Aug 10 2007

آزادی بیان

نوشته:     :::       5 پیام

موضوع برخورد حقوقی مهدی خلجی و حسین درخشان را امشب در وبلاگ نانا خواندم، آخه چند روزی است که بسیار گرفتار بودم و وقت زیادی برای خواندن وبلاگ‌ها نداشتم.
من بطور کلی با این گونه قرتی بازی‌ها از نوع اینکه مهدی خلجی انجام داده مخالفم، این مفلوک حسین درخشان همان بهتر که روی نت باشد تا با استفاده از آزادی بیان، خودمان با قلم سرش را ببریم. نیازی به سو کردن و این گونه قرتی بازی‌ها نیست. یقینا این حق مهدی خلجی و هر کس دیگری است که از قانون به نفع خود استفاده کنند، ولی برای من آزادی بیان با ارزش تر از آن است که اجازه داده شود به این سادگی دهان کسی را بست. درعوض اگر کسی می‌خواهد دهان حسین درخشان یا هر کس دیگری را ببندد، باید در رابطه با افشا گری‌های مغرضانه و غیر واقعی شبیه به افشاگری‌های حسین درخشان در رابطه با فعالین سیاسی داخل ایران این کار را انجام دهد. چه حسین درخشان با سوء استفاده از موقعیت فعالین سیاسی داخل که زیر تیغ رژیم هستند، آنها را به رژیم لو می‌دهد (می‌فروشد) و برای رژیم جاسوسی می‌کند. این کار اگر از نظر حقوقی هم جرم نباشد، از نظر انسانی کاری است بسیار کثیف و قابل برخورد. جاسوسی‌های حسین درخشان را می‌توان با هر ابزاری با آن برخورد کرد، ولی وقتی کسی مثل مهدی خلجی که در دنیای آزاد زندگی می‌کند به نظر من شایسته نیست که با این سبک با او برخورد کند و این عمل خلجی نشان از این دارد که حسین درخشان به نقطه‌ای ضربه زده که آقای خلجی نتوانسته با نوشتن و افشاگری متقابل با او برخورد کند. این مساله خود به خود به نفع حسین درخشان تمام خواهد شد و نشان از ضعف مهدی خلجی در اثبات مخالف نظرهای حسین درخشان دارد.
تا آنجایی که من می دانم آقای خلجی از قلم برنده‌ای برخوردار است و برخورد او به شکل قلمی با حسین درخشان می‌توانست بیشتر از یک شکایت حقوقی موثر واقع شود.
پ.ن.:
از خود برخورد حقوقی خلجی با حسین درخشان بدتر این چرندیاتی است که خانم نانا که مدعی آزادی بیان هستند بیان کرده‌اند.
مادام نانا زولا La grande gueule گویا فراموش کرده‌اند که صبح تا شام گوش ملت را برای آزادی بیان کر می‌کند، ولی وقتی پای عمل پیش می‌آید، ایشان همه آن روضه خوانی‌ها را در باره آزادی بیان فراموش می‌کنند و یک باره فریاد بر می‌آورند و محکوم می‌کنند. باید از این خانم پرسید خود شما با هزار نوع اتهام و بد دهنی با دیگران برخورد می‌کنید، اگر بنا باشد بر سر این گونه مسائل دهان دیگران را بدوزند، دهان شما باید اول از همه دوخته شود. باید به ایشان گفت لطفا وقتی که در خانه شیشه‌ای مسکن دارید سنگ پرانی ممنوع!
گویا خانم نانا نانا زولا سخن ولتر را فراموش کرده‌اند.
پ.ن. 2:
البته نباید فراموش کرد که وبلاگ حسین درخشان هنوز روی نت قابل دسترسی است و شاید هم همه این ننه من غریبم بازی‌های او برای جمع کردن مشتری بیشتر بوده باشد.
فقط برای نمونه به این آدرس مراجعه کنید و بعد در قسمت بالای صفحه لینک های قبلی با بعدی را فشار دهید.

نوشته: در ساعت: 8:44 pm در بخش: آزادی بیان

5 پیام  |           

5 پیام به “آزادی بیان”

  1. حسن آقا جون
    با خواندن این نوشته ات یاد فیلمهای بیک ایمان وردی و ناصر ملک مطیعی افتادم. لوطی گری و با مرام بودنت را عشق است!
    ولی خودمانیم حسن آقای عزیز!
    این ننه من غریبم بازیها برای چیه؟
    مگر راه اندازی یک وبلاگ دیگر کار سختی است؟؟؟
    آقاجان! اگر طرف ریگی توی تنبانش نباشد فورا یک وبلاگ دیگر راه می‌انداخت. نه اینکه اینجوری قشقرق به راه بیاندازد و احساسات یک عده آدمهای ساده‌ای مثل من و شما را تحریک کند.
    در ضمن یادت رفته که این آقا آی پی آن دوست ما (آرش ) را پیدا کرد و اسم واقعی و این که اسلام را قبول ندارد توی وبلاگش نوشت تا این بیچاره هیچوقت نتواند به ایران برود. حالا اگر این دوست ما آرش٬ رفته بود از او شکایت کرده بود و تنبانش را به سرش کشیده بود بنظر شما کار اشتباهی بود؟
    اصلا آقا بمن چه! این تحفه کیه که من وقتم را برایش صرف کنم. گور باباش!

  2. ملا جان من که دقیقا توضیح دادم. اگر کسی برای آن جاسوس بازی هایش او را با هر وسیله‌ای می‌زد یقینا هیچ اشکالی نداشت، ولی وقتی شخصی مثل خلجی که خودش دمش یک جای دیگر بند است، می‌آید با این روش او را می‌زند، من درک نمی‌کنم نام این مقوله را.
    در هر صورت بستن دهان راه چاره نیست، او را باید با دهان باز سر برید.
    در ضمن ملای عزیز دفاع از آزادی بیان بیک ایمان وردی در آوردن نیست یا به آزادی بیان اعتقاد داریم یا نداریم وسط های کار نمی‌توانیم زیر قراردادها بزنیم و وقتی چیزی به نفع ما شد آن را پسنیدیده بدانم و وقتی به ضرر ما شد آن را ناپسند در این صورت می شویم مثل رژیم اسلامی که هر وقت قوانین به نفع اش هست از آن استفاده می کند و وقتی به ضرراش آن را زیرپا می گذارد.

  3. binam says:

    این کون کش درخشان باید
    ادب شود حسن آقا شما هم برای ایشان بازارگرمی نکن چرا میگی به نفعش میشود مثل این است که شما یک دزد را بگیرید بعد محاکمه دزد به نفعش شود

  4. ساتگین says:

    موافقم: آزادی بیان یعنی هر کس هر چه می‌خواهد بگوید! کار مهدی خلجی ضعف او را نشان داد.
    با توجه به اینکه چرندیات را مطالعه فرمودید نتیجه می‌گیرم کمی وقت اضافی آورده‌اید. میزان چرندگویی رابطه‌ی خطی با میزان زیاد نوشتن دارد. اگر یکی زیاد شود آن یکی هم زیاد می‌شود.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی