Aug 08 2007

آیا آمریکایی‌ها اطلاعات کافی از آخوندها و حکومت ایران دارند!؟

نوشته:     :::       4 پیام

سناتور رید رهبر اکثریت سنای آمریکا فرموده‌اند که آقای بوش باید نیروهای آمریکا را از عراق خارج کند و در عوض این نیروها را در افغانستان بکار ببرند (منبع رادیو نروژ). ایشان برای اثبات این چرندیاتشان دلایل چهارگانه‌ای هم آورده‌اند که وارد این استدلال‌ها نمی‌شوم . درعوض می‌خواهم کوتاه و مختصر نتیجه چنین سیاستی را توضیح بدهم.
آقای رید گویا شناخت چندانی از آخوند و روشهای کسب قدرت ایشان را ندارند. ایشان یقینا هنوز واژه “ملا خور شدن” را نشنیده‌اند و عواقب آنرا نمی‌دانند وگرنه از این چرندیات بلغور نمی‌فرمودند. ایشان نمی‌دانند که قبل از اینکه نیروهای آمریکایی از عراق به افغانستان برسند، ملاها کل عراق را مثل آب خوردن خواهند بلعید و بعد از آن هم به سراغ مملکت مسلمان و برادر افغانستان خواهند رفت.
بد بختی من این است که خدا پرست نیستم وگرنه می‌گفتم خدا ما را از دست آدم‌های الاغی مثل این سناتور رید مصون نگاه بدارد، آمین!

نوشته: در ساعت: 7:51 pm در بخش: ملای حیله گر

4 پیام  |           

4 پیام به “آیا آمریکایی‌ها اطلاعات کافی از آخوندها و حکومت ایران دارند!؟”

  1. فرهاد says:

    امریکایی ها را نمیدانم اما مطمئنا خداوند از اینها اطلاع کافی ندارد و الا قوانین الهی خود را اسلامی میکرد

  2. me says:

    enn senator reed ham ke reed be har chee aghle

  3. humanrights says:

    خسته نباشید از شما دوستان گرامی دعوت میکنم از وبلاگ خبری حقوق بشر دیدن کنید
    و در صورتیکه در راستای اطلاع ذسانی انرا مفید دانستید برای اطلاع دیگر ادرس ما را در لیست خود قرار دهید
    البته با اجازه ما شما را در لیست پیوندهای خود قرار دادیم
    با احترام

  4. peyman says:

    سلام.من موقعی که کوچک بودم به مهدکودک میرفتم.وقتی اسم امام زمان میومد بلند میشدم وصلوات می فرستادم.همچنین وقتی اسم پیامبر واماما میومد هم صلوات می فرستادم.اگه اب میخوردم اسم حسینو می اوردمو یزید لعنت.اما ازوقتی که تونستم مسایل درک کنم دیگه این طوری نبود.وقتی که از حمله ی اعراب وحشی و بظاهر مسلمون به کشورم ایران خوندم واز کشتار نیاکانم اطلاع یافتم حالم از هرچی امامو پیغمبر به هم میخوره.دیگه با شنیدن اسمو اونا هیچ حرفی از دهنم بیرون نمی یاد.ازت متشکرم.موفق باشی خسن اقا.پیمان از اهواز

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی