Jun 04 2007

عواقب یک رئیس جمهور دیوانه

نوشته:     :::       19 پیام

یک جوان بیچاره مست مفلوکی، در جریان مسابقه فوتبال بین دانمارک و سوئد پس از اینکه داور رای به اخراج یک بازیکن دانمارکی و یک پنالتی داد، دوید وسط میدان و می‌خواست گریبان داور را بگیرد. بازیکنان دانمارکی از تعرض او به داور جلوگیری کردند با این حال فیفا مجازات‌های سنگینی برای دانمارکی‌ها تعیین کرد. به اتفاقات مربوط به این حادثه کاری ندارم، فقط قصدم از مطرح کردن این حادثه این بود که به این نتیجه برسم که، در دنیای امروز یک تماشاگر مست (جوانک بیچاره 18 بطری آبجو خورده بود) می‌تواند عواقبی را برای ملت خود باعث شود که آن سرش ناپیدا ست.
حالا رئیس جمهور مهرورز ما نه زیر می‌گذارد و نه رو، 24 ساعت اسرائیل را تهدید به نابودی می‌کند، به نظر شما چنین حرکت بی مغزی را دنیا باید بی پاسخ بگذارد!؟
وقتی در دنیای امروز در روابط بین کشورها حرکت یک تماشاگر فوتبال که شدیدا هم مست بوده، چنین عواقبی را برای دانمارک در پی داشته، آیا گمان نمی‌کنید وقتی که رئیس جمهور مملکتی کشور دیگری که سازمان ملل هم آن کشور را به رسمیت می‌شناسد را تهدید به نابودی می‌کند، نباید عواقبی حداقل در حد همین مسابقه فوتبال داشته باشد!؟
به نظر شما ملت ایران برای فرار از عواقب دیوانگی‌های رئیس جمهورش باید به چه استدلال‌هایی روی بیاورد تا بلکه از عواقب رفتار احمدی نژاد رها شود!؟
گمان می‌کنید اگر او را دیوانه اعلام کنیم، کمکی به ما خواهد کرد!؟ گمان نمی‌کنم! آن وقت می‌آیند و از ما می‌پرسند، پس چرا شما به او رای دادید!؟ چه بگوییم!؟ بگوییم ما به او رای ندادیم!؟ این که نمی‌شود! همه ملل دنیا بر روی صفحه تلویزیون‌های خود دیدند که جمعیتی چند میلیونی دو مرتبه به پای صندوق‌های رای رفتند و عاقبت از داخل آن صندوق‌ها نام این دیوانه زنجیری بیرون آمد. آیا گمان می‌کنید باز هم با این شرایط می‌توانیم او را دیوانه اعلام کنیم و از عواقب شرارت‌های او در امان بمانیم!؟ من که گمان نمی‌کنم، دنیا استدلال خواهد کرد که شما دوبار رفتید پای صندوق و به او رای دادید (حداقل اکثریت رای‌ها به نام او ثبت شده). حالا متوجه می‌شوید که چه عواقبی دارد این پای صندوق رای رفتن‌ها!؟ واقعا اگر دنیا بخواهد با همین سختی و شدتی که ملت دانمارک را در این مسابقه مجازات کرد، ایران را هم با همین نوع نگرش محک بزند و مجازات کند، یقینا مجازات ما بسیار شدیدتر خواهد بود. دقت کنید مسئول حادثه مسابقه بین سوئد و دانمارک تنها یک دانمارکی بوده، در صورتی که احمدی نژاد رای میلیون‌ها ایرانی را در جیب دارد. آیا می‌توانیم استدلال کنیم که همه این رای دهندگان مجنون بوده‌اند!؟

نوشته: در ساعت: 10:03 am در بخش: طنز

19 پیام  |           

19 پیام به “عواقب یک رئیس جمهور دیوانه”

  1. Mohammad` says:

    خیلی از دوستام بودن که میگفتن رای نمیدن اما موقع انتخابات جزء اولین ها بودن، خودشون رو هم مخالف میدونن، تا وقتی همچین کسانی بین ما هستند دیگه افرادی مثل این آقا سرکار میان و حسابش هم به پای همه نوشته میشه تا تر و خشک با هم بسوزند…

  2. atash says:

    hasan agha to dige chera
    yani bavar mikoni ke in tamaman raei mardoom bod.
    hata khode karobi ham eteraz kard ke taghalob dar entekhabate reisjomhori sorat gerefte bod

  3. اسپنتمان says:

    آه حسن آقا منو بردی به ایران,زمانی که نوجوان بودم,خاطرات زنده شدیادم می آید در آپارتمانی که زندگی میکردم با مادرم در ایران همسایه ای داشتیم که این همسایه زنی بود با 5 دختر که بسیار هم مذهبی بودند و خودش و دخترانش از راه البته حلال تن فروشی(جندگی) امرار معاش می کردند.وهمیشه هم با ما اختلاف داشت که شما گبرو آتش پرست هستید و نجس و نباید در اینجا زندگی کنید بگذریم در یکی از سالها در ماه مبارک محرم این همسایه مومن ما آش شله زرد نذر داشت و قابلمه ها را هم در پارکینگ آپارتمان بار گذاشته بود و خودش هم رفته بود بالا در خانه اش که من اتفاقی رسیدم و دیدم جز قابلمه ها و روح سالار شهیدان کسی دیگری در پارکینگ نیست و من هم همان جا در 2 قابلمه شله زرد شاشیدم و رنگ شله زرد را زرد تر کردم, در هر صورت من هم در ثواب نذر با همسایه ام شریک شدم امید دارم که مقبول سالر شهیدان بویژه امام زمان(ختم ک… کشان) قرار گرفته باشد.

  4. shoja says:

    زياد نمي خواد داد وبيداد كني
    حسن اقا
    احمدي نژاد ما هر از گاهي براي مطرح شدن و روي زبانها افتادن از اين حر فها مي زند
    امريكا و اسراييل هم او را شنا ختند كه فقط براي خود نمايي حرف مي زند

  5. آتش عزیز مساله این نیست که چند درصد به این مردک رای دادن و چند درصد به دیگران، مساله این هست که حتی بعضی که بلا نسبت خود را روشنفکر هم می‌دانند، رفتند و رای دادن و تازه استدلال هم می‌کردند که اگر نروند رای بدهند احمدی نژاد انتخاب می‌شود و بعد واویلا خواهد شد.
    صبر کن ببین دوباره همین به اصطلاح روشنفکرها انتخابات آینده هم می‌روند و رای می‌دهند آنوقت هم دنیا نمی‌پرسد که شما به کدام یک رای داده‌اید، دنیا نگاه می‌کند می بیند پای صندوق های رای ملت صف کشیده‌اند و همین را می‌کند ملاک سنجش.
    مگر نمی‌بینی با اینکه آمریکایی‌ها نزدیک به بیش از 50 درصد به دموکرات‌ها رای دادند ولی با تقلب جمهوری خواه‌ها برنده شدند. حالا هم ملت آمریکا باید هزینه آنرا بپردازد و در دید جهانی تبدیل بشود به یک ملت متجاوز.

  6. www.iranbbb.org says:

    با درود حسن آقای گرامی و خسته نباشید
    فراموش نکنیم که این دیوانه مترسک دیوانه بزرگتری به نام خامنه ای است و این مترسک به دستور دیوانگانی دیگر ، دیوانه بازی در میاورد .
    دیوانه کسانی که این دیوانه را قبول دارند !!
    با اجازه مطلب شما را در سایت گذاشتم
    پیروز باشید.
    http://www.iranbbb.org/news_index.php?news_number=7373

  7. شرم كن حسن! در اين روز ارتحال من شرم كن حداقل! بس كن انقدر به نوكران من بدوبيراه نگو و تن منو توي اين هواي داغ دوزخ نلرزان…
    انتظار فرج از نيمه خرداد كشم!!!
    امام شاعرراحل

  8. ش says:

    همچین می گی حیف که احمدی نژاد رئیس جمهور شده انگاری با ابرام نبوی سر یه سفره نشستی!
    باطن بقیه کاندیداها مثل ظاهر احمدی نژاد بود. بهتره کسی رئس جمهور بشه که ظاهر و باطنش یکی باشه.
    انتخابات بعدی من به احمدی نژاد رای می دم.
    اسرائیل با دوتا فحش و عربده کشی رئیس جمهور به ایران حمله نمی کنه.
    اقتصاد هم با احمدی نژاد و بی احمدی نژاد سگ خور شده و خواهد شد اکثر پول نفت تو جیب خودی ها و بقیه تو حلقوم افغانی ها وعربها ریخته می شه.

  9. برادر یا خواهر ش چه کسی گفته که این یکی بهتر از اون یکی هست.
    نظر من همیشه این بوده که سگ زرد برادر شغال هست.
    اینها همگی گرگان وشغال‌های درنده هستند که همگی را باید ریخت به دریا.

  10. شلغم مراد says:

    اينقدر سفيد و سياه نبينيد همه چيز رو
    مردم ايران خودشون انتخاب كردند اين بدبختي ها رو
    هم زمان انقلاب هم در انتخابات ها و انتصابات ها و.. شركتي فعال داشتند
    بلاخره سواد و شعور سياسي مردم فوق العاده پايين است و اين انكار شدني نيست
    اكثر مردم ايران از اقشاري هستند كه بستگي هاي مذهبي دارند گرچه در ظاهر هم نشون ندند ولي كلا وابستگي مذهبي دارند

  11. SHIVA says:

    آخه عزیز دل خواهر تو دیگه چرا ! تو که از ما بودی … تو نمیدونی الان چه موقعیه ؟ یادم باشه برات چند تا تقویم ایرانی بیارم به دردت میخوره ! فدات بشم ! الان ما در زمان استهال و مراسم هلاکت خمینی هستیم . دو روز در ایران به این مناسبت تعطیله و مردم دارن به مناسبت مرگ خمینی در شمال کشور پایکوبی میکنن و یکهفته در واقع تعطیلی دارن . یک عده از خودی های اینها هم رفتن مقعد امام برای جبران کمبود ویتامین هاشون . خب تو حق بده آخه ! یه آدم امل و بدبخت مثل احمدی نژاد که در عمرش 4 تا آدم درست و حسابی ندیده , وقتی یهو چند هزار نفر آدم جلوی خودش میبینه چه حالی میشه ؟ مثل همون 18 تا آبجو از خودش مست و بی خود میشه و در چنین حالتی باید هم در فشانی کنه . یعنی این آدمها اینو میخوان و اومدن از این آدم تغذیه بشن . اینها مصرف داخلی داره نه خارجی و البته من خوشحالم هر چی که شدت عمل ها بیشتر میشه چون مردم رو واقعن میبینم که چطور آگاهانه دارن عمل میکنن و چقدر هوشمندتر شدن از سابق . لذت میبرم . از قدیم گفتن در سختی ها انسان ساخته میشه . در هر شری خیری است ! پایان شب سیه سپید است . جوجه رو آخر پاییز میشمارن . بعد از سختی آسانی است ….

  12. شلغم مراد says:

    ديگه اصلا انتخابات براي من مهم نيست و اصلا برام اهميت ندارد كه امثال احمدي نزاد بالا بياد يا خاتمي – مشكل اصلي ما ذهن و فكر اين مردم و سواد اندك سياسي آنها است. شما فقط 5-10 درصد جامعه شهري و آنهم روشنفكر بالاي شهر را مي بينيد. در حالي كه نزديك به 90 درصد مردم كار خودشونو مي كنند و در هر انتخابات سرشون رو مثل خر پايين مي اندازند و فقط براي بهانه هاي مثل مهر شناسنامه و استخدام در اداره و يا داشنگاه رفتن شركت خودشونو توجيح مي كنند اين مردم كه حتي حاظر نيستند براي پيشرفت دموكراسي در كشور از يك مهر شناسنامه بي خود كه هيچ كاربردي هم نداره بگزن به نظر شما حاظر به قيام خياباني هستند؟
    زهي خيال باطل اندر باطل كه من 20 و اندي سال با اين مردم بعد از انقلاب دارم زندگي ميكنم و اخلاق و رفتار بوقلمون صفتانه همه آنها را مي شناسم
    واقعا تهوع آوره
    شما فقط كافي است كمي در بينشون باشي ميفهميد من چي ميگم
    100 تا فحش به حكومت ميدن جلوي تو اما با حاج آقاي محل هم براي پارتي بازي كردن و استخدام روي هم ميريزن و در حكم نوچش ظاهر ميشن 100 تا فحش و آه و ناله مي كنن ولي موقع انتخابات ميرن مثلا به احمدي نزاد راي ميدن وقتي مي پرسي براي چي؟ ميگن بهتر از هاشمي بود و شايد اين يكي بتونه برامون كاري بكنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آخر حماقت اين مردمك تا كجاست؟
    واقعا چيزي كه نهايت ندارد حماقت است .
    اينقدر اين توده مردم را باد نكنيد. اينها هيچي نيستند جز يك مشت مردم عقب مانده و احمق كه تنها به زير شكم و جيب خود نگاه مي كنند.
    اگر هر كشور ديگير بود تا بحال حداقل اعتراضي كرده بود اما اينها هيچچچچچچچچچچچچچ
    من حاظرم قسم بخورم بيش از نيمي از مردم همين حكومت را مي پسندند حاظرم اين رو هم ثابت بكنم , برايش دليل دارم
    و به نظر خودم هم لياقت ما مردم ايران بيشتر از اين نوع حكومت ها نيست
    مگر حكومتگران از كجا مي آيند از مريخ؟ خير از بين همين مردم احمق هستند ديگر

  13. Ramez says:

    يادمه زمان انتخابات خيلي شور و شوق اين رو داشتم که ببينم در نهايت چند درصد از مردمي که کاملا ازشون نا اميد بودم خونه هاشون ميشينن و راي نميدن چون اين يک کار حداقل از دست همه بر ميامد و خطر و بگير و ببندي براي هيچ کسي نداشت , که نتيجه اش رو ديديم . چند ماه بعد اتفاقي به سايتي برخوردم که فيلمي از ايران در آن بود و از مردم تو کوچه و خيابان نظر خواهي ميشد راجع به رئيس جمهور جديد , از همه سن و طبقات اجتماعي درش بودند , چيزي که توجه من رو جلب کرد هموطنان در ايران گمان ميکنند ايرانيان خارج از کشور بد آنها را ميخوان يا سود و منفعت شخصي در کار است که البته با جو بد بيني و بي اعتمادي که در اين ۲۸ سال به وجود آمده جاي سرزنشي نيست . آقاي جوان و تر و تميزي ميگفت من فقط راي دادم که روي تلوزيونهاي لس انجلسي رو کم کنم! آقاي ديگه باز مخاطبش ايرانيهاي بيرون از مرز بود که خيلي ها نشستند بيرون به ما تکليف ميکنند که چه کار بکنيم که راه بازگشت رو براي اونها باز بکنيم!! دختر خانمي جوان با ظاهري مدرن ميگفت آقاي احمدي نژاد چه خوب چه بد رئيس جمهور ماست ديگه, ما هم بايد قبولش داشته باشيم!!… توجه ميفرمائيد حسن آقا , متاسفانه اين ديوانه زنجيري به قدرت رسيد چرا که هنوز ميليونها نفر از فهم و شعور تفاوت چنداني با رئيس جمهورشان ندارند.
    چندي پيش به اين صفحه برخوردم بد نيست ببينيد IQ ما در مقايسه با ساير ملل جهان.
    سبز و پيروز باشي.
    http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

  14. دوست عزیز Ramez اینکه IQ ایرانی‌ها کمتر از دیگران باشد به هیچ عنوان صحیح نیست، نگاه کنید به ایرانیانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند ببینید عده‌ای که اکثرا با دست خالی به غرب مهاجرت کرده‌اند در مدتی کمتر از 28 سال اکثرا در جوامعی که مستقر شده‌اند بسیار موفق بوده‌اند و زندگی چشمگیری دارند.
    تازه اینکه IQ را بخواهیم برای رشت اجتماعی ماخذ قرار بدهیم کار درستی نیست.
    من انسانهایی را می‌شناسم که IQ بسیار بالایی دارند ولی از نظر آگاهی اجتماعی عملا عقب افتاده هستند.
    باور بفرمایید یکی از ایرانیانی که اینجا در نروژ مقیم است، تحصیلات بسیار بالا همراه با نمرات بسیار ممتاز از بهترین دانشگاه‌های دنیا را دارد ولی وقتی با او در باره مسائل پیش پا افتاده اجتماعی صحبت می‌کنی درست مثل یک بچه ده ساله عکس‌العمل نشان می‌دهد. ایشان مدتی استاد دانشگاه بوده ریاست چند کارخانه عظیم را به عهده داشته ولی وقتی پای مسائل سیاسی اجتماعی پیش می‌آید به نظر من یک انسان به تمام عیار بیسواد است. من به این گونه آدم‌ها می‌گویم انسانهای بدون آنتن گیرنده.

  15. mahbub says:

    ایشون هم مست هستند
    مست غرور!

  16. اسپنتمان says:

    هر که ریش دارد از علماست , هر که عمامه بر سرش است از حکماست,کیر من هر دو نشان را دارد به گمانم که حکیم و الحکماست.
    خسن آقا این را بدان که مشکل ما آخوند نیست, اسلام است.و تا زمانی که در خانه ایرانیان شله زرد برای سالار جاکشان حسین ابن علی پخته میشود اوضاع به این شکل خواهد بود.

  17. اسپنتمان says:

    ميکن احمدي نزاد دستور داده قيمت شير رو 10 % ببرن بالا بعد ازش ميبرسن جرا اين دستور رو داديد
    ميکه به خاطر حمايت از کاو هايي که بهم راي دادند.

  18. اسپنتمان says:

    بود يك جوان مومن و پارسا
    فقط اهل قرآن و اهل دعا
    روح اله خميني را نام بود
    و جدش پيغمبر اسلام بود
    به فيضيه شد سالها اين جوان
    بياموخت انواع علم و زمان
    بدانست كه باطل شود هر نماز
    به گوزيدن و گاه راز و نياز
    بياموخت احكام خوب لواط
    كه بس بود شيرين چو آب نبات
    براي يبوست بخوان اين دعا
    چو داري اسهال بگو آن ثنا

  19. اسپنتمان says:

    برو ای گدای مسکین، در خانه علی زن
    که علی زن در در آید، تورو آنچنان بگاید
    که دگر هیچ گدایی در آن خانه نیاید!
    از علی آموز اخلاص عمل

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی