بیانیه و یک پتیشن است و این دو بیاینه باید حتما به زبان هلندی ترجمه شوند تا بتوانیم روی افکار عمومی مردم هلن تاثیر بگذاریم.
اگر وبلاگ نویس‌هایی که مقیم هلند هستند می‌شناسید لطفا لیست آدرس آنها را تهیه کنید تا از طریق آنها بتوانیم مسائل را پی گیری کنیم.
همچنین اگر بتوانیم گروه‌های رادیکال تر از حزب کارگر هلند را هم وارد ماجرا کنیم می‌تواند کمک خوبی برای فشار وارد کردن به حزب کارگر هلند باشد.
از دیگر کارهایی که می توانیم بکنیم پیدا کردن آدرس میل دفتر مرکزی حزب کارگر هلند است. اگر بتوانیم آدرس میل دفتر مرکزی این حزب را بدست بیاوریم می‌توانیم با ارسال میل به حجم انبوه به آنها مجبور به عکس العمل کنیم (تعداد زیادی وبلاگ نویس ایرانی می‌توانند در این حرکت سهیم شوند).
خبر رسانی در این باره هم می تواند مفید باشد، مثلا ترجمه خبرهای مربوط به این موضوع و ارسال به سایت‌ها، رادیوها و تلویزیون های خارج از کشور.
تبلیغات موثر ترین حربه برای مبارزه با این گونه موضوعات است وقتی حزب کارگر هلند ببیند که عده زیادی از این طریق مورد تاثیر قرار گرفته‌اند یقینا مجبور به عکس العمل خواهد شد.
امیدوارم دوستان دیگر هم بتوانند با دادن ایده راهکارهای بهتری برای این کار پیدا کنیم.
تارنمای احسان جمی در حزب کارگر هلند

نوشته: در ساعت: 6:22 pm در بخش: حقوق بشر

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی