Mar 10 2007

اوضاع نابسامان رژیم

نوشته:     :::       9 پیام

دقت کرده‌اید!؟ فشارهای وارده به ایران را زیر نظر دارید!؟ منظورم این هست که به زوایای این فشارها دقت کرده‌اید!؟ از یک طرف فشارهای بین‌المللی را بر ایران چنان طاقت فرسا کرده‌اند که هر روز باعث می‌شود، سیاستمداران رژیم آخوندی اشتباهات فاحشی را مرتکب شوند. از طرف دیگر این دستگیری‌ها و ربودن‌های مامورین امنیتی جمهوری اسلامی در خارج از کشور هم مزید بر آن یکی شده و تحرکات آنها را محدود تر کرده. همان مامورینی که در گذشته به سادگی در اروپا، آمریکا و خاورمیانه ترور می‌کردند و هر جولانی که می‌خواستند می‌دادند. حالا دیگر مثل سابق نیست و این نیروهای رژیم بد جوری گرفتار و زمین گیر شده‌اند. کار به جایی رسیده که دولت نروژ هم که معمولا در چنین معادلاتی عددی به حساب نمی‌آید پریروز خبر از این می‌داد که تصمیم گرفته مراقبت عده‌ای از نیروهای مخالف رژیم را تشدید کند، به این دلیل که فعالیت‌هایی که این نیروها دارند می‌تواند محرکی است برای رژیم ایران و اینکه ممکن است عده‌ای از این افراد را دولت ایران تصمیم بگیرد ترور کند، در حاشیه همین خبر گفته شد که چند نفر از ایرانیان مقیم نروژ اطلاعات حساسی از فعالیت‌های اتمی رژیم ایران را در اختیار سازمانهای امنیتی غرب خصوصا نروژ قرار می‌دهند. (منبع خبر تلویزیون دولتی نروژ کانال یک)
از فشارهای مربوط به مساله اتمی رژیم و درگیریهای دیپلماتیک در عراق که بگذریم در ایران هم جنب و جوش دارد شروع می‌شود. کارگران، حقوق بگیران دولتی و بخش خصوصی هم که هر روز اینجا و آنجا یا تحصن می‌کنند یا تظاهرات یا زد و خوردی اینجا و آنجا هست، یا بگیر و ببندی یا دادگاهی یا خلاصه به یک طریقی رژیم شدیدا درگیر این نوع مسائل است. افزون بر این تحرکات صنفی، مساله زنان هم که دارد بیخ پیدا می‌کند. این آخری به تنهایی اگر سرریز شود یک جا نه تنها رژیم آخوندی را از ریشه در خواهد آورد، که گمان نمی‌کنم بعد از فروکش کردن این طغیان دیگر حتی اثری هم از حوزه علمیه یا چمی‌دانم مسجد جمکران یا چیزی از این دست باقی بماند.
روزی که طغیان شروع شد هیچ نیرویی (دقت کنید هیچ نیرویی) قادر نخواهد بود تا مدتها آنرا کنترل، متوقف یا خنثی کند. فکرش را بکنید سی و چند میلیون جوان و میانسال که همگی در این 28 سال به گونه‌ای زیر فشار جمهوری آخوندی بوده‌اند یا از آن آسیبی دیده‌اند، وقتی از کنترل خارج شوند نیرویی را تشکیل خواهند داد که یقین بدانید هر کدام ضربه‌ای بر پیکر این رژیم (اسلام ناب محمدی) خواهند نواخت، آن گاه است که گمان نمی‌کنم چیزی از آن باقی بماند. حداقل از نظر فیزیکی حذف کامل خواهد شد، حتی اگر از اسلام بعنوان یک ایدئولوژی بقایایی باقی بماند ولی گمان نمی‌کنم چیزی از ظاهر و ساختار آن باقی بماند.

نوشته: در ساعت: 5:03 pm در بخش: سیاسی

9 پیام  |           

9 پیام به “اوضاع نابسامان رژیم”

  1. کيانوش says:

    خــدا از دهــنت بــشـنوه خـُسـن آقا جـان
    به امــید اون روز

  2. ardeshir says:

    من را بياد داري .از برايتون
    تو خيلي دورغ مي نوسي مثلا راجب برف در برايتون يا قيمت اجناس و ادرسهاي اشتباهي و همين مطلب راجب بناهنده ها اگر تو باسبورت امريکا را داري ديگه رامتين مشکلي براي ماندن ندارد. بناهنده ها اجازه اي کار ندارند و خانه هم به انها نمي دهند مگر بعد از قبول شدن از هوم افيس و يک افسر هوم افيس هيچ وقت اين طوري برخورد نمي کند. در ضمن کيس بناهندگي يک صفحه نيست بلکه يک برونده ميباشد با حدعقل ۳۰يا ۴۰ ورق در ضمن به بناهندهاي جديد حقوق نمي دهند .تو خودت اگر در برايتون هستي تا حالا من چند بار گفتم بيغام گذاشتم بس چرا با من تماس نمي گيري
    بخشيد اين مطلب براي شيوا است . اين را اينجا گذاشتم با عرض شرمندگي چون فهميده ام شيوا مانند يك تله عمل مي كند .دوستان مواظب باشند

  3. dfg says:

    kiram too iran

  4. شیمبل says:

    حسن آقای عزیز
    جز گه و گندو کثافت چیزی
    اندر این شهر ندیدم بنده
    هرکجا شهر مسلمانان است
    از گه و گند بود آکنده
    گه به گور پدر آنکه نوشت
    کیر بر کس زن خواننده
    ———————-
    امروز صبح طبق عادت همه روزه صبح زود آمدم به وبلاگ خوانی. وبلاگ ملاحسنی بلاک شده بود. جا خوردم.وبلاگ شما به مبارکی چهره نمایاند. نانا زولا بلاک شده،سید علی گدا هم همچنین. اعصابم سبزی شدو گفتم برو وبلاگهای تکنیکال بخوانم. با تعجب دیدم http://dotnetwizards.blogspot.com/ هم بلاک شده.
    نتیجه اخلاقی 1: بلاگ اسپات به کلی در کویت بلاک شده.
    نتیجه اخلاقی 2: مسلمانان کون گشاد تر از این هستند که به خودشان زحمت بدهند به قول خودشان خوب و بد را از هم جدا کنند.
    نتیجه اخلاقی 3: به نظر می رسد سران اینترنت کویت یه نسبتهایی با آلت الله خلخالی مرحوم خودمان دارند.
    نتیجه غیر اخلاقی 4: من دولم به باسن هرچی مسلمان عرب پرست با اعمال شاقه(وازلین و حوله و شیشه شیر از محل درآمدهای نفتی دول عرب حاشیه خلیج تامین می شود)

  5. شیمبل says:

    حسن آقای عزیز
    جز گه و گندو کثافت چیزی
    اندر این شهر ندیدم بنده
    هرکجا شهر مسلمانان است
    از گه و گند بود آکنده
    گه به گور پدر آنکه نوشت
    کیر بر کس زن خواننده
    ———————-
    امروز صبح طبق عادت همه روزه صبح زود آمدم به وبلاگ خوانی. وبلاگ ملاحسنی بلاک شده بود. جا خوردم.وبلاگ شما به مبارکی چهره نمایاند. نانا زولا بلاک شده،سید علی گدا هم همچنین. اعصابم سبزی شدو گفتم برو وبلاگهای تکنیکال بخوانم. با تعجب دیدم http://dotnetwizards.blogspot.com هم بلاک شده.
    نتیجه اخلاقی 1: بلاگ اسپات به کلی در کویت بلاک شده.
    نتیجه اخلاقی 2: مسلمانان کون گشاد تر از این هستند که به خودشان زحمت بدهند به قول خودشان خوب و بد را از هم جدا کنند.
    نتیجه اخلاقی 3: به نظر می رسد سران اینترنت کویت یه نسبتهایی با آلت الله خلخالی مرحوم خودمان دارند.
    نتیجه غیر اخلاقی 4: من دولم به باسن هرچی مسلمان عرب پرست با اعمال شاقه(وازلین و حوله و شیشه شیر از محل درآمدهای نفتی دول عرب حاشیه خلیج تامین می شود)

  6. sadaf says:

    salam hasan agh ja dareh bekha ter post ghablitoon behetoon samimane tasliat begam, migam chera commentoy shiva re barroy shomo mizaran kako ?????

  7. alireza says:

    hassan agha damet garm , jiliz , viliz… har che ghadr ham ke iran shologh beshe hich etefaghi nemi ofte chon adami to in donja peyda nemishe ke harif molla beshe hata sheytoon khoda

  8. ali says:

    سلام
    خسته نباشي
    نمي دانم كي هستي وچرا از ايران رفتي؟
    اين حرفهاي كه شما زديد .همه بازي
    خود دولت است
    هر روز مردم را مشغول يك بازي مي كند
    اين دولت حالا حالها هست و هيچ چيز تغيير نخواهد كرد .
    اين مردم اينقدر گرفتار اند كه وقت انجام دادن رويا هاي شما را ندارند
    ولي در كل از خبرهاي كه اعلام مي كني تشكر مي كنم
    هر جا هستي سالم وشاد باشي

  9. شهاب says:

    تا زمانیکه مردم ایران فرهنگ ناموس پرستی و عرب ستایی و گنبد و مناره را کنار نگذارند کار شان درست نمیشود حتی اگر این رژیم پدرسگ هم کنار رود

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی