Apr 24 2007

در دیگ بازه حیای گربه کجاست!

نوشته:     :::       10 پیام

دوران قبل از انقلاب هم بودند ارازلی که در نیروهای انتظامی هر کار دلشان می‌خواست می‌کردند و خصوصا آنهایی که شدیدا عقده‌ای بودند، عقده‌های فرو خفته خود را با سوء استفاده از لباس قدرت سر جوانان بیچاره خالی می‌کردند. آن دوران را اگر بخواهیم با دوران حکومت آخوندی مقایسه کنیم مقایسه‌ای نا عادلانه خواهد بود، چه در این زمینه تنها می‌توان گفت، میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. آنها که در آن دوران به ما زورگویی می‌کردند در مقابل این اوباش فرشته بودند.
تصویر زیر را نگاه کنید، نیازی به توضیح نیست. باید از این مجریان اسلام ناب محمدی پرسید: این مردک الدنگ عقده‌ای به چه هدفی دختر بی پناهی را با این وضع تحت فشار قرار می‌دهد؟ آیا حدود شرعی که شما این همه از آن داد سخن می‌گویید در این رابطه نا برابر رعایت شده!؟ آیا کسی از آن علمای ریز و درشت نیست که به این هیولای بی شاخ و دُم گوشزد کند که آنجا مملکت اسلامی است و برادران چماقدار هم باید حدود خود را در رابطه با خانم‌ها رعایت کنند!؟ نکند خدای ناکرده در آن مملکت مامورین انتظامی همگی خواجه‌گان حرمسرا هستند که اجازه دارند چنین به زنان نزدیک شوند!؟
وقتی که قدرت بی حساب را بدست انسان‌ها بدهند و هیچ کنترلی بر این قدرت نباشد، آنگاه است که فاجعه غیرقابل اجتناب است. حالا فرقی نمی‌کند این قدرت در دست یک گروهبان انتظامات باشد یا در دستان بی کفایت چلاق رهبر اَن‌قلاب.

hejab_va_bi_hejabi.jpg

برای مشاهده عکس به اندازه بزرگتر به این لینک مراجعه کنید.
پ.ن.:
این تصویر را هم حتما ببینید: Beauty and the beast

نوشته: در ساعت: 7:34 pm در بخش: ملای حیله گر

10 پیام  |           

10 پیام به “در دیگ بازه حیای گربه کجاست!”

  1. سرهنگ صادق حمايت says:

    پفيوزترين قشر مردم ايران همين نيروهای انتظامی می باشند!!! در تمام دنيا عقده ای ترين بی پدرمادرترين و بی سواد ترين و خنگ ترين آدمها به نيروی پليس می پيوندند!!!
    ريدم توی دهان هرفردی که در نيروی انتظامی کار می کند. ُکس خواهر و مادر اول و آخر هرچه آژانه!!!

  2. مرمر says:

    حسن آقااين نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ازفلک زده ترين وپايين ترين وبدبخت ترين قشرمملکت هستند که حالا به مدد اين رژيم به جايی رسيده اند. يک بار يکی از همين ها در تظاهرات دانشجويی چند سال پیش چنان سيلی به من زد که همراهانش هم اعتراض کردند.وقتی مملکت قانون ندارد همين می شود.
    اين بازی هم ازطرف باند طرفدار رفسنجانی برای اين هست که به مردم بگويند ديديد رفسنجانی رييس جمهورنشد اين طورشد.تحريم کرديد شال و مانتو کوتاهتان درخطر افتاد. چون برای عده ای معيارآزادی و رفاه همين شال و مانتو کوتاه هست.

  3. Irandoost says:

    نمیدونم چه مسلکی داری !؟ نمیدونم زن و بچه داری یا نه !؟ اما دوستانه
    نصیحتت میکنم کمی بباورهای مردم احترام بگزار …اینکه در گوشه ایی در غرب دنیا
    با ترس و لرز از خانه بیرون میزنی تا کسی چاقو بگردنت نزند یا ….فایده این چیست
    مگر ضد دین و پیغمبر و امام نوشتن دینداری را از دینش جدا میکند!؟ پس
    برای خوشی دل چند نفر نوشتن ارزش ندارد که هیچ تازه چه نوع مبارزه میتواند
    باشد !؟ نفرت و کینه حاصل ان خواهد بود …این همه کامپیوتر ها بلک میکنی تازه
    انها میدانند که چاپ نمیکنی اما همینکه میخوانی برایشان بس است….این همه مبارزه
    میکنند بر اصول اخلاقی و پر بار اما شما اشتباه میکنید

  4. فرهاد says:

    قدرت کنترل نشده همیشه منشا فساد است ، در هر رده ای ، از رهبری گرفته تا پلیس مامور کنترل چهارراهها
    دوستی داشتم در سازمان سنجش کار میکرد و مامور چک کردن مدارک داوطلبان کنکور بود ، میگفت عکس دخترها ها را میدیدم و هرکدم قشنگ بود ، ، انتخاب میکردم و تلفن میزدم که فلان مدرک شما ناقص است و قرار و مدار و … خلاصه ، حال خود ببین اقدام بلاهت وقیح رهبری که گویا واقعا تصور نموده بیش از همه میفهمد که کلامش را چون نص کتاب مقدس میداند و یا رئیس جمهور مشنگی که در یک سخنرانی و به صرف نمایش شهری را به شهرستان دیگر پیوند میزند و به اشاره ابرویی نام دیگری را تغییر میدهد ، یعنی من بالاتر از قانون و بی نیاز به مشاوره و بررسی هستم

  5. سلام … ایده خوبی هست، یک تومار درست کنیم و ایندفعه بنام اسلام ازشان بخواهیم ماموران نطامی که موظف به این کارها هستند باید اخته شوند تا محرم شوند. بدون شوخی دارم میگم.

  6. Ramez says:

    يک نفر محبت کنه کامنت آقا يا خانم ايران دوست رو براي بنده توضيح بده , من که پس از ۳ بار خواندن منظور ايشون دستگيرم نشد. ( داشتن زن و بچه چه ربطي دارد , يا مگر در خانه کسي قصد حمله دارد که بيرون بزند يا بلک کردن کامپيوتر ديگر چيست) اگر دلخوري شما از توهين به اعتقادات مذهبي شماست فقط بفرمائيد که چند تا از آن درشتهاش رو آماده کردم , نميفهمم چطور اين جماعت هر تفکري رو با زشتترين کلمات و بدترين شکل به باد انتقاد ميگيره که چه اسلام حرف اول و آخر رو ميزنه و بقيه عقايد رو بايد سرکوب کرد حتي اگر شرايط مناسب بود مانند مولايمان علي سر بريد , اما اگر کسي کوچکترين حرفي بر ضد عقايدشان زد دم از مدارا با ساير عقايد و احترم به مومنين و عقايدشان ميزنند , در اسلام شما مگر غير از اين است که کفار سزاوار مرگند, کافر کيست, کسي که غير از شما بينديشد, باز غير مسلمين هر چقدر از عقايد شما منزجر باشند شما را گردن نمي برند .

  7. Ramez عزیز این حرف‌ها در کله مسلمین فرو نمی‌رود اینها کله‌شان پر شده از چرندیات این ملاها و به علت کم بود حافظه (Ram) سیستمشان هنگ کرده.
    اگر بخواهیم به اینها کمک کنیم باید یک Patch درست و حسابی بسازیم و آنرا به سیستم مسلمین بیفزایم و یک ری بوت (Reboot) هم بکنیم در این صورت شاید سیستم‌شان به کار بیفتد.

  8. kirali says:

    ba doorod .kir to kos police dar tamam donya .dar iran va canada va u.s,a .more.margh bar mohammad.koskesh.bye kirali

  9. خالد says:

    هرکی به اسلام فحش بده مادرشو شب چهارشنبه سوری گاییدم، خواهرشم شب عید نوروز!!! مادر همتونو تا دسته گاییدم ضد اسلامای سگ زاده!!!!!
    +++++++
    بنا به رسم این وبلاگ همه دشنام‌های شما به حساب پنج تن آل عبا ریخته شده.
    خواهر سید و شهدا را هم به همین منظور یک بار گاییدیم تا قلب سید و شهدا شاد شود.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی