Jun 09 2007

حکومت جن‌گیرها و عوامل جن زده آن

نوشته:     :::       4 پیام

تور رو سر جدتون قسم این به قول یاورحق “مکتوب” رو بخونید، ببینید مملکت چند هزار ساله ایران گرفتار چه معلولین مغزی شده.
بخوانید و بخندید، پیام گذار یاورحق:
ما حسین درخشان را تایید نمی کنیم هرچند به ظاهر از حق دفاع می کند که همانا تداوم اصلاحات و بقای انقلاب اسلامی است ولی سفر به صهیون و دیدار با مشرکین بسیار سوال برانگیز است و تا توبه نکند و آقا اورا نبخشد نمی توانیم او را دلسوز اسلام بدانیم.
لینک به سایتش دادی دیدم از خانم کار صحبت کرده و مقاله این خانم را خواندم.
خانم کار از حضرت آیت الله فسنجانی دفاع کرده اند که این امر بیانگر این است که بانوان فهیم کشور می دانند که این اولیای اسلام هستند که باید حریم و حدود را مطابق شرایط زمان و مکان تعیین کنند و شرعا و اخلاقا این امر باید از جایگاه اولیا دین بررسی شود.
هاشمی مردی معتدل است و حتما خواسته های خانمها را در حوزه علمیه قم مطرح خواهد کرد و این مسئله به بحث گذاشته خواهد شد و چنانچه انشاالله اجماعی حاصل شد شایستگان آنچه را که شایسته است حکم خواهند داد.
امید است بانوان فهیم مثل خانم کار از ائتلاف حضرت آیت الله عظما رفسنجانی و خاتمی حمایت کنند تا در انتخابات آینده کما فی سابق (دوره های قبل از احمدی نژاد) شایستگان بر اریکه امور نظام شکوهمند اسلامی تکیه زده مردم کشور طعم شایسته سالاری را باردیگر بچشند.
بیگمان این خواست باری تعالی بوده که احمدی نژاد بر جایگاهی تکیه زند که شایسته اش نیست تا مردم فرق بین اصلح و غیر اصلح را درک کنند و ناشکری نکرده و تداوم مبارزات انقلابی در روح ملت دمیده شده نهال انقلاب اسلامی آبیاری شود.
حتما خانمی مثل خانم کار که بواسطه کمالات معنوی که به مراتب از دانش تو بیشتر است و حتی در رادیو آمریکا دعوت شده را از عوامل ما حزب اللهی ها می دانی؟
فراموش کردم که مکتوب کنم که اگر ملاک دموکراسی باشد حتی با 2میلیون امضا اکثریتی در بین زنان حاصل نمی شود که قوانین مکتوب در قرآن به بررسی مجدد احتیاج یابد و 35 میلیون زن کجا و 2میلیون امضا کجا؟
زنان حزب الله اگر آقا فرمان دهد در یک روز 30 میلیون شیر زن به خیابانها ریخته و به جای سیاه کردن کاغذ که نیاز آموزشی کشور است دست بیعت به سنت رسول الله خواهند داد.
با این وجود در نظام دموکراسی اسلامی اشکالی ندارد که به مسائل اسلامی اعتراض شود و امضا جمع آوری شود چرا که فقها با تسلط کامل بر فلسفه و منطق راه راست را به بانوان نشان داده این اندک مخالفان را نیز به جمع موافقان خواهند افزود.
آیت الله هاشمی به این امر واقف است و به خوبی مصلحت اسلام و ملت را می داند و سکان کشتی را به درستی هدایت خواهد کرد و اصحاب افکار و سلایق از ایشان رضایت خواهند داشت.

می‌گما عمو یاورحق تو مطمئنی حالت خوبه!؟ زیاد که توی آفتاب وای نسادی که ببم جان!؟
آخه این چرندیات چی چی هست که بر می‌داری می‌نویسی!؟ فکر کردی ملت هنوز دوران غارنشینی رو سپری می‌کنند!؟ بابا دیگه دوران علما، معممین، مفتی، مفت خور و جن گیرها سپری شده، مخصوصا دوران فسنجانی. اگر این فسنجانی شما رای بیاور بود توی چند اَن‌تخابات گذشته رای آورده بود.
اون امضا جمع کن‌های زن هم اگر نتونستند به اندازه کافی امضا جمع کنند به این دلیل هست که ملت اصلا این رژیم رو می‌خواهد ریشه کن کند، و به همین دلیل هم حاضر نیستند امضای خود را زیر هر چیزی که اسم اصلاح و اسهال و بطور کلی نگه داشتن این جماعت ریشو بر قدرت را در پی داشته باشد بگذارد.
هم خودت و هم رهبر چلاق‌ات قربونم بریت! اگه رهبر می‌تونست 30 میلیون زن رو بیاره پای صندوق رای، یقین بدان که یک لحظه هم درنگ نمی‌کرد. چون شدیدا مشروعیت رژیم‌اش مخدوش شده و کل موجودیت آن زیر سوال رفته و هر رایی که در صندوقی ریخته شود، سید علی چلاق روی سرش خواهد گذاشت، حالا فرق نمی‌کند رای گیری شوربای اسهالی باشد یا شوربای شهر یا مجلس پخمه‌گان یا هر جن دانی دیگری.
دوستان عزیز به نظر من نوشته‌هایی مثل این نوشته یاورحق بیشتر به شعور خوانندگان توهین می‌کند تا فحاشی‌های بعضی. من که شخصا با این مهملاتی که این یاورحق بهم بافته بیشتر ناراحت می‌شوم تا فحش‌های بعضی. این گونه استدلال ها چیزی نیست بجز توهین به شعور خوانندگان.

نوشته: در ساعت: 12:39 am در بخش: سیاسی

4 پیام  |           

4 پیام به “حکومت جن‌گیرها و عوامل جن زده آن”

  1. عمران says:

    من هر وقت جایی میدیدم که به حسین درخشان فحش میدن پیش خودم فکر میکردم این چه جور آدمیه یه آدم پشمالو با یه عمامه دور سرش و با پول این ملاها داره توی یه کشوری مثلا لبنان و سوریه یا فوقش این کشورهای اروپایی اگر خوش سلیقه باشه داره واسه خودش زندگی میکنه و با فحش دادن به خودش توی وبلاگهای مختلف امرار معاش میکنه تا اینکه دیروز از طریق لینک خسن آقای خودمون رفتم توی سایتش عجب طرف با پول ملاها توی اسرائیل داره به نبوی فحش میده با اون تیپش موندم تو کار خدا چه دوره زمونه ای آدم چه چیزها که نمیبینه
    خواستم بگم اینقدر به این فحش ندین این طرف هر چی بیشتر فحش بخوره بیشتر پول میگیره
    و در مورد این یاور حق
    کسی که خود را گوسفند حساب میکنه و منتظر که مجمع چوپانها در مورد میزان و نوع علوفه او تصمیم بگیرن و به اجماع برسن چه انتظاری میتوان داشت
    فقط میتوانم بگم این شا لاه خدا علوفه ایشان را زیاد کند امیدی به هدایتش نیست

  2. asghar says:

    این یاورحق نسبت به این جانوران که نقش لیبرال و فیلسوف را بازی می کنند و آخرسر برای خاتمی و هاشمی مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ می کنند کمتر به شعور ملت توهین می کند.
    گنجی، کار، عبادی و … با وجودی که می دانند جمهوری اسلامی مو به مو سیره نبوی و حسینی را اجرا می کند و تمام جنایاتش و قوانین ضد انسانی اش دستورات صریح قرآن است باز می آیند می گویند اسلام به خودی خود عیبی ندارد و عیب مسلمانی ماست و پیامبر مثل مسیح مظهر صلح و دوستی بوده و از این کس و شعر ها بلغور می کنند و نصف نویسندگان پنلاگ هم قرقره می کنند و هورا می کشند. حالا کی به شعور این ملت توهین می کنه؟

  3. akbar says:

    مشکل ایران مثل این است که یک ظرف گوه وسط یک اتاق خالی شده باشه و ساکنین اتاق هی اسپری خشبو کننده به هوا بزنند.
    یا اینکه بدنبال این باشند که جمعیت سوسک را کاهش دهند در عوض تعداد مگس را زیاد کنند یا برعکس (فعالیت حزبی در چهار چوب دو جناح)
    عده ای هم شعار بدهند که گوه چیز خوبیه چون ظاهرش شبیه حلوای تنترانی هست و اشکال از دماغ ما هست. ( عکس حلوا را اگه داری تو چنجه بگذار و طرز تهیه اش را هم بنویس).
    یا عده ای دیگر بگویند که چون این گوه مدتها تو اتاق است دماغ و ذائقه ساکنین به گوه عادت کرده و باید مطابق با ذائقه مردم قانون گزاری بشه.
    یک راه دیگه هم هست که این گوه را جمع کرده از اتاق بی اندازیم بیرون و هرکی هم که ذائقه اش به گوه عادت کرده ببریم درمان کنیم یا با اردنگی از اتاق بیرون اندازیم.
    این گوه که وسط ایران افتاده همان اسلام از هر ورژنش هست. چه شیعه چه سنی چه اسلام پلورال چه اسلام ملی مذهبی.
    قطعات و اجزای این گوه محمد رسول الله و قرآن و احادیث و سیدها و فرهنگ اسلامی است.
    به جای اینکه هی از احمدی نژاد و رفسنجانی و خره و سگه و سوسگه و مگسه بد بنویسیم باید ریشه ای عمل کرد و خود این گوه که اسلام و فرهنگ اسلامی است را از خانه ایرانی بیرون بیندازیم.
    این کارآسان نیست چون 90 درصد ملت به بو وذائقه گوه و اخلاق سوسکی و مگسی کم و بیش عادت کرده اند. و تا وقتیکه این گوه وسط اتاق هست هر نوع اسپری و عطری اثر موقت خواهد داشت.
    زمان شاه این گوه زیر فرش بود و حالا رو آمده.

  4. akbar says:

    اسهال به خورشت فسنجان هم شبیه است. بیخود نیست بعضی اسهال طلبان به رفسنجانی تمایل دارند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی