Aug 30 2002

آقای خاتمی مبارک است انشاالله!

نوشته:     :::       Comments Off on آقای خاتمی مبارک است انشاالله!

آقای خاتمی مبارک است انشاالله!
مصاحبه های رئیس جمهور که از نظر مطبوعات و مردم روز بروز پر اهمیت تر میشود نشان از آن دارد که هنوز عده ای در نیافته اند که این خیمه شب بازی فقط برای تحمیق مردم ترتیب داده میشود. باوربفرمایید وقتی نام این مصاحبه ها را خیمه شب بازی میگذارم دلیل دارم، نگاه کنید به اظهارنظر حُسین شریعتمداری در مورد آخرین سخنرانی سید تا درک کنید که از چه مینالم:
حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه كيهان كه تا چندي پيش از منتقدان سرسخت رئيس جمهور و جبهه دوم خرداد بود با تمجيد از سخنان خاتمي گفت:
تاكيد خاتمي براصلاحات اقتصادي و ضرورت حل نيازها و خواسته هاي معيشتي مردم بسيار اميدوار كننده است.
شريعتمداري ادامه میدهد: عليرغم تبليغات سوء كه از بيرون عليه خاتمي در جريان است و متاسفانه برخي از جريانات داخلي هم خواسته يا ناخواسته بنابربرخي از آلودگي ها عليه خاتمي به راه انداخته بودند، صحبتهاي خاتمي نشان داد كه ايشان براصل مردم سالاري تكيه و تاكيد دارد و تحت تاثير تبليغات سوء قرار نمي گيرد. (منبع خبر ایسنا)
حال باید از آقای شریعتمداری و آقای خاتمی پرسید، این مردمسالاری که شریعتمداری و امسال ایشان میگویند با مردم سالاری که خاتمی میگوید و مردم سالاری که مردم میخواهند چه مقوله ای است! و چه تفاوتهایی باهم دارند؟.
مردم سالاری همانطور که از اسمش پیداست بوسیله ی مردم تعریف میشود وگرنه اسمش را میگذاشتند “خاتمی سالاری و یا شریعتمدار سالاری”

نوشته: در ساعت: 12:08 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقای خاتمی مبارک است انشاالله!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی