Apr 07 2007

اقتدار پوشالی رژیم

نوشته:     :::       5 پیام

آنهایی که به اقتدار پوشالی رژیم می‌نازند باید بدانند و آگاه باشند که:
اتفاقی که روز جمعه 17 فروردین دیروز در اطراف بوشهر پیش آمد را نمی‌توانند به این سادگی و زیر سیبیلی در کنند.
واقعه در حقیقت یک سناریوی بسیار زیبا طراحی شده از طرف آمریکا و متحدانشان بود تا بوسیله آن بتوانند وضع روانی رژیم و نیروهایش را بسنجند.
در این بازی، از هفته‌ها قبل با دادن اخبار و اطلاعات غلط به رسانه‌ها، خصوصا رسانه‌های روسی، زمینه یک جنگ روانی تمام عیار را برای رژیم مهیا کردند. کار به جایی رسیده بود که چندین رسانه شناخته شده بین‌المللی و خصوصا چند روزنامه روسی و کارشناسان نظامی شناخته شده آنها مطمئن شده بودند که حمله آمریکا روز جمعه 17 فروردین شروع خواهد شد.
این جنگ روانی چنان واقعی طراحی شده بود که نیروهای رژیم را با کوچکترین اشتباه (دیدن یک شئی نورانی خیالی در اطراف بوشهر) به واکنش وا دارد. واکنش هم اتفاقی چندان کوچک نبود. پدافند هوایی اطراف بوشهر حدود 20 دقیقه فعال شد و یک حالت جنگ واقعی را برای شهروندان بوشهری فراهم کرد. [منبع خبر فعالیت پدافند بوشهر]
حادثه پدافند هوایی بوشهر چنان آشکار و گسترده بود که رژیم نتوانست آنرا انکار و لاپوشانی کند، در نتیجه مجبور شد آنرا با دروغ پردازی‌ها و شگردهای شناخته شده بنگاه‌های سخن پراکنی‌اش ماست مالی و منتشر کند و با وقاهت هم برای آن دلیلی آخوندی سرهم بندی کنند. در همین رابطه سایت بازتاب می‌نویسد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر اعلام کرد: صدای شلیک‌های شنیده شده صبح روز جمعه در بوشهر مربوط به مانور مشترکی بین سپاه و ارتش به منظور کسب آمادگی بیشتر بوده است.
وقاهت را مشاهده می‌کنید!؟ یکی نیست از آقای معاون امنیتی استانداری بوشهر بپرسد که در کجای دنیا در شرایط جنگی و زمانی که همه منتظر یک حمله واقعی هستند، حکومت دست به مانور می‌زند، آن هم بدون هیچ گونه خبررسانی قبلی!؟ یکی نیست از آقایان بپرسد، این چه امنیتی است که مردم بی چاره بوشهر و اطراف، بی خبر از همه جا و با داشتن انتظار یک جنگ واقعی، باید نیمه‌های شب روز جمعه با صدای وحشت زای پدافند هوایی از خواب بیدار شوند!؟ آیا این نشانه اقتدار و امنیتی است که سران رژیم صبح تا شام گوش ملت را با آن کر کرده‌اند!؟
ای کاش تنها همین واقعه بود. داستان گروگان گیری ملوان‌های انگلیسی از این هم مفتضحانه تر است. این حادثه هم یک برنامه از پیش طراحی شده قدرتهای درگیر در جنگ عراق بود چرا!؟
انگلستان پس از این حادثه گشت زنی در شط العرب را متوقف کرده و از شورای امنیت برای اجازه تیر در گشت زنی‌های خود کسب تکلیف کرد. این به آن معنی است که شورای امنیت باید به این نیروها اجازه دفاع از خود را بدهد. این سناریو هم یقینا به این نتیجه ختم خواهد شد که از این به بعد درگیری‌ها مسلحانه خواهند بود و دیگر سربازان انگلیسی یا آمریکایی بدون مقاومت تسلیم رژیم آخوندی نخواهند شد. که این نیز خود می‌تواند جرقه مورد نیاز برای شروع یک جنگ تمام عیار را فراهم کند.

نوشته: در ساعت: 10:38 am در بخش: بحران اتمی، جنگ

5 پیام  |           

5 پیام به “اقتدار پوشالی رژیم”

  1. حسن آقا
    خودت ميدانی که من کارشناس خبره نظامی هستم و دوره​های آموزش تيراندازی با تفنگ بادی و تيرکمان و اينجور چيزا را گذرانده​ام و حسابی به اين چيزها واردم.
    هدف امريکايی​ها ايجاد جنگ روانی نبود بلکه ميخواستند توان پدافند ايران را محک بزنند و بفهمند ايران از چه جنگ​افزاری برای پدافند استفاده ميکند.
    شايد باورش سخت باشد که سيستم پدافند هوايی مستقر در بيت رهبری مجهزتر و کاراتر از پدافند برروی سايت هسته​ای بوشهر است. يعنی همان توپهای ضدهوايی ساخت روسيه و يوگوسلاوی سابق.
    در صورتی که بمب​افکن​های بی ۵۵ قادرند هدفهايشان را از ارتفاع خيلی زياد بمباران کنند که بالاتر از برد توپهای ضدهوايی است.
    با همه اين چيزها من بعيد ميدانم حمله​ای صورت گيرد.
    جمهوری اسلامی مثل هميشه عقب نشينی خواهد کرد و با غرب وارد معامله خواهد شد.

  2. یک احمق ممکنه در نگاه اول، غیر قابل پیشبینی به نظر بیاد اما بعد از یه مدت، می شه به راحتی عکس العمل مورد نظر رو ازش بیرون کشید. دولت ایران هم داره با این حماقتهاش بیشترین امتیاز رو به کسانی که دشمن می دونه می ده.

  3. mar mar says:

    حسن آقای گرامی -حالا جای شکرش باقی هست گفتن مانوربوده نگفتن به مناسبت تداخل ایام مبارک تولدمحمدوعیدپسح وعیدپاک توپ درکردن.
    ازاین رزیم دروغگوتروشیادتر
    دردنیاپیدانمی شود.ازیک طرف حریف می طلبد وازیک طرف یک دفعه موش می شود.بیچاره مردم بوشهر ساعت ۳.۵-۴ صبح چقدرترسیده اند.

  4. amir says:

    سلام حسن آقای خیلی عزیز!قربان خاک پای جواهر آسایتان،اینها که میفرمایید اصلن مهم نیست.مهم این است که«انرژی هسته ای حق مسلم ماست»…وبلاگتان برای ما وطن نشینان مستضعف فیلتر است،مجهز به فیلتر شکن آمدم من باب دید و بازدید نوروزی،قربت الی الله

  5. قدم رنجه فرمودید فرمودید امیر جان. امیدوارم نوروز شما هم همراه با شادی و سربلندی باشد.
    حرف حق را یقنا سانسور می‌کنند این خود دلیل بر حق نویسی است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی