Apr 22 2007

اسلام سکسی

نوشته:     :::       7 پیام

در خبرهای دیروز و امروز می‌خوانیم که مجددا بگیر و ببندهای بی حجابی یا به گفته خودشان بد حجابی یا کم حجابی یا هر کوفت زهر ماری که اسمش را گذاشته‌اند شروع شده. آخوند حرامزاده هر وقت به تنگنایی بر می‌خورد به این راه بر می‌گردد و از این طریق می‌خواهد جو رعب و وحشت ایجاد کند. دلیل آن هم این است که دیگر موضوعی در جامعه نمانده که اینها محدودیت برایش وضع نکرده باشند و مردم هم کم و بیش به آن گردن نهاده‌اند. از وضع دانشجویان بگیرید تا اواضاع آزادی بیان تا برخورد با کارگر و معلم و خلاصه هر چیزی که در جامعه بجنبد آخوند مثل بختک روی آن می‌افتد، ملت بیچاره هم عقب نشینی می‌کند. این یک موضوع اما با دیگر موضوعات فرق می‌کند. این یکی به جوانان مربوط می‌شود و جوان هم خواهی نخواهی کمی بیشتر از مسن ترها خُلق و خوی سرکشی دارد و هرچه این‌ها بگیر و ببند هم راه بیندازند باز عده‌ای رژیم را به چالش می‌کشند.
چیزی که در این خبرها بیشتر نظرم را جلب کرد این بود بعضی از دستگیر شده‌گان هنگام عبور از مقابل دوربین خبرنگاران چهره خود را می‌پوشانند. عزیزان این شما نیستید که باید چهره خود را بپوشانید، این حکومت ننگ است و عمله اکره مزدور آن، از فاطی کماندوها بگیر تا چفیه بندهای اوباش هستند که باید از شرم چهره بپوشانند. اینها هستند که باید در مقابل دوربین شرم کنند نه آن جوانی که از حداقل حقوق انسانی خودش دارد دفاع می‌کند. این فاطی کماندوهای بد ترکیب و ترشیده هستند که باید چهره بپوشانند. این اوباش چفیه به گردن هستند که باید بخاطر نوکری ملا از شرم آب بشوند نه شما که روح زندگی و مقاومت هستید.
سال های اول اَن‌قلاب برادرم تعریف می‌کرد از یک صحنه شلاق زدن یک جوان شیرازی، تعریف می‌کرد که بعد از اینکه جوان بیچاره را زیر شلاق سیاه کرده بودند، بلند شده بود و به علامت پیروزی انگشتان خود را بشکل V نشان جمعیت داده بود.
در شرایط امروز هم جوانانی را که به خاطر رعایت نکردن حجاب می‌گیرند در حقیقت باید چنین رفتاری داشته باشند. این گونه جوانان هستند که روحیه مبارزه طلبی را زنده نگاه داشته‌اند و با اینکه اکثر آنها در همین رژیم ترور و وحشت بزرگ شده‌اند ولی هنوز نشان می‌دهند که انسان هستند و حاضر نیستند از اولین و مهم ترین حقوق طبیعی خود که پوشش است کوتاه بیایند.
من مدت ها ست که به این نتیجه رسیده‌ام که همین جوانان هستند که روزی روزگار این رژیم را سیاه خواهند کرد و خصوصا دختران این نقش را بهتر از حتی پسرها ایفا خواهند کرد. وقتی که بیش از 60 درصد دانشجوها دختر هستند یقینا این روند رشد زنان باعث سرکشی بیشتر آنها از دستگاه امنیتی رژیم خواهد شد. کافی است نگاه کنیم به وضع لباس زنها در دهه اول اَن‌اقلاب و آن را مقایسه کنیم به وضع امروز این خود نشان از عقب نشینی کامل رژیم دارد. این فشارها که رژیم امروز می‌آورد همه از سر استیصال است نه قدرت.
از شما چه پنهان برخلاف این ملاهای چشم هیز، حقیر سر تا پا خطا، از دوران طفولیت تا امروز بیشتر از هر چیز از خانم‌های چادر مشکی که گاهی قسمت‌هایی هر چند کوچک از بدن شان از لابلای آن پیداست شهوانی می‌شوم! باور کنید وقتی در کنار دریا با خانم‌های لخت عریان روبرو می‌شود هیچ احساسی به من دست نمی‌دهد ولی همین که سر و کله یک خانم چادر مشکلی با قمبل‌های بر آمده ظاهر می‌شود بلا نسبت شما، فلانم راست می‌شود! امشب با دیدن آستین و دستان این خانم محجبه (فاطی کماندو منظورم هست)، به قول آخوندها حمام بر من واجب شد! خدا این زنان پتیاره چادری را به عذاب جهنم گرفتار کند.

نوشته: در ساعت: 10:17 pm در بخش: حقوق بشر

7 پیام  |           

7 پیام به “اسلام سکسی”

  1. مهران says:

    میگم خسن جان این بلاگ رولینگ چش شده؟ نمیشه خودت که خیلی واردی لااقل واسه اعضاء پنلاگ یه بلاگ رولینگ سرهم کنی؟ نمیشه که یکی بتونه به این راحتی به قول گوشزد برق وبلاگستان رو قطع کنه.
    ————-
    در یک فکرهایی هستم
    چنین پروژه‌ای، انرژی می‌خواهد و سوات، که من از هر دو مقدار زیادی کم دارم.
    این رو فعلا به کسی نگو اگر بکسی نگی آدرس شو بهت بعدا خواهم داد

  2. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    این حرف تو که چه کسی باید چهره اش را بپوشاند خیلی بدلم نشست. من که هر وقت این عزیران را می بینم که چطور چراغ مبارزه نجیبانه خود را در سیاهی نکبت این سوداگران دین روشن نگه داشته اند از غرور ایرانی بودن لبریز می شوم. اما بادمان نرود که اگر عمله ظلم نبود دیری بود که آزادگان تومار زندگی ظالمان را برچیده بودند.

  3. SHIVA says:

    خسن جونم . عزیزم ! تو دیگه چرا ؟؟؟؟؟ نمیدونی همه این طرح ها موقتیه و برای آزادتر کردن جامعه صورت میگیره ؟ کدوم طرحی رو در جامعه سراغ داری که دائمی بوده ؟ هر طرحی روع کردن بعد از 2 هفته ولش کردن و بعد از اون هر چی رو اصلاح کرده بودن 2 برابر بدتر خراب شده ! جریمه های اتومبیل . طر های مبارزه با گرونی و راهنمایی و رانندگی و مفاسد اقتصادی و اجتماعی و بگیر برو تا آخر . وقتی هم ول میکنن افسار گسیخته میشه و تلاقی اون مدت در میاد . حالا ببین کی گفتم بهت که اینم میره تو آب نمک !!!
    بعد هم قربون شکل ماهت بشم . ما که خودمون زن هستیم با دیدن این چادری ها بعضی جاهامون به قلقلک در میاد وای به شماها !!!! حیف از راز خلقت که ما رو از اون چیزها نداد … افسوس !!

  4. مهران says:

    خسن جان پیرو کامنت قبلی من میخواستم اضافه کنم که به نظر تو خاموشی بلاگ رولینگ طبیعیه؟ چون حداقل من این دفعه دومی است که این اتفاق رو شاهد بوده ام. ولی اینبار خیلی طول کشیده که بلاگرولینگ هنوز خاموشه. میگم نکنه از اون پولهایی که خرج اسلام می کنند بلاگ رولینگ رو به این روز انداخته؟ یعنی ممکنه؟ آخه موضوع پیش پاافتاده ای نیست. ما که به همه چیز مشکوکیم.

  5. ساتگین says:

    من هم موافقم با این نظر که دختران در روند اصلاحات و تغییر بسیار موثرتر از پسران ظاهر خواهند شد و این جریان آغاز شده است.

  6. omid says:

    dorod bar hasan agho
    in clip bayad formatesh ro avaz kard va ro mobile gozasht ta on aee ke to mamalekat khodeshono be kari va nafahmi zadan bebinan ba che dorogh goye bozorghi tarafan in yaki az on khali bandiashe
    http://youtube.com/watch?v=tQ8pkIRwws8

  7. سورنا says:

    پیغمبر (ص) فرمود:وقتی به معراج رفتم چندی از زنان امتم را در حال عذاب دیدم دیدم یکی به موهایش آویخته شده و مغز سرش میجوشید پرسیدم او چه کرده فرشته جواب داد او موی سرش را به نامحرم نشان میداده ودیگری را دیدم که گوشتهای بدنش را دارند با قیچی های آتشین قیچی میکنند پرسیدم این چه کرده فرشته گفت او بدنش را به نامحرمان نشان میداده که به او رقبت کنند.
    حدیث داریم که میزان زنانی که به جهنم میروند بیشتر از مردان است.
    تازه رفتن دختران به دانشگاه آزاد هم ذوق دارد هیچ کدام که سواد ندارند که فقط برای عشق و حال میروند.
    من پسرم سورنا نام یکی از پادشاهان اشکانی بوده است یکی از خیابانهای تهران هم به نام سپهبد سورنا است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی