May 25 2007

بازی‌های خطرناک آمریکا در عراق

نوشته:     :::       4 پیام

بنا به خبری فرمانده سپاه مهدی در عراق بدست نیروهای آمریکایی کشته شده. همزمان رادیو فردا از عراق خبر می‌دهد که مقتدا صدر امروز جمعه مجددا در مسجدی در کوفه دیده شده است. (رادیوفردا)
خبر پیدا شدن سر و کله مقتدا صدر در عراق را نیویورک تایمز و دیگر رسانه ها هم تایید کرده‌اند(پیک ایران).
حالا سوال این است که، این چه بازی سیاسی است که امریکا در عراق انجام می‌دهد؟ آیا مقتدا صدر به این سادگی می‌تواند بین ایران و عراق سفر کند و در مساجد شیعه روضه و نماز بخواند، بدون اینکه آمریکا بتواند غلطی بکند!؟ آیا این مساله کمی به نظر شما مشکوک نمی‌آید!؟ چطور است که آمریکایی‌ها می‌توانند پنج دیپلمات (مامور امنیتی) ایرانی را در عراق دستگیر کنند و حتی در ترکیه هم یک مقام بلند پایه ایران را بربایند، ولی این ملای مافنگی می‌تواند مثل آب خوردن بین عراق و ایران مسافرت کند و آمریکا نمی‌تواند خفت او را بگیرد و ترتیب‌اش را بدهد!؟
این مساله همان اندازه مشکوک است که این بازی دموکراسی در عراق! آمریکا به منطقه آمده که خیر سرش اسلام گرایان یا به قول آمریکا تروریست‌ها را سرکوب کند، ولی یک مرتبه بجای دولت سرنگون شده صدام یک دولت شیعی در عراق روی کار می‌آید. باور کنید یا آمریکا شدیدا گوز پیچ شده، یا اینکه بازی بسیار خطرناک سیاسی را دنبال می‌کند که می‌تواند تمام منطقه را به آتش بکشید. بازی با این حرامزادگان شیعه بسیار خطرناک است و درست مثل انقلاب 57 که بنا بود دموکراسی برای ما به ارمغان بیاورد و زهرمار برایمان آورد، این دموکراسی وارداتی آمریکا هم به نظر چیزی شبیه به انقلاب دموکراتیک خودمان می‌ماند.

نوشته: در ساعت: 7:35 pm در بخش: روابط خارجی

4 پیام  |           

4 پیام به “بازی‌های خطرناک آمریکا در عراق”

  1. ایران و آمریکا هردو از وجود هم سود می برند.
    هر دو برای بقا و سرکتر کذاشتن مردمشان به دشمن احتیاج دارند و چه دشمنی بزرگتر از دیگری؟
    یکی شیطان یزرگ است و دیگری یزرگترین حامی تروریست!

  2. SHIVA says:

    اول اینکه خداوند آخوند قسمتت کنه حتا توی جهنم ! صد دفعه گفتم لینک یوتیوب میذاری مستقیم نذار یو آر ال این لعنتی رو هم زیرش بذار که بشه دانلود کرد با برنامه های جانبی و بعد دید . نکته بعد اینکه :
    قسمتی از حرفهات درسته اما اگه اینها دسیسه بود , پس در امور داخلی نباید 2 گانگی بوجود می اومد در صورتیکه عملن در داخل کشور هم سیاست هاشون چند صدایی شده و حتا با هم درگیر شدن .
    در مورد این پستت هم باید بگم آمریکایی ها بازیکن های خوبی هستن در دراز مدت و استراتژی هاشون حرف نداره . در ضمن اصلن قضیه عراق و این مزخرفات نیست و اینا دارن کارهای زیر بنایی میکنن . هدف چین و روسیه هستن چطور که یه شبه ادعا کردن پایگاه موشکی بزنیم کنار مرز روسیه ! سیاست در واقع چیزیه که نباید ما ازش سر در بیاریم وگرنه این که نمیشه سیاست میشه کشک ! اون چیزی که ما میفهمیم و حدس میزنیم اینقدر دست پایینه که مشخص میشه در واقع این سیاست آمریکا فدا کردن چیزهایی برای بدست آوردن چیزهای بزرگتره . وگرنه مقتدا صدر که سهله ! دیروز اسرائیل ساختمون محل سکونت اسماعیل هنیه رو بمباران کرد و اعلام میکنه هدف اون نبود !! این یعنی چی ؟ یعنی اراده کنن میتونن اینها رو نابود کنن . فکر میکنی سخته که احمدی نژاد رو ترور کنن ؟ یا خامنه ای ؟ یا حتا فقط 2 تا بمب هسته ای بندازن تو ایران تا رژیم ایران متلاشی بشه ؟ بابا اینا همه پیش نیاز و برنامه ست . دارن هم از توبره میخورن هم از آخور . ساده نباش . برنامه هسته ای ایران واقعن هیچی نیست و هر چی هم هست خودشون بهش دادن . مثل صدام . روی کار میارن ! تاریخ مصرفش که تموم میشه میبرن . تو میدونی چقدر ایران برای اینها منفعت آورده ؟ ایران نباشه اینا چطوری عرب ها رو خر کنن و بچاپن ؟ چطوری عرب ها رو سرکیسه کنن ؟ چطوری تو منطقه بمونن و با چه توجیهی ؟ همیشه باید یه چیزی رو شاخ کنن تا بتونن حضور داشته باشن . ساده نباش رژیم ایران اصلن عددی نیست برای اینا . فقط اینا دارن تند روی میکنن و کمی خارج از برنامه حرکت میکنن وگرنه روال عادی داره کاملن درست و دقیق طی میشه . سیستانی میاد ایران و مقتدا صدر میره عراق . جالب نیست ؟ سیستانی نمیتونست بره این همه کشور پیشرفته تر ؟ و یا فکر میکنی چرا آمریکا سکوت کرده در برابر این همه افرادی که روزانه دارن دستگیر میکنن از ایرانی هایی که اسلحه وارد عراق میکنن ؟ همه اینها سیاسته و من و تو اگه قرار باشه بفهمیمم که اینا باید کاسه کوزه رو جمع کنن برن . میدونی چقدر کامپیوتر و آدم سالها و ماهها میشینن برای یک حرکت برنامه ریزی میکنن و طرح پیاده میکنن و تازه چند سال بعد اجرا میشه ؟ شوخی که نیست . هزینه یک ناو هواپیما بر در روز دهها میلیون دلاره ! هر هواپیما که از زمین بلند میشه 80 هزار دلار فقط سرویسش خرج بر میداره . هر سرباز سر تا پاش و تجهیزاتش چند هزار دلار خرج داره . شوخیه ؟؟؟؟؟
    گاهی دلم میخواد ول کنم همه این ها رو بچسبم به زندگی خودم …

  3. حسين چسي says:

    حمقي نژاد خر پدر پدرسگ بي شرف
    انتر و ميمون خامنه اي اين مردك دهاتي احمق را بايد …
    اين آدم اينقدر بي شعور است كه دوباره دارد موج تورمي در جامعه راه مي اندازد گوساله نفهم
    آخر در كدام طويله اي يك شبه و آنهم به طور غير قانوني و مشورت با كارشناسان بانكهاي خصوصي را مجبور مي كنند 5 درصد كاهش سودتسهيلات داشته باشند؟
    اين مادر فاكر فقط كونش از آن ماجراي بانك پارسيان ميسوزد كه چنتا از مادر قهوه هاي بيت رهبري مثل حجازي و .. نتوانستند سهام اين بانك را به چنگ بيارن و اينها رو هم در تحت تسلط خود بگيرند
    از فردا است كه صف برداشت پول از بانكها تشكيل بشه

  4. Farhad says:

    سلام خسن آقای عزیز
    یک ویدئوی جدید در ارتباط با همین طرح مبارزه با ارذل و اوباحش منتشر شده. در صورت تمایل در وبلاگ قرار دهید.
    http://video.google.com/videoplay?docid=-2673745171684689039
    با تشکر

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی